Home

مرکز فروش در آلومینیومی

فروش در آلومینیومی در صنایع فرکو از شرایط ویژه و خاصی برخورداره که در این مقاله به تمامی موارد خواهیم پرداخت. در آلومینیومی از مزایا و معایب زیادی برخورداره و قیمت بیشتری نیز نسبت به انواع درب‌های دیگه داره.

در آلومینیومی ریلی

مانند قاب‌های پنجره ، قاب درها از طریق یک مجموعه ساده از اجزای عمودی و افقی که بر روی یک ورقه یا پانل درب نصب میشن ، درب رو پشتیبانی می‌کنن. به طور کلی ، چهارچوب درها شامل پایه‌های جانبی ، جلوپنجره و پایه‌های سر نیز میشه. 

مرکز فروش در آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی در مقابل درب‌های UPVC

وقتی صحبت از درب‌های آلومینیومی در مقابل درب‌های UPVC به میان میاد ، هر دو ماده دارای مزایای بسیار خوبی هستن. بدیهیه که این موارد برای انواع مختلفی از صاحبان خانه جذاب خواهد بود ، اما واقعیت اینه که هیچ پاسخ درستی در مورد اینکه کدام یک بهترینه وجود نداره.

در نهایت ، اینکه آیا اونا انتخاب مناسبی برای شما و ملک شما هستن به عوامل مختلفی بستگی داره…

قیمت

از نظر قیمت ، نصب درب‌های آلومینیومی همیشه گرون‌تر از UPVC (بر اساس مشابه) به دلیل متریال و هزینه‌های ساخت بالاتره. اما ، در دراز مدت ، آلومینیوم می‌تونه بسیار مقرون به صرفه باشه ، زیرا ماده‌ای مقاوم‌تر از UPVC است. برای هزینه اولیه مقرون‌به‌صرفه‌تر ، درب‌های UPVC راه‌حلی عالی برای پنجره‌های «تنظیم و فراموش کردن» ارائه می‌کنن ، زیرا در برابر پوسیدگی با طول عمر طولانی بسیار مقاوم هستن.

مرکز فروش در آلومینیومی
مرکز فروش در آلومینیومی

راندمان حرارتی

بدیهیه که UPVC یک عایق عالیه و این پنجره‌ها (در بالا) سطح بسیار بالایی از راندمان حرارتی رو ارائه میدن. در مورد درب‌های آلومینیومی ، یک تصور غلط رایج وجود داره که اونا به خوبی UPVC عایق نیستن ، اما این درست نیست. ممکنه قاب‌ها در لمس سردتر به نظر برسن ، اما شیشه‌های درب می‌تونن دقیقاً همان سطوح راندمان انرژی رو به دست بیارن.

این کار با استفاده از ترمال بریک انجام میشه ، مانعی که از تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره جلوگیری می‌کنه تا داخل خانه شما برای مدت طولانی‌تری گرم بشه. به طور خلاصه ، هر دو UPVC و آلومینیوم سطوح عالی عایق رو ارائه میدن.

مرکز فروش در آلومینیومی

نگهداری

از نظر تعمیر و نگهداری ، وقتی صحبت از درب‌های آلومینیومی در مقابل UPVC میشه ، چیز زیادی برای انتخاب وجود نداره. هیچ یک از مواد تاب نمی‌خوره یا پوسیده نمیشه و هر دو به راحتی تمیز میشن فقط هر چند وقت یک‌بار نیاز به پاک کردن سریع با یک پارچه دارین.

سبک ملک

در حالی که بودجه شما به وضوح تعیین می‌کنه که آیا آلومینیوم یا UPVC رو انتخاب کنین ، سبک ملک شما نیز همینطوره. ساختمان‌ها یا املاک ذکر شده که در یک منطقه حفاظت شده قرار دارن ، بدیهیه که به سبک درب بسیار متفاوتی (مانند درب‌های ارسی کشویی UPVC) در مقایسه با یک خانه مدرن براق نیاز دارن که ممکنه با قاب‌های آلومینیومی شگفت انگیز به نظر برسه.

مرکز فروش در آلومینیومی
مرکز فروش در آلومینیومی

قبل از انتخاب آلومینیوم یا UPVC ، بررسی کنین که آیا انتخاب قاب مورد نظر شما ظاهر خانه شما رو داخل و خارج بهبود می‌بخشه یا خیر. معمولاً تصمیمات تحت تأثیر محیطیه که پنجره ها در نهایت در اون قرار می گیرن.

اگر صاحب یک کلبه هستین ، قاب‌های آلومینیومی مدرن احتمالاً با ظاهری شیک روستایی مناسب نیستن. احتمالاً پنجره‌های ارسی به مراتب بهتر خواهند بود. با این حال ، پروفیل‌های باریک اونا ممکنه در یک خانه یا آپارتمان مدرن بسیار جذاب‌تر باشه.

هر دو UPVC و آلومینیوم در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود هستن ، که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری رو در هنگام تلاش برای دستیابی به جاه طلبی‌های کلی طراحی خود بدون توجه به اینکه کدام متریال مناسب خانه شما است ، میده.

مرکز فروش در آلومینیومی

نکاتی راجب درب‌های آلومینیومی در مقابل درب‌های upvc

درب‌های آلومینیومی کمی گرون‌تر هستن ، اما عمر طولانی‌تری دارن و سرمایه‌گذاری بلندمدت خوبی هستن. از نقطه نظر طراحی ، اونا مدرن و شیک با پروفایل‌های براق و خطوط دیدنی هستن. احتمالاً برای خانه‌های مدرن (همانطور که در بالا نشون داده شده) مناسبه.

درب‌های upvc قاب‌های پنجره یو‌پی‌وی‌سی بسیار شیک هستن و اکنون در رنگ‌های مختلفی از جمله خاکستری آنتراسیت (نشون داده شده در بالا) عرضه میشن. ظاهر ظریف اونا برای املاک قدیمی و خانه‌های فهرست شده ایده آله.

مزایای قاب‌های آلومینیومی 

با افزایش روزافزون املاک مالزیایی که دارای طرح‌های مدرن و شیک هستن ، درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی تقاضای زیادی دارن. در حوزه معماری و طراحی داخلی ، این متریال همه کاره اغلب انتخاب برتر طراحان در ایجاد سبک‌های طراحی مدرنه. 

مرکز فروش در آلومینیومی
مرکز فروش در آلومینیومی

قوی و محکم

در حالی که آلومینیوم سبک‌تر از سایر مواده ، آلومینیوم استحکام و دوام اون رو به خطر نمی‌اندازه. به لطف نسبت استحکام به وزن بالا ، آلومینیوم یک قاب عالی برای پنجره‌ها و درها ایجاد می‌کنه ، زیرا می‌تونه به راحتی شیشه‌های بزرگ رو کنار هم نگه داره و همچنین ویژگی‌های امنیتی رو در خود جای دهد. این ماده همچنین به راحتی تاب نمی‌خوره ، فرورفته نمیشه. حتی در آب و هوای گرم و مرطوب ما ، آلومینیوم در برابر خوردگی مقاومه و می‌تونه به خوبی در برابر باران ، باد و نور شدید خورشید مقاومت کنه ، بدون اینکه زنگ بزنه ، تغییر شکل دهد یا رنگ یا ظاهر براق خود رو از دست بدهد.  

انرژی کارآمد  

پنجره‌ها و درها می‌تونن با استفاده از شیشه‌های E پایین به ایجاد خانه‌ای با انرژی کارآمد کمک کنن. جدا از انتخاب شیشه‌های شیشه‌ای ، قاب‌های پنجره نیز می‌تونن بر انتقال حرارت به خانه شما تأثیر بگذارن. اینجا جاییه که قاب‌های آلومینیومی عایق حرارتی و صوتی عالی ارائه میدن ، زیرا به راحتی می‌تونن افزایش و اتلاف گرما رو تا بیش از 60٪ افزایش بدن. علاوه بر این ، اونا بسیار قابل بازیافت هستن ، و اونا رو به یکی از پایدارترین مواد برای محیط زیست تبدیل می‌کنه. 

مرکز فروش در آلومینیومی

نگهداری آسان

نگهداری درب و پنجره‌های آلومینیومی آسونه. تنها چیزی که اونا نیاز دارن تمیز کردن معمولی با استفاده از یک پارچه ، مواد شوینده معمولی و آبه تا قاب‌ها رو تمیز و عاری از گرد و غبار و کثیف نگه دارن. بر خلاف چوب یا استیل ، برای حفظ ظاهر زیبا ، نیازی به صرف رنگ یا پولیش ندارین. 

قابل تنظیم 

اگر به درها و پنجره‌های متناسب با مشخصات مختلف نیاز دارین ، قاب‌های آلومینیومی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی رو ارائه می‌کنن ، از اندازه‌های مختلف گرفته تا پرداخت‌ها و رنگ‌های مختلف. صرف نظر از نوع پنجره یا درب مورد نظر شما ، فریم‌های آلومینیومی می‌تونن مشخصات مسکونی متنوعی رو برآورده کنن.

مرکز فروش در آلومینیومی
مرکز فروش در آلومینیومی

قیمت فریم‌های آلومینیومی

هنگام انتخاب پنجره‌ها یا درهای با فریم آلومینیومی ، لطفاً به قیمت توجه داشته باشین و اطمینان حاصل کنین که ضخامت و استحکام اونا با استانداردهای کیفیت مطابقت داره. به عنوان یک قاعده کلی ، برای قاب‌های آلومینیومی با کیفیت ، ضخامت پروفیل نباید کمتر از 1.2 میلی متر باشه. از نظر قیمت ، در و پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا معمولاً 30 درصد بالاتر از درب‌های بی کیفیت هستن. 

توصیه نمیشه در این زمینه کوتاهی کنین زیرا فریم‌های آلومینیومی با کیفیت پایین معمولاً با مواد ناسازگار با ضخامت 0.6 تا 0.8 میلی‌متر عرضه میشن این بدان معناست که ممکنه آنقدر بادوام نباشن ، و این احتمال وجود داره که بعد از تعویض اونا نیاز داشته باشین.  

چگونه آلومینیومی رو تمیز کنیم

هنگام تمیز کردن درب آلومینیومی خود از بیرون ، به موارد زیر نیاز دارین:

  • پارچه غیر ساینده
  • اب
  • حوله
  • آب صابون / پاک کننده آلومینیوم

درب رو با آب بشورین

لکه‌های سبک رو به سادگی با پاک کردن یا پوشاندن درب با آب پاک کنین. این به شما این امکان رو میده که لکه‌های سخت‌تری رو که بعداً باید با آب صابون یا پاک کننده خود روی اون متمرکز بشین ، شناسایی کنین.

پاک کننده رو روی درب بمالین

چه از آب صابون یا پاک کننده آلومینیومی مخصوص استفاده می‌کنین ، مخلوط خود رو روی در بمالین و اون رو با یک پارچه کار کنین. درب مسکونی آلومینیومی دارای روکش پودریه که بسیار مقاوم‌تره و نسبت به رنگ مایع سنتی نیاز به نگهداری بسیار کمتری داره. به این ترتیب ، لزوماً به محصولات تمیزکننده آلومینیومی خاصی نیاز نیست. آب صابون کافیه باید از پارچه‌های ساینده اجتناب کنین زیرا ممکنه خطر آسیب رساندن به درب شما رو داشته باشه. 

از هرگونه پاک کننده قوی که حاوی سفید کننده یا هر ماده شیمیایی قوی دیگریه باید اجتناب شبشه زیرا ممکنه خطر آسیب رسوندن به پوشش رو نیز داشته باشه. با این حال ، اگر ترجیح میدین از یک پاک کننده آلومینیومی استفاده کنین ، این به ترجیح شخصی شما بستگی داره و هنگام انتخاب اون باید دقت خاصی داشته باشین.

برای لکه‌های سخت‌تر ، بی‌خطره که کمی روغن اضافی آرنج بزنین و روی لکه بشورین تا زمانی که از بین بره. اگر لکه‌های بسیار سخت یا علائم اکسیداسیون وجود داره ، با یک پاک کننده حرفه‌ای درب آلومینیومی تماس بگیرین.

درب رو با آب بشورین

مهمه که درب ورودی خود رو با آب بشورین تا هرگونه صابون یا پاک کننده آلومینیومی پاک بشه و از رگه‌ها جلوگیری بشه. می‌تونین یک پارچه جدید تهیه کنین و از اون برای استفاده از آب و شستشوی باقی مانده یا شلنگ درب استفاده کنین.

هر چند وقت یکبار باید درب آلومینیومی رو تمیز کنین

اینکه هر چند وقت یک‌بار تصمیم می‌گیرین درب ورودی خود رو تمیز کنین ، واقعاً به ترجیح شخصی بستگی داره. درب مسکونی طوری طراحی شده که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داره ، با این حال ، به عنوان یک دستورالعمل کلی ، توصیه می‌کنیم درب جلوی آلومینیومی خود رو هر چند ماه یکبار تمیز کنین تا ظاهری تازه داشته باشین و از ایجاد لکه‌های سخت جلوگیری کنین.

قیمت فریم‌های آلومینیومی چقدره؟

هنگام انتخاب پنجره‌ها یا درهای با فریم آلومینیومی ، لطفاً به قیمت توجه داشته باشین و اطمینان حاصل کنین که ضخامت و استحکام اونا با استانداردهای کیفیت مطابقت داره و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو