Home

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو

میز شیشه‌ای اداری شیک برای یه مدیر تقریبا ضروری‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌ی اتاق محسوب میشه. میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو در واقع از بروزترین میزهای سال محسوب میشه ، که زیبایی بی‌نظیری در فضای کاری داره .

میزهای مدیریتی رو میشه به صورت تمام شیشه یا ترکیبی از چند آلیاژ ثبت سفارش کرد . که البته نوع شیشه‌ای محبوبیت بالاتری داره. و طرح‌های مدرن و جدیدتری هم براش وجود داره.

میز مدیر بالاخره باید یه ابوهت و برتری نسبت به بقیه میزها داشته باشه. پس باید تو انتخابش دقت بیشتری کنیم.و از جدیدترین‌های تولید شده برای محل کارمون ثبت سفارش کنیم.می‌دونی که برای داشتن پرستیژ کاری بالا باید از ابزار تخصصی و حرفه‌ای کارت بیشتر استفاده کنی. پس ابزار و وسایل پیش‌پا افتاده رو بیخیال شو و الکی پولتو هدر نده.

وقتی داری برای خرید میز هزینه می‌کنی یچیز مدرن و درست حسابی تهیه کن تا روی روابط کاریت هم تاثیر مثبت بذاره. و همیشه از هر لحاظ اولین باشی.

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو
با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

میز مدیریتی مدرن شیشه‌ای فرکو

اتاق مدیریت ، همون طور که از اسمش پیداست اولین قسمت یه شرکت یا اداره هست که نیاز به تجهیزات خاص خود رو داره و حتی بهتر هست مقداری رنگ و لعاب بیشتری داشته باشه. میزی که برای اتاق مدیریت در نظرگرفته میشه ، بایستی ویژگی‌های متمایزی داشته باشه. چون اصولا مدیران کارهای اپراتوری یا کامپیوتری انجام نمیدن. ولی قطعا ساعت‌های خیلی زیادی رو پشت میز سپری می‌کنن. سایز میز مدیریت ، رنگ میز مدیریت و راحتی میز شیشه‌ای مدیریتی بایستی متناسب با محیط و فضای اتاق کار باشه.

نکته‌ای که علاوه بر زیبایی تو این نوع میزهای مدیریتی اهمیت فراوان داره ، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران تو زمان طولانی مدت هست که باز هم مجموعه تولیدات فرکو با رعایت اصول ارگونومی این نیاز رو برطرف کرده هست. قشنگی و کیفیت از بارزترین و بهترین ویژگی میز مدیریت شیشه‌ای مدرن و لوکس از فاکتورهای خیلی مهم انتخاب و خرید میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو هست. و به همین جهت تولیدات صنایع فرکو ، برای دسته میزهای مدیریتی شیشه‌ای خود از یراق آلات بهتر و برتر استفاده می‌کنه.

طبق معمول طراحان این شرکت با توجه به بازدید از دکوراسیون و فضای داخلی شرکت‌ها میز شیشه‌ای مدیریتی خاص و متفاوت طراحی می‌کنن. و برای واقعی شدن نیاز مدیران ، میز مدیریت شیشه‌ای خود از دید ارتفاع و اندازه از جدیدترین و بهترین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده هست. علاوه بر این‌ها شرکت صنابع فرکو بهترین و مناسب‌ترین قیمت میز مدیریتی شیشه‌ای رو نیز ارائه خواهد داد.

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو
با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

ویژگی‌های میز مدیریتی لاکچری و لوکس

تولیدات فرکو در امر تولید و ساخت میز مدیریتی شیشه‌ای شیک و لوکس مهارت خیلی زیادی داره. محصولات شیشه‌ای این تولیدات صنایع خود گواه از این ادعاست. میزهای شیشه‌ای مدیریتی با توجه به انداره ، نوع کاربرد و … دارای ویژگی‌هایی هست که توجه‌تون رو به بخش‌هایی از این ویژگی مهم جلب می‌کنیم. برای انتخاب و خرید میز مدیریتی شیشه‌ای و استعلام از قیمت میز مدیریتی لوکس و لاکچری می‌تونین با مشاوران صنایع فرکو تماس بگیرین.

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو
با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

طرح و فرم میز مدیریت

فرم و طرحی که برای میز مدیریتی انتخاب میشه ، بیشتر متفاوت از میزهای کارمندی هست. بدین معنا که میز مدرن اداری مدیریت شیشه‌ای از سادگی خارج هست و برای اون شکل‌های زیبا و خاصی استفاده میشه.

ارتفاع میز مدیریت

میز شیشه‌ای مدیریت نبایستی بیش از اندازه مرتفع و بلند باشه. به طوری که دسترسی مدیر به لوازم و وسایل روی میز رو با سختی مواجه کنه. از سوی دیگه کوتاه شدن میز شیشه‌ای مدیریت ، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی میشه. شرکت صنایع فرکو با در نظرگرفتن با کیفیت‌ترین و جدیدترین استانداردهای روز دنیا ، مناسب‌ترین ارتفاع رو برای میزهای مدیریتی شیشه‌ای ، ساخت مجموعه خود در نظر می‌گیره.

همون طور که گفتیم ارتفاع میز مدیریتی باید به گونه‌ای باشه که فرد به راحتی و آسونی با نشستن به روی اون بتونه بر وسایل روی میز دسترسی داشته باشه. برای این امر نبایستی از ارتفاع کوتاه و یا بلند برخوردار باشه. امروزه در حال حاضر با توجه به استانداردها ، میزهای مدیریتی شیشه‌ای تو ارتفاع‌های قابل تنظیم طراحی میشن.

رنگ میز مدیریتی

رنگی که برای میز شیشه‌ای مدیریت انتخاب میشه ، بیشتر از میون رنگ‌های تیره هست. رنگ‌های تیره جذابیت و زیبایی بیشتری دارن. و از سوی دیگه بیشتر می‌تونن توجه ناظرین رو به خودشون جلب کنن. البته این نظریه قطعی نیست و بهترین و مناسب‌ترین انتخاب ، رنگی هست که با دکوراسیون و محیط داخلی اتاق مدیریت هارمونی داشته و بهترین رنگ میز مدریتی هست.

اندازه میز مدیریتی

میز شیشه‌ای مدیریتی نسبت به میزهای شیشه‌ای کارمندی ، دارای اندازه بزرگ‌تری هست. به طوری که با قراردادن سیستم کامپیوتر به روی اون ، لوگوی شرکت ، کاتالوگ ، کامپیوتر ، تقویم و … تو یه قسمت از میز ، باز هم فضای کافی برای وسایل اضافه و پذیرایی دیگه باقی می‌مونه. به هر میزان که میز شیشه‌ای مدیریت خاص بزرگ‌تر باشه ، مدیر راحت‌تر و آسوده‌تر به کارها رسیدگی می‌کنه. و نیز فضایی برای پذیرایی از خود و یا مهمونا باقی بمونه.

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو
با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

قیمت میز شیشه‌ای مدیریت

قیمت میز مدیریتی شیشه‌ای و میزهای اداری شیشه‌ای دیگه بر اساس متریال و مواد بکاربرده‌شده تو تولید و همچنین چگونگی طراحی انتخاب میشه. میز شیشه‌ای مدیریت هم به خاطر اینکه تولید و ساخته‌شده از شیشه هست. از کیفیت‌های متفاوت شیشه برخوردار هست. و قیمت‌های اون نیز به نسبت تغییر می‌کنه. بنابراین با افزایش قیمت میز مدیریتی شیشه‌ای مدرن ، قطعا اون میز اداری دارای از جنس بهتر و زیبایی و قشنگی طراحی بیشتری تولید میشه. تو زمان سفارش و خرید میز مدیریت شیشه‌ای با قیمت میز مدیریت بالایی مواجه خواهید شد. که اون هم به خاطر زیبایی و استحکام و دوام متریال استفاده شده تو اون هست.

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو
با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

پر طرفدارترین انواع میز مدیریتی لوکس

امروزه مقاومت و زیبایی انواع میز شیشه‌ای مدیریتی از لحاظ اصول ارگونومی از جمله مواردی هست که مدنظر افراد زیادی واقع هست و شرکت‌های تولیدی این محصول تمومی سعی خود رو بر اون دارن تا جوابگوی مناسبی به این موضوع باشن. از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع مدل میز اداری شیشه‌ای مدرن از لحاظ کیفیت و جنس ، میزهای شیشه‌ای می‌باشن که با توجه به داشتن استحکام و دوام خیلی مناسب و مورد تایید مورد انتخاب و سفارش خیلی از افراد واقع میشن. شما برای سفارش و خرید قیمت میز اداری مدرن شیشه‌ای ، میز کارمندی اداری ، خرید میز مدیریت شیشه‌ای می‌تونین با مشاوران فرکو تماس حاصل کنین.

با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

انواع میز مدیریت شیشه‌ای ارزون قیمت

میز مدیریتی شیشه‌ای فرکو از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزاتی هست که تو اتاق مدیریت به اون نیاز هست. و تمومی شرکت‌ها در جهت تهیه و آماده کردن بهترین و با کیفیت‌ترین میز شیشه‌ای مدیریتی اقدام می‌کنن. توجه داشته باشین که میزهای مدیریتی تو انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و عرضه میشن. هم چنین تفاوت‌هایی بین میزهای مدیریتی و کارمندی وجود داره که این دو میز رو از یکدیگه متمایز می‌کنه. 
و موارد دیگه‌ای که افراد می‌تونن با مراجعه به سایت صنایع فرکو انواع بیشتری از این محصول رو مورد مشاهده قرار بدن. هر یک از انواع میز اداری ال و میز مدیریت ال هست که دارای مقاومت و کیفیت متفاوتی بوده و دارای کیفیت خاصی می‌باشن که مدیران می‌تونن با کسب اطلاعاتی در خصوص کیفیت هر یک از انواع میز شیشه‌ای مدیریتی و نیز با توجه به سلایق و علایق خود بهترین و مناسب‌ترین گزینه رو انتخاب و خریداری کنن.

توجه داشته باشین بیشتر میزهای شیشه‌ای مدیریتی تو رنگ‌های تیره طراحی میشن چون که رنگ‌های تیره جذابیت خیلی زیادی به میز مدیریتی بخشیده و دکوراسیون خیلی شیکی رو تو دفتر مدیریت به وجود میاره. همچنین میزهای مدیریتی شیشه‌ای تو انواع ارتفاع‌های مختلفی طراحی میشن. و نیز با قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان رو به افراد میدن که با خواسته خود اونو مناسب با قد خود تنظیم کنن.

با کیفیت‌ترین میزهای اداری مدیریتی

بروزترین و با کیفیت‌ترین محصولات شیشه‌ای رو از صنایع فرکو تهیه کنین

برای خریدها و سفارش‌های زیبا و شکیل و همچنین برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر به صورت تلفنی با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

می‌تونین برای سفارش و خرید مناسب و اطلاعات بیشتر با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

برای مشاهده جدیدترین محصولات شیشه‌ا مدیریتی شیک و مدرن تولیدات صنایع فرکو همچنین به صورت حضوری می‌تونین به آدرس زیر مراجعه کنن.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو