Home

آینه بک لایت قدی

امروزه عقل مردم به چشمشونه !!! اگه یه آینه بک لایت قدی تو آرایشگاهت نداری یعنی که تو یک هیچ ار رقبا عقبی.

گذشته از اون ، تو که داری هزینه می‌کنی آینه بگیری آخه چرا نباید یه آینه بگیری که بکارت بیاد؟ آقا این آینه هم روشنایی داره هم نورش قابل تنظیم شدن به حالت نور ملایم و شدید داره. دیگه نگران زوایای پنهان صورت موقع گریم و آرایش هم نمی‌مونی. تازه باهاش آهنگ مورد علاقه‌ات رو هم هنگام آرایش گوش کن و لذت ببر .

دیگه چی ازین بهتر ؟؟؟ یه آینه تاچ با کلی قابلیت خوشگل فقط برای تو .

اما اگه بخوای بیشتر با ماهیت این آینه آشنا بشی باید بگم که ، آینه بک لایت قدی مدلی از آینه قدی چراغ دار هست که در اون نور ملایم و مطلوبی به صورت مخفی به قسمت پشتی آینه نصب می‌شه یا به جای قاب ، لامپ LED نواری در گوشه آینه تعبیه می‌شه. آینه بک لایت خاص‌ترین مدل آینه هست و ترکیب نور ملایم و آینه در کنار هم جلوه ای کاملا مدرن و خاص به فضا می‌بخشه و سبب پرنور شدن و دلبازشدن محیط می‌شه.

چراغ آینه ، در هر رنگ دلخواه مشتری نظیر مهتابی ، آفتابی و … به آینه نصب می‌شه. آینه بک لایت قدی ضمن اینکه از نظر تزیینی و برای زینت بخشیدن به چیدمان مناسبه ، در آرایشگاه ها و مزون ها و … مورد استفاده قرار می‌گیره. مجموعه فرکو از تولیدکنندگان آینه در کشور هست که آپشن‌های متنوعی نیز با توجه به سفارش مشتریان عزیز در آینه تعبیه می‌کنه.

به عنوان نمونه در آینه‌های بک لایت فرکو برای تنظیم چراغ آینه ، حسگر تشخیص حرکت ، سنسور لمسی و ریموت کنترل تعبیه می‌شود. در ادامه مطلب به معرفی آینه بک لایت قدی فرکو و انواع آپشن‌هایی که در این آینه ها استفاده می‌شود می‌پردازیم.

آینه بک لایت قدی

آینه چراغ دار سنسور لمسی

یکی از آپشن‌هایی که فرکو برای تنظیم چراغ آینه نظیر روشن و خاموش نمودن ، تغییر رنگ و یا حتی شدت چراغ با توجه به سفارش مشتریان عزیز در آینه اجرا می‌کند حسگر لمسی است. حسگر لمسی که در این آینه ها استفاده می‌شود عملکردی مشابه با تلفن‌های هوشمند دارد. قیمت آینه‌های بک لایت لمسی با وجود استفاده از این سنسور در سطح نسبتا مناسبی قرار دارد. استفاده از آینه‌های لمسی جلوه‌ای مدرنتر به محیط می‌بخشد.

آینه چراغ دار با حسگر تشخیص حرکت

حسگر تشخیص حرکت نوعی سنسور است که حرکاتی مانند اشاره دست را تشخیص داده و بر اساس آن عمل می‌کند. با نصب این آپشن می‌توانید با اشاره به آینه ، چراغ را به صورت دلخواه تنظیم نمایید.

مزایای استفاده از لامپ LED در آینه های بک لایت

چند مورد از مزایای لامپ‌هایی که در آینه‌های بک لایت یاهوشمند استفاده می‌شود و می‌تواند علاوه بر زیبایی ،درخشندگی نیز به فضای اطراف خود می‌دهد:

  1. این آینه‌ها دارای طول عمری بالا هستند این مزایا برای شما عزیزان یک آپشنی بزرگ می‌باشد .زیرا دیگر هزینه‌ای صرف خرید یک آینه دیگر و به دلیل کیفیت بالا هزینه‌ای صرف تعمیر آینه نمی‌کنید.این لامپ نسبت به لامپ‌های رشته‌ای طول عمر بیشری دارد.و به دلیل بروز بودن و جدید بودن آن هیچوقت نیازی به تعویض ندارید و سالیان سال مثل روز اول برای شما جذاب می‌باشد.
  2. مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های دیگری دارد که در مقایسه با دیگرلامپ‌های موجود قابل‌توجه است. درمواردی که از LED برای روشنایی استفاده‌شده حدود۶۰-۷۵ درصدی بهره‌وری انرژی کلی تأسیسات روشنایی می‌شود. همچنین به دلیل اینکه انرژی کمتری استفاده می‌کند. توانایی این را دارد که در ولتاژهای کم نیز برای شما تولید شود.
  3. لامپ‌های LED در موقع استفاده تقریباً هیچ گرمایی در اطراف خود تولید نمی‌کند. در حالی که لامپ‌های رشته‌ای و قدیمی مقدار زیادی از انرژی مصرفی خود را به گرما تبدیل می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شودتا طرفدار بسیاری را به خود جذب کند.این لامپ در مصرف برق هم کاملا به شما کمک می کندوهزینه کمتری را محمل می شوید.
  4. میزان روشنایی آن نسبت به لامپ های بیشتراست.و نور آن اصلا چشم را اذیت نمی‌کند.و این لامپ‌ها باعث سایه های خشن نمی‌شود.
  5. در مقایسه با دیگر ابزارهای روشنایی سنتی،درون لامپ‌های LEDاز جیوه استفاده نمی‌شود. که به همین دلیل ازجمله منابع نوری سبز دسته‌بندی می‌شود.یعنی ازنظر زیست‌محیطی بسیار ایمن هستند.طیف مادون‌قرمز و در قسمتی ماوراءبنفش طیفی منتشر نمی‌کنند.
  6. اندازه‌های مختلف مدل وطرح های مختلفی در طراحی دارند .یعنی هرطور که مورد سلیقه شماست برای شما عزیزان طراحی می شود.
آینه بک لایت قدی

مزایای آینه بک لایت.

  • نور اطراف آینه بک لایت فقط بهرنگ سفید اکتفا نمی‌کند. ، می‌تواند در رنگ‌های مختلفی متناسب با سلیقه و نظر شما وهمچنین دکوراسیون خود برای شما عزیزان تولید شود. این آینه را می‌توان به آسانی با حسگر یا ریموت به رنگ موردنظرو سفارش داده شده به ما عوض کرد. صنایع تولیدی فرکو درطرح‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون را برای شما مصرف کنندگان عزیز آماده وطراحی و تولید کرده است.
  • با سفارش این آینه می‌توانید از آپشن لمسی و ریموت هم می‌توانید استفاده کنید.با خریداری از آینه ریموت دار می‌توانید رنگ آن وشدت رنگ را بالاپایین کنید.و با حالت حسگری فقط در عرض سه ثانیه زمان می‌برد تا بتوانید آینه خود را خاموش روشن کنید.و یا شدت رنگ را کم یا زیاد کنید.از این آینه به صورت باتری هم می‌توان استفاده کرد. و با چراغ های فلوریست ساخته می‌شود.که نسبت به چراغ‌های جدید طرفداران کمتری دارد.
  • از آپشن های بسیار جذاب برای علاقمندان به موزیک می توان به اسپیکرپشت آینه اشاره کرد .که با وصل شدن آن به گوشی موبایل با داشتن بلوتوث و… می توانید آهنگ مورد علاقه تان راپخش کرد.و در حین میکاپ از آهنگ خود لذت برد.پس حتما از این مورد جذاب به سادگی رد نشوید.و بهترین گزینه ها را برای آینه مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید آینه خود را برای حمام.جکوزی و حمام و سرویس بهداشتی های مشترک استفاده کنید. به هیچ وجه نگرانی برای بخار روی آینه نداشته باشید. ما با قرار دادن یک پد در پشت آینه از بخار روی آینه شما جلوگیری می‌کنیم.و تمام مشکلات شما را آسان می‌کنیم. با خرید این آینه می توانید. از ساعت و دمای محیط هم باخبر باشید.این یکی از مسائل مهم برای خریداران عزیز می‌باشد.
آینه بک لایت قدی

لگو روی آینه بک لایت.

  • شما می توانید بر حسب سلیقه و نظر خودتان طرحی برای روی آینه خود انتخاب کنید. و آینه خود را متفاوت از آینه های دیگر کنید.برای مثال می توانید لگو، برند و یا هر نوشته مورد تمایل و علاقه خود بر روی آینه خود حک کنید. هیچ کاری درصنایع تولیدی فرکو غیر ممکن نیست. در این صورت شما یک آینه اختصاصی و منحصربه‌فرد را خواهید داشت.

آینه بک لایت با لامپ متحرک

آینه بک لایت از جمله زیباترین انواع آینه قدی به شمار می‌روند اما نوری که از چراغ‌های اجرا شده در این آینه ساطع میشود ملایم است. در جدیدترین مدل آینه بک لایت ، فرکو علاوه بر نصب چراغ های بک لایت ، دو چراغ حبابی در قسمت بالایی آینه تعبیه نموده است. این مدل مخصوص آرایشگاه است و بدین‌ترتیب آرایشگر با استفاده از آن می‌تواند با حرکت دادن لامپ‌های ریلی نور را در قسمت مورد نظر متمرکز کند.

موارد کاربرد آینه بک لایت قدی در مکان های مختلف.

آینه بک لایت قدی

از این آینه‌ها در سرویس اتاق خواب هم استفاده می‌شود. و با نور درخشانی که دارد.زیبای اتاق شما را چند برابر می کند.این آینه ها برای اتاق خواب بسیار مورد پسند و انتخابی ایده آل می باشد. در اتاق خواب هم به صورت قدی هم به صورت رومیزی می‌توانید سفارش دهید.اگرصاحب یک اتاق خواب کوچک هستید با خرید این آینه می‌توانید در بزرگنمایی محیط خود تاثیربسزایی داشته باشید.

با استفاده کردن از لامپ های LED در آینه بک لایت نوری ملایم و طبیعی در فضای ما ایجاد می‌شود. و اصلا چشم شما را اذیت نمی‌کند. این آینه‌ها درمحیط حمام و یا سرویس بهداشتی هم کارای بالایی دارد.و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.و هم تاثیر زیادی بر بزرگنمایی فضای حمام یا سرویس بهداشتی شما دارد.پس در خرید آینه بک لایت در این محیط ها به هیچ وجه دریغ نکنید.یکی از پیشنهادهای صنایع تولیدی فرکو این است که در سرویس بهداشتی و یا حمام های بسیار بزرگ می‌توان از آینه روشویی قدی هم استفاده کرد.

آینه بک لایت همانطور که در متن بالا گفته شد نوری لطیف دارد و اصلا چشم شما را اذیت نمی کند . ولی بعلاوه این ها برای برخی کارهای تخصصی مثل آرایش بسیار مناسب است. و نوری مناسب و استاندارد تولید می کند.واز این آینه ها می توانید برای کارهای تخصصی از جمله گریموری استفاده کنید.آینه های بک لایت قدی به صورت طرح و اندازه های مختلف بنا بر سلیقه مشتری طراحی برش کاری می شود.

این آینه برای سالن های زیبای و مزون‌ها بسیار مناسب می‌باشد.وبا داشتن ظاهری جدی و مدرن تمامی افراد را به خود جذب کرده است.شما می‌توانید با داشتن این آینه‌ها سالن زیبای خد را بروز کنید و مشتریان زیادی را به سمت سالن خود جذب کنید.

مدل های مختلف آینه بک لایت قدی

صنایع فرکو هیچ محدودیتی در شکل و ابعاد یارنگ نور در آینه شما ندارد.و امکان این رابه شما می دهد. که هر طرحی درذهن شما است را به واقعیت تبدیل کند.هرگونه شکلی و اندازه ای اشکال هندسی مثل مربع و مستطیل ولوزی و…و یا هرشکل غیر معمولی را برای شما عزیزان برش کاری کنند.

 امکان نصب برروی دیوار دارد. با گفتن به نصب کنندگان صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو می توانید آینه خود را روی دیوارداشته باشید. پس اصلا نگران نصب آینه هم نباشید.آینه بک لایت شما می تواند به صورت پایه دار باشد که در هرجای منزل که خواستین آن را جابه جا کنید. و دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را عوض کنید . همه ی این ها طبق سلیقه شما تولید و طراحی می شود.

آینه های بک لایت به صورت رومیزی برای آرایش کردن هم تولید می شوند. کسانی که می خواهند یک آینه فقط برای میکاپ داشته باشند این مورد بهترین گزینه می باشد.شدت نور و زاویه آن کاملا قابل تنظیم می باشد. و معمولا با کابل USB شارژ می شود.

این آینه امکان این که دوطرفه تولید شود هم را دارد.و به صورت دوطرفه استفاده گردد.از این مورد ها برای سالن های آرایشی بسیار به صرفه می باشد. و بدردبخوربرای فضاهای کوچک است.ودر مکان های عمومی هم به صرفه می باشد.

مراحل سفارش و ساخت آینه بک لایت قدی.

ر مرحله اول شما دوستان عزیز با کارشناسان ما با شماره ۸۸۰۶۸۳۵۲ ۰۲۱ – ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس میگیرید و نوع و شکل آینه مدنظرتان را اگر طرحی مدنظرتان بود و یا لگویی خواستید روی آینه خود طراحی شود به ما سفارش داده و عکس لوگو را به کارشناسان ما از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل برای ما ارسال می کنید. سپس پس از اتمام کار ، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به محلی که مورد نیاز دارید فرستاده می شود.امکان ارسال به تمامی نقاط موجود می باشد و نیازی نیست که حتما در تهران یا کرج حضور داشته باشید . مابرای شما آینه تولید شده را در هرجایی که حضور داشته باشید ارسال می کنیم.

شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و ثبت سفارش از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید. تا بتوانید آینه بک لایت موردعلاقه و دلخواه خود را به صنایع تولید شیشه وآینه فرکو سفارش دهید. این اطمینان را نیز داشته باشید تا ما آینه شمارا دقیقاً مطابق خواسته شما باکیفیت فوق‌العاده و هزینه بسیار مناسب در کمترین زمان ممکن تولید خواهیم کرد.

برای اطمینان خاطر بیشتر شما این امکان وجود دارد تا درصورت نارضایتی بتوانید محصول سفارشی خود را مرجوع کنید. تمام تلاش خود را می کنیم تا میزان رضایت شما مشتریان عزیز را بالا ببریم.هدف اصلی ما رضایت شما عزیزان می باشد.و در صورت نارضایتی تمامی مسئولیت آینه شمار را به عهده می گیریم.

چرا از تولیدی فرکو آینه بک لایت قدی را خرید کنیم؟


1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می کنید و به شما بیشترین کمک را هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می کنند
2_محصولات ما از تولید به مصرف می باشند.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو می باشد.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می گردد.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می شوند.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می شود.
5_تمامی سوالات خود را می توانید از کارشناسان ما بپرسید و با ما در وات آپ درتماس باشید
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میگردد.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می گردد.
7_در هر گونه خرابی می توانید با ما تماس بگیرید.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما می باشیم.

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

شیشه رنگی مدرن 

دیوار پوش شیشه ای

شیشه رنگی پنجره

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه رنگی طرح دار

شیشه رنگی قدیمی 

شیشه رنگی سنتی

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی رومیزی

دیوار پوش شیشه ای رنگی

شیشه بین کابینتی طوسی

قیمت شیشه رنگی و قیمت شیشه لاکوبل مجموعه فرکو از مناسبترین قیمت برخوردار می باشد. همچنین به عنوان نمایندگی شیشه بین کابینتی و بورس شیشه‌ رنگی نیز شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو