Home

آینه آرایشگاه نور دار

آینه آرایشگاه نور دار بدون شک از جذاب‌ترین مدل‌هاست که این روزها در هر آرایشگاه حرفه‌ای دیده می‌شه. در مورد آینه نور دار چند تا نکته مهم هست که آینه فروش‌ها به شما نمی‌گن! اگه می‌خواید آینه بخرین مدلی بخرین که هم مثل آچار فرانسه و چشم اضافی کمکتون باشه و هم براتون مشتری بیاره! از آینه انتظار داشته باشین! الان وضعیت آرایشگاه‌ها دو دسته هست. اونایی که همینطور قیچی می‌زنن و پول درمیارن و اونایی که آخر ماه زوری اجاره می‌دن و بعد از کسر اجاره سود آنچنانی ندارن. البته قصد نداریم ماشین حساب برداریم و درآمد آرایشگرهارو دربیاریم! مثل این‌هایی که تو مطب دکتر نشستن و از روی تعداد مریض‌ها درآمد دکترها حساب می‌کنن!

از طرفی اهمیت خرید آینه آرایشگاه مدرن خیلی زیاده. فقط تعداد آرایشگاه‌های مجوز دار به 46000 رسیده. برای اینکه بین چند ده هزار آرایشگاه ، خوب کار کنین به جز کیفیت کار باید به دکور هم برسین. وقتی هم که از دکور سالن زیبایی حرف می‌زنیم اسم آینه بیشتر تو چشمه! آینه باید طوری باشه که وقتی عکس آرایشگاه‌تون رو نشون می‌دین خودتون به بهش افتخار کنین و هی دوست داشته باشین عکس سالن رو نشون بدین و باهاش پز بدین! اونی که عکس رو می‌بینه هم گوشی بیاد دستش! وقتی تو اینستاگرام عکس سالن‌تون رو دید زود پاشه بیاد!

آینه آرایشگاه نور دار فرکو

دیگه مثل قدیم نیست که با یه قیچی بشه آرایشگاه راه انداخت. دکور آرایشگاه باید جوری باشه که اسم سالن و ارزش کارتون پایین نیاد. این ظاهر سالن شماست که در اولین نگاه حرفه‌ای بودنتون رو به رخ می‌کشه. امروز حتی سالن‌های متوسط هم دیگه دکور رو ول نمی‌کنن به حال خودش. اما برای خرید آینه نور دار لازمه به چند مورد توجه داشته باشین. وگرنه حتی اگه پول زیادی هم خرج کنین مدل مناسبی نمی‌خرین و فقط پول‌اتون هدر می‌ره.

آینه آرایشگاه نور دار فرکو

آینه آرایشگاه نور دار چیه

آینه نور دار به مدل‌هایی از آینه گفته می‌شه که به سیستم نور پردازی مجهز هستن. در واقع در این مدل از آینه‌ها از چراغ استفاده می‌شه. چراغ معمولا به گوشه آینه نصب می‌شه. نصب چراغ نه تنها ظاهر آینه رو مدرن می‌کنه ، بلکه از نظر کاربرد هم آینه رو بهتر می‌کنه. چرا که که آرایش خوب به نور مناسب نیاز داره و حتی اگه مهارت شما در حدی باشه که چشم بسته قیچی بزنید ، بازهم نور لازم دارید! مخصوصا اگه از چراغ led استفاده بشه آینه خوراک آرایشگاه می‌شه! چرا که ال ای دی نور مناسبی داره برای کارهای آرایشی. نوری که چشم آرایشگر و مشتری رو اذیت نمی‌کنه و کاملا طبیعیه. به جز این عمر زیادی داره ، تنوع رنگی داره و انقدری کم مصرف هست که تغییر زیادی تو قبض‌هایی که پرداخت می‌کنین ایجاد نکنه!

آینه آرایشگاه نور دار فرکو

اما وقتی می‌گیم آینه نور دار منظور یک یا دو مدل خاص نیست. انواع و اقسام آینه به صورت نور دار به تولید می‌رسه که با اسامی مختلف مثل آینه لامپی ، آینه بک لایت ، آینه گریم و … شناخته می‌شن. این مدل‌ها در واقع از نظر شکل نور پردازی با هم متفاوت هستن.

به جز این ، آینه‌های نور دار از نظر مواردی مثل جنس قاب ، آپشن‌ها ، شکل هندسی و … متفاوت هستن. از آینه‌های نور دار هم به صورت دیواری استفاده می‌شه و هم مدل‌های متحرک اون‌ها خیلی محبوب هستن. مخصوصا آینه‌های چرخ دار برای آرایشگاه خیلی عالی هستن.

آینه بک لایت

با جرعت و قاطعیت اگه بخوایم محبوب‌ترین و مدرن‌ترین آینه نور دار رو معرفی کنیم باید به مدل بک لایت اشاره کنیم! آینه بک لایت در واقع مدلی خاص از آینه چراغ داره که در اون از نورپردازی خطی استفاده می‌شه. یا اینکه نورپردازی به صورت مخفی در پشت و کناره آینه اجرا می‌شه. مدل بک لایت بدون شک محبوب‌ترین گزینه برای آرایشگاهه و در بیشتر آرایشگاه‌های حرفه‌ای هم از این مدل استفاده می‌شه.

آینه بک لایت با قاب استیل

به سبک هالیوود

آینه هالیوودی اولین آینه تخصصی برای آرایشگاه‌هاست. یعنی قدیمی‌ترین مدلی که به عنوان آینه مخصوص آرایشگاه ازش استفاده کردن. ولی هنوز هم محبوبیت خیلی زیادی داره و خیلی‌ها طرح خاص و کلاسیک اون رو ترجیح می‌دن. آینه هالیوودی در مقایسه با آینه بک لایت نور پردازی متفاوتی داره و در این آینه‌ها از چراغ حبابی استفاده می‌شه. البته باید اشاره کنیم که برعکس مدل‌های قدیمی که از لامپ رشته‌ای استفاده می‌شد ، در مدل آینه هالیوودی جدید از چراغ ال ای دی حبابی استفاده می‌شه.

آینه هالیوودی قدی

مواظب باش قاب آینه رو درست انتخاب کنی

یکی از مهم‌ترین مواردی که اگه قبل از خرید آینه به اون توجه نکنیم سرمون کلاه می‌ره قاب آینه هست! البته یکی از نه ، بلکه مهم‌ترین. انقدر مهم که قیمت آینه بیشتر به قاب‌اش بستگی داره. غیر این هم انتظار نمی‌ره. هم ظاهر آینه و هم دوام آینه به قاب وابسته هستن. از متریال‌های مختلف به عنوان قاب آینه استفاده می‌شه که از نظر ارزش خرید می‌تونن کاملا متفاوت باشن. اما آینه رو با کدوم قاب سفارش بدیم که خیالمون راحت باشه؟ قاب‌هایی مثل استیل ، فلز آبکاری شده ، های‌گلاس ، چوب و … این اطمینان رو به شما می‌دن و برای آینه قاب دار بهترین هستن!

استیل

اولین قابی که معرفی می‌کنیم فقط به درد لاکچری بازها می‌خوره و اون‌هایی که دوست دارن کوچکترین حرف و حدیثی در دکور نباشه و همه ماتشون ببره! داریم در مورد آینه قاب استیل حرف می‌زنیم که به معنای واقعی کلمه می‌تونه هر سالنی رو لاکچری و متفاوت کنه. البته باید بگیم که قیمتش هم گرون‌تره. می‌ارزه؟ با توجه به میزان اثرگذاری و تفاوتی که در محیط ایجاد می‌کنه و دوام عالی که داره ، اگه بودجه‌اش رو دارین می‌تونه یه انتخاب عالی باشه. البته قبل از خرید آینه قاب استیل در مورد رنگ قاب استیل یه نکته رو از یاد نبرین. کلا قاب‌های استیل بهتره رنگ کوره‌ای داشته باشن. رنگ کوره‌ای ماندگاری بالایی داره. تا 5 سال. اینطوری دیگه قاب بعد از یه مدت دچار مشکلاتی مثل پوسته دادن نمی‌شه که شمارو مجبور کنه به دورانداختنش!

آینه با قاب استیل رنگ طلایی

آینه نور دار آرایشگاهی با قاب فلزی آبکاری شده

از قاب استیل خوشمون اومده ولی نمی‌خوایم اونقدر هزینه کنیم! اینجاست که مدل فلزی به کمک میاد! قاب فلزی قیافه‌ای شبیه به استیل داره ، مقاومت و دوامش خوبه ولی با این حال مثل استیل گرون نیست و قیمت مناسبی داره. آینه فلزی کاملا لاکچری دیده می‌شه و می‌تونه یه انتخاب مناسب و خوش قیمت باشه. مخصوصا مدل آینه نور دار آرایشگاه با قاب فلزی عجیب چیزی می‌شه!

آینه فلزی

های‌گلاس

های‌گلاس یکی از مدرن‌ترین متریال‌هاست که در زندگی روزمره زیاد می‌بینیمش! اتفاقا برای قاب آینه نور دار آرایشگاه هم حسابی جوابه! آینه های‌گلاسی با وجود کیفیت ظاهری و دوامی که ارائه می‌کنه قیمت مناسبی داره. پس بدون شک راه نداره از بهترین قاب‌ها بگیم و اسم قاب های‌گلاسی رو نیاریم!

در پایان

آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی امروزه به یه جای مهم تبدیل شدن. با اینکه مردم بیشتر به آرایشگاه‌ها سر می‌زنن ولی سطح رقابت اصلا مثل قدیم نیست. به همین دلیله که آرایشگاه‌ها به جز جنبه‌های کیفی باید به فکر اسم و اعتبارشون هم باشن. همه می‌دونیم که دکور خوب چقدر در محیط کاری می‌تونه موثر باشه. اون هم برای جایی مثل آرایشگاه. وقتی هم در مورد دکور آرایشگاه حرف می‌زنیم آینه بیشتر از وسایل دیگه به چشم میاد. خوشبختانه مدل‌های مدرنی از آینه آرایشگاه تولید شدن که کار رو راحت می‌کنن. ولی از اون طرف مدل‌های بی‌کیفیت هم کم نیستن. چطور بهترین آینه رو برای آرایشگاه بخریم؟ فقط به این موارد توجه کنین تا بهترین آینه رو بخرین:

آینه آرایشگاه نور دار فرکو

1- آینه‌های نور دار که در این مطلب معرفی کردیم بهترین مدل برای آرایشگاه هستن.

2- بین انواع آینه نور دار ، مدل بک لایت ظاهر مدرن‌تری داره و برای آرایشگاه‌های امروزی بهترینه.

3- برای قاب آینه نور دار باید از متریال‌های باکیفیت مثل استیل ، های‌گلاس ، فلزی یا چوبی استفاده بشه.

آینه آرایشگاه نور دار فرکو

4- یادتون نره که سفارش بدین لوگوی سالن رو آینه کار بشه. چه بهتر که لوگوتون به صورت نور دار حکاکی بشه. ( در این روش شکل لوگو سندبلاست می‌شه و چراغ توکار نصب می‌شه).

5- آینه سالن زیبایی رو در هر طرح و ابعاد دلخواه می‌تونین سفارش بدین. پس خودتون رو محدود نکنین به طرح‌های تکراری. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه نور دار آرایشگاهی

آرایشگاه داری و قصد خرید آینه مخصوص داری اما دوست داری انواع باکیفیت رو مستقیم از تولیدی بخری که الکی پولت برای واسطه هدر نره؟ پس همین حالا گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تخفیف از دستت نره و با 1 سال گارانتی سفارشت رو ثبت کنی! فرکو تنها تولیدکننده در ایران هست که تمرکز کرده روی تولید مدل‌های اختصاصی آینه برا آرایشگاه. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌ها با بروزترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای آرایشگاه توسط فرکو تولید می‌شه.

آینه‌های فرکو همگی از شفاف‌ترین مدل‌های آینه هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهتر هستن. از طرفی این آینه‌های قدی در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
چرا باید برای آرایشگاه فقط آینه نور دار بخریم؟

آینه نور دار به دلیل اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو