Home

میز شیشه‌ای اداری شیک

ست میز اداری شیشه‌ای برای یه محیط اداری تقریبا مهم‌ترین وسیله‌ی اتاق کاری محسوب میشه. و شما هم اگه از اون دسته از مدیرانی هستین که به مدل ، جنس ، رنگ ، اندازه و کابرد میزشون خیلی اهمیت میدین ، حتما از تاثیر محل و فضا بر انرژی کارمندان آگاهین. و به ظاهر محیطی که کار می‌کنین اهمیت می‌دین.

امروزه میزهای اداری متنوع با کیفیت فوق‌العاده و قیمت خیلی مناسب برای سازمان‌ها و اداره‌ها اتولید شده ، تا با توجه به نیازشون و کابرد میز ، گزینه بهتر و مناسب رو انتخاب و خریداری کنن.

پس بهتون پیشنهاد می‌کنیم دیگه جستجو نکنین و نگران نباشین چون که قرار انتهای متن شرکتی رو بهتون معرفی کنم که بروزترین طرح‌های سال از لاکچری‌ترین میزها رو با قیمت خرید مستقیم از تولیدی عرضه می‌کنه.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

انواع میز اداری شیک و عالی بر اساس متریال و جنس

  • میز اداری ام دی اف {MDF} : این میزها از محبوب‌ترین و بهترین میزها هستن. که فروش خیلی بالایی هم دارن. از مزایای میزهای اداری MDF قیمت مناسب اون‌ها و همین طور کیفیت و مقاومت بالا اون‌هاست که موجب محبوبیت و فروش بیشتر اون‌ها شده.
  • میز اداری چوبی : از اون‌ جایی که تو این میزها از بهترین متریال استفاده میشه ، دارای قیمت بیشتری نسبت به باقی میزها هستن. میزهای اداری چوبی تو دسته میزهای اداری کلاسیک قرار می‌گیرن و در کنار مقاومت و دوام بالا ، زیبایی منحصر به فردی دارن که به محبوبیت اون‌ها اضافه شده هست.
  • میز اداری استیل : یکی از انواع میزهای مدرن و شیک ، میزهای اداری استیل هستن. قشنگی و زیبایی خاصی دارن. به طور کلی این میزها کاملا با فلز استیل ساخته میشن. ولی گاهی ممکن هست برای اضافه کردن زیبایی‌های بیشتر ، تو اون‌ها از متریال‌های دیگه‌ای هم استفاده بشه.
  • میز اداری شیشه‌ای مدرن : یکی دیگه میزهای دسته مدرن و شیک ، میزهای اداری شیشه‌ای هستن که بیشترین متریالی که تو اون‌ها استفاده میشه از جنس شیشه هست. شیشه‌هایی که تو این میزها استفاده میشه مقاومت خیلی بالایی دارن. و به گونه‌ای نشکن هستن. ناگفته نمونه که این میزها از زیباترین و شکیل‌ترین انواع میزهای اداری محسوب میشن.
با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

ابعاد استاندارد میز شیشه‌ای اداری شیک

میزهای شیشه‌ای اداری شیک با توجه به اینکه چه کاربردی دارن ، دارای ابعاد مختلفی هستن. به عنوان مثال: حداقل طولی که معمولا برای میزهای مدیریتی در نظرگرفته میشه ، 180 سانتی‌متر هست. و این مساله برای انواع میزهای اداری شیشه‌ای صدق می‌کنه. ابعاد میز شیشه‌ای اداری استاندارد به مسائل مختلفی بستگی داره.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

عرض میز اداری

عرض میزهای شیشه‌ای اداری معمولا 60 ، 75 و یا 80 هست که با توجه به کاربری و جایی که قرار می‌گیرن متغیرن. میزهای با ارتفاع 60 سانتی کمترین ارتفاع رو دارن. و تو فضاهای کوچک استفاده میشن. میزهای با عرض 75 سانتی طبق استاندارد آگونومیک هستن. و بیشتر میزهای اداری شیشه‌ای با این ارتفاع تولید میشن. تو شرایط خاص بعضی اوقات میزهای منشی‌ها با ارتفاع 80 سانتی تولید و ارائه میشن.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

ارتفاع میز شیشه‌ای اداری شیک

تو طراحی‌های جدید و مدرن میزهای اداری شیشه‌ای ، ارتفاع اون قابل تغییر هست. و از اون جایی که ارتفاع میز شیشه‌ای اداری شیک بر اساس قد و قامت کارمندان و کاربران در نظرگرفته میشه. می‌تونین ارتفاع میز رو تغییرداده که متناسب با قدتون باشه. و یا اینکه میزی با توجه به اندازه قد خودتون سفارش بدین و خریداری کنین. به طور کلی ارتفاع میزهای شیشه‌ای اداری برای بلند قدها 77 سانتی‌متر و برای کوتاه قدها 73 هست که قابلیت تغییر رو هم داره.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

طول میز اداری

یکی دیگه از مسائلی که تو ساخت و تولید انواع میزهای شیشه‌ای اداری اهمیت داره ، طول میز اداری شیشه‌ای شیک هست. همون طور که قبلا گفتیم طول میزها با توجه به کاربری و جایی که قرار می‌گیرن ، متغیر هستن. به طور مثال: اگه بخوایم طول استاندارد میزهای اداری کارشناسی و کارمند رو بگیم ، طول استاندارد این میزها بایستی بین 70 تا 150 سانتی باشه ، در حالی که بیشتر این اندازه برای میزهای مدیریتی ، 180 سانتی‌متر هست.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

انواع میز اداری شیشه‌ای شیک و جذاب

انواع میز شیشه‌ای اداری شیک شرکت صنایع فرکو به شرح زیر هستن که عبارتند از:

  • میز اداری مدیریتی
  • میز اداری کنفرانس
  • میز اداری کارمندی
با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

میز اداری مدیریتی

اتاق مدیریت اولین قسمت یه شرکت یا اداره هست. که نیاز به تجهیزات و وسایل خاص خود رو داره. میزی که برای این قسمت در نظرگرفته میشه ، بایستی ویژگی‌های متمایزی داشته باشه. چون که اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمیدن. ولی قطعا ساعت‌های زیادی رو پشت میز سپری می‌کنن. رنگ میز و سایز میز و راحتی اون بایستی متناسب با فضا و محیط اتاق باشه. برای این منظور صنایع تولیدات فرکو تو ساخت و تولید میز اداری شیشه‌ای شیک خود از یراق آلات برتر استفاده کرده هست. و موجب تفاوت و زیبایی خاصی تو میز مدیریت شده. صنایع فرکو برای محقق شدن نیاز مدیران ، تو میزهای مدیریتی خود به لحاظ اندازه و ارتفاع از جدیدترین استانداردها روز دنیا استفاده کرده هست.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

میز اداری کنفرانس

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان اداری تو هر سازمان و یا شرکت میز کنفرانس هست که معمولا تو اتاق جلسات و کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. از اون جایی که این میز کاربرد خیلی زیادی تو هر اداره داره بایستی تو طراحی و انتخاب اون خیلی توجه کرد. این میزها تو طرح‌ها و مدل‌های مختلف و متناسب با تعداد کسانی که قرار هست از اون استفاده کنن تولید میشن.

همون طور که می‌دونین این میزها فضای خیلی زیادی اشغال می‌کنن بنابراین حتما بایستی اتاق‌های کنفرانس فضای کافی داشته باشن. تو میز کنفرانس شیشه‌ای صندلی‌ها به گونه‌ای تو اطراف میز قرار می‌گیرن که افراد مقابل یکدیگر باشن و بتونن به آسونی در مورد موضوعات مختلف با یکدیگه مشورت کنن. ارگونومی میز اداری کنفرانس نیز مثل میزهای اداری دیگه اهمیت زیادی داره. چون که افراد ممکن هست مجبور باشن چند ساعت متوالی پشت میز اداری کنفرانس وقت بگذرونن. معمولا برای ساخت و تولید این میزها از جدیدترین متدها و مواد اولیه استفاده میشه.

میز اداری کارمندی

میزهایی که برای اتاق کارکنان استفاده میشه ، باید به صورت مجزا به همراه کشو و مکانی برای نگه‌داری اسناد مهم باشه. در این صورت از فضای اتاق استفاده بهینه میشه. همچنین بایستی میز اداری کارمندی به گونه‌ای طراحی بشه که سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر به راحتی به روی اون قرار بگیره. در صورتی که فضای کافی و مناسبی برای قراردادن میزهای تکی نباشه بهترین کار استفاده از میز کار اداری شیشه‌ای ساده گروهی هست. صنایع تولیدات فرکو با نوآوری‌هایی که تو صنعت شیشه به وجود آورده هست تونسته بهترین میزهای اداری شیشه‌ای شیک رو طراحی و به مرحله تولید برسونه. و با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات موجبات خشنودی و رضایت کاربران و مشتریان رو فراهم کرده. برای انتخاب و خرید میز اداری شیشه‌ای شیک می‌تونین با مشاوران فرکو همه روزه تماس بگیرین.

با کیفیت‌ترین و زیباترین میزهای شیشه‌ای اداری مدرن و شیک

بروزترین و با کیفیت‌ترین سفارش‌ها خودتون رو از فرکو بخواین

برای سفارش‌ها و خریدهای زیبا و شکیل و همچنین برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر به صورت تلفنی با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

مشتریان گرامی برای سفارش و خرید مناسب و اطلاعات بیشتر می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

برای دیدن بروزترین و جدیدترین محصولات شیشه‌ای اداری شیک و مدرن تولیدات صنایع فرکو همچنین به صورت حضوری می‌تونین به آدرس زیر مراجعه کنن.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو