Home
آینه آرایشگاهی قم

آینه آرایشگاهی قم

در شهر قم آرایشگاه داری ولی هنوز آینه آرایشگاهی درست و حسابی براش نخریدی؟ اگه این سوال رو 20 یا حتی 10 سال پیش می‌پرسیدم خیلی‌ها می‌گفتن اصلا چه اهمیتی داره آینه چی باشه. همین که یه تصویری نشون بده بسه! ولی امروز دیگه همه می‌دونن که وسیله‌ای مثل آینه چقدر مهمه. تعداد آرایشگاه‌های مجوز دار کشور به رقمی نزدیک به 50 هزار رسیده و باید به این ، آرایشگاه‌های بدون تابلو رو هم اضافه کنیم که شاید به همین تعداد باشن. در شهر قم هم که یکی از کلانشهرهای کشور محسوب می‌شه و بیش از یک میلیون جمعیت داره این مورد صادقه. پس دیگه دوره‌ای نیست که همینطوری و بدون توجه بشه کار کرد. البته جای نگرانی نیست! این روزها مردم بیشتر دوست دارن به آرایشگاه سر بزنن و با رعایت یک سری نکته می‌شه پول پارو کرد. مثل خیلی از آرایشگاه‌ها.

بدون شک دکور یکی از همین موارده. صحبت هم که از دکور می‌شه ، تصویر آینه میاد جلوی چشم. آینه بین وسایل آرایشگاه بیشتر تو چشمه و مشتری آرایشگاه رو با آینه‌اش به یاد میاره. اما مدل‌های ضعیف آینه این تصویر رو مخدوش می‌کنن! واقعیت اینجاست که دیگه هیچ سالن حرفه‌ای در قم نمی‌شه پیدا کرد که آینه مدرن نداشته باشه. آینه در آرایشگاه همون نقش مبلمان برای خونه رو داره. استفاده از یه مدل مدرن آینه عملا می‌تونه کل سالن شمارو به چشم بیاره و این برای اسم سالن شما هم خوبه. مخصوصا وقتی که عکس سالن تو فضای مجازی پخش می‌شه! یا اصلا همینکه مشتری می‌بینه. اما باید توجه داشته باشین که اگه بدون آشنایی خرید کنین ممکنه حتی با پرداخت مبالغ زیاد هم نتونین آینه مناسبی بخرین! چه از نظر ظاهر و چه از نظر دوام.

در ادامه مطلب نکاتی در مورد خرید آینه آرایشگاهی می‌گیم که هیچ آینه فروشی به شما نمی‌گه!

برای سالن در شهر قم کدوم مدل آینه آرایشگاهی رو بخریم

آینه‌های آرایشگاهی انواع مختلفی دارن و با توجه به این ، با هر سلیقه‌ای می‌شه مورد خوب انتخاب کرد. البته دقت داشته باشین که باید آینه رو از چند نظر چک کنین. با اینکه مواردی مثل شکل هندسی آینه یا رنگ قاب سلیقه‌ای هستن ولی مواردی مثل جنس قاب یا شفافیت آینه نباید هر چیزی باشن. آینه‌های آرایشگاهی هم به صورت دیواری قابل استفاده هستن و هم می‌شه از انواع متحرک آینه بهره برد. به عنوان مثال مدل چرخ دار آینه قدی خیلی برای آرایشگاه گزینه خوبیه. مخصوصا به صورت دو طرفه.

آینه قدی بیضی برای آرایشگاه

قاب آینه آرایشگاه

یکی از اولین موارد در مورد خرید آینه آرایشگاه که چک کردنش مهمه همین نوع قابه. وقتی می‌خوایم قاب آینه آرایشگاه رو انتخاب کنیم تعداد زیادی متریال پیش رومون هست. قاب‌ها تنوع زیادی دارن و این باعث شده که قیمت اون‌ها هم به شدت متغیر باشه. از طرفی قاب بیشترین اثر رو روی قیمت آینه داره. نکته اینجاست که اگه قاب بی‌کیفیت باشه خیلی سریع صاحبش رو مجبور می‌کنه که دوربندازش و اینطوری هزینه‌ای که شده دود می‌شه! خوشبختانه امروزه قاب‌های خیلی باکیفیتی وجود داره. مثلا قاب‌های استیل ، فلزی ، های‌گلاس ، چوبی می‌تونن عالی باشن. کدومش؟ در ادامه همراه ما باشین.

آینه آرایشگاهی قم فرکو

آینه آرایشگاهی با قاب لاکچری در قم

اگه دوست دارین لاکچری‌ترین آینه رو در شهر زیبای قم بخرین ، پس بهتره برین سراغ قاب استیل! البته مثل همه وسایل لاکچری ، آینه لاکچری هم گرون‌تره و برای خرید این مدل باید بیشتر خرج کنین. ارزشش رو داره؟ مدل آینه استیل اثرگذاری خیلی زیادی تو آرایشگاه داره و واقعا ظاهر متفاوتی به سالن می‌بخشه. دوام عالی رو هم باید به ظاهر زیبا اضافه کنیم. پس برای اون‌هایی که بودجه زیاد دارن مناسبه. استیل مخصوصا وقتی به صورت کوره‌ای رنگ بشه بهتر هم می‌شه. چرا که ماندگاری رنگش به 5 سال می‌رسه! این در حالیه ک خیلی از قاب‌ها زود رنگشون رو از دست می‌دن و سطحشون کنده می‌شه!

آینه با قاب استیل طلایی به صورت باکس

قاب لاکچری اما با قیمت مناسب

همه مدل استیل رو دوست داریم ولی قیمتمش باعث می‌شه خیلی‌ها به این گزینه فکر نکنن. اما اگه ظاهر استیل رو دوست داشتیم و بودجه کمتری داشتیم چیکار کنیم؟ مشکلی نیست! آینه قاب فلزی اینجاست که کمک کنه. قاب فلزی آبکاری شده ظاهر لاکچری داره و دوامش هم خوبه اما این باعث نشده که قیمتش زیاد بشه. بدون شک قاب فلزی از نظر ارزش خرید یکی از بهترین گزینه‌هاست که خیلی محبوبه.

یه قاب متفاوت

های‌گلاس یکی از متریال‌هایی بوده که در سال‌های گذشته حسابی ترکونده و کلی طرفدار جذب کرده. چرا که هم ظاهر خوبی داره ، هم با دوامه و هم قیمت مناسبی داره. پس اصلا نباید تعجب کنیم که قاب های‌گلاسی یکی از گزینه‌های جذاب برای آینه آرایشگاه در شهر قم باشه!

برای آرایشگاه آینه نور دار بخر

در سال‌های گذشته آینه‌های نور دار به شکل بلامنازع به محبوب‌ترین مدل آینه در آرایشگاه تبدیل شدن. در شهر قم هم تقریبا همه سالن‌های حرفه‌ای از این آینه‌ها استفاده می‌کنن. آینه‌های چراغ دار نه تنها از نظر ظاهری باعث جذابیت آرایشگاه می‌شن بلکه نورپردازی که دارن برای کارهای آرایشی عالیه. مخصوصا که در آینه‌های نور دار از بهترین نوع چراغ یعنی ال ای دی استفاده می‌شه. ال ای دی نور نرمی داره که اذیت کننده نیست. از طرفی کم مصرفه ، عمر زیادی داره و تنوع رنگیش هم عالیه. جوری که می‌تونیم آینه چراغ دار رو با چند رنگ چراغ سفارش بدیم که در هر لحظه بتونیم رنگ نورپردازی رو تغییر بدیم! آینه چراغ دار معمولا با اسم‌هایی مثل آینه بک لایت و آینه لامپی و هالیوودی هم شناخته می‌شه که البته این مدل‌ها یه مقدار با هم فرق دارن.

آینه آرایشگاهی قم فرکو
آینه باکس دار مخصوص آرایشگاه

آینه بک لایت : آینه‌های بک لایت بدون شک مدرن‌ترین انتخاب برای آینه آرایشگاهی در شهر قم هستن. در این مدل شکل نورپردازی نواری هست و چراغ به شکل مخفی اجرا می‌شه.

آینه هالیوودی: آینه‌های هالیوودی هم برای آرایشگاه‌های کلاسیک شهر قم عالی هستن. چرا که در این آینه‌ها از چراغ‌های حبابی کلاسیک استفاده می‌شه که نور خوبی هم دارن.

آپشن‌های تنظیم آینه : برای تنظیم چراغ آینه ، نسبت به سفارش مشتری از آپشن‌های مختلف مثل سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت ( تنظیم آینه فقط با اشاره و حرکت دست ) و ریموت کنترل استفاده می‌شه.

مدل‌های دیواری و متحرک آینه آرایشگاه در قم

برای سالن زیبایی و آرایشگاه ، هم از مدل‌های دیواری آینه استفاده می‌کنن و هم از مدل‌های متحرک. نصب آینه روی دیوار آرایشگاه که مشخصه یه گزینه عالیه و برای تزیین دیوار هم خوبه. اما به جز این ، می‌تونین از مدل‌های متحرک آینه هم استفاده کنین. آینه‌های متحرک از نظر جابجایی خیلی بهتر هستن و دیگه لازم نیست برای عوض کردن جاشون دیوار رو سوراخ سوراخ کنین و کلی دردسر رو تحمل کنین. با کمترین نیرو ، همه می‌تونن راحت آینه رو جابجا کنن. مدل‌های متحرک آینه ، به صورت دو طرفه هم به تولید می‌رسن. برای آینه‌های متحرک با توجه به سفارش ، چرخ هم تعبیه می‌شه که دیگه جابجایی راحت تر هم بشه!

آینه متحرک به همراه دو چراغ فوکوس و قابل تنظیم بالای آینه

آینه دو طرفه

آینه‌های دو طرفه از جذاب‌ترین آینه‌های آرایشگاهی هستن! پس اگه شما هم در قم آرایشگاه دارین که فضای وسطش پرته حتما از این مدل آینه آرایشگاهی استفاده کنین. همه می‌دونیم که اجاره آرایشگاه بالا رفته و اصلا الان دوره و زمونه‌ای نیست که از فضای سالن به شکل بهینه استفاده نکنیم! پس جدا از اینکه فضای سالن بزرگ باشه یا کوچیک باید به شکل بهینه ازش استفاده کنیم و آینه دو طرفه از بهترین ابزارها برای این کاره. آینه‌های دو طرفه هم به صورت قدی تولید می‌شن و هم انواع رومیزی این آینه‌ها موجوده که اون‌ها هم جذابیت زیادی دارن.

در پایان

در سال‌های گذشته رقابت آرایشگاه‌ها در کل کشور و مخصوصا کلانشهرهایی مثل قم حسابی بیشتر شده و سالن‌ها از هر نظر پیشرفت کردن. این باعث شده که آرایشگاه‌ها به جز ارتقای کیفیت کار و تنوع بخشیدن به خدمات ، به فکر مدرن سازی دکور هم باشن. یه دکور مدرن اعتبار و اسم آرایشگاه رو در شهر بالاتر می‌بره و باعث می‌شه مشتریان بیشتری به سمت سالن بیان. برای آرایشگاه آینه مهم‌ترین وسیله هست و می‌شه اون رو با مبل تو خونه مقایسه کرد. اما بین این همه مدلی از آینه که مخصوص آرایشگاه تولید می‌شه کدوم بهتره؟ به این چند نکته توجه داشته باشین تا شیک‌ترین و خاص‌ترین آینه رو بخرین و در شهر قم سرامد بشین :

1- برای آرایشگاه مدل‌های چراغ دار آینه خیلی حرفه‌ای تر هستن و در اکثر سالن‌های حرفه‌ای شهر قم هم می‌شه این مدل رو دید.

2- قاب آینه آرایشگاه رو از قاب‌های باکیفیت مثل استیل ، های‌گلاس ، فلز آبکاری شده و چوب انتخاب کنین.

3- آینه آرایشگاهی در اشکال مشخصی تولید نمی‌شن و شما می‌تونین هر طرحی رو که دوست دارین سفارش بدین.

آینه آرایشگاهی قم

4- چقدر حرفه‌ای تر می‌شه که لوگوی آرایشگاه هم روی آینه باشه! پس سفارش بدین که لوگو به شکل نورانی روی آینه حکاکی بشه. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه آرایشگاهی در قم

در شهر قم آرایشگاه داری و می‌خوای مثل سالن‌های حرفه‌ای بهترین آینه رو مستقیم از تولیدی بخری که الکی پولت برای واسطه هدر نره؟ پس همین حالا گوشی‌ایتو بردار و با فرکو تماس بگیر که تخفیف از دستت ندی و با 1 سال گارانتی سفارشت ثبت بشه! فرکو تنها تولیدکننده در ایران هست که تمرکز کرده روی تولید مدل‌های حرفه‌ای آینه برای آرایشگاه. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌ها با بروزترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای آرایشگاه توسط فرکو تولید می‌شن.

آینه‌های فرکو همگی از شفاف‌ترین مدل‌های آینه هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهتر هستن. از طرفی این آینه‌های قدی در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط استان قم ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
برای آرایشگاه و سالن زیبایی کدوم مدل آینه رو بخریم؟

بین انواع آینه ، مدل‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو