Home
تولید طلق‌های کارآمد

تولید طلق‌های کارآمد

تولید طلق‌های کارآمد صنایع فرکو در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شن. اینجا راهنماییت می‌کنم که چطور به این طلق‌ها دسترسی پیدا کنی و یکی از اونا رو بخری. هم می‌تونی به‌صورت حضوری تشریف بیاری و هم می‌تونی به‌صورت تماس تلفنی محصول مورد نظرت رو سفارش بدی. انتخاب با خود مشتری هست. اگه میخوای یه تغییر و تحول اساسی تو خونه یا ساختمونت ایجاد کنی، وقتشه فقط با یه تماس بهترین نوع اونو در اختیار داشته باشی. طلق‌های زیادی برای انواع ساختمون و انواع سلیقه‌ها تولید شده. کافیه با فرکو تماس بگیری و طرح و رنگ مورد نظرتون رو سفارش بدی. و بگی که واسه کجا و چه کاری می‌خوای از طلق استفاده کنی. اگه انتخاب‌تون اشتباه باشه، حتماً راهنمایی‌تون می‌کنن تا بهترین انتخاب رو داشته باشین. محصولات صنایع فرکو با گارانتی ارائه می‌شه تا خیالتون بابت ماندگاری و دوام محصول راحت باشه.

از انواع طلق می‌تونیم به طلق دوجداره، طلق ضد خش، طلق زنبوری، طلق شفاف و… اشاره کنیم. هر یک از این طلق‌ها به منظور خاصی بکار میرن. و کارایی خاص خودشون رو دارن. همیشه دنبال یه سقف یا پوشش بودیم که سقف حیاطمون رو بگیره تا تو باد و بارون و زیر تابش شدید نور خورشید در امان باشیم. الآن زندگی‌ها ماشینی‌شده و کم‌تر کسی وقت واسه تمیز کردن ساختمون و خونه‌داره. پس از اول باید دکوراسیون و ساخت خونه رو طوری بچینیم که کمتر کثیف بشه و نیاز به تمیز کردن نداشته باشه. استفاده از طلق‌های پلی کربنات نسبت به نایلون و بقیه موارد، ماندگاری بالایی داره. و از هر لحاظ خیلی خوبه. هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تمیز شدن و ماندگاری بلندمدت.

تولید طلق‌های کارآمد
در بخش تولید طلق‌های کارآمد تقاضا برای ورق‌های پلی کربنات در حال افزایش هست. و طلق‌های صنایع فرکو در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شن

تولید طلق‌های کارآمد و نصب آسون

مهندسی متفکرانه‌ای در ساخت و تولید انواع طلق پلی کربنات بکار رفته. که محافظت در تمام طول سال رو ارائه می‌ده. و ماندگاری زیادی داره. پانل‌های پلی کربنات شفاف کریستالی تقریباً نشکن بیش از 90٪ انتقال نور رو با 100٪ محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV ارائه می‌دن. ساخت و ساز متفکرانه مستحکم یه عمر دوام خواهد آورد. پانل‌های پلی کربنات دربرابر ضربه بالا مقاومت می‌کنن. در ساخت طلق‌های پلی کربنات یه قاب ساخته‌شده از فولاد گالوانیزه با پوشش پودری و آلومینیوم با هم کار می‌کنن. تا شرایط رشد ایده‌آل رو برای رشد گل‌ها و گیاهان ایجاد کنن. قاب‌های سنگین در صورت مونتاژ مناسب در برابر باد تا 55 مایل در ساعت و بارهای سنگین برف مقاومت می‌کنه.

دستورالعمل‌های گام به گام هم اگه بخواین خودتون اجرا کنین، برای نصب طوری طراحی‌شده که صاحب خانه نصب آسونی رو تجربه کنه. نصب طلق با استفاده از یه سیستم مونتاژ پانل کشویی بسیار آسون هست. تمام سخت‌افزار گنجونده‌شده. ویژگی‌های هدفمند طراحی‌شده برای فصل رشد راحت و مولد هست. طلق‌های جانبی قابل تنظیم، ورود جریان هوا رو فراهم می‌کنه. و امکان تنظیم سطوح رطوبت رو فراهم می‌کنه. سیستم ناودانی برای زهکشی و جمع‌آوری موثر آب تعبیه‌شده. طراحی بدون تعمیر و نگهداری برای یه عمر استفاده، شیشه‌های پلی کربنات 100% محافظت‌شده در برابر اشعه ماوراء بنفش هستن. تا تغییر رنگ یا شکستگی نداشته باشن. قطعات و خدمات برای پشتیبانی در تمام طول سال در دسترس هستن.

تولید طلق‌های کارآمد
در بخش تولید طلق‌های کارآمد تقاضا برای ورق‌های پلی کربنات در حال افزایش هست. و طلق‌های صنایع فرکو در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شن

تولید طلق‌های کارآمد برای ساخت گلخونه

با ساخت گلخونه‌هایی از جنس طلق پلی کربنات، زیبایی باغ خودتون رو می‌تونین افزایش بدین و از فضای زندگی در فضای باز خود لذت ببرین. گیاهان شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به خوبی رشد می‌کنن که توسط پانل‌های سقف دوجداره پلی کربنات تقریباً نشکن و پانل‌های جانبی شفاف کریستالی ایجادمی‌شه. ساخت گلخونه از جنس طلق به‌راحتی قابل نصب هست. و شامل یه پایه فولادی گالوانیزه برای پشتیبانی سازه، درب دوگانه قابل قفل، پنجره لوور جانبی برای تهویه و یه سیستم ناودانی یکپارچه برای تخلیه و جمع‌آوری آب هست. منطقه رشد عالی برای گیاهان ساختمونی و گلخونه‌ها هست. طراحی زیبا و شرایط پرورش متعادل اون رو به یه ویژگی رشد لذت‌بخش برای حیاط خلوت شما تبدیل کرده. طلق‌های پلی کربنات از ورود اشعه‌های مضر خورشید هم جلوگیری می‌کنه.

پانل‌ها از هم جدا می‌شن و می‌تونین قبل از مونتاژ سوراخی در اون ایجاد کنین. اگه در برش پلاستیک مهارت نداشته باشین، خطرناک هست زیرا پانل‌های پلاستیکی دقیقاً قوی‌ترین نیستن و اگه بخواین اونا رو اره یا برش بدین ممکن هست ترک بخورن/شکاف بشن. همچنین، پلاستیک واقعاً به اندازه کافی ضخیم برای یه آلاچیق یا سقف پارکینگ هست… تو صنایع فرکو طلق‌های عالی و باکیفیتی رو می‌تونین پیدا کنین. وقتی می‌تونیم بگیم از خرید یه محصول راضی هستیم که به کیفیت و ماندگاری که می‌خوایم برسیم. برای خرید طلق مواردی وجود داره که باید در نظر بگیریم. شاید فکر کنین که محصولات طلق پلی کربنات بسیار گرون هستن. اما برای زیباتر شدن محیط زندگیمون باید هزینه کنیم. پلاستیک پلی کربنات به جز سقف بسیار نازک هست، نور زیادی رو وارد می‌کنه و مناظر داخل اون واقعاً زیبا هست.

تولید طلق‌های کارآمد
در بخش تولید طلق‌های کارآمد تقاضا برای ورق‌های پلی کربنات در حال افزایش هست. و طلق‌های صنایع فرکو در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شن

نکته

برای یه خرید و خوب و مطمئن باید به چند نکته توجه کنین. اینکه از کجا و با چه کیفیتی محصولات رو می‌خرین. در بخش تولید طلق‌های کارآمد صنایع فرکو به کیفیت و ماندگاری محصول خیلی اهمیت داده می‌شه. چون فروش فوری محصولات هدف اصلی ما نیست. هدف تیم فرکو جلب رضایت مشتری برای مدت زمان طولانی هست. چون به‌قول معروف، مشتری میاره. و یه‌جور تبلیغ دهان به دهان هست. ورق‌های پلی کربنات دو جداره راه حل ایده آلی برای کسانی هست که به‌دنبال ساخت آلاچیق جدید یا احیای تکیه خود هستن. با ضخامت 10 میلی‌متر، پلی کربنات دو جداره سطح ایده آلی از عایق و استحکام رو تقریباً برای هر جایی فراهم می‌کنه. وقتی از طلق برای پوشاندن جایی استفاده می‌کنین خیالتون از عبور نور خورشید راحته. و همچنین از ورود و خروج گرما و سرما هم خیالتون راحته. چون طلق عایق بسیار عالی هست.

در بخش تولید طلق‌های کارآمد صنایع فرکو هر کدوم از طلق‌ها رو سفارش بدین، در اسرع وقت براتون ارسال می‌شه. یه مشاوره عالی و رایگان رو قبل از خرید طلق می‌تونین داشته باشین. متخصصان طلق فرکو همیشه آماده پاسخ‌گویی هستن. طلق دوجداره برای ساخت گلخونه واقعاً عالیه. برای هرکاری می‌خواین از طلق استفاده کنین باید بدونین که چجور طلقی رو باید سفارش بدین. رنگ‌بندی هم در انتخاب طلق خیلی مهمه. امروزه به‌خاطر پیشرفت طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی توجه به رنگ‌بندی اهمیت زیادی پیدا می‌کنه. اگه خونه بزرگی دارین می‌تونین از طلق‌هایی با رنگ تیره استفاده کنین. اما اگه خونه کوچیکی دارین بهتره از طلق‌هایی با رنگ روشن استفاده کنین. استفاده از رنگ‌های روشن باعث می‌شه که فضای ساختمون بزرگ‌تر به‌نظر برسه.

در بخش تولید طلق‌های کارآمد تقاضا برای ورق‌های پلی کربنات در حال افزایش هست

نتیجه گیری

به‌طور کلی تولید طلق‌های کارآمد در دو نوع پلی‌کربنات تخت و چندجداره شناخته می شه. اما اگه بخوایم انواع اون رو مشخص کنیم می‌تونیم این موارد رو مثال بزنیم: طلق پلی‌کربنات شفاف( یا همون تخت)، و دو و چندجداره(طلق لانه زنبوری)،طرح سفال، کروگیت و… هر کدوم از این ورق‌ها تو صنایع خاص و هم‌چنین اهداف مختلف صنعتی و تجاری مصرف دارن. این نوع طلق پلی‌کربنات بیشترین استفاده رو تو گلخونه‌ها و نورگیرها و پل‌های عابر پیاده داره. چون دارای عایق حرارتی عالی هست. و چون دارای دوجداره هست عایق مناسبی در مقابل حرارت و صدا هم هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

در بخش تولید طلق‌های کارآمد تقاضا برای ورق‌های پلی کربنات در حال افزایش هست

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تولید طلق‌های کارآمد به‌صورت حـضـوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو