Home

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

پنجره‌های آلومینیومی بادوام ، شیک هستن و می‌تونن یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای خونه‌ی شما باشن ، بنابراین جای تعجب نیست که اونا یکی از محبوب‌ترین انواع پنجره‌های نصب شده هستن. برای اینکه بفهمید آیا اونا انتخاب مناسبی برای خانه شما هستن ، به مزایا ، معایب ، میانگین قیمت‌ها و هزینه‌های جاری نگاهی بیندازین تا ببینین آیا آلومینیوم نسبت به سایر مواد قاب پنجره برای خونه شما مناسب‌تره یا خیر.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
پنجره آلومینیومی

چرا پنجره‌های آلومینیومی نصب کنیم

پنجره‌های آلومینیومی اغلب به عنوان پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف در خانه‌های رویایی دیده میشن که منظره‌ای پانوراما از مناظر زیبا رو ارائه میدن. وقتی به این شکل دیده میشن ، می‌تونن تقریباً بیش از حد ظریف به نظر برسن ، اما واقعیت اینه که شما به سختی می‌تونین ماده‌ای قوی‌تر ، بادوام‌تر و ماندگارتر برای پنجره‌های خود نسبت به آلومینیوم پیدا کنین.

همچنین سبک‌های مختلفی از پنجره‌های آلومینیومی از روکش تا ارسی وجود داره ، بنابراین مجبور نیستین در مقابل برخی از باشکوه‌ترین مناظر زندگی کنین تا از مزایایی که ارائه میدن ، بهره ببرین.

مزایا پنجره‌های آلومینیومی

مزایای بسیاری وجود داره که پنجره‌های آلومینیومی می‌تونن در طول عمر طولانی خود به خونه‌ی شما بیارن.

قیمت پنجره آلومینیومی مدرن
قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

زندگی طولانی

شما می‌تونین نه تنها برای سال‌ها ، بلکه برای دهه‌های آینده از پنجره‌های آلومینیومی خود به‌عنوان مقاومت فوق‌العاده در برابر عناصر لذت ببرین.

چارچوب کوچک

اگر به دنبال این هستین که تا حد امکان نور به خونه‌ی خود راه بدین یا فقط می‌خواین از منظره لذت ببرین ، پنجره‌های آلومینیومی به چارچوب بسیار کمی در اطراف لبه شیشه نیاز دارن. این با قاب‌های حجیم انواع دیگر قاب‌های پنجره مانند یو پی وی سی مخالفه.

طراحی انعطاف پذیر

آلومینیوم رو میشه به راحتی شکل داد ، بنابراین امکانات طراحی شما تقریباً بی پایانه و به لطف استحکام اون می‌تونن از شیشه‌های بزرگ پشتیبانی کنن.

پاک شوندگی راحت

برای اینکه پنجره‌های آلومینیومی‌تان کاملاً نو به نظر برسن ، فقط باید هر از چند گاهی کمی پاک کنین و تمیزسازی بشن.

قیمت پنجره آلومینیومی مدرن
قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

سطح امنیت بالا

آلومینیوم ماده‌ای فوق‌العاده قوی و بادوامه که به شما کمک می‌کنه در خونه‌ی خود احساس امنیت کنین.

قبض انرژی کمتر

هنگامی که برای پشتیبانی از یک تکه شیشه بزرگتر استفاده میشه ، قاب پنجره‌های آلومینیومی به بهبود عایق خانه شما کمک می‌کنه زیرا شیشه یک عایق بسیار موثره. پنجره‌های آلومینیومی همچنین دارای یک ترمال بریک هستن که جریان انرژی حرارتی رو از یک ماده رسانا به ماده دیگر کاهش میده یا از اون جلوگیری می‌کنه. بنابراین گرمایش خود رو کاهش بدین و هزینه انرژی رو کاهش بدین.

سازگار با محیط زیست

توانایی حفظ گرما در خونه : کاهش نیاز شما به اتکا به گرمایش ، تنها یکی از راه‌های سازگاری که پنجره‌های آلومینیومی با محیط‌زیست هستن. اونا همچنین یک ماده پایدار هستن که می‌تونن بازیافت بشن و ردپای کربن بسیار کمی از خود به جای بذارن.

قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

امنیت و نصب

آلومینیوم یکی از مطمئن‌ترین موادیه که می‌تونین به دلیل استحکام و دوام فوق‌العاده نصب کنین. برای اطمینان از بالاترین سطح امنیت ، نصب کلیدیه و باید توسط یک متخصص انجام بشه.

معایب پنجره‌های آلومینیومی

بزرگترین نگرانی برای اکثر صاحبان خانه در مورد پنجره‌های آلومینیومی هزینه اونه ، به خصوص در مقایسه با مواد دیگر مانند یو پی وی سی و چوب. با این حال ، پس از نصب ، تعدادی پنجره مدرن ، بادوام خواهید داشت ، اما هنوز چند نکته وجود داره که باید در نظر داشته باشین:

زیبایی شناسی

این به نوع خانه شما و در نهایت سلیقه شخصی شما بستگی داره ، اما برخی از صاحبان خانه‌ها ظاهر پنجره‌های چوبی رو ترجیح میدن.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

تراکم

قاب‌های آلومینیومی به عنوان یک رسانای مؤثر گرما ، مستعد تشکیل تراکم هستن. این عیب پنجره‌های آلومینیومی رو میشه با ترمال بریک‌ها برطرف کرد ، اما تنها در صورتی که به درستی نصب شده باشن.

سبک‌های پنجره آلومینیومی

هنگامی که به این نتیجه رسیدین که آلومینیوم ماده مناسبی برای پنجره‌های شماست ، انواع مختلفی از پنجره‌ها وجود داره که باید در نظر بگیرین.پنجره های آلومینیومی با روکش توسط لولاهای کناری به قاب متصل شده و به سمت بیرون باز میشن.

پنجره‌های آلومینیومی رو کج کنین و بچرخونین به سمت داخل یا از بالا به پایین یا از بغل باز میشن. پنجره‌های آلومینیومی ارسی حداقل از یک قسمت متحرک تشکیل شدن که به موازات یک قسمت ثابت حرکت می‌کنه. پنجره‌های آلومینیومی فلاش ظاهر سنتی یک پنجره رو با سبک شیک و مدرن آلومینیومی ترکیب می‌کنن ، سپس پنجره‌های فلاش برای خانه شما هستن.

قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

اگر پروژه بزرگی دارین پنجره‌های آلومینیومی پانوراما ثابت ایده‌آل هستن زیرا دیوار شما رو به منظره‌ای پانوراما از جهان با شیشه‌های کف تا سقف تبدیل می‌کنن. پنجره‌های آلومینیومی با بازشو موازی به سمت بیرون باز میشن تا تهویه اتاق رو افزایش بدن ، اما از آب‌کشی جلوگیری می‌کنن. پس از باز شدن ، به موازات قاب می‌نشینن و به نظر می‌رسن که از دیوار بیرون زدن.

قیمت‌ها و هزینه‌های نصب پنجره‌های آلومینیومی

قیمت پنجره‌های آلومینیومی بسته به اندازه و نوع پنجره‌ای که نصب کردین متفاوت خواهد بود و هزینه نصب نیز متفاوت خواهد بود زیرا شرکت‌های مختلف پنجره برای نیروی کار خود هزینه متفاوتی خواهند داشت. در زیر هزینه احتمالی نصب پنجره‌های آلومینیومی با قیمت‌ها بسته به سبک و اندازه متفاوته.

لطفاً توجه داشته باشین که این هزینه‌ها شامل نصب نمیشه که بسته به نصابی که کار رو انجام میده متفاوته. برای به دست آوردن بهترین معامله ، ما شدیداً توصیه می‌کنیم از حداقل 3 نصاب مختلف قیمت‌ها رو دریافت کنین تا بیشترین شانس رو برای یافتن معامله مناسب برای خود داشته باشین.

آیا پنجره‌های آلومینیومی بهتر از یو پی وی سی هستن

هنگام انتخاب متریال برای قاب پنجره ، تصمیم شما ممکنه در نهایت به آلومینیوم یا یو پی وی سی برگرده. هر دو بسیار بادوام هستن ، به راحتی نگهداری میشن و برای مدت طولانی دوام خواهند داشت ، اما تفاوت‌هایی وجود داره مانند:

  • آلومینیوم ماندگاری بیشتری خواهد داشت
  • یو پی وی سی گزینه ارزون‌تریه
  • یو پی وی سی از نویز بیشتر جلوگیری می‌کنه
قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی مدرن

قیمت پنجره های آلومینیومی

برای یافتن و مقایسه قیمت‌ها از حداکثر 3 نصاب مورد اعتماد در منطقه شما ، یک درخواست برای ما ارسال کنین. اونا قیمت نصب رایگان رو برای مقایسه در اختیار شما قرار میدن تا بتونین بهترین پیشنهاد رو برای پنجره‌های آلومینیومی خود پیدا کنین. فقط چند دقیقه طول می‌کشه و شما موظف به پذیرش هیچ یک از مظنه‌هایی که دریافت می‌کنین نیستین ، اما فقط می‌تونین در هزینه‌های خود صرفه جویی کنین.

چگونه از تراکم در قاب پنجره‌های آلومینیومی جلوگیری کنیم

تراکم در پنجره‌های آلومینیومی معمولی می‌تونه منجر به مشکلات مختلفی بشه. تعریق طولانی مدت و مکرر پنجره ، که به اون تراکم نیز گفته میشه ، می‌تونه باعث تشکیل کپک در داخل و اطراف پنجره‌ها و همچنین روی دیوارها بشه. از سوی دیگر ، کپک می‌تونه منجر به مشکلات مختلف سلامتی بشه، می‌تونه باعث آلرژی و مشکلات تنفسی مانند آسم و برونشیت بشه.

تراکم همچنین می‌تونه منجر به مشکلات دیگری بشه که خانه رو تحت تأثیر قرار میده. گچ تخته در دیوارهای اطراف پنجره‌ها در معرض آسیب رطوبته. قطعات فلزی مانند لولاها و پیچ‌ها می‌تونن خورده بشن و درزگیر پنجره‌ها آسیب ببینن. علاوه بر این ، تراکم در قاب پنجره‌های آلومینیومی می‌تونه به کیفیت هوای بد در داخل خانه کمک کنه. 

تراکم قاب پنجره آلومینیومی

پنجره‌های موجود امروزه با سفتی بالا مشخص میشن. این به هیچ وجه یک نقطه ضعف نیست ، زیرا با پنجره‌های تنگ می‌تونین به میزان قابل توجهی در گرمایش خانه یا آپارتمان خود صرفه جویی کنین. اغلب تصور می‌کنیم که بخار آب روی شیشه‌ها به دلیل نقص ساختمانی پنجره یا اشتباهاتیه که در هنگام نصب اون رخ داده. با این حال ، در واقعیت ، پدیده تراکم روی شیشه‌ها حتی در صورت عملکرد کامل و نصب صحیح پنجره‌ها نیز رخ میده.

تراکم قاب پنجره آلومینیومی چطوره؟

پنجره‌های موجود امروزه با سفتی بالا مشخص میشن. این به هیچ وجه یک نقطه ضعف نیست ، زیرا با پنجره‌های تنگ می‌تونین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو