Home
میز تلویزیون آینه

میز آینه ای تلویزیون

آینه ها قدمت بسیار طولانی دارند. همین امر و ضرورت آن ها در دنیای امروزی موجب شده تا اهمیت بیشتری نیز بیابد. در طول سالیان دراز نیز بر روی کیفیت و ظاهر آینه ها، کارهای بسیاری صورت گرفته است. این موضوع باعث شده تا تنوع بسیاری داشته باشند. و کیفیت و شفافیت آن ها به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت داشته باشد. علاوه بر این ها آینه ها خارج از کاربرد معمول خود، کاربردهای مهم دیگری نیز پیدا کرده اند. یکی از این موارد استفاده از آینه در ساخت میز آینه ای تلویزیون می باشد.

میز تلویزیون آینه ای

چرا که داشتن کاربردهای بسیاری که امروزه آینه ها پیدا کرده اند، به دلیل مقاومت و کیفیت بسیار بالای آن ها می باشد. علاوه میز آینه ای تلویزیون ، از آینه در ساخت انواع میز، استفاده در نمای ساختمان ها و … نیز استفاده می گردد. زیرا که آینه مقاومت خوبی در مقابل تغییرات جوی و ضربات و تحمل وزن های مختلف از خود نشان می دهند. علاوه بر کیفیت ظاهر زیبایی نیز دارند. و در محل استفاده خود موجب می شوند تا زیبایی به طور چشمگیری افزایش یابد.

میز آینه تلویزیون

همچنین آینه ها با انعکاسی که درشان ایجاد می شود، باعث می شود تا فضا بزرگتر و روشن‌تر به چشم بیننده آید. که این ویژگی موجب شده تا استفاده از آینه ها بیشتر مورد توجه طراحان و معماران باشد. امروزه شاهد هستیم که از آینه ها به وفور در کاربردها و فضاهای مختلف استفاده می گردد. همانطور که پیشتر هم اشاره شد در اینجا به میز آینه ای تلویزیون می پردازیم.

تاثیر میز آینه ای تلویزیون در زیبایی فضا

تلویزیون و میز آن اغلب در قسمت نشیمن و پذیرایی قرار می گیرند. این فضاها نیز از قسمت هایی می باشند که افراد خانواده زمان بیشتری را در آن سپری می کنند. هنگام تماشای تلویزیون نیز نگاه ها به این سمت می باشد. همچنین از میهمانان نیز در اکثر موارد در این فضاها پذیرایی به عمل می آید. پس توجه به این فضا و زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز آینه تلویزیون

با انتخاب میز آینه ای تلویزیون ، این قسمت زیباتر و شکیل تر خواهد شد. چرا که بازتاب فضای اطراف و فرش می تواند جلوه و زیبایی را چندین برابر افزایش دهد. در این صورت توجه به انتخاب هوشمندانه تر وسیله ها در اطراف میز آینه ای و همچنین فرش از اهمیت بالایی برخوردار می شود. چرا که بازتاب آن ها در سطح آینه موجب می شود تا جلوه آن ها نیز نمایان تر شود. و در کل زیبایی فضا را نیز بهبود می بخشند.

انواع میز آینه ای تلویزیون

میز آینه ای تلویزیون نیز همانند دیگر میزهای تلویزیون می توانند در شکل های مختلفی ساخته و تولید گردند. با توجه به نیاز و فضای اطراف طرح های مختلفی را می توان برای میز آینه ای متصور شد. مثل تعبیه برای لوازم صوتی و تصویری و دیگر لوازم ضروری.

میز آینه تلویزیون

عرض میز نیز می تواند با توجه به سایز و عرض تلویزیون انتخاب گردد. سایز متناسب با تلویزیون بسیار مهم می باشد. چرا که در زیبایی و نظم فضای اطراف خود تاثیر می گذارد. همچنین در صورتی که بخواد اسباب تزیینی مثل مجسمه و گل روی میز قرار بگیرد، بایستی فضایی نیز برای آن ها در نظر گرفته شود.

میز آینه ای

از نظر ارتفاع نیز با توجه به سلیقه و فضا، می تواند ارتفاع های مختلفی داشته باشد. ارتفاع کشوها و دیگر فضاهای آن نیز می تواند مؤثر باشد. اما در نهایت ارتفاع باید به گونه ای متناسب و استاندارد انتخاب گردد تا تلویزیون نیز در جای درستی برای تماشای تلویزیون باشد.

میز آینه ای بلند

همچنین تلویزیون می تواند روی میز آینه ای تلویزیون قرار بگیرد. و یا در صورت تمایل می توان تلویزیون را به دیوار نصب نمود و میز در قسمت زیرین آن قرار بگیرد. در این حالت می توان روی میز اسباب زیبای دیگری برای تزیین قرار داد.

میز تلویزیون آینه

انواع آینه برای میز آینه ای تلویزیون

میز تلویزیون آینه ای علاوه بر شکل و طرح آن، از آینه های مختلفی نیز می توان برای ساخت آن استفاده نمود. از جمله :

آینه ساده

آینه های ساده از رایج ترین نوع آینه ها می باشد. این آینه ها با توجه به بی رنگ بودن و شفافیتی که دارد، به راحتی می تواند در هر فضایی قرار بگیرد. چرا که به سادگی خود را با هر سبک دکوراسیونی تطابق می دهند. در واقع انتخاب این آینه ها می تواند ریسک کمتری برای انتخاب داشته باشد. چرا که با گذشت زمان، این آینه ها به دلیل سادگی که دارند باعث دلزدگی نمی شوند. و همچنان زیبایی خود را حفظ می کنند. حتی با تغییر دکوراسیون و فضا نیز به راحتی می توانند مجدد مورد استفاده قرار بگیرند.

میز آینه ای ساده

مدل های مختلفی از این نوع آینه را نیز می توان در این سایت مشاهده نمود.

آینه رنگی

آینه رنگی نیز از دیگر آینه های موجود می باشند که می توانند برای میز آینه ای تلویزیون به کار برده شوند. تنوع رنگی این آینه ها بسیار بالا و شامل اکثر رنگ ها می باشند. پس به سادگی می توان رنگ متناسب با فضا و سلیقه خود را از میان رنگ های موجود انتخاب نمود.

رنگ ها علاوه بر زیبایی که دارند، بر روحیه افراد نیز تاثیر گذار می باشند. و موجب می شوند تا روح تازه ای نیز به فضا و دکوراسیون خود هدیه دهند. اما در میان رنگ ها می توان به رنگ های طلایی ، برنز ، دودی و … اشاره کرد. در کل این سبک رنگ ها از رنگ هایی می باشند که از پرطرفدارترین ها می باشند. همچنین با اغلب رنگ ها نیز می توانند خود را تطبیق دهند. اما جدا از این ها رنگ های خاص تر نیز می توانند در نوع خود زیبایی قابل توجهی داشته باشند. رنگ های خاص تر می توانند به عنوان نقطه کانونی در فضای خود باشند و در محیط خود توجه ها را جلب نمایند.

میز تلویزیون طلایی

آینه مات

این آینه ها می توانند به صورت ساده و حتی رنگی نیز باشند. اما شفافیت و وضوح تصویر آن ها را دارا نمی باشند. زیبایی این آینه ها نیز منحصر به فرد و خاص خود می باشد. آینه مات نیز بازتاب نور و اطراف خود را دارد اما کمتر از آینه های معمولی. همین موضوع باعث می شود تا این آینه نیز تا حدی در روشن‌تر و بزرگ‌تر جلوه دادن محیط مؤثر باشند. و برای کسانی که تمایل دارند تا تصاویر و انعکاس آن ها وضوح نداشته باشد، بهترین انتخاب خواهد بود.

میز آینه ای مات

آینه طرح دار

از دیگر آینه ها که می تواند برای میز آینه ای تلویزیون مورد استفاده قرار بگیرند، آینه طرح دار می باشد. طرح های روی آینه موجب می شوند تا زیبایی و جلوه میز و تلویزیون در کل بیشتر باشند. این آینه ها به خصوص برای افرادی که علاقه به طرح های خاص دارند و تمایلی به سادگی ندارند، بهترین انتخاب ممکن می تواند باشد. تنوع در این آینه ها بسیار بالا می باشد و زیبایی مخصوص به خود را دارا می باشند.

میز تلویزیون آینه

تمامی این آینه ها می توانند در ساخت میزهای آینه ای به کار برده شوند. بر اساس سلیقه و دیگر فاکتورها می توان آینه مورد نظر خود را برای میز آینه ای تلویزیون انتخاب نمود.

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو انواع محصولات شیشه ای و آینه ای از جمله میز آینه ای تلویزیون تولید می نماید. برای سفارش و کسب مشاوره می توانید به شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما می باشند تا شما را در خرید و انتخاب هر چه بهتر راهنمایی نمایند. همچنین برای بازدید حضوری نیز می توانید با هماهنگی قبلی به آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه نمایید. تا از نزدیک با فضا و کیفیت و دیگر محصولات آشنایی پیدا کنید.

پس از نهایی کردن سفارش، در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر تولید و آماده تحویل می گردد. سفارش از تمامی نقاط ایران نیز پذیرفته می شود. همچنین پس از دریافت محصول در صورت نارضایتی امکان مرجوع نیز فراهم می باشد.

2 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر. بله آینه هایی که در مجموعه فرکو تولید می شوند مقاومت بسیار بالایی دارند و با تضمین کیفیت خدمتتون عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو