Home
قیمت شیشه سکوریت 8

شیشه سکوریت کارخانه

می‌خوای از کارخانه شیشه سکوریت بخری تا الکی برای واسطه هم خرج نکنی؟ شیشه‌های سکوریت که احتمالا اسمشون رو زیاد شنیدین ، مدل‌های مقاوم شیشه هستن که معضلات شیشه‌های قدیمی رو تا حدود زیادی حل کردن. به کمکشون می‌تونیم با خیال راحت از شیشه تو ساختمان استفاده کنیم. از دیوار و پارتیشن گرفته تا نرده و حفاظ و … ویو و نور شیشه واقعا به کار میاد اما شکننده بودنش خیلی جذاب نیست! مهم‌ترین مزیت شیشه سکوریت ایمنی بهتر اون هست. از طرفی شیشه‌های سکوریت مثل شیشه‌های معمولی با یه برخورد کوچک مثل شوتیدن توپ نمی‌شکنن! این باعث می‌شه دیگه از شکستن شیشه ترس نداشته باشیم. اصلا بشکنه هم خیلی خطرناک نیست!(در ادامه توضیح می‌دیم).

حالا هرجا که بخوایم می‌تونیم از شیشه ، ویوش و نورش لذت ببریم! اما باید دقت داشته باشین که به جز شیشه سکوریت ، مدل‌های دیگه از شیشه هم داریم و از طرفی خود شیشه‌های سکوریت هم مدل‌های مختلفی دارن. چه از نظر قیافه و چه حتی از نظر سختی. خصوصا اینکه موارد استفاده از شیشه سکوریت زیاده. طبیعتا شیشه سکوریتی که برای یه میز کوچولو استفاده می‌شه فرق داره با شیشه سکوریت پارتیشن یا درب! اما سوال اینجاست که کدوم مدل شیشه سکوریت مناسب‌تره؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین که انواع شیشه سکوریت رو معرفی می‌کنیم.

کارخانه های ساخت و تولید شیشه

شیشه سکوریت (1)

امروزه به پاس زحمت و تلاش بی دریغ صنعتگران هنرمند ایرانی در کارخانه های تولیدی در سرتاسر ایران عزیزمان . به یاری و لطف ایزد منان با بهره گیری از تکنولوژی ، هنر و تجربه هنرمندان و متخصصین در این امر، محصولات خاص و با کیفیتی در صنعت شیشه و آینه فرکو تولید می شود.

که از جمله این محصولات می توان شیشه سکوریت را نام برد. که با ویژگی هایی خاص در صنعت شیشه تولید می شود . و با کاربردهای فراوان در دکوراسیون مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرند

سه ویژگی مهم و متمایز در شیشه سکوریت کارخانه

شیشه سکوریت (2)

ویژگی اول و مقاومت بالا

اولین مزیتی که شیشه سکوریت داره مقاومت بالای اون هست. طوری که تو یه ضخامت مشخص ، شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی حداقل 5 برابر قوی‌تر است! درسته که شیشه سکوریت نشکن نیست اما مقاومتش واقعا خوبه.

ویژگی دوم و خاصیتی ممتاز

دومین ویژگی شیشه سکوریت ایمنی بالاتر اون هست. قسمت قبلی اشاره کردیم که مقاومت شیشه سکوریت بالا هست اما به جز این حتی شکسته شدن شیشه سکوریت هم خیلی خطرآفرین نیست! چون در صورت شکستن ، شیشه سکوریت کاملا پودر می‌شه و پودر شیشه مثل قطعات بزرگ‌تر شیشه خطرساز نیست.

ویژگی سوم و کیفیت عالی

شیشه سکوریت در مقابل حرارت هم حداقل نسبت به شیشه‌های معمولی خیلی مقاوم‌تره. جالبه بدونین که شیشه سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد هم به خوبی تاب میاره.

کاربرد شیشه سکوریت

شیشه سکوریت (3)

از شیشه سکوریت تو هر جایی که نیاز به شیشه با سطح ایمنی بیشتر باشه استفاده می‌شه. مثلا درب‌های شیشه ای معمولا از جنس شیشه سکوریت هستن. شیشه سکوریت برای پارتیشن ، میز و حفاظ هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه. اما برای نمای ساختمان و دیوار خارجی بهتره که از شیشه سکوریت استفاده نشه. مگه اینکه شیشه محافظ فلزی داشته باشه. برای نما بهتره از شیشه لمینت استفاده بشه که می‌تونه نشکن هم باشه.

شیشه سکوریت کارخانه و مصارف بی شمار

  1. نماهای شیشه ای خارجی ساختمان ها
  2. درب ها و پنجره های شیشه ای
  3. کف شیشه ای سالن ها
  4. بالکن و تراس های شیشه ای
  5. استخرهایی با دیواره های شیشه ای
  6. شیشه های دور دوشی
  7. درب های اتوماتیک
  8. پارتیشن های تزئینی مسکونی و تجاری
  9. شیشه های مغازه ها و ساختمان های تجاری
  10. شیشه های امنیتی و جان پناه
  11. شیشه های مصرفی در صنایع خودرو سازی

طراحی و دکوراسیون

شیشه سکوریت (4)

علاوه بر مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد انواع این نوع شیشه برای اکثر اجراهای شیشه ای در نماهای داخلی و همینطور خارجی ساختمان های ویلایی لوکس و آپارتمان های مسکونی و اداری ، تجاری استفاده می شود.

از انواع گوناگون شیشه های سکوریت که در داخل کارخانه های تولیدی ساخته و آماده می شوند برای اجراهای بسیاری چون دکوراسیون و تزئینات داخلی و…

و موارد متفاوت و خاص فراوانی که در این میان می توان به شیشه های جلوی شومینه ها و بخاری نیز که نیاز مبرمی به استقامت و کیفیت دارند اشاره کرد

چگونگی تولید شیشه سکوریت کارخانه

برای تولید و ساخت شیشه های سکوریت در ابتدا شیشه خام را در داخل کوره های مخصوصی به دمای بسیار بالایی می رسانند . و سپس بوسیله ی فشار هوای زیاد حرارت شیشه را پایین آورده و به سرعت آن را خنک می کنند
که در نتیجه این فرآیند شیشه سکوریت بوجود می آید.

  1. شیشه سکوریت کارخانه و فواید فراوان
  2. ایمنی بالا در شیشه های سکوریت
  3. مقاومت و استحکامی معادل هفت برابر
  4. توانایی و تحمل درجه حرارت بسیار بالا
  5. قابلیت اجرایی در اکثریت فضاهای داخلی و خارجی

خرید مستقیم بهترینهای شیشه و آینه ، شیشه های سکوریت و … در کارخانه تولیدی صنعتی فرکو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بکار گیری تجربه و تبحر متخصصین فرکو با پاسخگویی و مشاوره رایگان

مراحل ساخت و تولید شیشه بصورت سکوریت در کارخانه

برای این منظور شیشه ها در سایزهای مختلف بسته به سلیقه و نیاز متقاضی برش می خورند
شیشه ها را باید حتماً قبل از سکوریت کردن برش زد زیرا را بعد از فرآیند سکوریت شدن دیگر نمی توان شیشه ها را از هم جدا کرد.

تفکیک شیشه ها در کارخانه

قبل از شروع فرآیند سکوریت ، بازبینی و تفکیک شیشه ها برای انتخاب شیشه های مناسب انجام می گیرد تا شیشه های ترک دار و حباب دار جدا شده و کنار گذاشته شوند تا در حین سکوریت کردن شیشه ها دچار شکستگی نشود

پرداخت و صیقلی کردن شیشه ها

بعد از برش شیشه ها در ابعاد درخواستی و مورد نیاز مشتری کناره های شیشه برای از بین بردن ناصافی ها و زبری ناشی از برش شیشه ها صیقل داده شده برای ادامه کار آماده می شوند

شستشوی شیشه های پرداخت شده

شیشه های پرداخت شده را در کارخانه ها قبل از سکوریت کردن آن ها کاملاً شستشو می دهند.
این امر برای پاکسازی از هرگونه ذرات باقی مانده از خرده شیشه هایی که در حین پرداخت بوجود آمده و همچنین هرگونه آلودگی یا کثیفی که در امر سکوریت کردن شیشه خلل ایجاد میکند انجام می شود.

گرما دادن به شیشه ها در کوره های مخصوص

شیشه ها ابتدا در کوره های مخصوصی که طی عملیات سکوریت سازی مورد استفاده قرار می گیرند . سپس شیشه هارا تا دمای ۶۷۰ تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد گرما می دهند تا به دمای استاندارد برسد

شیشه ها در کوره ممکن است به شکل دسته ای و یا بصورت مداوم گر ما داده شوند

مرحله نهایی یا کولینگ

در مرحله نهایی شیشه های گرما دیده را به مدت معینی تحت فشار بالای هوا قرار می دهند تا به سرعت خنک شود.
در اثر این فشار بالای هوا و سرعتی که در خنک کردن شیشه انجام می گیرد باعث می شود بخش بیرونی زودتر خنک شود و سریع تر از قسمت مرکزی شیشه متصل شود.
طی این فرآیند است که شیشه به سکوریت تبدیل می شود و در اصل استحکام و مقاومت بالای شیشه سکوریت نتیجه همین فرآیند است

تنوع رنگهای شیشه سکوریت کارخانه

سکوریت (5)
  • شیشه سکوریت سفید
  • شیشه رنگی برنز
  • شیشه دودی
  • شیشه سبز
  • شیشه سکوریت آبی

شیشه سکوریت طرح دار

در روی شیشه های سکوریت به دو روش طرح ایجاد می شود :
یک نوع شیشه های چاپ دار و نوع دیگر آن شیشه های سند بلاست است .

  1. نوع اول همان شیشه چاپ دار است . که برای ایجاد طرح روی شیشه سکوریت ، طرح مورد نظر را بر سطح شیشه چاپ می کنند .
  2. در نوع دوم یا سند بلاست طرح یا نقش مورد نظر را بوسیله دستگاه خاصی که با پاشش شن روی شیشه سکوریت در انواع مختلفی چون مات ، لوگو و … حک می نمایند .

قیمت شیشه سکوریت کارخانه

همانطور که می دانید در قیمت گذاری انواع شیشه ها هم چنین شیشه سکوریت ، موارد متعددی دخیل و موثر هستند .
که بنابر کیفیت ، ابعاد مختلف شیشه که براساس خواست و سلیقه مشتری برش و اندازه می شود و همچنین رنگهای متنوع و هزینه های حمل و نقل و … و شرایط اقتصادی متغیر است .

کارخانه تولیدی فرکو مفتخر است آمادگی خود را در تولید انواع شیشه سکوریت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اعلام نماید .

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
تماس با شماره tel:+982188068352
پیغام به واتساپ tel:+989101767773
اینستاگرام https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو