Home
خرید آینه های هالیوودی

خرید آینه های هالیوودی

آینه آرایشی هالیوودی

امروزه سفارش آینه های هالیوودی برای هر مزون و آرایشگاه مدرنی جزو واجبات شده. اهمیتی که آینه ها دارن، موجب شده تا کیفیت و ظاهر اونا به حد قابل توجهی بهبود پیدا کنه. و حتی از نظر ظاهری با شکل گذشته‌ی خود تفاوت بسیاری پیدا کرده . به گونه ای که مقاومت اون بسیار بالا رفته و همانند گذشته به سادگی نمی‌شکنه. از نظر ظاهری نیز صفحه آینه شفافیت و وضوح تصویر بالایی داره. علاوه بر اینا به دلیل اهمیتی که در زیبایی دکوراسیون داره، تنوع بالایی داره. تا بتوان برای هر فضایی آینه‌ای متناسب با دکوراسیون اون به کار برد. یکی از انواع مختلف اون، آینه هالیوودی هست که فضای زیبایی برای محل مورد استفاده ، ایجاد می‌کنه.

آینه‌ها به طور عمومی در فضایی که قرار می‌گیرن به دلیل بازتاب و انعکاسی که در اون رخ می‌ده، محیط خود رو با وسعت بیشتر و روشن‌تر نشون میدن. اینا مواردی هستن که در مورد اکثر آینه‌ها صدق می‌کنه. و در خرید آینه های هالیوودی نیز می توان اونو در نظر گرفت. چرا که این ویژگی عمومی شامل آینه‌های هالیوودی نیز میشه.

اخه دیگه کی میاد برای سالن آرایشی مدرن و بروز خودش که کلی به پزستیژ کاریش هم اهمیت میده ، آینه ساده و کم کیفیت بخره ؟؟؟ که اگه هم اینکارو از رو نا آگاهی انجام بده مطئنا آثار سوء اونو در از دست دادن مشتری‌هاش خواهد دید.

آینه‌ هالیوودی به‌طور مستقیم در تقویت کیفیت کاری میکاپ و آرایش‌های حرفه‌ای تاثیر میذاره. و باعث میشه تا در نورپردازی زیبای این آینه‌ی دلبر بدون دغدغه‌ی از دست دادن دیدن ایرادات ریز کارشو به اتمام برسونه.

برای خونه و اتاق‌های خواب هم همین مسئله صدق می‌کنه . دیگه نری برای اتاق خودت که مرکز نقطه‌ی امنت تو خونه‌اس و دکوراسیونش اهمیت بالایی داره ، آینه قدیمی و بدرد نخور تهیه کنیا !!! چون کلی در روحیه و روان فضات اختلال میندازه. آینه‌های هالیوودی تاچ هم خوش جلوه هستن و هم کلی آپشن ناب برای راحتی کارت دارن.

پسسسس…. بزن بریم ببینیم این آینه چه قابلیت‌هایی داره ؟!

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی ساختارش به این صورته که در فاصله‌هایی مشخص و به صورت استاندارد چراغ هایی نصب می‌شه. این چراغ‌ها موجب می‌شن که مقابل آینه روشن بشه و دید و روشنایی بسیار مطلوبی حاصل بشه. علاوه بر اینا به دلیل روشنایی که توسط چراغ‌ها ساطع میشه، آینه هالیوودی در بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن فضای خود مؤثرتر هستن.

چراغ‌هایی که روی آینه به کار برده شدن LED هستن. LEDها نسل جدیدی از چراغ‌ها هستن که با مزایای قابل توجه خود تمایز ویژه‌ای در مقایسه با دیگر ابزار روشنایی دارن. از جمله این که:

  • نوری که چراغ های LED ایجاد می‌کنن شباهت زیادی به نور طبیعی داره.
  • از نظر مصرف انرژی کم مصرف هستن. ودر مصارف صنعتی و مختلف به دنبال مصرف کمتر انرژی هستن. که در دنیای امروزی از این نظر یک مزیت قابل توجه به حساب میاد.
  • از نظر محیط زیستی دوستدار محیط زیست هستن.
  • طول عمر لامپ های LED بسیار بالاتر از دیگر لامپ‌های روشنایی هست.

این موارد نکته‌های مهمی هستن که می توان در خرید آینه‌های هالیوودی در نظر گرفت.

دلایل سفارش آینه های هالیوودی و کاربرد آن

آینه های هالیوودی به جهت مشخصات و قابلیت‌هایی که دارن مورد توجه اکثر مزون‌ها و آرایشگرهای حرفه‌ای قرار گرفتن. این قابلیت‌ها عبارت اند از:

  • آینه هالیوودی می‎‌تونه به صورت هوشمند عمل کرده و نحوه کارکرد اون به سه صورت لمسی، حسگری و یا به وسیله ریموت انجام بشه.
  • با اتصال آینه به تلفن همراه و یا وای فای می توان از طریق آینه، موسیقی و یا ویدیو پخش بشه.
  • روی صفحه آینه نیز امکان نمایش زمان و دما رو می توان داشت.
  • حکاکی روی سطح آینه می‌تونه صورت بگیره. به عنوان مثال نام برند و یا لوگوی فضایی که آینه در اون قرار می‌گیره رو می‌شه روی آینه ثبت و حکاکی کرد. در این صورت یک آینه اختصاصی دارین که به خصوص برای مشاغل مختلف بهترین انتخابه.

همه این موارد و مزایا موجب شده تا برای خرید آینه های هالیوودی دلایل کافی داشته باشین. از این رو این آینه‌ها عملکرد اصلی خود به عنوان آینه رو ایفا می‌کنن علاوه بر اینا مزایای ویژه‌ی اون موجب تمایزش از دیگر آینه‌ها شده .

موارد کاربرد و سفارش آینه های هالیوودی

آرایشگاه

آینه نقش خیلی مهمی رو در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی چه خانم ها و چه آقایان ایفا می‌کنه. با وجود آینه در این فضا کارکرد و عملکرد آرایشگاه هزاران بار بهبود پیدا میکنه. بنابراین آینه باید از نظر کیفیت و ظاهر در حد قابل قبولی باشه. از این نظر که شفافیت بالایی داشته باشه تا بتونه بهترین دید رو برای مشاده افراد در آینه ایجاد کنه. از نظر زیبایی نیز به گونه ای باشه که در زیباتر کردن فضای سالن مؤثر واقع بشه.

ظاهر زیبا برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی اهمیت خاصی داره، چرا که اولین نکته در جذب افراد دکوراسیون و چیدمان این فضاست. و افراد قبل از دریافت خدمات، موردی که براشون جذب کننده باشه فضای سالن زیبایی اس. از میان انواع مختلف آینه که برای آرایشگاه مناسبه آینه هالیوودی هست. این آینه به دلیل روشنایی که داره برای بخش‌هایی مثل گریم و میکاپ انتخاب ایده آلی هست. تنوع نیز در این آینه ها بالاست که موجب شده در خرید آینه های هالیوودی گزینه‌های زیادی وجود داشته باشه. تا در نهایت بتوان آینه ای کاربردی و زیبا رو برای فضای خود داشت.

خانه

با خرید آینه های هالیوودی و نصب اون در قسمت‌های مختلف خونه می‌توان زیبایی فضا رو چندین برابر نمود. شاید بتوان بهترین قسمت برای قراگیری آینه هالیوودی اتاق خواب رو نام برد. چرا که در این صورت به عنوان آینه آرایشی نیز قابلیت استفاده داره. همچنین به دلیل مشخصه‌های بارز این آینه‌ها برای فضاهای کوچک نیز بهترین انتخاب هستن.

هتل ها و اقامتگاه ها

فضاهایی که میزبان افراد مختلف هستن نیز نیاز به استفاده از آینه در اونا مشاهده میشه. خرید آینه های هالیوودی و استفاده از اون در این نوع از فضاها می‌تونه فضای متفاوتی رو ایجاد کنه. و به طور کلی زیبایی فضا می‌تونه فاکتور بسیار مهمی در جذب افراد مختلف به این گونه فضاها باشه.

انواع آینه های هالیوودی کدوما هستن

یک نوع دسته‌بندی برای این نوع آینه‌ها وجود داره. که به دو صورت ثابت و متحرک تقسیم شده است.

ثابت

این حالت برای استفاده از آینه هالیوودی به گونه ایست که آینه در جای مشخصی نصب و مورد استفاده قرار می‌گیره. در این صورت احتمال کمی هم که بابت شکستن آینه‌ها وجود داره از بین میره. البته که مقاومت به ضربه و شکست آینه‌ها تا حد خوبی بالاست. یکی از مواردی که برای آینه ثابت وجود داره نوع دیواری اون هست. با نصب آینه بر روی دیوار فضایی از محیط موجود اشغال نمی‌شه.

متحرک

آینه های هالیوودی مزیتی که دارن اینه که امکان جابه جایی برای اونا فراهمه. در این صورت حمل آینه و تغییر دکوراسیون توسط اون به سادگی صورت می‌گیره. این آینه‌ها به همراه پایه و یا رومیزی می‌تونن به کار برن.

بسته به سلیقه و فضای موجود هر کدام از این موارد زیبایی و عملکرد مخصوص خود رو دارن. که می‌توان در خرید آینه های هالیوودی اونو مدنظر قرار داد.

مواردی از آینه‌های رومیزی رو می‌تونین در این سایت مشاهده نمایین.

شغل‌هایی که نیازمند سفارش آینه های هالیوودی برای کار خود هستن

برای مواردی که نیاز به نور کافی و دید خوب وجود داره، آینه هالیوودی گزینه مناسبی اس. از جمله در مزون‌ها که افراد ترجیح میدن خود رو به طور کامل و قدی در آینه مشاهده کنن.

مورد دیگر برای موارد مربوط به گریم و میکاپ هست. از این رو برای آرایشگاه و اتاق گریم که آینه اهمیت خیلی بالایی داره، خرید آینه های هالیوودی می‌تونه به نوعی واجب باشه.

این نور ایجاد شده علاوه بر دید خوبی که میده دقت و تسلط رو نیز افزایش میده.

ثبت سفارش آینه‌های هالیوودی فرکو

انواع آینه و محصولات شیشه و آینه در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. کیفیت و قیمت تمامی موارد بسیار بالا و منصفانه‌اس. امکان خصوصی سازی برای تمامی محصولات وجود داره. تمامی سفارش‌ها نیز در زمانی کوتاه و بالاترین کیفیت آماده میشه. ارسال به تمام نقاط کشور نیز وجود داره.
برای سفارش و خرید آینه های هالیوودی مورد نظر خود با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تماس بگیرین tel:021880683. تا همکاران و مشاوران در این مجموعه بتونن در انتخاب محصول مورد نظر و مناسب راهنمایی لازم رو داشته باشن.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

خرید آینه گریم
خرید آینه هالیوودی
خرید آینه هالیوودی
خرید آینه گریم
خرید آینه گریم
خرید آینه هالیوودی
خرید آینه هالیوودی
خرید آینه گریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو