Home
آینه بیضی شکل

آینه بیضی شکل

آینه‌ها در اشکال و ابعاد مختلفی به تولید می‌رسن و تنوع خیلی زیادی از این نظر وجود داره. اما بین همه مدل‌ها آینه‌های بیضی شکل یکی از جدیدترین طرح‌ها هستن. این مدل آینه ظاهر خیره کننده‌ای داره و در چند سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین اشکال آینه تبدیل شده. از آینه‌های بیضی شکل در قسمت‌های مختلف به عنوان آینه آرایشگاهی ، آینه مزون یا در منازل مسکونی به عنوان آینه دکوری و سرویس بهداشتی استفاده می‌شه. مخصوصا مدل قدی این آینه‌ها برای آرایشگاه و مزون خیلی مناسبه. مدل‌های مختلفی از آینه در شکل بیضی تولید می‌شن. به عنوان مثال آینه آرایشگاهی بیضی ، آینه بک لایت و هالیوودی بیضی ، آینه‌های دکوراتیو بیضی و … . برای آشنایی بیشتر با مدل‌های آینه بیضی شکل در ادامه مطلب همراه فرکو باشید.

آینه بیضی شکل

آینه‌های بدون قاب تأثیر چشمگیری به اتاق‌ها می‌بخشن، زیرا با گیره‌های آینه تزئینی در جای خود محکم می‌شن و باعث می‌شن آینه‌ها روی دیوار شناور به نظر برسن. این سبک برای مناطق کوچک یا حمام‌ها عالی هس. در این مقاله قصد داریم درباره آینه‌های ال‌ای‌دی دار بیضی شکل صحبت کنیم . امیدواریم این اطلاعات براتون مفید باشه و به اون اطلاعاتی می‌خواین برسین:)

آینه آرایشگاهی بیضی شکل

آینه‌های بیضی می‌تونن بهترین انتخاب برای آرایشگاه باشن. مخصوصا تو آرایشگاه‌های حرفه‌ای این مدل زیاد دیده می‌شه. در سالن‌ها بیشتر از مدل‌های نور دار و قدی آینه بیضی استفاده می‌شه. توجه داشته باشید که مدل‌های آرایشگاهی با آینه‌های معمولی و دکوری متفاوتن و در محصولات آینه آرایشگاه چند آپشن اضافی با توجه به سفارش اجرا می‌شه.

آینه آرایشگاه قاب استیل

آینه دکوری بیضی

آینه‌های بیضی برای دکور هم گزینه‌ای ایده آل هستن. مخصوصا مدل بک لایت آینه بیضی ظاهر خیلی مدرنی و خیره کننده‌ای داره و برای دکور بخش‌های مختلف مناسبه. مدل‌های کوچک آینه بیضی هم برای دکور سرویس بهداشتی عالین.

آینه دکوراتیو بک لایت

انواع آینه های LED بیضی شکل چیه؟

آینه‌های LED بیضی شکل در اندازه‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی در دسترس هستن. آینه‌های LED رو می‌تونیم به سه دسته تقسیم کنیم: آینه‌های دارای نور پس‌زمینه یعنی بک‌لایت ، آینه‌های با نور کنار و آینه‌های آرایشی قابل حمل.

آینه های LED با نور پس زمینه

آینه با نور پس زمینه یا بک‌لایت نوعی آینه LED هس که چراغ‌های اون بر روی پایه‌ای در پشت شیشه آینه بیضی شکل قرار گرفته. آینه‌های بک‌لایت بر روی دیوارها نصب می‌شن، اما فقط پایه آینه به قاب دیوار متصل می‌شه. این باعث ایجاد فضایی بین شیشه و آینه می‌شه. زمانی که چراغ‌های پایه روشن می‌شن، نور از این فضا به بیرون پخش می‌شه. نورروی دیوار منعکس می‌شه و به طور یکنواخت روی اطراف می‌افته.

در بعضی از آینه‌های بک‌لایت، بخشی از لبه‌های شیشه آینه رو سندبلاست می‌کنن، پوشش محافظ و لایه بازتابنده رو از بین می‌برن. نور لامپ‌های LED می‌تونه از این قسمت از آینه عبور کنه و به طراحی اون افزوده و جلوه‌ای نورانی به جلو می‌ده.

آینه بیضی شکل

آینه های LED با نور جلو/لبه روشن

آینه‌های نور جلو و لبه روشن از این نظر که به یه اثر نورپردازی و محل قرارگیری لامپ های LED اشاره دارن یکسان هستن. اگه آینه‌های دارای نور بک‌لایت، دارای چراغ‌های LED در پشت خود باشن، آینه‌های جلویی و لبه‌دار دارای چراغ‌های LED در بالای آینه یا حاشیه اون‌ها هستن. LED ها در داخل بدنه آینه قرار دارن، پس هیچ اثر نوری مثل آینه با نور بک‌لایت وجود نداره.

آینه های دارای نور بک‌لایت بیضی شکل چگونه نور رو تامین می‌کنن؟

آینه‌های بک‌لایت بیضی شکل از طریق نحوه طراحی، چراغ‌هایی که دارن و استفاده از نیروی الکتریکی، روشنایی رو فراهم می‌کنن. آینه‌های بک‌لایت مجهز به چراغ‌هایی هستن که در پشت آینه، بین پشت آینه و دیواری که آینه روی اون نصب شده، قرار می‌گیرن. زمانی که چراغ‌های آینه روشن می‌شه، فضای پشت آینه روشن می‌شه و آینه رو با درخششی ملایم قاب می‌کنه و محیط اطراف رو روشن می‌کنه. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به نحوه ارائه نور توسط آینه های دارای نور بک‌لایت می بینیم.

آینه بیضی شکل

طراحی آینه بیضی شکل با نور بک‌لایت

برای اینکه آینه با نور بک‌لایت موثر باشه، آینه باید از دیوار جدا شه. این به این معنیه که باید بین شیشه آینه و دیوار پشت اون فاصله وجود داشته باشه. بدون این فضا، جایی برای قرار دادن چراغ ها وجود نداره. به همین دلیل هست که آینه‌های دارای بک‌لایت با پایه‌ای طراحی شده‌ان که چراغ‌ها رو نگه می‌دارن و فضایی بین آینه و دیوار ایجاد می‌کنه.

بعضی از آینه‌های دارای بک‌لایت هم طوری طراحی شده‌ان که بخشی از سطح آینه رو بدون پوشش بازتابنده داشته باشن. این ویژگی معمولاً در حاشیه آینه دیده می‌شه. این قسمت از شیشه آینه مات شده و به نور پشت آینه اجازه می‌ده از جلو عبور کنه و نور بیشتری رو برای اشیاء نزدیک آینه فراهم کنه.

بیشتر بخونین: بهترین آینه دکوری بازار!!!

لامپ های ال ای دی

چراغ های نصب شده در آینه با نور بک‌لایت، لامپ های دیود ساطع کننده نور یا لامپ های LED نامیده می‌شن. این لامپ‌های کوچک به صورت نواری چیده شده و روی پایه پشت آینه نصب می‌شن. نوار LED در امتداد محیط پایه قرار داره. سپس پایه بر روی یک قاب که به دیوار متصل هس نصب می‌شه. برای روشن شدن لامپ‌های LED، سیم کشی آینه به یک منبع تغذیه متصل می‌شه.

قدرت الکتریکی

لامپ‌های LED برای عملکرد به برق نیاز دارن. منبع تغذیه آینه‌های بک لایت معمولاً یه پریز برق روی دیوار هست. بعضی از آینه‌های بک لایتی یه کلید روشن/خاموش جداگانه دارن ، در حالی که مدل‌های دیگه دارای کلید پاور روی سطح آینه مثل صفحه نمایش گوشی هوشمند هستن. مدل‌های دیگه آینه‌های دارای نور پس زمینه مجهز به سنسوری هستن که می‌تونه اشیاء روبروی خودش رو تشخیص بده. زمانی که جسمی از جلوی سنسور عبور می‌کنه یا اون رو می پوشونه، لامپ‌های LED به طور خودکار روشن می‌شن.

آینه آرایشی

ویژگی هایی که هنگام خرید بهترین آینه‌های چراغ‌دار بیضی شکل حمام باید به اون‌ها توجه کنین

بعضی از ویژگی‌هایی که هنگام خرید آینه چراغ‌دار بیضی شکل باید به اون‌ها توجه کنین عبارتن از بزرگنمایی، نورپردازی، قابلیت WiFi و بلوتوث و مقاومت در برابر بخار. اطمینان حاصل کنین که همه گزینه‌های موجود رو در نظر گرفتین تا بتونین آینه حمام چراغ‌دار بیضی شکل مناسبی رو خریداری کنین که ارزش پولی رو که سرمایه گذاری کرده‌ باشین. اجازه بدین در زیر با این ویژگی‌ها بیشتر آشنا شیم.

بزرگنمایی

یکی از مواردی که زمان خرید آینه حمام چراغ‌دار بیضی شکل باید به اون توجه کنین، بزرگنماییه. یه آینه حمام هوشمند با بزرگنمایی‌های مختلف انتخاب کنین تا بتونین در کاربردهای مختلف از اون استفاده کنین. بزرگنمایی مناسب به شما این امکان رو می‌ده که آرایش خودتون رو بدون نقص انجام بدین. البته فقط قسمتی از آینه چنین قابلیتی داره و همه آینه بزرگنما نیست.

نورپردازی

نکته دیگه‌ای که باید در نظر بگیرین نورپردازیه. آینه‌های حمام چراغ‌دار بیضی شکل معمولاً دارای نور قابل تنظیم هستن. شما می‌تونین از میان گزینه‌های نورپردازی که می‌تونین برای نظافت و آرایش استفاده کنین، انتخاب کنین. حتما نور استاندارد آینه رو بررسی کنین. بعضی از آینه‌های حمام چراغ‌دار بیضی چراغ های گرم‌تردارن ، در حالی که مدل‌های دیگه نور سفید دارن.

آینه آرایشگاهی

ضد بخار

شما باید یه آینه حمام چراغ‌دار بیضی شکلی رو انتخاب کنین که در برابر بخار مقاوم باشه. مه زدایی آینه حمام هر بار بعد از دوش گرفتن می‌تونه زمان بر باشه. علاوه بر این، حمام مکانی مرطوب هس، بنابراین بخار آلود شدن آینه‌های شما اجتناب ناپذیر هس. با نصب یه آینه هوشمند، لازم نیست در مورد پاک کردن آینه‌های خودتون استرس داشته باشین، زیرا از قبل دارای یه ضد بخار داخلی هس که این کار رو برای شما انجام می‌ده

نتیجه گیری

آینه نقش مهمی در زندگی‌مون دارن مخصوصا اگه کارمون بیشتر با زیبایی هس و شما می‌تونین زیبایی خودتون و مشتری‌تون رو در آینه چراغ‌دار فرکو بببین و با ویژگی‌هایی که دارن می‌تونین کار‌هارو برای خودتون آسون کنین.نگران اینم نباشین که به دکوراسیون‌تون ست نشه. چون این آینه‌ها یه عالمه طرح و مدل مختلف دارن که می‌تونین از تک تکش لذت ببرین.هم‌چنین محصولات فرکو همه گارانتی بی‌قید و شرط داره.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

آینه چراغ دار چرا باید برای حمام بخریم؟

چون این آینه‌ها دارای…

آینه دو طرفه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو