Home
انواع طلق مدرن و زیبا

انواع طلق مدرن و زیبا

انواع طلق مدرن و زیبا رو از کجا می‌شه تهیه کرد؟ طلق پلی کربنات که معمولاً به عنوان PC در دنیای ساختمان و ساخت و ساز شناخته میشه، معمولاً در کاربردهای متعدد در ساختمون و ساخت و ساز استفاده می‌شه. این به شکل یه ورق هست که به دلیل استحکام بی‌عیب و نقص، تعادل عالی و عملکرد بالا شناخته‌شده هست. همچنین به دلیل خاصیت الکتریکی در کاربردهای LED و نور هم استفاده می‌شه. از اونجایی که این ماده بسیار قوی هست، در اکثر برنامه‌های امنیتی مانند فروشگاه‌های رفاه، غرفه‌های نگهبانی، محوطه‌های پیست هاکی، سپرهای عابر بانک و دریچه‌های طوفان استفاده می‌شه. مهمتر از همه، این هست که در تقویت برنامه‌های کاربردی زندان برای شیشه‌های امنیتی استفاده می‌شه.

 

استحکام ضربه انواع طلق پلی کربنات فوق‌العاده بالاست. و به همین دلیل هست که اغلب برای ساخت شیشه‌های مقاوم در برابر گلوله با لعاب دادن به اون استفاده‌می‌شه. در واقع، ساختار این ماده به‌قدری قوی و شفاف هست که اغلب به صفحه‌های فلزی و شیشه‌های سیمی ترجیح‌داده می‌شه. علاوه بر این، خواص عایق باعث افزایش بهره‌وری انرژی، به‌ویژه در قالب‌های چندجداره می‌شه. انواع طلق مدرن و زیبا رو می‌تونین به‌راحتی از طریق اینترنت سفارش بدین. طلق‌های پلی کربنات برای پوشوندن سقف پارکینگ و… عالی هستن. و از هر لحاظ مقرون به صرفه‌ان.

انواع طلق مدرن و زیبا
انواع طلق مدرن و زیبا رو می‌تونین تو صنایع فرکو به‌راحتی پیدا کنین.

انواع طلق مدرن و زیبا صنایع‌فرکو

به دلیل ماهیت مستحکم، طلق پلی کربنات رو می‌شه در پوشش و روکش سطوح مختلف مانند نورگیرها، سایبون‌ها، پنجره‌های سقفی، طاق‌های بشکه‌ای و دیوارهای شفاف استفاده کرد. این ساخت و ساز با کمک ورق‌های پلی کربنات انجام می‌شه که دارای استحکام، ضخامت و پیکربندی بسیار زیادی هستن. که همه اونها برای روکش مناسب مورد نیاز هستن. شما می‌تونین از بین طیف گسترده‌ای از ضخامت‌ها و تنظیمات این ورق‌ها رو برای برآوردن نیازهای خاص انتخاب کنین. یه تکنیک شکل‌دهی خاص که به نام شکل‌دهی ترموپلاستیک یا ترموفرمینگ شناخته میشه. برای تولید اشکال مختلف استفاده می‌شه. که سپس می‌توان از اونها در ساخت قوس‌ها و ویژگی‌های منحنی استفاده کرد.

ورق‌ها و پانل‌های ساخته‌شده با طلق پلی کربنات بیشتر در نورگیرها، پنجره ها و سایر عناصر بازشو استفاده‌می‌شه. چه برای شیشه‌های شفاف باشه و چه اجازه ورود مقداری نور خورشید، انواع طلق مدرن و زیبا رو می‌توان برای کنترل نور خورشید که وارد ساختمون می‌شه استفاده کرد. می تونین اون رو شفاف بذارین یا یه لایه رنگ روی سطح اون اضافه کنین. از اونجایی که این نوع درمان به سختی بر خواص پلی کربنات تأثیر می‌ذاره، می‌توان از اون به هر شکلی استفاده کرد. نصب این ماده بر روی دهانه‌های ساختمون باعث کاهش هزینه‌های مربوط به تهویه مطبوع و خنک‌کننده داخلی می‌شه. بخش عمده‌ای از نور خورشید که بر روی سطح ساختمان می‌افته رو منعکس می‌کنه که باعث بهبود خنک‌کننده در داخل ساختمون می‌شه. در نهایت، به دلیل کاهش انرژی و افزایش عملکرد، به صرفه‌جویی زیادی در هزینه کمک می‌کنه.

انواع طلق مدرن و زیبا
انواع طلق مدرن و زیبا رو می‌تونین تو صنایع فرکو به‌راحتی پیدا کنین.

چرا انواع طلق مدرن و زیبا

همانطور که قبلا ذکر شد، پانل ها و ورق های پلی کربنات رو می توان برای روشنایی و در چراغ های LED یا دیود ساطع کننده نور استفاده کرد. از آنجایی که چراغ‌های ال‌ای‌دی کم‌مصرف هستن، پیدا کردن و نصب اون‌ها آسون هست. و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شه، تقاضای زیادی برای اونها وجود داره. لایه بیرونی اکثر چراغ‌های LED از پلی کربنات ساخته‌شده. از اونجایی که پلاستیک شفاف هست، برای چند سال تضمین می‌شه. این باعث افزایش مدت زمان گارانتی چراغ‌های LED می‌شه که برخی از اونها تا 2 تا 4 سال یا حتی بیشتر کار می‌کنن. علاوه بر این، این عنصر به افزایش مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر حرارت، راندمان انرژی، اشتعال‌پذیری کم و شفافیت کمک می‌کنه.

انواع طلق مدرن و زیبا به دلیل شفافیت و ویژگی‌های چند منظوره اغلب با شیشه مقایسه می‌شه. با این حال، شوک بیشتری نسبت به شیشه جذب می‌کنه و تاثیر بیشتری داره. این به‌طور عمده در مرحله ساخت و ساز که در اون مواد به اشتباه استفاده‌می‌شن و شکسته می‌شن مفید هست. از اونجایی که پلی کربنات مستعد شکستگی و پارگی و ضربه هست، پلی کربنات در طول ساخت و ساز بسیار ترجیح داده‌می‌شه. در مقایسه با GPR، شیشه و اکریلیک، کارگران ساختمانی ترجیح می‌دن پلی کربنات کار کنن، زیرا می‌تونه به‌راحتی ضربه رو جذب کنه. و مقاومت بهتری در برابر سطوح سخت مانند شاخه‌ها و تگرگ ایجاد کنه. در نهایت هزینه‌های نگهداری و تعمیر رو کاهش می‌ده.

انواع طلق مدرن و زیبا
انواع طلق مدرن و زیبا رو می‌تونین تو صنایع فرکو به‌راحتی پیدا کنین.

نکته

در نهایت، پلی کربنات برای استفاده بسیار آسان و ایمن است، که یکی دیگر از دلایل محبوبیت این ماده در بین سازندگان و کارگران ساختمانی است. پلی کربنات در مقایسه با شیشه، که در هنگام سوراخ کردن، خرده‌های مضر و دودهای سمی از خود ساطع می‌کند، بسیار ایمن است و تهدیدی برای محیط اطراف خود ایجاد نمی‌کند. به راحتی می‌توان اون رو دست گرفت و بدون آسیب رساندن به اعضای بدن شما لمس کرد. تنها با یک اره یا یک جفت قیچی تیز، می‌تونین پلی کربنات را در خانه خود برش دهید و آن را درمان کنید. مواد پلی کربنات چند جداره سبک وزن هستن. که باعث می‌شه پانل‌ها به‌راحتی روی هم چیده بشن، نگهداری بشن، دسته‌بندی شن و قرارداده شن. وزن سبک‌تر همچنین باعث می‌شه که دیوارها، پنجره‌ها، سقف‌ها یا سایر ویژگی‌های طراحی در دهانه‌های وسیع‌تری ساخته‌بشن. و در عین حال ساختار سفت و سخت حفظ بشه.

همونطور که می‌بینین، انواع طلق مدرن و زیبا به دلیل استحکام، انعطاف‌پذیری، دوام و تطبیق پذیری به طور گسترده در اکثر کاربردهای ساختمانی و ساختمانی استفاده می شود. نه تنها شفافیت و خواص الکتریکی را ارائه می دهد، بلکه آسان و بی خطر است. مهمتر از همه، این است که در ضخامت ها، اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است، که به شما آزادی عمل می دهد تا تقریباً هر چیزی را که می خواهید طراحی کنید. نظرات در مورد این راهنمای مقاله مزایای پلی کربنات در ساخت و ساز ساختمون پذیرفته‌می‌شه.

با این حال، در زندگی روزمره، راه حل‌های مدرن مانند ورق پلی کربنات و سایر محصولات پلاستیکی از تامین کنندگان ورق اکریلیک صنایع فرکو به دلیل مزایایی که ارائه می‌دن، می‌تونن کاربردی‌تر باشن. این ماده پلاستیکی که با نام‌های تجاری بسیاری شناخته می‌شه، تا 30 برابر قوی‌تر از اکریلیک هست. معمولاً از پلی کربنات برای شیشه‌های مقاوم در برابر خرابکاری، شیشه‌های دید و گیره‌های ایمنی، محافظ ماشین آلات، قطعات الکتریکی و موانع استفاده می‌شه.

انواع‌ طلق مدرن و زیبا

نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

اگه در حال برنامه‌ریزی یه پروژه ساختمانی هستین، طلق پلی کربنات چند دیواری ممکن هست فقط ماده‌ای باشه که به دنبال اون هستین تا به طراحی شما زیبایی خاصی ببخشه. استفاده از این ماده در پروژه ساختمانی شما مزایای زیادی دارد. متمایز از سایر مصالح ساختمانی، پلی کربنات چند جداره می‌تونه برای ایجاد زیبایی چشمگیر با نور طبیعی کارآمد استفاده بشه. در رنگ‌ها و ساختارهای متنوعی وجود‌داره و برش، شکل دادن و نصب انواع طلق مدرن و زیبا آسون هست. پلی کربنات چند دیواری نیز قیمت مقرون به صرفه‌ای داره و مزایای مختلفی رو ارائه می‌ده. برای ثبت سفارش فقط کافیه که گوشیتون رو بردارین و سفارشتون رو ثبت کنین. لازم نیست که تو خیابون‌های شلوغ و پر رفت و آمد برین. و هزینه‌های اضافی برای رفت و آمد خرج کنین.

مواد پلی کربنات به دلیل انتقال نور بالا (تا 85٪) شناخته شده‌هست. و نور خورشید رو به‌طور یکنواخت برای ایجاد شرایط نور طبیعی مطلوب پخش می‌کنه. ساختار داخلی یک پانل پلی کربنات چند جداره حفظ حرارت عالی را فراهم می کند. به عنوان مثال، یک U-value برای پلی کربنات دو جداره شفاف 8 میلی متری حدود 0.58 است و می‌تونین با ساختار داخلی و ضخامتی که انتخاب می‌کنین، مقدار U رو کنترل کنین.

انواع طلق مدرن و زیبا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق مدرن و زیبا به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو