Home
آینه باشگاه بدنسازی

آینه باشگاه بدنسازی

این روزا هر کی رو می‌بینی باشگاه برو هست! در واقع باشگاه‌های بدنسازی پرطرفدار شدن و بخشی از زندگی! اما از طرفی تعداد باشگاه‌های بدنسازی و رقابت هم بیشتر شده. به همین دلیله که باشگاه‌ها از نظر دکوراسیون هم سعی دارن قوی باشن که باشگاه حرفه‌ای دیده بشه و ورزشکار جذب کنه! اما یکی از مواردی که خیلی میتونه مؤثر باشه آینه هست! از نظر اصولی هر باشگاه بدنسازی به آینه نیاز داره که ورزشکار بتونه نظارت داشته باشه روی ورزشش! جدا از این آینه باعث می‌شه فضای باشگاه دلباز و بزرگ‌تر دیده بشه! این خودش کمک می‌کنه به ورزش بهتر. اما دقت داشته باشین که آینه داریم تا آینه! و اینکه آینه یکی از مهم‌ترین ابزارها برای تزیین باشگاه هست و نباید از دست بدیم!

در سال‌های گذشته مدل‌های جذابی از آینه تولید شدن که برای باشگاه بدنسازی هم عالی هستن. قطعا حس بهتری داره نگاه کردن به این آینه و ورزش روبروش! در ادامه این مقاله جذاب ترین مدل‌هارو معرفی می‌کنیم.

انواع آینه باشگاه بدنسازی

در باشگاه‌های بدنسازی از انواع مختلف آینه استفاده می‌شه. اما بهتره آینه یک سری شرایط داشته باشه. به عنوان نمونه حتما باید از آینه‌های قدی و بزرگ استفاده بشه. حتی خیلی‌ها از آینه سراسری استفاده می‌کنن یا اینکه آینه قدی رو با فاصله مشخصی روی دیوار باشگاه نصب می‌کنن. اما دقت داشته باشین که انواع آینه از نظر جنس قاب ، نورپردازی ، شفافیت و … می‌تونن خیلی متفاوت باشن.

آینه باشگاه بدنسازی
آینه باشگاه

قاب آینه باشگاه چه نوعی باشه؟

یکی از نکات مهم موقع خرید آینه باشگاه بدنسازی توجه به قاب اون هست. بهتره قاب آینه باشگاه ، استیل ، فلزی یا های‌گلاس باشه. کدوم؟

قاب استیل : مدل استیل برای باشگاه‌های لاکچری بهترینه و می‌تونه دکور باشگاه رو کاملا لوکس کنه!

قاب فلزی : قاب فلزی ظاهر خیلی جذابی داره و می‌تونیم کاملا به استیل تشبیهش کنیم! اما قیمتش چندین برابر ارزون‌تره. از طرفی مقاومتش هم عالیه.

قاب های‌گلاس : آینه های‌گلاسی هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه که قیمت خیلی مناسبی داره و البته کاملا جذابه. اما نسبت به دو مورد قبلی مقاومتش کمتره.

آینه باشگاه بدنسازی
آینه قدی باشگاه بدنسازی

آینه بک لایت

یکی از طرح‌های پرفروش آینه بک لایت هست که آینه نور مخفی هم گفته می‌شه بهش. آینه بک لایت در اطرافش نورپردازی داره. این نور باعث می‌شه آینه خیلی جذاب‌تر بشه و کاملا مدرن. پس اگه دوست داری آینه باشگاه حسابی مدرن باشه این مدل عالیه! برای نور دور آینه از led استفاده می‌شه و می‌تونین هر رنگی رو دوست دارین سفارش بدین. حتی چند رنگ.

آینه باشگاه بدنسازی لمسی

آینه لمسی مدلی از آینه بک لایت هست که برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های اون یک دکمه تاچ روی آینه تعبیه می‌شه! یعنی شما با لمس این دکمه می‌تونین چراغ‌های دور آینه رو روشن و خاموش کنین یا رنگش رو عوض کنین.

آینه باشگاه بدنسازی ریموتی

می‌تونین سفارش بدین که روی آینه نور دار باشگاه ریموت کنترل هم تعبیه بشه! که بتونین باهاش چراغ‌های آینه رو تنظیم کنین.

آینه باشگاه بدنسازی
آینه محدب باشگاه ورزشی

آینه باشگاه بدنسازی هوشمند

جالبه بدونین که آینه‌های هوشمند هم امروزه تولید می‌شن. یعنی مثلا می‌تونین سفارش بدین روی آینه اسپیکر بلوتوثی ، تایمر ، دماسنج و … هم تعبیه بشه!

شکل هندسی آینه

دقت داشته باشین که می‌تونین آینه بدنسازی رو در هر شکلی که دوست دارین سفارش بدین و اینطور نیست که فقط از آینه مستطیلی استفاده بشه. هر طرحی قابل اجرا هست. مثلا بیضی ، گنبدی و …

آینه باشگاه بدنسازی
آینه باشگاه بدنسازی بک لایت
آینه باشگاه بدنسازی

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده جزو متنوع‌ترین طرح‌های آینه هست. این آینه طرح کاملا ساده‌ای داشته اما لبه اون تراش می‌خوره! برای ساخت این آینه اول در اندازه‌های مد نظر با دستگاه cnc برش زده می‌شه وبعد برای تراش دادن از دستگاه تراش کمک می‌گیرن به عنوان مثال با تراش ۳سانتی متر آینه رو تراش می‌دن.

نصب آینه در باشگاه ورزشی

آینه‌کاری در باشگاه ورزشی با توجه به اینکه رفت و آمد تو باشگاه خیلی زیاده باید با رعایت کامل ایمنی باشه. جدا از این آینه باید طوری تو باشگاه نصب بشه که همه ورزشکاران بتونن به خوبی ازشون استفاده کنن. خصوصا اینکه یه سری حرکات ورزشی به آینه نیاز دارن و بهتره نزدیک اون بخش‌ها حتما آینه باشه.

برای باشگاه از چه آینه ای استفاده کنم

همونطور که تو این مقاله اشاره کردیم بهتره برای باشگاه‌های ورزشی از مدل‌های جذاب آینه استفاده بشه. این مورد خصوصا از نظر دکوراسیون باشگاه بدنسازی اهمیت زیادی داره و دکوراسیون باشگاه هر چه بهتر باشه اسم باشگاه هم بهتر می‌شه. البته اگه باقی شرایط هم مناسب باشه!

ابعاد استاندارد آینه باشگاه ورزشی چقدر است

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید آینه برای باشگاه باید بهش دقت کنین ابعاد آینه هست. قطعا آینه‌های کوچک اصلا مناسب باشگاه نیستن. از نظر ارتفاع آینه می‌تونه حتی از کف تا سقف باشه! البته از نظر ایمنی بهتره حداقل آینه از چند سانتی‌متر بالاتر از کف نصب بشه و یکم پایین‌تر از سقف!

آینه باشگاه بدنسازی

شفافیت آینه باشگاه ورزشی مهمه

دقت داشته باشین که شفافیت انواع آینه مثل هم نیست. این روزها مدل‌های فوق شفاف آینه هم به تولید رسیده. آینه‌های شفاف جدا از اینکه دید بهتری برای ورزشکاران دارن ، می‌تونن فضای باشگاه بدنسازی شما رو بزرگ‌تر نشون بدن و البته نورانی‌تر.

آینه قدی

کدام آینه شما را بزرگتر نشان می دهد

  • آینه محدب
  • آینه برآمده
آینه کاری باشگاه بدنسازی

آینه‌ی مقعر منحنی بوده و معمولا در آینه همه‌ چیز بزرگتر به نظر می‌رسد برعکس آینه‌هاب محدب به سمت داخل است و تصویر را بلندتر و باریک نشان میدهد در باشگاه‌ها از آینه‌ای که استفاده میکنند مقعر بوده و جلوه‌ای خاص دارد و از آنجایی که منحنی بودن آن به وضوح نمی‌باشد همه متوجه این موضوع نمی‌شوند.

بعضی از آینه‌ها به سمت عقب یا جلو کج میشود تا برای تصویر جلوه‌ای ویژه ایجاد کند.
آینه‌ای که به سمت جلو برود تصویر شما را در بالای بدنتان پهن و کوتاه کرده و آینه‌ای که به سمت عقب رفته است لاغر و بلندتر می‌باشد.
بعضی از ورزشکاران آینه را از بالا به جلو خم کرده و بدین ترتیب سینه به آینه نزدیک تر از پا نمایش داده می‌شود.این کار باعث میگردد سینه و شانه‌ی شما بزرگتر از آنچه هستند نمایش داده شود و همچنین شکم شما در این آینه کوچکتر می‌شود.

خرید آینه مخصوص باشگاه بدن سازی فرکو

مجموعه فرکو از معتبرترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید انواع آینه و از جمله آینه باشگاه بدن‌سازی فعالیت می‌کند. کلیه محصولات فرکو با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. ضمن اینکه بنا به سفارش مشتری آپشن‌های مختلفی نیز بر روی آینه های فرکو نصب می‌شود. همچنین شما می‌توانید آینه را در هر طرح دلخواه سفارش دهید. با توجه به اینکه محصولات فرکو بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارگاه عرضه می‌شوند برچسب قیمتی مناسبتری نیز دارند.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو جهت خرید آینه باشگاه بدنسازی

می توانید با یکی از روش های زیر با فرکو در ارتباط باشید. آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

قیمت آینه باشگاهی به چه صورت میباشد؟

قیمت آینه باشگاه به عوامل گوناگونی چون …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو