Home
آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

دنبال حرفه‌ای‌ترین مدل آینه آرایشگاهی دو طرفه هستی که بتونی به بهترین شکل تو فضای سالن ازش استفاده کنی و فضای پرت سالن رو هم کاربردی کنی؟ این روزها وقت گرفتن از یه سری از آرایشگاه‌ها سخت‌تر شده تا وقت گرفتن از یه پزشک فوق تخصص! در حالی که دهه 60 و 70 سطح آرایش‌ها مثل حالا نبود و طبعا سالن‌ها هم با هر سطحی می‌تونستن خوب کار کنن و مشتری‌های خودشونو داشتن. انقدر هم مشتری نداشتن و نیاز به وقت قبلی نبود! همه می‌رفتن پیش آرایشگر محله و دو سوته تموم می‌شد. همه هم مثل هم! اما تو این سال‌ها آرایشگرها خیلی ماهرتر شدن جوری که می‌تونن بکوبن و از اول بسازن!

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه قدی دو طرفه با فریم استیل نقره‌ای

تو این شرایط رقابتی یکی از مهمترین نکاتی که برای برند کردن و جذب مشتری سالن باید به اون توجه بشه ظاهر و دکور سالنه. مردم به یه سالن با دکور قدیمی به چشم اون آرایشگاه‌هایی نگاه می‌کنن که کارشون سرخاب سفیداب بود! وقتی کلمه آرایشگاه رو می‌شنویم همگی در کنار نونوار شدن ، آینه رو تجسم می‌کنیم! آینه از نظر دکور مهم‌ترین وسیله آرایشگاهه و ابزار مستقیم آرایشگره. مثل یه چشم کمکی برای آرایشگر!

بدون شک یه آینه قدیمی با این همه رقابت می‌تونه برای سالن شما یه نکته منفی باشه. تصور کنین که کارتون بهتر از خیلی‌ها باشه اما آرایشگاه‌های اونا با ظاهر مدرن ، معروف‌تر باشه! نیاز به توضیح بیشتر نداره و همه می‌دونیم که مردم چقدر تحت تاثیر ظاهر قرار می‌گیرن.

پس اگه دوست دارین رویه رو تغییر بدین و به‌روز باشین به فکر خرید یه آینه آرایشگاهی مدرن باشین. آینه‌های آرایشگاهی انواع مختلفی دارن. آینه‌های دو طرفه بدون شک از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های آینه آرایشگاهی هستن.

اما آینه‌ دو طرفه یه مدل خاص آینه نیست و انواع مختلفی از آینه به صورت دو طرفه تولید می‌شن. خوندن این مطلب خیلی وقتتون رو نمی‌گیره اما بعد از خوندنش می‌تونین بهترین آینه دو طرفه رو بخرین. پس در ادامه همراه فرکو باشین.

چرا باید از آینه دو طرفه استفاده کنیم؟

اولین مزیت استفاده از آینه دو طرفه اینه که باعث می‌شه از همه محیط سالن بشه استفاده کرد. اینطوری آینه تو فضای وسط سالن قرار می‌گیره و این ناحیه پرت نمی‌شه. مخصوصا با این اجاره‌ها چنین آپشنی می‌تونه خیلی به گسترش کار کمک کنه. به جز این ، آینه‌های دو طرفه ظاهر خیلی مدرن و حرفه‌ای هم دارن. مخصوصا مدل‌های بک لایت با قاب استیل یا های‌گلاس.

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه دو طرفه آرایشگاهی گرد

کدوم مدل آینه دو طرفه رو بخریم؟

آینه‌های آرایشگاهی تنوع زیادی در مدل دارن اما چه آینه‌ای برای آرایشگاه خوبه؟ آینه‌ای برای آرایشگاه مناسبه که اولا شفاف باشه و دوما ضدخش باشه و دوام خوبی هم داشته باشه. مدل‌هایی که با شیشه معمولی ساخته می‌شن معمولا شفافیت کمی دارن و بعد از مدت کوتاهی انقدر کدر و پر از خط و خش می‌شن که مجبور می‌شین تعویضش کنین! اما جدا از کیفیت خود آینه ، در اکثر سالن‌ها از مدل‌های مختلف آینه آرایشگاهی چراغ دار استفاده می‌شه که در ادامه اونو معرفی می‌کنیم.

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه دو طرفه آرایشگاهی رومیزی با فریم طلایی

انواع آینه سالن زیبایی قاب دار

آینه‌های آرایشگاهی از نظر نوع قاب تنوع زیادی دارن. مثل قاب استیل ، قاب چوبی ، های‌گلاس ، پی وی سی و … اما بین همه مدل‌های قاب ، استیل و های‌گلاس بهترین و محبوب‌ترین هستن.

آینه دو طرفه آرایشگاهی با قاب استیل رنگ مسی

دنبال یه آینه آرایشگاهی لاکچری می‌گردی؟ استیل یا فلز لاکچری ترین نوع قاب برای آینه‌ست. اگه دوست داری تو سالنت از لوکس‌ترین آینه دو طرفه استفاده کنی این بهترین گزینه‌ست. قاب‌های فلزی از نظر تنوع رنگی عالی هستن و این نوع قاب در رنگ‌های مختلف مثل طلایی ، نقره‌ای ، دودی ، مشکی و … تولید می‌شه. استیل ظاهر براقی داره که ترکیب جالبی با شفافیت آینه تشکیل می‌ده. از دوام و استحکام استیل هم نباید بگذریم.

استفاده از آینه با قاب استیل در سالن‌های حرفه‌ای و اسمی خیلی رایجه. توجه داشته باشین که قاب استیل گرون‌ترین نوعه قاب. اما به تنهایی می‌تونه ضامن یه دکوراسیون حرفه‌ای باشه. جوری که آرایشگاه‌هایی که قاب استیل دارن تو همون نگاه اول حسابی چشم‌هارو خیره می‌کنن. بهترین آینه برای معرفی!

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه دو طرفه گرد بزرگ با فریم فلزی

پس می‌شه گفت که استیل ارزش خرید خیلی بالایی داره. باید اشاره کنیم که این آینه‌ها فقط نه تنها تو آرایشگاه‌های برند شمال تهران محبوب‌ هستن بلکه حتی می‌شه این آینه‌هارو در سالن‌های حرفه‌ای مناطق دیگه و شهرستان‌ها دید!

اما استیل قیمت گرون‌تری داره و خیلی‌ها بودجه کمتری دارن. با پرداخت مبالغ کمتر هم می‌شه یه سالن با دکور خوب ساخت. های‌گلاس تو چند سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین قاب‌ها برای آینه آرایشگاهی تبدیل شده. های‌گلاس هم مثل استیل ظاهر مدرنی داره و البته از نظر دوام هم نسبتا خوبه.

آینه آرایشگاهی جدید
یه طرح مدرن از آینه آرایشگاهی دو طرفه بک لایت

ابعاد آینه‌های دو طرفه

آینه‌های دو طرفه هم به صورت قدی و هم به صورت رومیزی تولید می‌شن. به صورت کلی مدل قدی محبوبیت بیشتری داره و چه از نظر دکوراسیون و چه از نظر کارایی بهتره. اما مدل‌های رومیزی هم طرفداران خاص خودشون رو دارن و خیلی‌ها با اونا راحت‌تر کار می‌کنن.

آینه‌ های آرایشگاهی دو طرفه چراغ دار

یه آینه شفاف در کنار نور مناسب می‌تونه یار کمکی آرایشگر باشه! به خاطر همین تو اکثر آرایشگاه‌های حرفه‌ای از آینه‌های چراغ دار استفاده می‌شه. در آینه‌های چراغ دار آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تاچ و ریموت کنترل برای تنظیم آینه تعبیه می‌شه. البته در صورت سفارش مشتریان عزیز. نکته دیگه اینکه شکل چراغ به هر شکلی که مشتری بخواد روی آینه اجرا می‌شه. برای مثال می‌تونین لوگوی سالنتون رو به صورت چراغ روی آینه سفارش بدین که از نظر برندینگ فوق‌العادست. انواع آینه چراغ دار :

آینه دو طرفه آرایشگاهی بک لایت

آینه بک لایت یه مدل مدرن و جدید از آینه محسوب می‌شه که گوشه اون نور مخفی کار گذاشته می‌شه. ظاهر این چراغ مشخص نیست اما نور ملایمی که از گوشه می‌تابه ظاهر خیلی جالبی به آینه می‌بخشه. انگار که یه هاله نورانی اطراف آینه تشکیل شده.

آینه آرایشگاهی دو طرفه با فریم استیل طلایی

آینه دو طرفه هالیوودی

وقتی اسم آینه هالیوودی میاد دیگه مشخصه که با گریم و میکاپ و آرایش سر و کار داریم! آینه‌های هالیوودی مدلی از آینه هستن که در گوشه اون‌ها چراغ حبابی کار گذاشته می‌شه. این آینه‌ها برعکس مدل بک لایت ظاهر مدرنی ندارن اما نور خیلی خوبی برای آرایش دارن.

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه دو طرفه آرایشگاهی هالیوودی

با حرفه‌ای ترین مدل آینه آرایشگاهی در ایران آشنا شو

دوست داری حرفه‌ای ترین مدل آینه آرایشگاهی که تو ایران موجوده رو تو سالنت داشته باشه؟ پس برای خرید آینه آرایشگاه پلاس عجله کن!

آینه آرایشگاه پلاس مدلی از آینه آرایشگاهیه که با ایده فرکو به تولید رسیده. آینه هالیوودی نور خیلی خوبی داره اما ظاهر مدرنی نداره. آینه بک لایت هم که ظاهر خوبی داره نور ملایمی داره که برای بعضی از آرایشگرها مطلوب نیست. به خاطر همین فرکو به فکر تولید مدلی از آینه بک لایت افتاد که هم ظاهر مدرنی داشته باشه و هم از نظر نور بهترین باشه. حتی بهتر از هالیوودی. تو این محصول دو لامپ درون ریل و به صورت متحرک بالای آینه نصب می‌شه. یعنی آرایشگر می‌تونه به آسونی چراغ‌هارو حرکت بده و نور رو به جایی که می‌خواد فوکوس کنه.

آینه آرایشگاه پلاس دو طرفه با پایه و چرخ

چراغ‌ های آینه دو طرفه نور دار چطوری تنظیم می‌شه

همونطور که گفیتم برای تنظیم آینه نور دار از آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تاچ ، سنسور تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و … استفاده می‌شه. البته در حالت معمول از دکمه معمولی استفاده می‌شه. منظور از تنظیم نور آینه هم فقط خاموش و روشن کردن چراغ نیست. در صورت تمایل مشتریان عزیز چند رنگ چراغ روی آینه تعبیه می‌شه.

آینه دو طرفه تاچ

سنسور تاچ یکی از مدرن‌ترین آپشن‌هاییه که می‌تونین در آینه دو طرفه داشته باشین! در این آینه‌ها برای تنظیم آینه یه دکمه تاچ در آینه نصب می‌شه.

آینه دو طرفه ریموت دار

در آینه‌های ریموت دار هم یه ریموت کنترل مثل کنترل کولر گازی روی آینه تعبیه می‌شه که با استفاده از اون می‌تونین آینه رو تنظیم کنین. ریموت کنترل محبوب‌ترین آپشن تنظیم نور آینه برای آرایشگاه‌ها محسوب می‌شه.

آینه دو طرفه با فریم استیل مشکی

آینه دو طرفه پایه دار و چرخ دار

آینه دو طرفه وزن سنگینی داره و جابجایی اون واقعا می‌تونه سخت باشه. از طرفی خیلی وقت‌ها تو فضای آرایشگاه نیازه که آینه جابجا بشه. به همین دلیل فرکو در صورت سفارش مشتریان عزیز برای آینه پایه و چرخ تعبیه می‌کنه. این آینه‌ها خیلی راجت جابجا می‌شن. طوری که حتی بانوان هم می‌تونن خیلی راحت و بدون کمک آینه‌های چرخ دار رو جابجا کنن.

لوگوی سالنت رو روی آینه به صورت چراغ حکاکی کن!

یکی از آپشن‌های مدرنی که در صورت سفارش مشتریان عزیز رو آینه کار می‌شه لوگوی چراغیه. حکاکی لوگوی سالن به صورت چراغ می‌تونه خیلی خوب سالن شمارو در ذهن مشتری نگه داره و حرفه‌ای بودنتون رو پیش از پیش نشون می‌ده. این آپشن مخصوصا برای برند کردن سالن واقعا لازمه و جلب توجه زیادی داره. یه آپشن حرفه‌ای برای آرایشگاه حرفه‌ای.

در آخر

برعکس دهه‌های قبلی ، تو این سال‌ها رقابت آرایشگاه‌ها خیلی خیلی زیاد شده. انقدر زیاد که آرایشگرها مجبورن به جز کیفیت کار ، دکور سالنشون رو هم حرفه‌ای و بهترین کنن. پس انتخاب یه آینه حرفه‌ای از اولین کارها برای حرفه‌ای کردن آرایشگاه محسوب می‌شه. این وسط مدل دوطرفه یکی از حرفه‌ای‌ترین مدل‌هاست که به آرایشگر اجازه می‌ده فضای کارش رو گسترش بده و قسمت وسطی سالن بیکار نمونه! همونطور که اشاره کردیم آینه‌های دو طرفه مدل‌های مختلفی دارن.

آینه دو طرفه قدی با قاب استیل

بهتره از آینه‌های دو طرفه پایه دار و چرخ دار استفاده کنین که حمل و نقل اونا آسون‌تره و حتی بانوان می‌تونن به آسونی اون رو جابجا کنن. نکته دیگه اینکه بهتره آینه رو با لوگوی چراغ دار سالنتون سفارش بدین. این آپشن از نظر برندینگ می‌تونه کمک زیادی کنه. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت جدیدترین مدل‌های آینه دو طرفه با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه دو طرفه آرایشگاهی

تولیدی‌های زیادی در ایران در زمینه آینه فعالیت دارن. اما فرکو تنها تولیدکننده آینه در ایرانه که به صورت تخصصی روی تولید آینه آرایشگاهی تمرکز کرده. یعنی فرکو به صورت تخصصی روی تولید آینه آرایشگاهی زوم کرده. شما می‌تونین با خرید از فرکو پول واسطه رو هم بذارین تو جیبتون! همچنین آینه تو هر طرحی که شما دوست دارین تولید می‌شه. مثلا حتی می‌تونین عکس آینه رو بفرستین و مثلش رو تحویل بگیرین!

با توجه به اینکه محصولات فرکو با شیشه‌های فوق شفاف تولید می‌شن فرکو ضمانت 1 ساله روی محصولات تولیدی خودش در نظر گرفته. یعنی مشتریان می‌تون با خیال راحت از کیفیت خرید کنن و اگه راضی نبودن مبلغ پرداخت شده رو پس بگیرن. معیار ضمانت هم فقط رضایت مشتریه. سفارش محصولات فرکو به روش‌های حضوری و غیرحضوری امکان پذیره. اطلاعات تماس فرکو:

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه مخصوص آرایشگاه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
چرا باید از آینه های دو طرفه در آرایشگاه استفاده کنیم؟

آینه‌های دو طرفه به دلایل مختلف از جمله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو