Home
خرید آینه قدی چراغ دار

خرید آینه قدی چراغ دار

اگر برای سفارش آینه قدی چراغ دار دنبال یک تولیدی هستین که بتونه جنس رو مستقیم بدون هیچ واسطه‌ای برای شما ارسال کنه ،می‌تونین به تولیدی فرکو اطمینان کنین.

تمامی آینه های موجود در تولیدی فرکو در مدل های مختلفی به فروش می‌رسه. برای مثال هر آینه ای که به صورت قدی تولید بشه ، قابلیت اینو داره که به صورت رومیزی و یا حتی دکوری استفاده کنیم.آینه رومیزی با ست آینه قدی می‌تونه نمای زیبایی رو برای محیط شما فراهم کنه. تولیدی فرکو از لحاظ کیفیت بسیار بالاست.کیفیت آینه قدی چراغ دار تضمین شده برای منزل و یا محل های اداری شما ارسال میشه.قیمت آینه قدی چراغ دار از لحاظ سایزی نسبت به آینه های رومیزی بیشتره.

از آینه های قدی چراغ دار می‌تونین در مکان های مختلفی استفاده کنین.که در متن‌های زیر در مورد اون بیشتر صحبت میشه.شما می‌تونین تمامی مواردی که برای خرید آینه قدی چراغ دار در نظر گرفتین رو در این تولیدی مشاهده کنین.آینه قدی چراغ دار در تمامی سایز و الگوها قابل برش هست. برای مثال شما می‌تونین آینه قدی گرد رو به سایز دو متر سفارش بدین. که تقریبا یک دیوار رو کنترل میکنه. همچنین می‌تونه از نشون داده شدن عیب‌های دیوار شما جلوگیری کنه.

خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

آیا در ایران اسم های دیگری این آینه رو می‌شناسین؟

بله.

  1. آینه هالیوودی
  2. آینه لامپی
  3. آینه چراغ دار
  4. آینه میکاپ
  5. آینه گریم
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار چیه؟

آینه چراغ دار یکی از آینه های پرکاربرد و پرفروش تولیدی فرکو هست و بسیار در همین سال‌های اخیر بازدید داشته.از این آینه ها در تمامی نقاط میشه استفاده کرد. شما می‌تونین حتی با خرید آینه قدی چراغ دار محیط مرده و بی استفاده خود رو تبدیل به یک محیط بدرد بخور و محیطی دکوری و قابل استفاده کنین. این آینه ها در محیط‌هایی که کار گریم انجام میدن قابل استفاده‌اس. زیرا این محیط‌ها نیازمند نور و دقت بالا هستن.

خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

با استفاده ازین آینه‌ها مطمئن باشید که می‌تونین در دنیای تلویزیون ، تئاتر و سینما یکی از موفق ترین افراد باشین.این آینه های قدی با توجه به ظاهری که دارن سنگین به نظر میرسه. اما اصلا این ظور نیست. با توجه به ظاهر وزنی سبک دارن.و خیلی راحت می‌تونین آینه خود رو جابه جا کنین.برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین.و با کارشاسان فرکو مستقیم ارتباط برقرار کنین.

آینه چراغ دار چگونه ساختاری داره؟و از لحاظ ظاهری چه نوع مزیت‌هایی رو شامل میشه؟

آینه چراغ دار آینه ای هست که دور تا دور آینه رو لامپ کم مصرف با ظاهری زیبا تشکیل داده .این آینه با داشتن نورهای مناسبی می‌تونه یک محیط دلباز و روشن رو برای شما فراهم کنه. در دنیای مدرن و امروزی شاهدین که آینه چراغ دار در هر زمینه ای شغلی و زیبایی و دکوری کارایی داره. و جزء مصارف حرفه ای در دنیای گریم و آرایش هست.

خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار در زمینه های مد و آرایش جزء یک ترند شناخته شده اس.اگر دقت کرده باشین در خانه های لوکس از این آینه ها در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شه.این آینه از قاب های رنگی برخورداره. که رنگ های مشکی و سفید از پرفروش‌ترین‌های اونه. همچنین امکان این که کلا آینه باشه و هیچ قابی وجود نداشته باشه ، یعنی چراغ روی قسمت خود آینه قرار بگیره وجود داره.

در آینه قدی چراغ دار از چه لامپ هایی استفاده میشه؟

اگر برای خرید آینه قدی چراغ دار به دنبال یک لامپ کم مصرف هستین ،می‌تونین از مطالب زیر کمک بگیرین. و یک لامپ با ولتاژ کم خریداری کنین.این لامپ ها شامل موارد :

  • لامپ‌های رشته ای
  • لامپ‌های کم مصرف
  • لامپ‌های ال ای دی
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

لامپ‌های رشته ای:

لامپ های رشته ای جزء لامپ‌های قدیمی هستن .که در گذشته استفاده بسیاری از این لامپ ها میشد. و جزء پرفروش ترین لامپ ها به شما میومد.اما امروزه دیگه این لامپ‌ها طرفداری نداره.زیرا که انرژی برق زیادی رو مصرف می‌کرد.همچنین گرمای بسیار بالایی رو تولید می‌کرد. و باعث گرمای محیط می‌شد.و همچنین روشنایی خیلی کمتری نسبت به لامپ های امروزی و مدرن داشت.

به همین دلایلی که گفته شد دیگه نمی‌تونستیم از این لامپ ها در آینه های جدید وچراغ دار استفاده کنیم. زیرا ضرر بسیاری به مشتریان عزیز وارد می‌کرد. همچنین طول عمر کمتری داشت و شما دائما باید در حال خرید لامپ بودین.اما برخی از افراد اصلا هیچ کدام از این مسائل براشون مهم نیست و علاقه زیادی به لامپ های سنتی و قدیمی دارن. ومی خواهند به عنوان دکور از این لامپ رشته ای استفاده کنن. ما بر اساس سلیقه شما لامپ‌های آینه شما رو در هر مدلی که شما تعیین کنین ، تنظیم می‌کنیم.

خرید آینه قدی چراغ دار
سفارش آینه قدی چراغ دار

لامپ‌های کم مصرف:

بعد از کم فروش شدن لامپ‌های رشته‌ای لامپ‌هایی به نام لامپ‌های کم مصرف تولید شد. که نسبت به لامپ‌های رشته‌ای انرژی کمتری مصرف می‌کردن.به همین دلیل در یک تایمی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت.بعد از این موضوع شرایط ایجاب کرد که لامپ‌های کم مصرف جای لامپ های رشته ای رو بگیرن.لامپ‌های کم مصرف نیمی از انرژی خود رو تبدیل به نور و نیم دیگر رو تبدیل به حرارت می‌کن.این لامپ‌ها شامل دو رنگ آفتابی و مهتابی هستن. یعنی زرد و سفید.

لامپ‌های کم مصرف و لامپ‌های ال ای دی از نظر مصرف انرژی برق یکسان هستن.اما تفاوت‌هایی بین لامپ ای کم مصرف و لامپ های ال ای دی دارن ،اینه که از این لامپ های کم مصرف در لامپ های هالیوودی استفاده میشه .واز لامپ‌های ال ای دی در آینه های بک لایت استفاده میشه. فرق اون در نحوه استفاده از لامپ در آینه‌های مختلفه.

خرید آینه قدی چراغ دار
سفارش آینه قدی چراغ دار

لامپ های LED :

لامپ های ال ای دی 80 درصد مصرف انرژی خود رو تبدیل به روشنایی و نور می‌کنن.پس لامپ ال ای دی از همه‌ی لامپ‌ها به صرفه تره.لامپ ال ای دی جزء پرفروش ترین و مدرن ترین لامپ موجود در ایران هست که در چندسال اخر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اس.لامپ های ال ای دی دارای ولتاژ کم هستن.همچنین دارای طول عمر بالایی هستن . و نیازی نیست دائما در حال خرید لامپ باشین. از این لامپ ها برای آینه های هوشمند استفاده می‌شه. و دارای هفت رنگ متفاوت و زیبا هستن. با روشن کردن دو رنگ همزمان می‌تونین یک رنگ جدید به رنگ‌های آینه خود اضافه کنین.این لامپ 75 درصد انژری الکتریکی وارد شده رو دریافت می‌کنه.

خرید آینه قدی چراغ دار
سفارش آینه قدی چراغ دار

مزیت های لامپ LED:

  1. در سال‌های طولانی می‌تونین از این لامپ استفاده کنین.هرچه قدر لامپ این آینه رو خاموش و یا روشن کنین موجب سوختگی این لامپ نمیشه.
  2. لامپ‌های ال ای دی از خود اشعه‌های مادون قرمز و پرتوی فرا بنفش خارج نمی‌کنه.
  3. دارای مصرف انرژی کم و نور بالا و شفاف
  4. قابلیت بازیافت شدن در محیط رو داره.
  5. نسبت به کارایی که داره بسیار به صرفه‌اس و قیمت مناسبی داره.
  6. نسبت به دما کار نمی‌کنه. و در هر دمایی که قرار بگیره تحت تاثیر محیط قرار نمی‌گیره.
  7. برخلاف مخالف لامپ های رشته ای و قدیمی ، جیوه ندارن
  8. نور این لامپ ها چشم رو اذیت نمی‌کنه . کاملا حاوی یک نور طبیعی هستن.
  9. رنگ و شدت نور لامپ شما قابل کنترل به صورت ریموتی.حسگری و لمسی‌اس.
  10. مقاومت بالایی در برابر ضربه داره. به گونه ای ضد ضربه هستن.
خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

از آینه های قدی چراغ دار در چه محیط های استفاده می‌شه؟

  1. سالن‌های آرایشی
  2. سالن‌های گریموری
  3. سالن‌های مزون
  4. پیراش گاه‌ها
  5. بوتیک‌ها
  6. کفش فروشی‌ها
  7. تالارهای مجلل
  8. اتاق‌های پروو آقایان و بانوان
  9. فروشگاه‌ها
  10. پاساژها
  11. خیاطی‌ها
  12. طلافروشی‌ها
  13. دندان پزشکی‌ها
  14. اتاق‌های گریم تئاتر
  15. اتاق‌های گریم سینما
  16. اتاق‌های گریم تلویزیون
  17. سالن پذیرایی
  18. اتاق خواب
  19. راهروها و یا فضاهای مرده
  20. به صورت دکوری
  21. کافی شاپ
  22. رستوران‌ها

آینه چراغ دار رومیزی

برای دیده شدن زیاد آینه قدی چراغ دار تصمیم گرفته شد که این آینه های چراغ دار به صورت رومیزی هم ساخته و به فروش برسه. این آینه بیشتر برای آرایش و میکاپ کردن به درد می‌خوره.شما می‌تونین به تولیدی فرکو سفارش بدین تا همراه آینه شما یک میز آرایش تمام شیشه برای شما تولید کنه ، تا با آینه شما ست بشه.

به دلیل مدرن بودن این آینه روز به روز فروش این آینه در حال افزایشه.این آینه چراغ دار رومیزی بین تمامی آینه های رومیزی برترین آینه به حساب میاد. و بیشتر از بقیه آینه های رومیزی به فروش می‌رسه.همچنین بیشتر از این آینه ها در سالن‌های آرایشی و گریموری استفاده می‌شه.این آینه با اشکال و رنگ قاب‌های مختلف به فروش می‌رسه.

آینه رومیزی با لامپ ال ای دی

خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

یکی از هوشمندترین آینه‌ها ، آینه ال ای دی دار هست. این آینه دارای یک قابلیت های چشم گیری هست. برای مثال این آینه دارای یک اسپیکر پشت آینه‌اس. که شما هنگام علاقه می‌تونین با قابلیت‌های آی یو ایکس و یو اس بی و بلوتوث گوشی همراه خود رو به اسپیکر وصل کنین . و آهنگ مورد علاقه خود رو گوش کنین.دیگر قابلیت‌های این آینه هوشمند داشتن دماسنج هست. شما می‌تونین دائما دمای محیط خود رو چک کنین . شما با حالت سنسور و یا همان حسگری و ریموتی و لمسی می‌تونین آینه خود رو خاموش و یا روشن کنین که در متن زیر در مورد نحوه استفاده این آینه توضیح داده شده اس.

ریموتی:با کنترل می‌تونین از راه دور آینه خود رو خاموش و یا روشن کنین.همچنین می‌تونین شدت رنگ و روشن خاموش کردن هر کدام از این رنگ ها رو با کمک ریموت از راه دور انجام بدین.

حسگری:تنها با حرکت دست شما آینه عکس العمل نشون میده.

لمسی:با لمس انگشت روی قسمت تاچ می‌تونین آینه رو خاموش و یا روشن همچنین رنگ لامپ ال ای دی رو تغییر بدین.

خرید آینه قدی چراغ دار
خرید آینه قدی چراغ دار

آدرس کارگاه : تهران اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه ، در سبز فسفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو