Home

آینه دکوراتیو گرد

آینه دکوراتیو گرد به مجموعه‌ای از آینه‌‌های تزیینی در شکل گرد گفته می‌شه. توجه داشته باش که آینه های دکوراتیو در انواع متنوعی تولید می‌شه. منظور از آینه گرد دکوراتیو ، نوع خاصی از آینه نیست و گروهی از مدل‌های مختلف و جذاب رو در برمی‌گیره. آینه‌ها وسیله زینتی ویژه‌ای برای هر فضا محسوب می‌شه. در این میان به خصوص آینه های گرد برای دکوراتیو مناسب هستن. از انواع آینه‌های گرد می‌توان به آینه گرد چراغ دار ، آینه گرد ساده و … اشاره کرد.

آینه‌ها با توجه به مشخصات خاص و بدون جایگزینی که دارن ، از گذشته‌های دور نقش پر رنگی در دکوراسیون داشتن. و با گذشت زمان تغییراتی در ظاهر و کیفیت آن ایجاد شده . به گونه‌ای که آینه‌ها در گذشته وضوح و شفافیت آینه های امروزی رو نداشتن. اما امروزه تصویری که آینه ارایه می‌ده بسیار واضحه. همچنین با توجه به اهمیت آینه و استفاده از آن در فضاهای مختلف ، متناسب با هر فضایی می‌توان از انواع متنوعی از آینه استفاده کرد. آینه‌ها تنوع بسیار وسیعی دارن که یکی از انواع مختلف آینه ، آینه دکوراتیو گرد هست. ضمن اینکه خود آینه های گرد در مدل های مختلفی تولید می‌شه. در بخش های بعدی به معرفی انواع آینه گرد میپردازیم و کاربرد اونا رو مورد بررسی قرار می‌دیم.

آینه دکوراتیو گرد

چرا آینه دکوراتیو گرد 

اهمیت آینه ها به گونه ای هست که می توان اونو از الزامات زندگی برشمرد. و در میان انواع آینه ها آینه دکوراتیو گرد می‌تونه در اغلب فضاها مورد استفاده قرار بگیره. چرا که این آینه ها اغلب نقش خود به عنوان آینه رو ایفا می‌کنن. و علاوه بر این در زیباسازی دکوراسیون خود نیز نقش مهمی دارن.

.شکل دایره حس ابدیت و حس پایان ناپذیری داره. از لحاظ روانشناسی به دلیل نداشتن شروع و پایان این حس ابدیت و بی انتهایی با روحیه مردم سازگار هست. از این رو برای آینه زیباترین و مناسب ترین شکل خواهد بود. و در هر فضایی که قرار بگیره، فارغ از هر نوع کاربردی که فضا داشته باشه می‌تونه محیط خود متحول و زیباتر کنه.

به چند مزیت آینه دکوراتیو اشاره می‌کنیم 

حس یک فضای بزرگ‌تر رو میده 

به دلیل خاصیت انعکاس نور باعث می شود تا اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد و نوری که روی آینه می‌افتد، آینه آن را انعکاس می دهد. این ویژگی باعث می‌شود فضا نورانی تر و وسیع تر و دلبازتر به چشم بیاید. در واقع این مشخصه عمومی آینه ها است که آینه دکوراتیو گرد نیز شامل آن می باشد.

آینه دیواری

جنبه تزئینی و زیبایی دارد 

این آینه ها وقتی در فضایی به کار گرفته می شوند، خارج از مشخصه و کاربردی که تمامی آینه ها دارا می باشند از نظر ظاهر نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند. و به عنوان یک ابزار تزیینی می توان آن ها را تلقی کرد. شکل گرد نیز با توجه به مشخصاتی که دارد با هر سبک دکوراسیون می تواند به کار رود.

تنوع بسیار بالا

آینه دکوراتیو گرد از آن جایی که جنبه تزیینی نیز دارد، می توان برای آن حالت های غیر معمول نیز در نظر گرفت. از این جهت که شکل و ابعاد آینه می تواند همانند آینه های معمول نباشد. همچنین برای آینه نیز تنوع بالایی وجود دارد که از میان آن ها انتخاب صورت می گیرد.

کاربرد آینه دکوراتیو گرد

  • از آینه دکوراتیو می‌توان در قسمت های خانه به خصوص قسمت پذیرایی و نشیمن استفاده کرد. آینه دکوراتیو گرد زیبایی خاصی را به ارمغان خواهد آورد. و موجب می‌شود تا تنها با اضافه کردن این نوع آینه ، بتوان تغییر شگرفی را ایجاد کرد. زیبایی این آینه‌ها به حدی می باشد که می تواند در کانون توجه ها قرار بگیرد.
  • فروشگاه ها و گالری های مختلف نیز برای قرارگیری آینه دکوراتیو گرد می تواند فضای مناسبی باشد. و موجب می شود تا علاوه بر زیبایی آینه، فضا و متریالی که در آن قرار دارد نیز جلوه بیشتری پیدا کند.
  • کافه و رستوران‌ها نیز برای استفاده از آینه دکوراتیو گرد نیز مناسب می باشند. استفاده از آینه در زیباتر نشان دادن این فضاها بسیار مؤثر می باشند.
  • آرایشگاه ها نیز می توانند محل مناسبی برای قرار گیری این آینه ها باشند. در سالن های زیبایی خانم ها و آقایان آینه نقش اساسی در شکل گیری این فضاها دارد و به تعداد زیادی نیز به کار برده می شود. از این رو می توان از آینه دکوراتیو گرد نیز در این فضاها استفاده نمود و از زیبایی آن بهره‌مند شد.
آینه دکوراتیو گرد

انواع آینه دکوراتیو گرد

آینه رنگی دکوراتیو گرد

رنگ ها علاوه بر روح و نشاطی که به فضای خود می بخشند، در زیباسازی و این که جنبه تزیینی داشته باشد نقش مهمی دارند. از این رو یکی از راه ها برای اضافه کردن رنگ به محیط خود استفاده از آینه رنگی برای ساخت آینه دکوراتیو گرد می باشد. آینه رنگی می تواند محیط را زیباتر و خاص تر نماید. بازتاب نوری که روی آینه رنگی به وجود می آید بسیار چشم نواز و زیبا خواهد بود.

اکثر رنگ ها را آینه های رنگی شامل می شود. به این جهت به راحتی می توان رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمود. برای انتخاب رنگ نیز می توان از رنگ های مکمل و یا گاهی متضاد استفاده کرد. در هر کدام زیبایی خاصی به محیط خود می افزایند.

آینه پتینه دکوراتیو

آینه پتینه یکی از انواع مختلف آینه می باشد که حالت کهنه کاری شده را دارا می باشد. طبیعتا وضوح تصویر این آینه ها به اندازه آینه های ساده نمی باشد. اما از نظر خاص بودن و زیبایی بسیار گیرایی خاصی را دارد. و از این جهت جنبه تزیینی می تواند داشته باشد.

آینه پتینه

آینه کریستال دکوراتیو

آینه کریستال بسیار شفاف و براق می باشد. از این رو وضوح تصویری که این آینه ایجاد می کند بسیار باکیفیت می باشد. که می توان از آن نیز برای آینه دکوراتیو گرد استفاده نمود تا زیبایی خاصی را به این آینه ببخشد.

آینه دکوراتیو گرد بک لایت

آینه های بک لایت نوع دیگری از آینه‌ها می‌باشند که دارای نورپردازی هستند. این نورپردازی به دلیل استفاده از چراغ های LED که در پشت آینه قرار می گیرند این نورپردازی را ایجاد می نمایند. ضخامت این چراغ ها بسیار کم است و از نمای رو به رو مشخص نمی باشد. این نورپردازی به آینه دکوراتیو گرد جلوه و زیبایی بسیار خاصی را می بخشد.

آینه دکوراتیو گرد قاب دار

قاب ها از ابزاری هستند که می توانند به زیبایی بیشتر و جلوه آینه کمک شایانی کنند. تنوع در زمینه قاب ها بسیار بالاست. که به راحتی می توان از میان انواع بسیار مختلفی که قاب ها دارا می باشند، قابی متناسب با آینه و فضای خود انتخاب نمود. تنوعی که قاب ها دارند از نظر جنس، رنگ و شکل و… متفاوت است. و موجب شده تا گزینه های زیادی برای انتخاب قاب مورد نظر وجود داشته باشد.

آینه قاب دار

آینه دماسنج دار 

با کمک تعبیه یک دماسنج روی آینه می توان به راحتی از دمای فضای خود مطلع شد. این یک امکانی است که به آینه های امروزی افزوده شده است.

ساعت دار 

امکان دیگری که می توان به آینه دکوراتیو گرد افزود، نمایش ساعت روی صفحه آن می باشد. عددهای روی آینه که برای نمایش زمان و دما هستند می توانند به فارسی و انگلیسی باشند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.

تمامی انواع آینه ها از جمله آینه دکوراتیو گرد با کیفیت و قیمتی تضمینی تولید می گردد. تمامی سفارش‌ها در زمانی کوتاه و بالاترین کیفیت عرضه میگردد.
راه هایی که برای برقراری ارتباط با تولیدی‌ فرکو وجود دارد در زیر اشاره شده است .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
همچنین لازم به ذکر است که ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو