Home

قیمت نرده شیشه‌ای پله

امروزه از انواع نرده شیشه‌ای پله ، تو ساختمون‌سازی زیاد استفاده میشه. این نرده‌ها خیلی کاربردین. و تنوع زیادی نیز دارن. قیمت نرده شیشه‌ای پله با توجه به مدل اون ، نوع شیشه استفاده شده ، اندازه و ابعاد نرده و … محاسبه میشه. صنعت ساختمون سازی روز به روز در حال پیشرفته. استفاده از شیشه تو فضا و دکوراسیون مدرن امروزی رایجه. از شیشه برای تولید و ساخت انواع درب و پنجره ، شیشه پنلی ، سقف شیشه‌ای ، بالکن شیشه‌ای ، نرده و حتی پله شیشه‌ای و … استفاده میشه.در گذشته بیشتر از نرده‌های چوبی و حتی فلزی استفاده می‌شد. با گذشت زمان نرده‌های سنگی روی بورس اومدن. ولی امروزه یکی از پرطرفدارترین و زیباترین نرده‌ها نرده شیشه‌ایه.

قیمت نرده شیشه‌ای پله
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

نرده شیشه‌ای پله چیه؟

نرده‌های شیشه‌ای نوع حفاظ شیشه‌ای برای استفاده تو اطراف پله و یا به عنوان نرده بالکن هستن. این نرده‌ها تو این روزها دیگه تو مدل‌های فلزی و یا چوبی تولید نمی‌شن. بلکه تو مدل‌های شیشه‌ای تولید می‌شن که یکی از بروزترین و زیباترین و شیک‌ترین مدل‌ها هستن.

در حال حاضر متریال شیشه یکی از وسایل رایج تو طراحی‌هاست که می‌تونه محصولات خیلی شیک و زیبایی به وجود بیاره. از مزایای نرده‌ها نیز میشه به نمای خیلی شفاف و زیبایی که تو عین پایین‌ترین هزینه بهت هدیه میده اشاره کرد. همچنین از لحاظ ایمنی و امنیت نیز این نرده‌ها خیلی مطمئن و بی‌خطرن. و از شیشه‌های خیلی با کیفیتی تو اون‌ها استفاده میشه.

نرده‌های شیشه‌ای که تو این مقاله می‌خوام بهت معرفی کنم بیشتر از جنس لمینت و سکوریتن. لمینت و سکوریت هر دو از جنس شیشه‌های خیلی با کیفیت و مرغوبن. این شیشه‌ها رو در حقیقت میشه شیشه‌های نشکن دونست!

از این رو نیز از این نوع شیشه‌ها تو تولید و ساخت نرده شیشه‌ای پله استفاده میشه تا بتونه به خوبی محافظ جونت باشه. ولی این نرده‌های شیشه‌ای دارای انواع متفاوتین. با فرکو باش تا انواع نرده‌های شیشه‌ای پله رو با هم بررسی کنیم.

قیمت نرده شیشه‌ای پله
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

انواع نرده شیشه‌ای پله

نرده‌های اسپیگت

این نوع نرده‌های شیشه‌ای خیلی سریع‌تر از نرده‌های دیگه اجرا میشن. نرده شیشه‌ای اسپیگت از ترکیب متریال شیشه یه لایه و دو لایه لمینت تشکیل میشه. بهت پیشنهاد میدم که برای دوام و محکمی بیشتر کار از کمی چسب سنگ استفاده کنی تا نرده مقاومت و ایستایی بیشتری تو زمین داشته باشه. و خیالت نیز راحت‌تر باشه. این نوع نرده شیشه‌ای اسپیگات تو زمان اجرا به دقت و مهارت خیلی زیادی نیاز داره.

نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز یا روکار

این نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز یا روکار همون‌هایین که برای پرتگاه‌ها و یا بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرن. از آلومینیوم تو ساخت این نرده استفاده میشه که دوام و مقاومت اون رو به شدت بالا می‌بره.

این شیشه‌ها نه به روی یه سطح غیر صاف بلکه به روی پایه‌هایی از آلومینیوم قرار می‌گیرن که همین امر باعث بالا رفتن تعادل نرده و ماندگاری بیشتر اون میشه.

نرده‌های شیشه‌ای فیکس پوینت

این نرده شیشه‌ای فیکس پوینت با فلز فولاد خیلی قوی و ضد زنگ ساخته شده. تو طراحی این نرده ، شیشه و پله‌ها تماما تو یه راستا قرار می‌گیرن. می‌تونی به دلخواه خودت برای این نرده‌ها از دستگیره استیل و یا آلومینیوم استفاده کنی.

شکل قرارگیری این نرده‌ها به اون‌ها مقاومت فوق‌العاده و بی‌نظیری میده. این نرده رو حتما باید با دقت خیلی زیادی نصب کنی. چون که حتی یه سانتی‌متر اشتباه نیز خسارات زیادی بهت وارد می‌کنه.

قیمت نرده شیشه‌ای پله
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

کاربرد نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای تو کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره. از این نرده تو مواردی مثل نرده پله برقی خیلی استفاده میشه. تو پاساژهای مدرن و لوکس نیز بیشتر برای هر طبقه از نرده‌های شیشه‌ای پله استفاده میشه.

با توجه به قیمت نرده شیشه‌ای تراس یکی از موارد استفاده از این نوع نرده استفاده از اون تو تراس و بالکنه. همچنین از انواع نرده‌های شیشه‌ای برای پله داخل ساختمون ، راه پله و … استفاده میشه.

کاربرد این نرده‌های شیشه‌ای محدود نیست. میشه از اون‌ها تو تمامی مصارف اداری ، تجاری ، مجتمع‌ها ، منازل مسکونی و … استفاده کرد.

قیمت نرده شیشه‌ای پله
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

مزایا نرده شیشه‌ای پله

  1. میدان دید رو محدود نمی‌کنه.
  2. بزرگتر نشون دادن راه پله یا تراس یا …
  3. زیبایی فوق‌العاده و خیره کننده.
  4. تنوع بسیار بالا.
  5. حفظ نور طبیعی.
  6. ظاهر شیک و مدرن.
  7. کیفیت و طول عمر خیلی بالا.
  8. هزینه و قیمت پایین نگهداری و نصب.
  9. ایجاد امنیت بالا و جلوگیری از خطر سقوط.
  10. متنوع و قابل پیاده‌سازی تو طرح‌های دلخواه.
  11. نصب آسون و سریع.
  12. ضد زنگ بودن.
  13. و …
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

معایب نرده شیشه‌ای پله

  1. بعضی از انواع مدل‌های نرده شیشه‌ای پله و نرده شیشه‌ای دیگه قیمت بالایی دارن.
  2. به نظافت و تمیز کردن مداوم نیاز دارن.
  3. نظافت قسمت بیرونی نرده سخت و دشواره.
  4. نظافت نادرست و برخورد بعضی از اجسام سخت با نرده می‌تونه موجب خط و خش افتادن به اون بشه.
  5. اگه برای پایین بودن قیمت نرده از شیشه معمولی و ضعیف استفاده بشه ممکنه شیشه مورد استفاده برای نرده بشکنه.
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

قیمت نرده شیشه‌ای پله

موارد زیادی هستن که تو قیمت نرده شیشه‌ای پله تاثیر دارن. مواردی مثل ابعاد نرده نوع نرده ، محل نصب ، نوع شیشه قابل استفاده ، طرح‌های سفارشی سازی شده ، متریال‌های دیگه مورد استفاده و کیفیت متریال و … تو قیمت نرده شیشه‌ای تاثیر داره.

بنابراین به طور کلی نمیشه قیمت نهایی برای هر متر مربع نرده شیشه‌ای رو گفت. هر چه ابعاد نرده بزرگتر باشه ، متریال اون با کیفیت‌تر و خاص‌تره ، نصب نرده سخت و دشوار باشه و … قیمت نرده شیشه‌ای پله و یا نرده‌های دیگه نیز بالاتر میره.

قبل از اعلام هزینه آخر قابل پرداخت باید نوع و طرح نرده مشخص بشه.

با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

شیشه مناسب ساخت نرده

اکثرا برای ساخت نرده‌های شیشه‌ای برای پله از شیشه سکوریت استفاده میشه. ولی انواع شیشه‌های دیگه نیز موجودن که قابلیت تبدیل به نرده رو دارن. مثل شیشه هوشمند ، شیشه لمینت ، شیشه سندبلاست ، شیشه ضد گلوله و …

هر کدوم از شیشه‌های گفته شده ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی رو دارن. به طور مثال اگه دنبال یه نرده با شیشه مات هستی ، شیشه سندبلاست می‌تونه برای ساخت نرده مورد نیازت مناسب باشه. اگه به دنبال یه نرده با شیشه مقاوم و نشکن هستی ، شیشه ضد گلوله و شیشه لمینت بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برات هستش.

شیشه هوشمند یکی از خاص‌ترین مدل‌های شیشه‌ست که به صورت هوشمند قابلیت تغییر داره. و تو موارد خاص می‌تونه یه انتخاب خیلی خاص باشه. معمولاً با توجه به کاربردی بودن شیشه سکوریت ساده و قیمت مناسب اون ، برای ساخت نرده‌های شیشه‌ای از شیشه سکوریت استفاده میشه.

قیمت نرده شیشه‌ای پله
با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

انواع نرده قابل استفاده برای پله

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع نرده تو دکوراسیون‌های امروزی نرده شیشه‌ایه. ولی نرده‌ها انواع مختلفی دارن و از متریال‌های مختلف ساخته میشن.

یکی دیگه از نرده‌های پرطرفدار و پرفروش نرده استیله که این نوع نرده نیز تو کاربردهای مختلف قابل استفاده‌ست. بیشتر تو راه پله‌های مجتمع‌ها، مصارف اداری و … از نرده استیل استفاده میشه. این نوع نرده نیز قابل سفارشی سازیه و تنوع خیلی بالایی داره. قیمت نرده استیل نیز به موارد مختلفی بستگی داره و نمیشه یه قیمت نهایی برای اون اعلام کرد.

به جز نرده استیل و نرده‌های ساخته شده از متریال شیشه ، نرده‌های سنگی و چوبی نیز وجود دارن. تو بعضی از ساختمون‌های لوکس با طراحی دکوراسیون سبک کلاسیک از نرده‌های سنگی استفاده میشه. نرده سنگی نیز تنوع خیلی بالایی داره.

با دوام‌ترین و شیک‌ترین نرده‌های شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

برای خرید و دونستن قیمت نرده شیشه‌ای پله با فرکو در تماس باش.

  • از طریق شماره‌های: 09101767773 _ 02188068352 می‌تونی برای مشورت و پاسخ به‌ سوالاتت درباره حفاظ شیشه‌ای و همچنین برای ثبت سفارش‌های خرید خودت و برای دونستن قیمت نرده شیشه‌ای پله به صورت غیر حضوری تماس بگیری.
  • و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه تولیدات صنایع فرکو می‌تونی با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشی.
  • می‌تونی با مشاهده محصولات بیشتر درباره نرده شیشه‌ای و محصولات بی‌نظیر و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه تولیدات فرکو به صورت حضوری برای دونستن قیمت نرده شیشه‌ای پله نیز به آدرس زیر مراجعه کنی.
    آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو