Home

آینه قدی دور فلزی

آینه قدی دور فلزی یکی از بهترین انتخاب‌ها موقع خرید یه آینه جدید و مدرن هست . الان دیگه با توجه به پیشرفت صنعنت آینه سازی دیگه برای هر سلیقه‌ای کلی تنوع آینه وجود داره که میشه هرکسی اون مدلی رو که دوست داره سفارش بده و خریداری کنه . خب خرید یه آینه با قاب فلزی می‌تونه برای خیلی از کسانی که طرف‌دار این سبک هستن زیبا باشه . اگر توهم عاشق طرح‌های جدید آینه‌هایی با قاب فلزی هستی ، درست جایی اومدی این مطلب دقیقا برای خود خودت نوشته شده !

تو این مطلب در مورد نکات خرید آینه قدی دور فلزی برات نوشتیم تا مثل یه حرفه‌ای محصولی که می‌خوای رو با اطلاعات کاملی که به دست میاری ، سفارش بدی . در ادامه همراه من باش !

یه آینه قدی ساده یا آینه با قاب فلزی ؟ چرا ؟

خرید یه آینه ساده کار راحتیه ، آینه ‌های ساده رو همه جا دیدیم و هر آدم معمولی هم که بخواد بره آینه بخره احتمالا همین گزینه رو انتخب کنه . اما من فکر می‌کنم که شما که برای خرید آینه وارد سایت ما شدی تا اطلاعات جامعی در مورد خرید محصولت به دست بیاری دیگه یه آدم معمولی حساب نمی‌شی ! برداشت من اینه که شما فرد خوش سلیقه‌ای هستی که نیاز داری یه آینه بخری که لیاقتش رو داری . پس دیگه کلا از فکر خرید آینه ساده بیا بیرون و دنبال مدل‌های به روز باش..

یه مدل به روز مثل یه آینه قدی دور فلزی که با بودنش مثل یه معجزه کل محیط رو تحت تاثیر قرار میده . اگر فکر می‌کنی حتما باید یه آینه خاص داشته باشی که هم جدید باشه هم کاربردی باید همین آینه رو انتخاب کنی . ما اسم این آینه رو گذاشتیم ” آینه شانس ” پس برای این‌که برات خوبی بیاره بخرش !

آینه قدی دور فلزی

آینه قدی دور فلزی رو چراغ‌دار سفارش بده یا دیگه ادعای خوش‌سلیقه بودن نداشته باش !

یکی از انتخاب‌هایی که موقع خرید آینه قدی دور فلزی داری اینه که آینه‌ات رو چراغ‌دار بخری یا بدون چراغ ؟ خب خرید آینه چراغ‌‌دار مناسب کسانی هست که به دنبال خرید انواع آینه آرایشی هستن . مثلا ما معممولا به این دسته از افراد خرید آینه چراغ‌دار رو پیشنهاد میدیم : کسانی که آرایشگر حرفه‌ای هستن و برای سالن آرایشیشون دنبال خرید آینه هستن . کسانی که مغازه ، بوتیک و مزون دارن و برای همین نیازمند یه آینه نوردار هستن . کسانی که به دکوراسیون اطرافشون خیلی اهمیت میدن و دوست دارن نور بیشتری رو تو فضا داشته باشن .

آینه چراغ‌دار خودش انواع مختلفی داره که میشه از آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت به عنوان نمونه‌های لوکس و مدرن این دسته از آینه نام برد . آینه هالیوودی این شکلی هست که روی بدنه و یا قاب فلزی آینه قدی ، تعدادی به دلخواه مشتری لامپ نصب میشه و نور مناسبی رو موقع استفاده از آینه برای ما فراهم می‌کنه .

مدل آینه بک‌لایت هم این طوری هست که به صورت مخفی و پشت آینه از نورهای ریسه‌ای یا ریلی ال ای دی استفاده میشه . که در نهایت یه حالت نور مخفی ملایم رو به فضا میده . از نور آینه بک‌لایت بیشتر به عنوان یه نور تزئینی و دکوراتیو استفاده میشه هرچند که این نور هم تو بازتاب تصاویر در آینه تاثیرگذار هست و همه چیز رو دقیق‌تر و واضح‌تر نشون میده .

آینه قدی دور فلزی بک لایت

مدل آینه دوطرفه بخر و مشتری‌هات رو زیاد کن !

واقعا یکی از طلایی‌ترین و الماسی‌ترین و قشنگ‌ترین آینه‌هایی که میشه برای مزون و آرایشگاه خرید ، این مدل آینه دوطرفه هست ! شما خودت ببین از یه محصول لوکس ، یکی داشته باشی جلوه‌ بیشتری داره یا دو تا ؟؟

خصوصا تو محیط‌هایی مثل آرایشگاه ، چه آرایشگاه مردونه چه آرایشگاه زنونه ، معمولا مشتری‌ها با هم ارتباط برقرار می‌کنن و فضای صمیمی پیش میاد . همین فضای صمیمی بین مشتری‌ها یا با آرایشگر حس خیلی خوبی تو فضا ایجاد می‌کنه در حدی که مشتری برای مرتبه بعدی هم دوست داره آرایشگاهی رو انتخاب کنه که فضای شاد و صمیمی‌تری رو داره . حالا آینه دوطرفه چه نقشی تو این موضوع داره ؟ آینه دوطرفه آرایشگاهی باعث میشه مشتری‌ها دو به دو روبه‌روی هم قرار بگیرن ، همین دور هم بودن باعث ایجاد ارتباط خوبی بین تمام افرادی میشه که تو آرایشگاهت حضور دارن .

یعنی شما با خرید آینه دوطرفه می‌تونی حسابی فضای روحی آرایشگات رو تغییر بدی . اگر هوشمند باشی خوب متوجه این موضوع میشی که چقدر وجود حالِ خوب تو آرایشگاه یا مزونت می‌تونه برای فروش بهتر و درآمد بهترت کمک کننده باشه !

تو چه مکان‌هایی میشه از آینه قدی با قاب فلزی استفاده کرد ؟

تو تمام مکان‌ها چه خونه و آپارتمان و چه مکان‌های اداری و تجاری میشه از این مدل از آینه به خوبی استفاده کرد . مشتری‌های ما به عنوان آینه دکوراتیو یا کاربردی این مدل آینه قدی دور فلزی رو خریداری می‌کنن و معمولا رضایت خیلی زیادی از این مدل دارن ! تو برای هر جایی که میشه از یه آینه قدی نهایت استفاده رو کرد ، آینه قدی با قاب فلزی رو بخر و تا همیشه از خرید خودت رضات داشته باشی .. چرا ؟ چون مدل از آینه جزو اون مدل‌هایی نیست که یکی دو سال مد بشه و بعد دیگه قدیمی محسوب بشه . بلکه جزو اون دسته از آینه‌هاست که حالا حالا ها قرار نیست از مد بیوفته و کاربرد خودش رو از دست بده ….

خرید آینه قدی مناسب‌ترین گزینه برای این مدل از آینه هست . چون معمولا آینه قدی کاربرد خیلی خیلی بیشتری نسبت به آینه رومیزی داره ! اگر شما صاحب یه کسب و کار هستی و آینه رو برای کسب‌ و کارت استفاده می‌کنی ، باید فقط و فقط آینه قدی بخری تا با استفاده از این که تصویر در آینه قدی به صورت سر تا پا هست ، تمام کاربردی که میشه از آینه داشت رو از این آینه استفاده کنی .

خرید آینه قدی با قاب فلزی نوردار یه گزینه مناسب چون این دید گسترده‌ای که این آینه ایجاد می‌کنه رو هیچ‌کدوم از آینه‌ها با مدل‌های دیگه نم‌تونن داشته باشن . پس از این نظر هم واقعا فوق‌العاده هست .. اما قاب فلزی این آینه باعث میشه زیبایی این آینه اون‌قدری زیاد باشه که هرکسی دوست داشته باشه حداقل یکی دوتا از این مدل آینه رو همیشه در کنار خودش داشته باشه .

آینه قدی فلزی

ویژگی یه آینه با کیفیت چی هست ؟ از کجا بفهمیم کدوم آینه کیفیت مطلوبی داره ؟

  • جنس شیشه
  • جیوه پشت آینه
  • کاور نهایی

جنس شیشه‌ای که برای تولید آینه استفاده میشه :

یکی از مهم‌ترین مواد اولیه تولید آینه شیشه هست . در واقع همین شیشه تعیین کننده اصلی در مورد باکیفیت یا بی کیفیت بودن یه آینه هست . برای همین تولیدی‌های با انصاف معمولا برای تولید آینه باکیفیت از شیشه‌های درجه 1 استفاده می‌کنن . اما شیشه خوب چه شرایطی داره ؟ شیشه خوب شیشه‌ای هست که کاملا شفاف باشه هرچی این شفافیت توی یه شیشه بیشتر باشه ، یعنی خلوص بیشتری داره و خلاصه شیشه‌ بهتری هست .

ضمنا شیشه‌ی مناسب برای تولید یه آینه با کیفیت باید کاملا نشکن و ضد خط و خش باشه . این موضوع باعث میشه که بعدا وقتی محصول نهایی آماده شد ، ما یه آینه داشته باشیم که کاملا در برابر شکستن و خط و خش و لب‌پر شدن و این‌طور آسیب‌ها مقاوم باشه .

جیوه‌ای که پشت آینه استفاده شده :

بهترین نوع جیوه‌ای که یه تولیدی خوب استفاده می‌کنه جیوه‌ای با نیترات نقره هست . این جیوه در واقع اصل جیوه‌ی تولید آینه هست . اما متاسفانه هستن بعضی تولیدی‌هایی که برای پشت آینه از جیوه نیترات آلومینیوم استفاده می‌کنن که دوام آینه رو شدیدا پایین میاره !

اما شناسایی این موضوع کاملا یه امر تخصصی هست و برای شما قابل تشخیص نیست . ولی خب چیزی که قابل تشخیص هست اینه که شما بگردی و یه تولیدی خوب پیدا کنی . که ضمانت خوبی برای آینه‌اش میده در این صورت میتونی با خیال راحت آینه قدی دور فلزی رو سفارش بدی .

آینه مدرن می‌خوای ؟ بفرما آینه هوشمند !

اگر این تو فکرته که یه آینه بخری که بتونی سال‌های سال ازش استفاده کنی و اصلا نگران از مُد افتادنش نباشی باید همین آینه را خریداری کنی ‌. داشتن یه آینه هوشمند یعنی داشتن یه آینه کامل بدون عیب و نقص . وقتی آینه هوشمند بخری تازه متوجه میشی که یه سر و گردن از بقیه بالاتری . یعنی فقط کافیه این مدل از آینه رو تو آرایشگاه یا سالن ورزشی یا حتی بوتیک و مزونت نصب کنی تا ببینی چه جوری همه نگاه ها بهش خیره میشه ‌.

اگر دوست داری بدونی علت این همه محبوبیت چیه ؟ باید بهت بگم که تو دنیای مدرن امروز که تقریباً تمام وسایل حالت هوشمند پیدا کردن آینه هم از این قافله عقب نمونده و خودش رو به به دنیای هوشمند رسونده . به عنوان آینه آرایشگاهی انتخابت خرید آینه قدی چراغ‌دار هست ؟؟ این رو بدون که موقع سفارش با اضافه کردن چند تا بشن میتونی یه آینه چراغ دار هوشمند تهیه کنی و لذتش رو ببری …

دیگه مثل قدیمی ها لازم نیست تو برای روشن یا خاموش کردن چراغ ، آینه رو از پریز برق بکشی یا متصل کنی . فقط کافیه دکمه تاچ روی آینه جدیدت رو لمس کنی تا چراغ رو خاموش و روشن کنی یا نور چراغ رو کم و زیاد کنی حتی تغییر رنگ چراغ ها با همین دکمه تاچ به راحتی انجام میشه.

در نتیجه :

در نتیجه برای این‌که بدونی انواع آینه قدی دور فلزی تو چه مدل‌هایی تولید میشه و چه ویژگی‌هایی داره ، و این‌که از این سبک آینه تو کجاها میشه استفاده کرد ، این مطلب رو نوشتیم . با توجه به سرتیترها قسمت‌هایی که به کارت میاد رو مطالعه کن . در نهایت آینه‌ای رو که بیشتر از همه می‌خوای داشته باشی رو به تولیدی خوب سفارش بده !

آینه قدی دور فلزی رو از کدوم تولیدی بخریم ؟

یکی از بهترین تولیدی‌های آینه ایران ، صنایع تولید آینه فرکو هست . با توجه به نظرات مثبتی که مشتری‌های ما تا امروز ثبت کردن ، رضایت 99% حاکی از بالا بودن کیفیت کار محصولاتمون هست . تو اگر از فروشگاه فرکو خرید کنی تا یک‌سال زمان داری برای این‌که محصولی که انتخاب کردی رو تست کنی . حتما برات سوال شده که چجوری ؟؟ ماجرا از این‌قراره که صنایع فرکو با ضمانت یک‌ساله بی قید و شرطی که داره ، بهت یک‌سال زمان میده . تا اگر تو این یک‌سال کوچیک‌ترین مشکلی برای آینه جدیدت پیش اومد ، بتونی با خیال راحت تعویضش کنی یا اصلا محصولت رو پس بدی و پولت برگرده به حسابت !

علت این ضمانت طلایی این هست که تولیدی فرکو از بالا بودن کیفیت محصولاتش کاملا مطمئن هست . پس دیگه چرا منتظری ؟ آینه قدی دور فلزی مورد نظرت رو سفارش بده و با خیال راحت تا آخر عمرت بدون عوض شدن رنگ یا هر مشکلی استفاده کن .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :


تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو