Home

شیشه خم ویترینی

صنایع شیشه سازی در سال های اخیر ، پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید انواع شیشه خم ویترینی داشته اند . سازه هائی بسیار زیبا از جنس شیشه . که با طراحی های بسیار خاص و منحصر به فرد ، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند . تنوع و گستردگی محصولات شیشه ای ویترینی بقدری بالاست ، که توانسته پاسخگوی تمام سلایق در انواع سبک و دکوراسیون باشد .

شیشه خم ویترینی1
میز تمام شیشه چرخ دار
میز جلومبلی تمام شیشه ای دودی
میز جلومبلی تمام شیشه ای دودی
شیشه خم ویترینی2
میز شیشه ای با پایه استیل

در ادامه این مقاله به توضیح کاملی در رابطه با این موارد خواهیم پرداخت :

  • شیشه خم ویترینی چیست و چه کاربرد هائی دارد
  • انواع محصولات شیشه ای ویترینی و دکوری
  • شیشه خم یا منحنی چیست و فرآیند تولید آن
  • انواع کیفیت در شیشه های قوس دار
  • قیمت شیشه خم ویترینی و محاسبه آن

شیشه خم ویترینی چیست و چه کاربردهائی داره

محصولات دکوری و تزئینی بخش اعظم دکوراسیون داخلی هر مکان و محیطی را به خود اختصاص داده اند . امروزه محصولات شیشه ای توانسته اند با کیفیت های بسیار بالا و تنوع طرح و رنگ جایگاه ویژه ای را برای خود ایجاد نمایند . و در ساخت و اجرای اکثر محصولات تولیدی و همچنین انواع سازه ها و اجراهای تمام شیشه ای و ترکیبی نقشی اساسی ایفا نمایند .

شیشه خم ویترینی از زیباترین شیشه های منحنی است ، که در تولید انواع محصولات دکوری و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد .

در کارخانه شیشه خم فرکو ، زیبا ترین و بروز ترین محصولات دکوری با شیشه منحنی ، در انواع کیفیت ، با طراحی مدرن و اختصاصی ، در انواع تناژ رنگی ، با مناسب ترین قیمت و تضمین صد در صدی پس از فروش تولید و ارائه می گردد .

شیشه خم ویترینی3
میز جلومبلی تمام شیشه مدرن
شیشه خم ویترینی4
میز تمام شیشه با طرح صندوق

کاربرد های شیشه خم ویترینی :

اصولا شیشه منحنی بدلیل برخورداری از ساختار قابل انعطاف و طراحی های متمایزی که نسبت به شیشه های تخت دارد ، در بسیاری از تولیدات مختلف ، مورد بهره برداری قرار گرفته است . از انواع شیشه خم برای تولید محصولات تزئینی و دکوری در انواع تمام شیشه و یا ترکیبی از شیشه با سایر جنس های غیر شیشه ای استفاده می شود . از ترکیب شیشه با چوب ، فلز ، سنگ و … و همچنین از شیشه های منحنی بصورت خالص و یکپارچه ، سازه های تزئینی و ویترینی بسیار شیک و مدرنی تولید می شود . که در ادامه با انواع آن ها آشنا می شویم .

انواع محصولات ویترینی و دکوری بصورت ترکیبی و تمام شیشه :

  • میز های جلومبلی
  • انواع میز عسلی
  • میزهای ناهار خوری
  • انواع میز پاتختی
  • میزهای کنسول
  • انواع میز آرایشی
  • انواع میز تلویزیون
  • بوفه و ویترین
  • انواع کتابخانه
  • انواع شلف های دیواری
  • میزهای اداری
  • انواع میز تحریر
  • میز های کامپیوتر
  • شیشه اجاق گاز و گاز صفحه ای
  • شیشه هود آشپزخانه
  • شیشه کانتر و اپن آشپزخانه
  • شیشه کانتر و پیشخوان مراکز اداری و تجاری
  • انواع قفسه و ویترین مغازه ای
  • شیشه انواع یخچال سوپرمارکتی

در ادامه مقاله به توضیح کاملی در رابطه با همه محصولات نام برده در بالا ، خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

شیشه خم ویترینی5
میز شیشه ای با پایه گوی سنگی
شیشه خم ویترینی6
میز شیشه ای با پایه گوی فلزی
شیشه خم ویترینی7
میز شیشه ای با پایه گوی پلیمری

میز های جلومبلی :

یکی از تولیدات شیشه خم ویترینی ، میز شیشه ای جلومبلی است . میز جلومبلی در انواع ترکیبی با استفاده از شیشه و سایر اقلام غیر شیشه ای مانند : سنگ ، چوب ، استیل و … و در انواع تمام شیشه ای تولید می شود . میزهای جلومبلی با انواع زیبای طرح و رنگ ، در جلوه و نمای دکوراسیون داخلی ، نقشی بسزائی را ایفا می نمایند .

میز جلومبلی با شیشه کریستال منحنی
میز جلومبلی با شیشه منحنی کریستال
میزجلومبلی با شیشه رفلکس مشکی منحنی
میزجلومبلی با شیشه منحنی رفلکس مشکی
میز جلومبلی شیشه ای
میز جلومبلی شیشه ای

انواع میز عسلی :

میز عسلی نیز مانند میز جلو مبلی در انواع تمام شیشه و ترکیبی تولید می شود . این میزهای کوچک کنار مبلی نیز علاوه بر اینکه بسیار کاربردی هستند ، در دکوراسیون و زیبایی محیط بسیار موثرند .

میز عسلی باشیشه منحنی دودی
میز عسلی باشیشه منحنی دودی
میز عسلی شیشه ای
میز عسلی شیشه ای
میز عسلی با شیشه منحنی
میز عسلی با شیشه منحنی

میزهای ناهار خوری :

میزهای ناهارخوری با پایه چوب و فلز مدت زمانی طولانی است که به عنوان جزئی اساسی در هر منزل و مکانی مورد استفاده قرار می گیرند . اما در تولیدات شیشه خم ویترینی ، نوع جدیدی از این سازه با انواع شیشه منحنی ، تغییری شگرف در دکوراسیون مدرن ایجاد نموده است . میزهای ناهارخوری تمام شیشه ای و ترکیبی ، بدلیل جنس بسیار مقاوم و نشکن شیشه های سکوریت و لمینت با انواع پایه های بسیار ظریف و طرح هائی بسیار شیک و خاص تولید می گردند .

میز ناهارخوری تمام شیشه ای با پایه منحنی
میز ناهارخوری تمام شیشه ای با پایه منحنی
میز ناهارخوری تمام شیشه با پایه استوانه ای
میز ناهارخوری تمام شیشه با پایه استوانه ای
میز ناهارخوری با شیشه رومیزی منحنی
میز ناهارخوری با شیشه رومیزی منحنی

انواع میز پاتختی :

میزهای پاتختی که همیشه در کنار تخت و در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولا از تنوع چندانی برخوردار نبودند و تنها به عنوان یک وسیله کاربردی استفاده می شدند . اما امروزه با استفاده از طراحی های بسیار زیبای شیشه های منحنی از تنوع و زیبایی خاصی برخوردارند و علاوه بر مصارف کاربردی در جهت تزئین و دکور اتاق خواب نیز بسیار موثرند.

میز پاتختی با ترکیب چوب و شیشه منحنی
میز پاتختی با ترکیب چوب و شیشه منحنی
میز پاتختی و عسلی تمام شیشه منحنی
میز پاتختی و عسلی تمام شیشه منحنی

میزهای کنسول :

میزهای کنسول که همیشه به عنوان یک وسیله تزئینی و دکوری مورد استفاده قرار می گرفتند در انواع جنس و طرح تولید شده اند . اما طرح های بسیار مدرن و جدیدی از این محصول با شیشه خم ویترینی در جنس تمام شیشه و حتی ترکیبی تولید شده اند که از جلوه و نمائی بسیار جذاب و متفاوت برخوردارند . با استفاده از انواع میز کنسول شیشه ای می توانید ، زیبایی ویژه ای را به منازل خود ببخشید .

میز کنسول ترکیبی با چوب و شیشه منحنی
میز کنسول ترکیبی با چوب و شیشه منحنی
میز کنسول تمام شیشه ای منحنی
میز کنسول تمام شیشه ای منحنی

انواع میز آرایشی :

انواع میز آرایشی نیز یکی از وسایل بسیار کاربردی هستند که در اتاق خواب قرار می گیرند . این وسیله کاربردی که طرفداران بسیار زیادی مخصوصا در میان بانوان دارد ، در انواع مختلف ساخته شده است . از زیباترین مدل های این محصول انواع شیشه ای آن است ، که با طرح های منحنی خود به زیبایی اتاق خواب نیز می افزاید .

میز آرایشی تمام شیشه و ترکیبی با شیشه رومیزی
میز آرایشی تمام شیشه ای منحنی
میز آرایشی تمام شیشه و ترکیبی با شیشه رومیزی
میز آرایشی تمام شیشه و ترکیبی با شیشه رومیزی

انواع میز تلویزیون :

میز تلویزیون که یکی از المان های اصلی در هر مکانی محسوب می شود ، به عنوان جزئی ثابت در پذیرایی ، نشیمن و حتی اتاق خواب جایگاهی مخصوص به خود دارد . این وسیله کاربردی همیشه در دید مستقیم قرار می گیرد ، بنابراین نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد . زیباترین انواع میز تلویزیون با استفاده از انواع شیشه خم ویترینی ، در طراحی هائی بسیار مدرن و شیک ساخته می شود . انواع میز شیشه ای تلویزیون نیز بصورت ترکیبی و تمام شیشه ای تولید می گردد.

میز تلویزیون تمام شیشه ای منحنی
میز تلویزیون تمام شیشه ای منحنی
میز تلویزیون تمام شیشه منحنی چرخ دار
میز تلویزیون تمام شیشه منحنی چرخ دار

بوفه و ویترین :

انواع ویترین و بوفه پذیرایی نیز که جزو محصولات دکوراتیو محسوب می شوند، از گذشته جزئی ثابت در دکوراسیون داخلی هستند . بوفه ها و ویترین های شیشه ای که از قدیم هم با ترکیب چوب استفاده می شدند ، با طراحی های مدرن و بسیار زیبا از جنس شیشه های منحنی ، نقشی جدید را در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند .

ویترین شیشه ای منحنی با ترکیب چوب
ویترین شیشه ای منحنی با ترکیب چوب
بوفه شیشه ای منحنی
بوفه شیشه ای منحنی

انواع کتابخانه :

کتابخانه وسیله ای است که از دیر باز ، به عنوان یک محصول کاربردی در اتاق مطالعه و یا اتاق خواب و گاها اتاق نشیمن مورد استفاده قرار گرفته است . اما طرح های مدرن و بسیار زیبائی از این محصول ، با انواع شیشه خم ویترینی تولید شده اند . که دیگر کاربرد آن را از یک وسیله جانبی ، به وسیله ای دکوراتیو و تزئینی تغییر داده اند .در فرکو کتابخانه های زیبای شیشه ای در انواع طرح و رنگ تولید می گردد.

انواع شلف های دیواری :

شلف های دیواری شیشه ای یکی از زیباترین محصولات شیشه منحنی است . که در عین اینکه وسیله ای کاربردی و بسیار زیباست ، بسیار کم جا و مقرون بصرفه نیز هست . شلف های دیواری از آنجائیکه به روی دیوار متصل می شوند جا و مکان خاصی را اشغال نمی کنند و در هر سایز و طرحی که با سلیقه و دکوراسیون شما مطابق باشد قابل تولید هستند . شلف های دیواری هم بصورت کتابخانه و هم بصورت ویترین قابل استفاده اند . و نسبت به کتابخانه ها و بوفه های زمینی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند .

میزهای اداری با شیشه خم ویترینی :

یکی دیگر از تولیدات شیشه ای ، میز های اداری است . میزهای اداری شیشه ای مخصوصا با شیشه منحنی ، از نما و جلوه ای بسیار شیک و مدرن برخوردار هستند . و ظاهری بسیار جذاب به دکوراسیون اداره ها و شرکت های مختلف می بخشند . انواع میزهای اداری در مدل های مدیریتی ، کنفرانس ، منشی ، پرسنل و … با انواع شیشه و در طرح های مختلف تولید می شوند .

میز کامپیوتر تمام شیشه ای منحنی
میز کامپیوتر تمام شیشه ای منحنی
میز کامپیوتر شیشه ای رنگی
میز کامپیوتر شیشه ای رنگی

انواع میز تحریر :

میز تحریر یکی از وسایل بسیار مورد نیاز در هر خانه ایست . میز تحریر ها در انواع چوبی ، فلزی و … ساخته می شوند . اما زیباترین مدل های میز تحریر ، از جنس شیشه خم ویترینی تولید می شوند . میز های تحریر شیشه ای ، تنوع بسیار بالائی از نظر طرح و رنگ دارند و مدل های جدید این محصول بشدت مورد توجه نسل جوان هستند و طرفداران بسیاری دارند .

میزهای کامپیوتر :

انواع میزهای کامپیوتر را که امروزه در هرمکانی مورد استفاده قرار می گیرند ، در جنس ها و طرح های گوناگون مشاهده می کنید . ولی طرح های بسیار بروز و منحصر به فردی از این محصول ، با انواع شیشه خم ویترینی تولید می شوند . که از زیبایی بسیار بالائی برخوردارند و در دکوراسیون داخلی جلوه ای خاص و متفاوت را به ارمغان می آورند . انواع زیبائی از این محصول را می توانید از شرکت فرکو خریداری نمائید .

شیشه اجاق گاز و گاز صفحه ای :

در تولید انواع اجاق گاز و گازهای صفحه ای نیز از انواع شیشه تخت و شیشه منحنی استفاده می شود . شیشه های تخت و منحنی از جنس های مختلفی تولید می شوند ، مانند شیشه نشکن و شیشه ضد حریق که برای ساخت انواع اجاق گاز بسیار مناسب هستند.

شیشه خم ویترینی در هود آشپزخانه :

برای ساخت انواع هود آشپزخانه از شیشه های شفاف ، مات ، دودی و حتی رنگی در انواع تخت و منحنی استفاده می شود . همچنین از انواع شیشه های طراحی شده نیز در تولید بعضی از انواع هود استفاده می گردد .

شیشه کانتر و اپن آشپزخانه :

در قسمت اپن و کانتر آشپزخانه از انواع شیشه می توان استفاده نمود ، طرح های بسیار زیبا و جذابی از شیشه منحنی برای این منظور تولید شده است ، که زیبائی و دکور آشپزخانه را چندین برابر می نماید . بدلیل تاثیر مستقیم نمای آشپزخانه های اپن در دکوراسیون پذیرایی ، استفاده از این محصول با طرح های مدرن شیشه خم ویترینی و رنگ های مختلف آن ، می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی خانه شما داشته باشد .

شیشه کانتر آشپزخانه
شیشه کانتر آشپزخانه

شیشه خم یا منحنی چیست

برای آشنایی هرچه بیشتر با شیشه خم ویترینی ، بهتر است به توضیحی در رابطه با شیشه منحنی بپردازیم .

شیشه خم یا منحنی در واقع از بافت و کیفیتی مشابه شیشه تخت برخوردار است . یعنی تمام ویژگی ها و انواع جنس هائی که در انواع شیشه تخت موجود است در انواع شیشه منحنی نیز وجود دارد . با این تفاوت که شیشه های تخت همانطور که همگی با ظاهر آن آشنا هستیم ، دارای سطحی تخت و یکنواخت می باشد . در حالی که شیشه منحنی در ظاهر و نمای خود ، دارای قوس های زیبا و خمیدگی های منحصر به فردیست که زیبایی و جذابیتی خاص را به این محصول می بخشد .

فرآیند تولید شیشه های منحنی

شاید برایتان جالب باشد که با نحوه تولید این محصول نیز آشنا شوید . شیشه های منحنی با چند روش تولید می شوند . در ساخت انواع شیشه های قوس دار ، ابتدا شیشه در کوره هایی با دمای بسیار زیاد تحت حرارت قرار می گیرد . که طی این حرارت بالا ، تبدیل به خمیر می شود . خمیر بسیار داغ شیشه قابلیت تغییر حالت به اشکال گوناگون را دارد .

در این زمان بسته به نوع کوره و دستگاه مخصوص تولید شیشه منحنی ، یا همزمان با حرارت دیدن شیشه ، به شکل مورد نظر نیز حالت داده می شود . و یا با استفاده از قالب که از جنس فلز و در شکل های مختلف تولید شده اند ، ریخته می شود . و دوباره با قالب درون کوره می رود تا شکل قالب را بخود بگیرد . در هر دو روش شیشه را هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی میتوان خم نمود .

در کارخانه شیشه خم فرکو ، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولید شیشه منحنی و انواع کوره های مخصوص ، زیبا ترین و با کیفیت ترین انواع شیشه خم ویترینی و همچنین انواع شیشه خم ساختمانی تولید می شود .

شیشه خم ویترینی8
میزشیشه ای با پایه چوب
شیشه خم ویترینی9
میزشیشه ای ترکیبی با چوب

انواع کیفیت در شیشه های خم ویترینی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، شیشه خم و قوس دار نیز مانند شیشه تخت با انواع جنس و کیفیت متفاوت تولید می شود . البته انواع شیشه منحنی بدلیل قرار گرفتن در حرارت بالایی که ، طی فرآیند تولیدشان در داخل کوره ، بر روی آن ها اعمال می شود ، تبدیل به شیشه نیمه سکوریت می گردند . که از لحاظ کیفیت بسیار مقاوم تر از شیشه های تخت سکوریت نشده هستند .

انواع شیشه های خم بر اساس کیفیت به شرح زیر می باشد :

  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
  • شیشه سکوریت لمینت
  • شیشه دو جداره
  • شیشه ضد گلوله
  • شیشه هوشمند

در ادامه مقاله به توضیح کاملی در رابطه با انواع جنس شیشه خم ویترینی که در بالا اشاره شد ، درخدمت شما هستیم با ما همراه باشید .

شیشه خم ویترینی10
میز شیشه ای پذیرایی
شیشه خم ویترینی11
میز شیشه ای

قیمت شیشه خم ویترینی و محاسبه آن

در قیمت گذاری انواع شیشه منحنی ، مواردی هستند که تاثیر مستقیم بر قیمت این محصول دارند . البته این موارد علاوه بر محاسبه قیمت شیشه منحنی در قیمت گذاری انواع شیشه های تخت نیز مورد محاسبه قرار می گیرند . این موارد به ترتیب اولویت به شرح زیر هستند .

  • کیفیت و جنس شیشه
  • ضخامت و قطر شیشه
  • ابعاد و سایز شیشه
  • رنگ و طرح محصول
  • فرآیند تولید شیشه
  • ماشین آلات و ابزار مورد استفاده

جهت دریافت قیمت دقیق و بروز انواع محصولات شیشه خم ویترینی ، لطفا با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید . مشاورین ما در فرکو آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند .

شیشه خم ویترینی12
میز شیشه ای جلومبلی

نحوه ارتباط با نمایندگی فروش شرکت فرکو و ثبت سفارش

شرکت فرکو ، برترین تولید کننده انواع شیشه و آینه ، با چندین سال سابقه موفق و درخشان در زمینه انواع محصولات منحنی مدرن و بروز در ایران است . زیبا ترین سازه ها و اجراهای شیشه ای تخت و منحنی ، با انواع جنس و بالاترین کیفیت و همچنین بروز ترین و متنوع ترین انواع آینه های لامپی و لمسی و … در فرکو تولید می شود . انواع سفارشات شما عزیزان با مناسب ترین قیمت تولیدی ، آماده پذیرش و تولید در اسرع وقت می باشد .

مشاهده محصولات :

شما عزیزان ، جهت مشاهده قسمتی از محصولات فرکو می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید .

خرید و ثبت سفارش آنلاین :

همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش بصورت آنلاین و دریافت اطلاعات مورد نیاز در رابطه با انواع محصولات با شماره تلفن : 02188068352 با مشاورین ما در فرکو در ارتباط باشید .

خرید حضوری :

جهت خرید حضوری نیز می توانید به آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه فرمائید .

6 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله سفارش انواع شیشه منحنی در فرکو پذیرفته می شود . جهت ثبت سفارش با این شماره تلفن تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      در فرکو انواع تولیدات شیشه و آینه انجام می شود . جهت ثبت سفارش ، مشاوره و دریافت اطلاعات تکمیلی با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      سفارش انواع شیشه تخت و خم در فرکو پذیرفته می شود . جهت کسب اطلاع از پذیرش شیشه هود با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو