Home
آینه گرد دکوراتیو

آینه گرد دکوراتیو

لیست مطالبی که در این صفحه در موردشون صحبت شده اس

آینه گرد دکوراتیو در منزل

هر فردی بنا بر سلیقه و نظر خود منزل و یا محل کار خود رو طراحی و دکوراسیون می‌کنه ‌.شما اگر فردی خوش سلیقه باشین حتما برای دکور محیط خود از وسیله‌های مدرن و بروز استفاده می‌کنین.یکی از محصولاتی که بسیار پر فروش هست و دارای طرفداران بسیاری‌اس آینه گرد دکوراتیو هست .آینه دارای انواع مختلفی‌اس. و قادر به نصب در هر مکانی‌اس. این آینه هم کاربردی اس و هم نقش تزئینی برای فضای شما ایجاد می‌کنه.

اگر توجه کرده باشین حداقل در هر خونه‌ای دو عدد آینه‌اس پس وجود آینه درهر منزلی ضروری‌اس. از آینه در جا‌ی‌جای منزل می‌شه استفاده کرد که این مکان شامل سرویس بهداشتی ،حموم ،سرویس پذیرایی ،سرویس اتاق خواب ، راهروها و… هست .یکی از مدل‌های مختلف آینه ،دکوراتیو هست. آینه‌ها در سایزها و طرح‌های مختلفی مثل گرد ،مربع .مستطیل و.‌..تولید میشه که ما می‌خوایم در این مقاله بیشتر در مورد آینه با سبک گرد صحبت کنیم .آینه گرد می‌تونه تاثیری مثبت در مورد بزرگ نمایی محیط شما داشته باشه .و احساس روشنایی و درخشندگی رو در محیط شما پرورش بده.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو چیه


اگر دقت کرده باشین اصولا در مزون‌ها و مکان‌های با کلاس از آینه گرد دکوراتیو استفاده میشه.زیرا بسیار مدرن و بروز هست .و با درخشندگی که داره توجه همه‌ی افراد رو به خود جذب می‌کنه .از آینه دکوراتیو در هتل ها ،تالار ها و…استفاده بسیاری میشه .کیفیت آینه های دکوراتیو در تولیدی فرکو بسیار بالا و چشم گیر هست.همچنین بعلاوه این که کیفیت بالایی داره از قیمت منحصر به فردی نیز برخورداره. و دارای رنگ بندی‌های مختلفی هست.

اما یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین رنگی که این آینه داره طلایی و نقره ای هست .سالیان طولانی از تولید این آینه می گذره اما هنوز هم مثل قبل دارای طرفداران و مشتریان بسیاری هست .رنگ نقره‌ای و طلایی نمادی از روشنایی و پاکی رو برای شما به نمایش می‌ذاره .شما عزیزان ‌می‌تونین بر اساس رنگ دکوراسیون خود در مورد رنگ آینه دکوراتیو خود تصمیم گیری کنین.و یک ست زیبا در منزل خود ایجاد کنین.

آینه گرد دکوراتیو


مزیت‌هایی که این آینه برای شما هنگام خرید به وجود میاره چیا هستن


اولین موضوعی که بسیار مهمه این که می‌تونه برای شما در محیط نماد یک محصول تزئینی و زیبایی داشته باشه که بسیار زیباست .برای مثال شما اگر می‌خواید غیر از تابلو و ساعت چیزی روی دیوار خود نصب کنین که به‌طور کلی یک محصول خاص باشه اون می‌تونه آینه باشه.حتی می‌تونین برای اینکه محیط خود رو جذاب کنین از چند آینه در محیط خود به صورت چند تایی استفاده کنین.دومین دلیل اینه که آینه گرد دکوراتیو به دلیل این که انعکاس نوری بالایی داره باعث می‌شه که اتاق و یا محیط شما بزرگ‌تر در چشم همه ی افراد دیده بشه .با داشتن این آینه فضای شما نورانی‌تر و دلبازتر دیده میشه.

آینه گرد دکوراتیو


امکان‌ تولید از آینه دکوراتیو در چه سایزهایی اس ؟


امکان اینکه آینه گرد دکوراتیو برای شما ، در سایزهای مختلفی و همچنین اگر گرد باشه در قطرهای مختلفی تولید بشه وجود داره .برای سفارش و ثبت خرید اول از همه باید با شماره تماس ما 02188968352 تماس بگیرین .و هرچه ایده و نظر دارین با کارشناسان ما در میون بذارین .سپس بعد از 48 ساعت می‌تونین آینه خود رو در منزل و آدرسی که شما برای ما ارسال می‌کنین تحویل بگیرین .شما هیچ محدودیتی در مورد رنگ ندارین و می‌تونین در تمامی رنگ‌ها این آینه، رو داشته باشین .اگر ایده و نظری در مورد آینه ندارین می‌تونین محیط خود رو از لحاظ سایز و رنگ دکوراسیون توضیح بدین و یا در اینستاگرام ما آینه ساخته شده رو ببینین .در هر صورت انتخاب با شماست.

آینه گرد دکوراتیو

کابردهای آینه‌ی دکوراتیو گرد در منزل چیه ؟


این آینه دارای کاربردهای زیادی‌اس که بسیار در محیط شما تأثیر گذاره.این آینه تاثیر شگفت انگیز در نور و روشنایی محیط داره و می‌تونه بر بزرگ نمایی و مدرن بودن محیط شما نمای زیبای داشته باشه .اگر شما به دنبال یک تنوع هستین حتما از این آینه در فضای خود استفاده کنین.همچنین اگر دوست دارین که در فضای خالی خود از یک محصولی استفاده کنین که هم جنبه کاربردی و هم تزئینی داشته باشه از این محصول به صرفه استفاده کنین.

آینه گرد دکوراتیو دارای قاب‌های مختلفی هست. و همین قاب‌ها از جنس و رنگ های مختلفی بر خورداره. اگر شما از این آینه در مرکز محیط خود استفاده کنین حتما می‌تونین در زیباسازی محیط خود تاثیری مثبت بذارین .از این آینه می توان در جابه جای منزل از جمله آشپزخونه تا سرویس بهداشتی استفاده کرد .در این آینه زیبا برای زیباتر کردن آینه به جای نقره از جیوه استفاده میشه. همین مورد باعث شده اس که آینه شما شفاف و روشن‌تر نشون داده بشه.

آینه گرد دکوراتیو

آینه‌ی گرد دکوراتیو در چه جنس‌هایی تولید میشه؟


جنس این آینه با شیشه و پلکسی گلاس هست که این جنس نسبت به شیشه بسیار سبک‌تر هست.این شیشه در برابر ضربه مقاومه. و برای شما طول عمر بسیار بالاتری داره .تعداد قطعه‌هایی که در این آینه استفاده میشه بستگی به مدل و طرح مد نظر شما داره. برای تمیز کردن سطح آینه باید مراقب باشین که خش و خط روی آینه شما ایجاد نشه اصولاً با دستمال مرطوب روی آینه بکشین. و آینه خود رو تمیز و درخشنده کنین.

آینه‌ی دکوراتیو دارای چه مدل های هست ؟

  • آینه گرد ساعت دار
  • آینه گرد دماسنج دار
  • آینه گرد پتینه
  • آینه گرد رنگی
  • آینه گرد لمسی
  • آینه گرد تاچ دار
  • آینه گرد ریموت دار
  • آینه گرد کریستال
  • آینه دکوراتیو ‌گرد قاب دار
  • آینه دکوراتیو گرد بدون قاب

آینه رنگی کدومه؟


آینه دکوراتیو گرد دارای رنگ‌های مختلفی هست .این آینه رو می‌تونین نسبت به مکان‌های مختلف رنگش رو تغییر بدین. .این آینه می‌تونه با رنگ‌های زیبایی که داره روی روحیه‌ی شما تاثیر گذار باشه .همچین در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی نیز و حتی طراحی ظاهری ساختمان به شما کمک بسیاری می‌کنه.این آینه بیشتر با جنبه‌ی تزئینی برای بالای کنسول شما و یا روی دیوار شما به عنوان یک تابلو استفاده میشه .

آینه‌ی دکوراتیو گرد

آینه دکوراتیو گرد در سایز ها و ابعاد های مختلفی تولید میشه .برای مثال اگر آینه‌ی شما دایره‌ای باشه در قطر های مختلفی است و یا طول و عرضی متفاوت داره.همچنین در اشکال های هندسی مختلفی نیز برای شما قابل برش هست.این سبک از لحاظ روانشناسی حس آرامش میده .که این حس خوب با همه‌ی شخصیت‌ها سازگاره.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو پتینه چیست

یکی از بروزترین و پرفروش‌ترین آینه های تولیدی فرکو در قسمت آینه گرد دکوراتیو ،آینه پتینه اس .این آینه در سایزها و طراحی‌های مختلفی قابل اجراء هست .این آینه سبکی قدیمی برای شما فراهم می‌کنه و بیشتر برای محیط های سنتی مناسبه .اگر در منزل خود گوشه ای رو لوازم سنتی قرار دادین.حتما از این آینه روی دیوار و یا به صورت آویزی سفارش بدین.
برای ثبت سفارش اول باید با شماره تماس 02188068352 تماس بگیرین .و سایز و ابعاد مدنظر خود رو به ما اطلاع بدین.همچنین می‌تونین برای ما در واتس آپ ارسال کنین .در پاسخگویی کمی صبر و تحمل داشته باشین.

آینه گرد دکوراتیو

آینه‌ی کریستال چیه

آینه کریستال به آینه شفاف و یا براق معروف هست .که کیفیتی منحصر به فرد داره .و از لحاظ ظاهر نیز بسیار زیباست.این آینه یکی از آینه های مدرن و بروز هست.

آینه گرد دکوراتیو

آینه‌ی سندبلاست چیه

آینه گرد دکوراتیو قادر به انجام شدن روشی به اسم سندبلاست هست.با استفاده از دستگاه مخصوصی می‌تونیم روی قسمت مشخص شده‌ای از آینه‌ی شما طرح مدنظر شما رو طراحی کنیم .و جیوه پشت آینه‌ی شما رو از بین ببریم .و نور مخفی در تمامی رنگ ها می‌تونیم روی آینه‌ی شما نصب کنیم .وقتی لامپ های آینه‌ی شما روشن میشه جیوه پشت اون از بین میره و نور عبور می‌کنه .این سبک نور زیبای برای محیط شما ایجاد می‌کنه.و یک منبع نوری برای شما کامل میکنه.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو لمسی چیه

آینه گرد دکوراتیو لمسی دارای یک عملکردی شگفت انگیز هست. روی صفحه اصلی آینه شما یک تاچ قرار داره که مثلا صفحه تاچ موبایل همراه شما عمل می‌کنه .شما با لمس دست خود روی این قسمت مشخص شده می‌تونین آینه خود رو خاموش و روشن کنین.همچنین می‌تونین لامپ آینه خود رو به صورت رندومی و یا ضرب دری و ترئینی پخش کنین.همچنین می‌تونین میزان نور آینه خود رو کم و یا زیاد کنین.
این قسمت مشخص شده با ضربه عملکردی نشان نمیده.حتی باید انگشت شما روی قسمت تاچ حس بشه.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو حسگری چیه

با خرید آینه گرد دکوراتیو از نوع حسگری برای روشن و یا خاموش کردن باید حتما به صورت حسگر عمل کنین.با نصب یک سنسور حرکتی در پشت اون با حرکت دست شما این محصول خاموش روشن میشه.تنها نیازه که دست خود رو به سمت چپ و راست تکون بدین.

آینه دکوراتیو ریموتی چیه

یکی از روش‌هایی که لامپ ال ای دی آینه شما خاموش و یا روشن میشه با استفاده از کنترل ریموتی هست.این ریموت قادره که از راه دور کنترل آینه شما رو بدست بگیره.
حالا می‌تونه آینه شما خاموش روشن کنه و یا نه ،رنگ نور آینه شما رو تغییر بده.پس شما نیازی نیست حتما برای انجام کار خود به سمت آینه برید.در هر جای محیط خود که هستین با یک کنترل کار خود رو به آسونی انجام بدین.

آینه دکوراتیو برنزی چیه

رنگ‌هایی مثل رنگ برنزی ،طلایی برای آینه گرد دکوراتیو بسیار شیک و مدرن هستن .که هم باعث لوکس شدن محیط شما همچنین ست کردن با این رنگ برای شما بسیار آسون هست .این یک رنگ بسیار رسمی و زیباست.که در چیدمان طرح سنتی و سلطنتی بسیار چشم‌نوازه.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو قاب دار چیه

می‌تونین برای آینه گرد دکوراتیو خود از قاب‌های مختلفی با رنگ و جنس های مختلفی خریداری کنین.قاب‌ها می‌تونه در سایزهای مختلفی از ریز تا درشت باشن .حالا رنگ و جنس آینه‌‌ی شما سلیقه ای هست. قاب آینه در جنس های چوبی ،برنزی،طلایی ، استیل و… هست.حتما قاب آینه شما محدود به قاب ساده نیست .حتی می‌تونین قاب آینه خود رو در طرح‌های مختلفی طراحی کنین.

آینه گرد دکوراتیو
آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو سبک هنری به چه صورت هست

تولیدی فرکو دارای طراحان منحصر به فردی هست که می‌تونن روی آینه گرد دکوراتیو شما با قلم و رنگ های خاص نقش‌و نگار انجام بدن .و مدل و طرح هایی رو روی آینه شما طراحی کنن .اگر طرحی و یا شعری دارین که بسیار مورد پسند شماست می تونین در قسمت گوشه‌های آینه خود از متن خود استفاده کنین.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو دماسنج دار چیه

باداشتن این مزیت آینه می‌تونین به راحتی با داشتن یک آینه هرروز دمای منزل خود رو چک کنین.

آینه دکوراتیو ساعت دار چیه

آینه گرد دکوراتیو شما دارای یک ساعت هست که شما می‌تونین با لمس یک دکمه اونو فعال کنین و دائما با داشتن یک آینه در مواقع اماده شدن ، تایم خودتون رو چک کنین.

آینه گرد دکوراتیو

آینه دکوراتیو سه بعدی چیه

آینه دکوراتیو دارای طرح‌های مختلفی هست این آینه از برجستگی و فرورفتگی‌های بسیاری برخورداره .این فرورفتگی ها همه استاندارد و دقیق هستن.

آینه دکوراتیو خورشیدی چیه

آینه گرد دکوراتیو نوعی آینه‌ی ساده‌‌ای هست که قاب اون به صورت خورشیدی، در رنگ و جنس های مختلفی تولید میشه .قاب این محصول مثل اشعه نور خورشید برای شما طراحی شده اس .این سبک در رنگ های مختلفی تولید میشه که پرفروش ترین رنگ اون طلایی و نقره‌ای هست.
برای ثبت سفارش خود آینه رو می‌تونین هم به صورت حضوری و یا آنلاین ثبت سفارش کنین .تولیدی فرکو با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای شما آینه‌ای که مدنظر شماست رو تولید می‌کنه.و رضایت شما رو از خرید جلب می‌کنه .محصولات تولیدی فرکو جزء درجه یک‌ترین محصولات بازار تهران ،کرج هست.

آینه گرد دکوراتیو
آینه گرد دکوراتیو

انواع آینه های گرد در چه سبک‌هایی موجود هست؟

راه‌های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت‌های کلاهبردار کمک کنه

،
با وجود کلاهبرداران اینترنتی اعتماد برخی از افراد به این روش برای خرید کم شده اس .اما راه‌هایی برای جدا کردن این کلاهبرداران اینترنتی با سایت های معتبر وجود داره. که در این مطلب برای شما گفته می‌شه. که راحت بتونین یک تولیدی معتبر و قابل اعتماد برای خرید آینه گرد دکوراتیو خود انتخاب کنین.

یکی از راه‌هایی که برای شناخت شرکت‌های کلاهبردار وجود دارده. نداشتن اساس‌نامه، روزنامه رسمی، کدهای اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.اما تولیدی فرق و با داشتن تمامی معیارهایی که گفته شد، نشون میده، که یک تولیدی معتبر و حرفه ای در تولید شیشه و آینه هست. یکی دیگه از راه‌هایی که برای جدا کردن این سایت ها از هم وجود داره، اظهارنامه مالیاتی هست. زیرا هیچ سایت غیر معتبری دارای اظهارنامه مالیاتی نیست.

آینه گرد دکوراتیو

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره :

اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر : استان تهران ،اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

چرا بین این همه صنایع تولید شیشه و آینه مختلف فرکو رو انتخاب کنیم و به اون اعتماد کنیم


همه سوالات خود رو از کارشناسان ما بپرسین و با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ به صورت مستقیم تماس داشته باشین.مسئولین ما با آگاهی کامل می‌تونن تجربیات خود رو در اختیار شما بذارن.و به شما در خرید نوع و رنگ آینه گرد دکوراتیو به شما کمک کنن.هیچ واسطه‌ای برای خرید شما وجود نداره و محصول از تولید به مصرف برای شما تولید می‌شه.در هنگام تحویل شیشه اگر هر نوع مشکلی پیش اومد با ما تماس بگیرین.

در صورت نیاز شیشه و آینه پس گرفت میشه.و بدون دریافت هزینه‌ای اضافی ، یک شیشه و آینه‌ی جدید برای شما ارسال میشه.
مسئله قیمت و کیفیت برای خرید از افراد مهم و ضروری هست .تولیدی‌ فرکو با کمترین قیمت محصولی با بالاترین کیفیت رو برای شما ارسال می‌کنه. هنگام نصب در صورت نیاز و دلخواه شما کارشناسان ما در محل برای شما ارسال میشن. تا نصب شما با سهولت انجام بشه.

آینه گرد دکوراتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو