Home

قیمت آینه لامپ دار

قیمت آینه لامپ دار به عوامل مختلفی چون کیفیت ماده اولیه استفاده شده ، متریال قاب ، شکل آینه و … بستگی داره. در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از آینه لامپ دار تولید شده و به همین ترتیب تنوع گسترده‌ای در قیمت این نوع آینه مشاهده می‌شه. برای ساخت آینه های لامپ دار از لامپ‌های LED ( حبابی و نواری ) بهره گرفته میشه. بر روی این آینه‌ها از قابلیت‌هایی مانند سنسور تاچ و تشخیص حرکت اپتیکی ، ریموت کنترل و … نیز نصب می‌کنن. به جز این موارد کیفیت شیشه و قاب به کار رفته در ساخت آینه لامپ دار اهمیت زیادی داره. در ادامه مطلب به معرفی انواع آینه لامپ دار و آپشن‌های مختلفی که بر روی این مدل آینه نصب می‌شه می‌پردازیم.

قیمت آینه لامپ دار

قابلیت های آینه لامپ دار

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد، آینه لامپ دار در بزرگتر و روشن‌تر جلوه دادن فضا نسبت به دیگر انواع آینه برتر هست. اما در این آینه از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز استفاده می‌شه. که البته استفاده از هر کدام سبب افزایش قیمت آینه لامپ دار می‌شه.

  • چراغ های به کار رفته در آینه لامپ دار دارای تنوع گسترده از نظر رنگ و حتی طرح هستن. و می‌توان متناسب با فضا و علاقه شخصی خود مدل‌های مختلف اونو از نظر رنگ نور و… انتخاب کرد.
  • ممکنه در طول شبانه روز به یک میزان شدت نور نیاز نباشه. از این رو این امکان می‌تونه برای آینه لامپ دار فراهم بشه که بتوان شدت نور لامپ های به کار رفته روی آینه رو افزایش یا کاهش داد.
  • ضد بخار بودن نیز امکان دیگری هست که آینه لامپ دار می‌تونه داشته باشه. این قابلیت به این صورت عمل می کنه که وقتی آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، قابلیت ایجاد شده مانع از تشکیل بخار روی آینه میشه.
  • زمان و دمای محیط روی آینه قابلیت نمایش داره. و نمایش آن نیز می‌تونه به عددهای فارسی یا انگلیسی نیز نمایش داده بشه.

هر کدوم از قابلیت‌هایی که عنوان شدند روی آینه به صورت خودکار نصب نیستن. و برای داشتن هر کدوم بر حسب نیاز و دلخواه خود می توان انتخاب کرد. تا در ساخت آینه مدنظر قرار گرفته بشه. و هر کدوم از اینا می‌تونن بر قیمت آینه لامپ دار تاثیر داشته باشن.

قیمت آینه لامپ دار هالیوودی

آینه هالیوودی از جمله انواع آینه لامپ دار هست که برای ساخت آن از لامپ LED استفاده می‌شه. لامپ‌های به کار رفته در ساخت آینه هالیوودی ، شدت مناسبی دارن و از این رو این نوع آینه برای انجام گریم و آرایش مورد استفاده قرار می‌گیره و به ویژه برای آرایشگاه مناسبه. به همین جهت به این آینه‌ها آینه “هالیوودی” گفته می‌شه.

مکان‌های مناسب برای استفاده از آینه لامپ دار

در مورد مکان قرارگیری آینه لامپ دار لازم به ذکر هست که محدودیتی در آن وجود نداره. و در واقع هر فضایی که آینه قرار بگیرد و مورد نیاز باش، امکان استفاده از آینه لامپ دار وجود داره. بلکه استفاده از این نوع آینه می‌تونه انتخاب بهتری نیز باشه. چرا که با قابلیت ها و عملکردهایی که داره، کاربردی تر هست. علاوه بر این ها از نظر ظاهر نیز از زیبایی قابل توجهی برخوردار هست ، اما مهمترین موارد استفاده اون در زیر اشاره شده .

قیمت آینه لامپ دار
قیمت آینه لامپ دار

کاربرد آینه لامپ دار در آرایشگاه ها

آینه لامپ دار برای فضاهای آرایشگاهی و سالن های زیبایی چه مردانه و چه زنانه می‌تونه بسیار آینه پرکاربردی باشه. زیرا در این فضاها وضوح تصویر در آینه و داشتن نور کافی بسیار اهمیت بالایی داره که ، آینه های امروزی به طور کل شفافیت و کیفیت بالایی را دارا هستن که ، آینه لامپ دار نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مورد نور نیز چون لامپ هایی روی آینه به کار رفته، مقابل آینه لامپ دار روشن و به دید کاملی برای مشاهده در آینه می رسه. امروزه در اکثر آرایشگاه و سالن‌های زیبایی از آینه‌های لامپ دار بهره می‌گیرن.

قیمت آینه لامپ دار

کاربرد آینه لامپ دار در خانه

آینه در هر خانه ای حداقل چندین عدد در بخش های مختلف وجود داره. در میان قسمت های مختلف در خانه قسمت پذیرایی و اتاق خواب از مواردی هستند که آینه لامپ دار در آن ها می تواند انتخاب مناسبی باشه. در واقع کاربرد آینه لامپ دار می‌تونه جلوه خیلی خاصی به این فضاها ببخشه و زیبایی اونا رو چندین برابر کنه.

کاربرد آینه لامپ دار در مزون و فروشگاه لباس

در فضاهایی مثل مزون و فروشگاه به خصوص لباس وجود آینه الزامی هست. و افراد نیازمند این هستن که بتونن خود رو به طور کامل و واضح و با نور کافی در آینه مشاهده کنن. که آینه لامپ دار می‌تونه تمام این نیازها رو به طور کامل رفع کنه. علاوه بر رفع این موارد توسط آینه لامپ دار، زیبایی آینه لامپ دار نیز به گونه‌ای هست که می‌تونه فضای خود رو متحول و زیباتر کنه.

کاربرد آینه لامپ دار در هتل ها

فضای هتل ها و اقامتگاه های مختلف اولین فاکتوری هست که توجه همگان رو به خود جلب میکنه. از این توجه به ظاهر و دکوراسیون آن از اهمیت خیلی خاصی برخوردار هست. و قرار دادن آینه در این فضاها نیز می‌تونه از الزامات باشه. از این رو آینه لامپ دار در میان انواع آینه گزینه ایده آلی خواهد بود.

میزان استاندارد لامپ های مورد استفاده در این آینه

از نکات بسیار مهم در مورد استفاده از آینه لامپ دار می‌توان به تعداد و فاصله لامپ هایی که دورتا دور آینه هستن اشاره کرد.

  • ۱ در وهله‌ی اول تعیین تعداد لامپ های اطراف آینه هست.این تعداد می‌تونه در بازه محدودی تعیین بشه. یعنی برای ایجاد روشنایی مطلوب بهتر هست که تعداد لامپ ها از تعداد استانداردی پیروی کنه.
  • ۲ نکته بعدی در مورد فاصله قرارگیری لامپ ها روی آینه و یا قاب اونه. این فاصله نیز می‌تونه به گونه ای باشه که لامپ ها در فاصله مشخصی نصب بشه. و تغییر در آن به مقدار کمی مجاز هست. چرا که با استانداردسازی در تعداد و فاصله لامپ ها روشنایی واضح و کاملی ایجاد میشه.

بهتر است از چه نوع لامپ هایی برای آینه خود استفاده کنیم

در این آینه ها از لامپ های LED استفاده میشه. با جایگزین شدن لامپ های LED به جای لامپ های رشته ای پر مصرف ، مصرف انرژی برق به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده . طول عمر این نوع لامپ ها نیز بسیار بالاتر هست. و روشنایی که ایجاد میشه بسیار طبیعیه. این موارد موجب شده که لامپ های LED بسیار مورد توجه قرار بگیرن. و از اونا در موارد مختلفی استفاده بشه. همچنین اغلب جایگزین دیگر لامپ های موجود بشه.

مقاومت لامپ ها نیز بسیار بالاست. و به سادگی آسیب نمی‌بینن. و از این رو به راحتی می‌تونه روی آینه نصب و مورد استفاده قرار بگیره.

سفارش آینه لامپی

آینه لامپ دار نیز مثل دیگر آینه ها انواع مختلفی داره. و می توان هرموردی که مورد سلیقه واقع شده رو انتخاب و سفارش داد . صنایع شیشه و آینه فرکو انواع محصولات شیشه ای و آینه ای را به دلخواه و دقیقا مطابق سفارش با کیفیت بالا و کوتاه ترین زمان تولید می‌کنه.در این صورت تیم سفارش شما رو درست مطابق با سلیقه و خواسته شما تحویل میده .حتی این امکان وجود داره که بتوان محصول خود رو در صورت نداشتن رضایت مرجوع کرد.

برای سفارش هر گونه آینه و شیشه از جمله آینه لامپ دار و گرفتن قیمت آینه لامپ دار می‌تونی با مشاورین فرکو 02188068352 تماس بگیری .

.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام فرکو سر بزن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو