Home

آینه قدی برای خانه

خرید آینه قدی برای خانه یکی از دغدغه برانگیزترین خریدهاست . از اون‌جایی که کلی تنوع تو مدل‌های مختلف آینه‌های مدرن و امروزی وجود داره به نظرت پیدا کردن آینه قدی مناسب برای دکوراسیون کار آسونیه ؟ در جواب این سؤال باید بگم که بله . خرید یه آینه خفن واقعا کاری نداره اماااا با یه شرط داشتن آگاهی کافی در این مورد. بله باید اطلاعات لازم و کافی در مورد آینه‌ها داشته باشیم ، تا با یه چشم به هم زدن متوجه بشیم که چه مدل آینه‌ای دقیقا طبق خواست ما و برای ما ساخته شده !

وجود آینه مدل جدید تو خونه از چند جهت اهمیت داره :

همه ما این حس رو تجربه کردیم که از یه جایی به بعد دیگه هیچ علاقه‌ای به مدل‌های قدیمی نداریم . به طوری احساس دل‌زدگی شدیدی نسبت به لوازم اطرافمون داریم . حتما تو هم این‌طور هستی که برای این که حال دلت خوب بشه قید لوازم قدیمی رو بزنی و تصمیم بگیری چیز جدیدی بخری که واقعا لیاقتش رو داری .

در مورد آینه هم این موضوع کاملا صدق می‌کنه . با توجه به اصول روانشناسی ، این خیلی مهمه آینه‌ای که تو خونه تو وجود داره یه آینه لوکس و جدید و از همه مهم‌تر باکیفیت باشه . چرا ؟ خب معلومه علت این قضیه این هست که تو هر روز ، ابتدای روزت رو با نگاه کردن تو آینه شروع می کنی ! و تا وقتی شب بشه هم چندین بار برای گرفتن انرژی مثبت باز هم به آینه رجوع می‌کنی .

حالا تصور کن قراره یه روز خسته‌کننده دیگه رو با نگاه کردن تو یه آینه قدیمی و به درد نخور شروع کنی ؟ به نظرت دیگه وقتش نشده که اهمیت وجود آینه جدید و خفن رو درک کنی و خرید آینه رو بذاری تو اولویت ؟ من به عنوان کارشناس طراحی دکوراسیون داخلی این اطمینان رو بهت میدم که با خرید یکی از انواع آینه قدی مدرن فرکو می‌تونی باز هم حس سرزندگی و خوشحالی رو تجربه کنی . پس حتما این راه رو امتحان کن !

آینه قدی برای خانه

انواع مدرن آینه قدی برای خانه و منزل

حالا که اهمیت خرید آینه قدی جدید رو درک کردی ، سوالی که برات پیش میاد اینه که خب کدوم یک از انواع مدل‌های آینه مناسب تو هست ؟ من اینجام تا تو پیدا کردن جواب سوالت بهت کمک کنم . برای این که بدونی دقیقا کدوم مدل آینه قدی برای خانه تو ساخته شده چند تا مسئله رو باید در نظر بگیری .

مثلا باید بدونی که سبک دکوراسیون فعلی خونه تو چیه . یا این که سلیقه تو به چه سبکی نزدیک هست ؟ باید بدونی قراره برای کدوم قسمت از خونه آینه قدی خریداری کنی . و مسائلی از این دست که در ادامه هر کدوم رو برات تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا در نهایت انتخاب عاقلانه و خوبی داشته باشی پس همراه ما باش .

آینه قدی برای خانه بک لایت

این 4 نکته رو باید موقع خرید آینه جدید برای منزل در نظر بگیری

  • سبک دکوراسیون خونه
  • سلیقه شخصی
  • آینه قدی مناسب مکان‌های مختلف خونه
  • قیمت آینه قدی برای خانه

سبک خونه‌ات کلاسیکه یا مدرن ؟؟

دو دسته اصلی برای تقسیم‌بندی سبک‌های دکوراسیون داخلی این دو تا هستن . بقیه در واقع زیرمجموعه‌ای برای این دو سبک محسوب میشه . برای این که یه آینه قدی لوکس بتونی برای خونه‌ات بخری این خیلی مهمه که این آینه با بقیه لوازم و حال و هوای خونه‌ات هم خوانی داشته باشه .

برای همین هم میگم آینه‌ات رو با در نظر گرفتن سبک قالب دکوراسیونت خریداری کن . طوری که اگر بعدا آینه رو تو خونه ات قرار دادی حالت نچسبی نداشته باشه و دلت رو نزنه . اگر قصد داری که در آینده نزدیک تغییراتی تو درکوراسیونت به وجود بیاری هم پس با تصور کردن طرح‌های جدید آینه‌ات رو بخر .

مدل‌های مختلفی تو تولید آینه قدی وجود داره که می‌تونی انتخاب کنی . برای طرح‌های کلاسیک مدل‌هایی مثل آینه قدی با قاب چوبی ، آینه مجلل و سلطنتی ، آینه بدون قاب ساده و.. وجود دارن . که واقعا هم‌خوانی خوبی با طرح‌های کلاسیک دارن . از طرفی مدل های مدرن هم واقعا خیره‌کننده هستن . طرح‌های مدل مثل آینه قدی مدرن مینیمال ، آینه قدی فریم‌لس ، آینه قدی آویزدار ، آینه قدی قاب فلزی ، این ها تنها چند مدل از هزاران مدل آینه قدی برای خونه از نوع مدرنش هستن که می تونی برای قسمت‌های مختلف خونه قشنگت سفارش بدی .

آینه قدی برای خانه سفید

از آینه قدی برای خونه تو کدوم قسمت‌ها میشه استفاده کرد

یکی از اولین نکته‌هایی که باید قبل از خرید آینه قدی در نظر بگیری اینه که اصلا آینه رو برای کدوم قسمت خونه می‌خوای ؟ اگر هنوز دقیقا نمی‌دونی که تو کدوم قسمت‌های منزل میشه از آینه قدی استفاده کرد . من باید بهت بگم که تقریبا تو دنیای مدرن امروز ، تو هر قسمتی از خونه میشه از آینه قدی لوکس و جدید استفاده کرد و از کارایی اون لذت برد !

از سرویس بهداشتی و حمام گرفته تا آشپزخونه می تونه محل مناسبی برای نصب آینه قدی باشه . اما مهم‌ترین قسمت‌هایی که اگر آینه قدی نداشته باشه واقعا یه جای کار می‌لنگه ! یک اتاق خواب و سالن پذیرایی هست ، یکی حموم . اتاق خواب یکی از جاهایی هست که تو هر خونه‌ای باید حتما یه آینه قدی خوب داشته باشه .

ما برای این‌که تو خونه خوش‌‌پوش باشیم ، یا برای آماده شدن و بیرون رفتن مرتب باشیم . یا برای آماده شدن برای رفتن به یه مهمونی و دورهمی نیاز به یه آینه سرتاسری داریم . به طوری که از سر تا پامون رو بتونیم به راحتی و بدون مشقت برانداز کنیم . برای همین باید تو اتاقی که کمد لباس هامون هست یه آینه قدی با کیفیت داشته باشیم .

تو هر خونه لوکسی که خوب نگاه کنی تو قسمت راهرو ورودی حتما یه آینه قدی میبینی و این نشون میده که صاحب خونه به خوبی قواعد چینش خونه به روش محترمانه رو بلده ! بله چون وجود آینه تو راهرو ورودی خونه نشون دهنده حسن احترام صاحب خونه به اعضای خانواده و همچنین مهمون‌ها هست . چون در واقع بودن یه آینه قدی برای خونه در راهرو به همه این اجازه رو میده که بتونن از مرتب بودن خودشون و پوش‌شون اطمینان حاصل کنن !

آینه قدی خونه

مگه میشه تو حمام هم از آینه قدی استفاده کرد ؟!

اتفاقا یکی از اجزای جدا نشدنی حموم‌های لاکچری وجود آینه قدی اسمارت هست. اگر تا حالا اسم آینه اسمارت یا آینه هوشمند به گوشت نخورده باید بگم واقعا از دنیای تکنولوژی عقبی ! آینه هوشمند آینه هست که به طور خودکار دمای حمام رو تشخیص داده و از بخار کردن آینه تو حمام جلوگیری می‌کنه . یه آپشنی هست شبیه به آپشنی که برای شیشه‌های ماشین در نظر گرفته شده .

برای همین به این مدل از آینه ، آینه ضدبخار هم گفته میشه. آینه ضدبخار به عنوان یه آینه قدی برای خونه‌های سوپر لاکچری انتخاب خیلی خوبی هست . هرچند که قیمت خیلی بالایی هم نسبت به آینه‌های معمولی نداره و هرکسی می‌تونه به راحتی این مدل از آینه رو سفارش بده و داخل حمومش استفاده کنه .

در نتیجه :

برای خرید آینه قدی برای خانه ، اول از هرچیزی باید تاثیر وجود یه آینه خوب رو درک کنی . همون‌طور که گفتیم بهتره وسایل قدیمی رو برای روحیه خودمون هم که شده دور بریزیم و وسایل جدید رو جایگزین کنیم . خصوصا آینه که در طول روز دائما باهاش سر و کار داریم خیلی مهمه که با کیفیت و زیبا و مدرن باشه . فقط در این صورت هست که می‌تونیم از وجودش کلی انرژی مثبت بگیریم .

خرید آینه قدی کار سختی نیست اگر بدونیم که دقیقا باید دست رو کدوم مدل بذاریم . برای همین ما تو متن برات توضیح دادیم که چطوری بهترین آینه قدی رو پیدا کنی و خریداری کنی که بتونی تا سال‌های سال با دل خوش ازش استفاده کنی و از داشتنش لذت ببری !

این که قراره آینه قدی جدیدی که خریداری می‌کنی چه مدلی باشه خیلی مهمه چون قبل از هرچیزی باید بین آینه و محیطت هماهنگی ایجاد کنی . که یه جورایی وصله ناجوری نباشه ! ممکنه تو یکی از قشنگ‌ترین آینه‌های بازار رو با قیمت بالا خریداری کنی اما چون هیچ هماهنگی با محیطت نداره اصلا تو خونه‌ات خودش رو نشون نده . خب چنین خریدی واقعا استاندارد نیست .

برای خرید درست و حسابی …

بد نیست که به یه مشاور طراح دکوراسیون داخلی مراجعه کنی . البته از اون جایی که مشاوره گرفتن از طراحان واقعا هزینه‌بر هست ، اگر راه دیگه ای برای برقراری ارتباط باهاشون پیدا کنی بهتره ! به عنوان یه پیشنهاد ویژه این رو بهت می‌گم که ما تو شرکت تولیدی فرکو به صورت کاملا رایگان مشاوره می‌دیم در این خصوص اصلا نگران نباش . فقط کافیه با شماره پایین تماس بگیری :

از کجا بهترین آینه قدی برای خانه بخریم ؟

شرکت فرکو یه تولیدی هست که تمام محصولاتش رو بدون واسطه و به صورت کاملا مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌رسونه . تمام آینه های شرکت فرکو یک سال ضمانت بی قید و شرط دران !

کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشن . محصولات فرکو مستقیم از محل کارخونه عرضه میشن.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو