Home
طلق شیشه ای بالکن

طلق شیشه ای بالکن

بالکن فقط برای این نیست که توش لباس پهن کنیم! این روزها داشتن یه بالکن خوب شده مزیت برای هر خونه. نه فقط برای دود! واقعا حیفه که بالکن رو به حال خودش ول کنیم. بالکن به ما اجازه می‌ده با نور طبیعی و ویو حال کنیم! یا یه سر زدن تو بالکن دلمون رو باز می‌کنه. چرا باید پرت باشه؟ اما شاید دوست داشته باشیم که این فضارو یکم خصوصی‌تر کنیم تا بتونیم به بهترین شکل ازش استفاده کنیم! چطوری مشکلاتش رو بذاریم کنار؟ اولا اگه بالکن باز باشه دایما گرد و خاک و دود می‌گیره. تمیز کاریش خودش کلی دردسر داره! دوما تو زمستان و سرمای استخوان سوز نمی‌تونیم زیاد به بالکن بریم. مثلا برای تماشای بارش برف! یا بدتر از این در گرمای تابستان.کافیه یه پوشش طلق شیشه ای تو بالکن داشته باشیم تا از همه مزیت‌های بالکن استفاده کنیم و حیف نشه!

طلق شیشه ای بالکن
شفافیت قابل توجه طلق

با پوشش طلق شیشه ای هیچ خللی تو نور یا ویو ایجاد نمی‌شه اما از طرفی یه فضای خصوصی داریم. البته اینجوری نیست که طلق ثابت باشه! اگه دوست دارین گاهی از هوای آزاد لذت ببرین مدل متحرکش رو سفارش بدین! نکته دیگه اینکه به جز طلق شیشه ای از پوشش‌های دیگه هم استفاده می‌شه برای بالکن. مثل شیشه سکوریت بالکنی! سوال اینجاست که آیا طلق شیشه‌ای برای بالکن مناسبه یا گزینه‌های دیگه؟ در ادامه همراه ما باشین.

طلق شیشه ای بهتره یا شیشه؟

همونطور که اشاره کردیم به جز طلق شیشه ای از شیشه هم استفاده می‌شه برای بالکن. اما کدوم گزینه بهتری هست؟ باید اشاره کنیم که طلق انواع مختلفی داره و جواب خیلی به نوع طلق بستگی داره! اما در کل مزیت طلق ها نسبت به شیشه وزن کمتر و شکننده نبودن هست. باید اشاره کنیم که قیمت طلق‌ها هم کمتره نسبت به شیشه. از طرف دیگه شیشه از نظر ظاهری جذابیت بیشتری داره و می‌تونه یکم شفاف‌تر باشه. مضافا بعضی وقت‌ها به پوشش سنگین‌تر نیازه ( از نظر تکون نخوردن). پس با توجه به نیاز هر کدوم می‌تونن مناسب باشن.

طلق چیست

ابتدا قصد داریم به ماهیت طلق ها بپردازیم و کیفیت اونو بررسی کنیم . وقتی صحبت از طلق به میان میاد همگی به پلاستیک‌ها فکر می‌کنیم . البته این کاملا صحیح هست . طلق ها پلیمر ترموپلاستیک محسوب می‌شن . در علم شیمی منظور از پلیمر، درشت مولکول‌‌هایی با ساختار متکرر هست، که از تعداد زیادی مولکول تشکیل شدن. پلیمرها به دو نوع ترموپلاستیک و ترموست تقسیم می‌شن. ترموپلاستیک پلیمرهای پلاستیکی هستن که در دماهای مشخصی دارای انعطاف و شکل‌پذیری می‌شن. دیگر نوع پلیمر ، یعنی پلیمرهای ترموست به جای ذوب شدن تجزیه می‌شن. بعد از سرد شدن نیز تغییر شکل نمی‌دن. نکته دیگر اینکه طلق ها از نظر ساختار بسیار مشابه شیشه هستن. منتها شیشه های معمولی از انجام فرآیند روی عنصر ماسه سیلیکاتی تهیه می‌شن. برای تهیه طلق ها فرآیند شیشه‌سازی بر روی پلیمرهای مختلف مثل کربنات و استایرن و … انجام می‌شه.

طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای مات

مزایا

طلق شیشه ای بالکن ، فناوری ساخت طلق ها طی سالیان اخیر بسیار پیشرفته‌تر شده اس. طلق های امروزی جایگزین بسیار عالی برای شیشه محسوب می‌شن. روز به روز بر کیفیت طلق های ساخته شده افزوده می‌شه. چند مورد از مزایا طلق عبارتند از : طلق ها مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارن . طلق ها در مقایسه با شیشه های معمولی در برابر ضربه و عوامل محیطی از خود مقاومت بهتری نشون می‌دن. طلق ها وزن بسیار سبکی دارن. به این ترتیب هم به سهولت نصب می‌شن و هم حمل و نقل آسانی دارن . طلق ها در شفافیت های خیلی بالا ساخته می‌شن. حتی گاهی این شفافیت از شیشه بیشتر هست ! البته طلق های کدر و مات و رنگی نیز بر حسب نیاز استفاده می‌شن. انواع یاد شده بیشتر به منظور بهبود سطح حریم خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرن.

طلق سقف
طلق بالکن

دیگر مزیت های طلق

از دیگر مزیت‌های طلق می‌توان به این موارد اشاره کرد : طلق ها در مقایسه با عملکردشون قیمت مناسبی دارن. این قیمت در کنار کیفیت بالا، اونا رو تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های بازار کرده‌اس. طلق ها ایمنی خوبی دارن . این به معنی این اس که بر خلاف شیشه بعد از شکستن خطرات کمتری ایجاد می‌کنن. شیشه بعد از شکسن حالت تیز و خنجری پیدا می‌کنه در حالی که طلق اینطور نیست! وزن سبک نیز سبب کاهش خطرات هنگام سقوط طلق هست. طلق ها بسیار زیبا هستن. انواع طلق ها در رنگ ها و طرح های جذاب تولید می‌شن. امروزه انواع طلق ها ساخته می‌شه که عایق های حرارتی و صوتی بسیار خوبی هستن. بنابراین با توجه به مزایای گفته شده طلق شیشه ای بالکن بهترین انتخاب برای این فضاست.

طلق شیشه ای بالکن
جلوه زیبای پوشش های طلقی

انواع طلق

  • پلی کربنات یا به اختصار PC ( مخفف کلمه polycarbonate)
  • پلکسی گلاس (plexiglass)
  • پلی استایرن یا به اختصار PS (مخفف کلمه polystyrene)

پلی کربنات

طلق پلی کربنات یکی از پرکاربردترین طلق های موجود در بازار محسوب می‌شه که به عنوان طلق شیشه ای بالکن نیز مورد استفاده قرار می‌گیره. طلق های پلی کربنات دارای بیشترین مقاومت مکانیکی در میان انواع طلق‌ها هستن. توان طلق پلی کربنات در دفع ضربه 130 تا 200 برابر بهتر از شیشه معمولی اس! طلق پلی کربنات شفاف 88% نور گسیل‌شده رو از خود عبور می‌ده. این طلق ها در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشون می‌دن. همچنین انواع طلق‌هایی که ضد اشعه UV هستن نیز تولید می‌شه. طلق های پلی کربنات در برابر کشش نیز مقاوم هستن. با توجه به خصوصیات فوق‌العاده‌ی طلق های پلی کربنات از اونا در نما، پنجره‌های خارجی و انواع سقف ها نیز استفاده می‌شه. از دیگر کاربردهای طلق پلی کربنات می‎‌توان به پوشش استخر و پوشش بالکن و … نام برد. از اونا حتی برای ساخت ضدگلوله نیز استفاده می‌شه.

طلق شیشه ای
طلق شیشه ای

طلق‌های پلی کربنات علاوه بر نوع تک لایه در انواع دوجداره و چندجداره نیز تولید می‌شن. طلق های پلی کربنات دوجداره استحکام بیشتری نسبت به نوع تک لایه دارن. طلق های دوجداره برای ساخت پوشش های خارجی گزینه مناسب‌تری هستن. طلق های پلی کربنات دوجداره در دو مدل معمولی و زنبوری تولید می‌شن. توجه داشته‌باشین که شبیه به شیشه دوجداره ، فضای میان دو لایه تهی است. برای اتصال جداره‌ها از شبکه های عمودی پلی کربناتی استفاده می‌کنن. در طلق های دوجداره معمولی شکل شبکه‌ها، مکعبی اس. در طلق های زنبوری از شبکه‌های شش‌ضلعی استفاده می‌کنن. به دلیل شباهت شش‌ضلعی به کندوی عسل این طلق ها با نام زنبوری نیز شناخته می‌شن. هر دو نوع طلق دوجداره توانایی خوبی در مقابل ضربه دارن و ضد یو وی هستن.

طلق شیشه ای بالکن
محافظ بالکن ساخته شده با طلق شیشه ای مات

طلق پلی استایرن

یکی دیگر از انواع طلق ها برای طلق شیشه ای بالکن، پلی استایرن‌ها هستن. طلق پلی استایرن از منومر مایع استایرن ساخته شدن. پلی استایرن یک پلیمرمصنوعی محسوب می‌شه. همچنین پلی استایرن در سه نوع در بازار عرضه می‌شه . پلی استایرن معمولی که در زمینه‌هایی مثل وسایل الکترونیکی و عایق های حرارتی و بدنه ساعت و ساخت اسباب‌بازی و … کاربرد داره. نوع دیگر پلی استایرن ، پلی استایرن مقاوم هست که مطابق نامش نسبت به انواع دیگر مقاومت مکانیکی بهتری داره. نوع سوم ، پلی استایرن انبساطی یا یونولیت نامیده می‌شه. که به‌عنوان عایق حرارتی و صوتی و به‌خصوص ضدآتش استفاده می‌شه. به طور کلی از پلی استایرن‌ها در قسمت‌های داخلی و به‌خصوص برای کارهای ظریف‌تر استفاده می‌شه. مثل سقف‌های کاذب و آسمان‌مجازی و یا طبقه‌بندی های لوازم خانگی و … .

جالبه بدونین که طلق های پلی استایرن از نظر عایق‌حرارتی بهترین نوع طلق هست. عایق حرارتی طلق های پلی استایرن 75% نسبت به شیشه قوی‌تر هست. با توجه به این مورد این طلق ها برای ساخت عایق، گزینه مناسبی هستن. همچنین عایق حرارتی طلق پلی استایرن 30% نسبت به طلق پلی کربنات و اکریلیک قوی‌تر هست. توجه داشته‌باشین که در سال‌های اخیر نوع ضد یو وی این طلق ها نیز تولید شده اس. همچنین با توجه به خش‌پذیری بالای این طلق ها ، نوع ضدخش اونا نیز تولید می‌شه. طلق های پلی استایرن از نظر قیمتی کمی ارزونتر هستن. ضمن اینکه با وجود برچسب قیمتی منصفانه ویژگی‌های قابل توجهی نیز دارن. این طلق‌ها در بسیاری از قسمت‌های ساختمان بهترین گزینه هستن.

طلق پلی کربنات

پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یا شیشه های اکریلیک نیز یکی دیگر از انواع طلق‌های مناسب طلق شیشه ای بالکن هستن. پلکسی گلاس شفاف‌ترین طلق موجود در بازار هست. همچنین پلکسی گلاس یکی از مقاوم‌ترین و محکم‌ترین طلق ها و پلیمرهاست . پلکسی گلاس برای اولین بار در سال 1930 میلادی در انگلستان ساخته‌شد و در همین سال‌ها نیز تجاری شد. پلکسی گلاس ها از نظر وزنی در سطح مشابه و هم اندازه 50% نسبت به شیشه سبک‌تر هستن. و چگالی بسیار پایین‌تری نسبت به شیشه دارن. پلکسی گلاس ها در مقایسه با شیشه معمولی 17 برابر مقاوم‌تر هستن. همچنین این شیشه‌ها به نسبت شیشه معمولی شفاف‌تر هستن. اونا 92% نور تابشی رو عبور می‌دن. پلکسی گلاس ها برای ساخت پنجره ، پارتیشن ، آکواریوم ، لنز عینک ، چراغ خودرو و صنایع پزشکی و حتی ضد گلوله و … کاربرد دارن.

طلق شیشه ای بالکن
پلکسی گلاس از نظر ظاهری شباهت فراوانی به شیشه داره

به طور کلی می‌توان پلکسی گلاس رو زیباترین نوع طلق نامید. جلوه پلکسی گلاس تقریبا هیچ تفاوتی با شیشه نداره. ظاهر این دو متریال به سختی از هم تشخیص داده می‌شه. برای ساخت پلکسی گلاس مایع رزینی متیل متاکریلات رو با دو روش اکستروژن و ریخته‌گری پردازش می‌کنن. پلکسی گلاس ریخته‌گری مرغوبیت بیشتری نسبت به نوع اکستروژن داره. برای ساخت این مایع در پالاشگاه ها ، استون و سدیم سیانید رو ترکیب می‌کنن. سپس ماده حاصله رو با متانول ترکیب می‌کنن و رزین مایع آماده می‌شه. پلکسی گلاس در سه نوع شفاف ، مات و رنگی عرضه می‌شه. همچنین این طلق ها علاوه بر اینکه از نظر ظاهری عالی هستن مشخصات فیزیکی قابل توجهی دارن. پلکسی گلاس مسحکم هست و انعطاف پذیری نسبتا زیادی نیز داره.

مقایسه انواع طلق

در قسمت‌های قبلی انواع طلق ها رو معرفی کردیم . در این بخش به مقایسه انواع طلق می‌پردازیم. ابتدا به ساکن تایید می‌کنیم که همه این طلق ها کیفیت‌های مطلوبی دارن. از نظر مقاومت مکانیکی و دوام در برابر عوامل محیطی طلق های پلی کربنات نسبت به دو نوع دیگر شرایط بهتری دارن. مقاومت مکانیکی طلق پلی کربنات 30 مرتبه به نسبت طلق پلی استایرن و 14 مرتبه نسبت به پلکسی گلاس بهتر هست! از نظر شفافیت پلکسی گلاس نسبت به دو نوع دیگر قابلیت عبور نور بهتری داره. البته میزان شفافیت طلق پلی کربنات و طلق کریستال نیز خوب هست. بدین ترتیب می‌توان گفت اگر به محیط‌های نورانی و شفاف‌تر علاقه و احتیاج دارین پلکسی گلاس گزینه مناسبی اس. اگر ایمنی و مقاومت خوب طلق مد نظر و مورد نیاز شماست طلق پلی کربنات انتخاب بهتری‌اس.

طلق شیشه ای بالکن
ساخت محافظ بالکن یکی از رایج ترین موارد کاربرد طلق است

همچنین در صورتی که قوی‌بودن عایق اهمیت داشته‌باشه طلق پلی استایرن بهترین گزینه اس. طلق های پلی استایرن از نظر قیمتی نیز ارزونتر هستن. از نظر ضدحریق بودن نیز طلق های پلی کربنات بهترین گزینه هستن. توجه داشته‌باشین که هر سه نوع طلق یاد شده در سطوح مختلف کیفی عرضه می‌شن. همه مدل‌های طلق پلی کربنات و یا طلق اکریلیک مشخصات یکسانی ندارن. اعداد ذکر شده در این بخش مربوط به مرغوب‌ترین و بهترین نوع هر کدوم از انواع این طلق ها هست. برای مثال در بین انواع طلق پلی کربنات نوع نشکن بهترین هست. در بین انواع پلکسی گلاس نیز نوع ریخته‌گری بهترین به‌شمار میاد.

انواع طلق از نظر دیداری

  • طلق شفاف
  • طلق مات
  • طلق رنگی

طلق شیشه ای بالکن شفاف

شفافیت و روشنایی درمورد طلق شیشه ای بالکن خصوصیاتی هستن که در هر ساختمونی به دنبال اون هستیم. همه علاقه‌مند هستن تا پنجره‌های آفتاب‌گیر داشته باشن و هیچ کسی دوست نداره از این نعمت محروم باشه. طلق شفاف در محیط‌هایی که نیاز به نور بیشتر حس بشه به کار میاد. همانطور که در قسمت‌های گذشته و در معرفی انواع طلق مشاهده کردیم. میزان شفافیت طلق‌های پلکسی گلاس و حتی پلی کربنات در مقایسه با شیشه بهتر هست. ضمن اینکه میزان وضوح طلق های شفاف نیز در حد شیشه هست. به خصوص در پلکسی گلاس شفاف سمت دیگر واقعی دیده می‌شه. طلق های شفاف برای ساخت محافظ بالکن عالی هستن و جلوه مدرنی به ساختمان می‌بخشن. استفاده از این طلق‌ها به‌خصوص در ساختمان‌های مدرن در سال‌های گذشته رایج‌تر شده‌اس.

طلق شفاف

طلق شیشه ای بالکن مات

طلق مات نیز علاوه بر طلق شیشه ای بالکن دسته ای از طلق هاست که بیشتر برای حفظ و بهبود حریم‌خصوصی کارایی داره. باید توجه داشته باشیم که طلق مات نور رو از خود عبور می‌ده. منتها کمی تاریک‌تر از طلق های شفاف هستن. و مهمتر اینکه طلق های مات محیط داخل رو از خارج پنهون می‌کنن و سبب آسایش بیشتر می‌شه. همچنین طلق های مات در محیط هایی که نور شدید هست و وسعت طلق کاری زیاد سبب کاهش آلودگی نوری و ورود نور ملایمتر می‌شن.

همچنین باید توجه داشته‌باشیم که در بسیاری از قسمت ها کاربرد طلق مات جز اصول اساسی اس. برای نمونه می‌توان به پنجره‌های حیاط خلوت و پوشش های حمام و … اشاره کرد. طلق های مات از عالی ترین انواع طلق هستن که در بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرن. چراکه به دلیل ویژگی هایی که دارن در برابر تغییرات جوی مقاومت خوبی از خود نشون می‌دن.

طلق شیشه ای بالکن رنگی

رنگ‌ها یکی از مهمترین ابزارهای معماری برای دکوراتیو ساختمان محسوب می‌شه. با استفاده صحیح و هارمونیک از رنگ ها می‌تونیم به زیبایی فراوان برسیم. طلق رنگی بسته به سلیقه می‌تونه در قسمت های مختلف استفاده بشه. طلق های رنگی هم در مدل شفاف و هم در مدل کدر و مات تولید می‌شن. با این وجود میزان شفافیت نوع شفاف این طلق ها نسبت به نوع بی رنگ کمتر هست. خصوصیات بصری طلق های رنگی بیشتر به طلق‌های مات نزدیک هست.

طلق رنگی هم دید کمتری رو ایجاد می‌کنه و هم موجب زیبایی و رنگ و نشاط بیشتری برای فضای خود می‌شه. و اونو از یکنواختی به طور کامل خارج و روح تازه‌ای به اون می‌بخشه.

طلق بالکن

در قسمت‌های قبلی به معرفی طلق‌ها پرداختیم. حال می‌خوایم طلق شیشه ای بالکن رو بررسی کنیم . اینکه چرا باید از پوشش طلقی برای بالکن استفاده کنیم ؟ شاید بتوان گفت مهم‌ترین خصوصیت یک بالکن ارتباط اون با محیط خارجی اس. با انتخاب طلق برای پوشاندن بالکن این ارتباط حفظ می‌شه. از طرفی بالکن در این صورت استفاده‌های بیشتری خواهد داشت. برخی از طلق به عنوان جایگزین نرده استفاده می‌کنن . استفاده از طلق حد فاصل نرده تا سقف نیز انتخاب مناسبی برای بسیاری محسوب می‌شه. گاهی ترجیح بر اینه که بالکن به طور کلی با طلق پوشیده بشه. باید دقت بشه که اگر دوست داشته باشین بالکن شما از نظر دیداری در امان باشه و تبدیل به فضای داخلی بشه می‌تونین از پوشش طلق‌های مات نیز استفاده کنین.

طلق شیشه ای بالکن
ساخت سایه‌بان با طلق

مزایای طلق شیشه ای بالکن

  • استفاده از پوشش طلقی برای بالکن منزل سبب ایجاد حالت خصوصی‌تری در بالکن می‌شه.
  • استفاده از طلق برای پوشش بالکن سبب ایمن‌تر شدن محیط بالکن می‌شه .
  • پوشش طلقی بالکن برای حفظ بالکن از عوامل محیطی مثل طوفان و باد و … لازم هست .
طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای بالکن

قیمت طلق شیشه ای

درمورد قیمت طلق شیشه ای بالکن ، همانطور که پیشتر گفتیم به طور کلی طلق‌ها خوش‌قیمت هستن. قیمت طلق ها در برابر عملکرد و قابلیت‌های اونا بسیار مناسب هست. طبیعتا نمی‌توان یک قیمت ثابت رو مشخص کرد. اولین مورد برای تعیین قیمت نوع طلق انتخابی اس. قیمت انواع طلق های پلی کربنات و پلی استایرن و پلکسی گلاس برابر نیست. به عنوان نمونه قیمت طلق پلی کربنات نسبت به دو نوع دیگر بالاتر هست. قیمت پلکسی گلاس نیز نسبت به پلی استایرن بالاتر هست. همچنین ضخامت طلق های انتخابی و کیفیت و قابلیت هر کدوم بر قیمت اون اضافه می‌کنه. برای مثال ممکنه شما به طلقی نیاز داشته باشین که در مقابل اشعه UV مقاوم باشه. برای اطلاع از قیمت می‌تونین با شماره‌های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده‌اس تماس حاصل نمایین.

طلق شیشه ای بالکن
پوشش طلقی برای ساخت بالکن

سفارش طلق شیشه ای بالکن

پیشنهاد می‌دیم برای سفارش طلق شیشه ای بالکن از محصولات جدید شرکت فرکو استفاده کنین. شرکت فرکو محصولاتی بر اساس جدیدترین و بروز ترین استاندارد های موجود تولید می‌کنه. صنایع فرکو اهمیت بسیار زیادی برای تولید کالای با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز قائل هست. فرکو علاوه بر تولید طلق های ساختمانی ، در بخش تولید شیشه و آینه و درب های آلومینیومی نیز فعالیت داره. برای سفارش طلق شیشه ای بالکن از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس استفاده کنین. برای ثبت سفارش می‌تونین از طریق شماره های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده‌است اقدام کنین. همچنین می‌تونین با حضور در محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس سفارش خود رو به صورت حضوری ثبت کنین. ضمنا سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری برای عرضه آماده می‌شه.

طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای بالکن

تماس با فرکو

شما می‌توانید برای تماس با فرکو و ارتباط با کارشناسان از اطلاعات زیر استفاده کنین :

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

شما می‌تونین با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنین : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق بالکن
طلق سایه‌بان
انواع طلق برای بالکن
انواع طلق بالکن و سقف
طلق بالکن
طلق بالکن
طلق شفاف
طلق شیشه ای شفاف
طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای بالکن
طلق سایه‌بان
طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای بالکن
طلق شیشه ای

13 پاسخ

    1. سلام به شما دوست عزیز. قیمت طلق با توجه به نوع ، طرح و ضخامت و … متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه فرکو تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

  1. سلام میخوام برای بالکنم سقف بزنم ولی ظاهر هم مهمه سوالی که دارم این طلقا باعث زشتی باکلن که نمیشن؟

    1. سلام به شما دوست عزیز. سقف های طلقی ظاهر زیبا و براقی دارند و از نظر رنگ و طرح تنوع خوبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه فرکو تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

    1. سلام به شما دوست عزیز. بله میتوان از این طلق ها برای ساخت سقف و سایه بان استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه فرکو تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

    1. سلام به شما دوست عزیز. بله نرده های طلقی هم زیبا و مدرن هستند و هم ایمنی مناسبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

    1. سلام به شما دوست عزیز. بله میتوان با استفاده از این طلق ها بالکن را به شکل سراسری پوشیده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه فرکو تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

    1. سلام به شما دوست عزیز. بله میتوان با استفاده از این طلق ها بالکن را به شکل سراسری پوشیده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس مجموعه تماس حاصل کنید. موفق و موید باشید.

  2. سلام و خداقوت
    استفاده از طلق برای کاهش صدای محیطی در بالکن موثر هست؟ چه نوعی رو پیشنهاد میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو