Home
طلق یو وی ارزان

طلق یو وی ارزان

پیشرفت صنایع پلاستیکی و از جمله طلق‌ها به حدی رسیده که امروز انواع و اقسام طلق‌ها برای مرتفع کردن نیازهای مختلف ساخته می‌شه. برای نمونه برخی از طلق‌ها از نظر ویژگی‌های فیزیکی یا نوری بهبود یافتن. نور خورشید که از جمله ضروری‌ترین عناصر برای حیات بر روی زمین هست نیز می‌تونه سبب ایجاد ضررهای گوناگون بشه. در این مطلب قصد داریم به محصول طلق یو وی ارزان فرکو که در برابر آثار منفی نور خورشید مقاوم هست بپردازیم.

چرا طلق یو وی

اشعه یو وی که با نام اشعه فرابنفش نیز شناخته می‌شه. بخشی از نور خورشید هست که در محدوده طول موج بین 10 تا 400 نانومتری قرار داره. در حدود 8 درصد از نور خورشید که به زمین می‌تابه ، همین اشعه یو وی اس. اشعه یو وی از جنبه‌های مختلف می‌تونه مضر باشه. از جمله اینکه اشعه یو وی سبب انواع بیماری‌های پوست مثل سرطان پوست هست. البته اشعه یو وی به‌خصوص در پزشکی و صنایع غذایی به منظور ضد عفونی استفاده می‌شه. اما اگر برای مدت زمان زیاد طولانی در معرض اشعه یو وی باشیم، در خطر آسیب دیدن قرار می‌گیریم. نکته مهم دیگر اینکه اشعه یو وی سبب کوتاه شدن عمر طلق می‌شه. طلق‌های معمولی اگر در محیط خارجی و تحت تابش مستقیم خورشید باشن، بعد از مدتی زرد رنگ می‌شن. در حالی که طلق یو وی دوام زیادی داره.

طلق یو وی ارزان

طلق چیست

طلق‌ یو وی ارزان دسته‌ای از پلیمرهای ترموپلاستیک هستن. با پیشرفت‌های عظیم علمی که از اوایل قرن بیستم رخ داد، صنعت پلاستیک‌سازی رشد شگرفی رو تجربه کرد. در واقع امروزه همه جهان در تصرف پلاستیک‌ها قرار داره. نسبت به پلاستیک کلیشه‌های منفی وجود داره. اما واقعیت اینجاست که کاربردها و ویژگی‌های جذاب برخی پلاستیک‌ها محل تردید نیست. مخصوصا که طلق‌ها یکی از پرکاربردترین مواد پلاستیکی هستن. و یک جایگزین عالی برای شیشه محسوب می‌شن. طلق‌ها از جنبه‌های مختلف حتی نسبت به شیشه برتری دارن. به‌خصوص در سال‌های اخیر تلاش شده اس که معایب محدود طلق‌ها نیز برطرف بشه. و این کار تا حدود زیادی موفقیت‌آمیز بوده اس. یکی از طلق‌هایی که بهینه شدن طلق‌های یو وی هستن.

انواع طلق های ضد یو وی

  • طلق پلی کربناتی
  • طلق اکریلیک

طلق اکریلیک

طلق یو وی ارزان ، طلق‌های یو وی اکریلیک یا پلکسی گلاس با ویژگی‌های بسیار مناسب مثل شفافیت بالا و مقاومت خوب رو دارا هستن. از جمله طلق‌هایی هستن که در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن. طلق‌های اکریلیک شفاف و درخشان هستن و وضوح بالایی دارن. طلق‌های اکریلیک نسبت به شیشه 20 برابر قوی‌تر هستن. طلق یو وی ارزان از نوع اکریلیک با همین ویژگی‌ها تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین طلق‌ها شدن. طلق‌های اکریلیک یو وی برای ساخت پنجره، ساخت انواع سقف و سایه‌بان، به منظور پوشیده کردن بالکن و … استفاده می‌شن.

طلق یو وی ارزان

طلق یو وی پلی کربناتی

طلق یو وی ارزان پلی کربناتی دسته دیگری از طلق‌های ضد یو وی هستن که ، به دلیل مقاومت عالی در برابر عوامل فیزیکی شناخته شده هستن. طلق پلی کربنات رو اگر از نظر مقاومت فیزیکی با شیشه معمولی مقایسه کنیم این طلق ها 200 برابر بهتر هستن. این رقم به‌واقع نشان از ارزش بسیار بالای این طلق‌ها داره. به جز این مورد طلق‌های پلی کربناتی دارای خصوصیات و ویژگی‌های مطلوب دیگری نیز هستن. از جمله اینکه این طلق‌ها از نظر شفافیت نیز تقریبا هم سطح با شیشه هستن.

مقایسه انواع طلق یو وی

هر دو طلق یو وی ارزان معرفی‌شده برای کاربردهای مختلف عالی هستن. از نظر مقاومت فیزیکی طلق‌های پلی کربنات نسبت به طلق‌های اکریلیک برتری نسبتا چشمگیری دارن. در عوض طلق‌های اکریلیک از منظر خصوصیات دیداری و نوری کمی بهتر هستن. شفافیت بالاتری دارن. توجه داشته باشین که قیمت طلق پلی کربنات در مقایسه با طلق اکریلیک گرون‌تر هست.

طلق یو وی ارزان

طلق شفاف

در صورتی که نیازمند به بهره‌گیری از نور خورشید داشته باشین، طلق یو وی شفاف بهترین گزینه هستن. نکته مهم اینه که بر خلاف طلق‌های معمولی طلق های یو وی شفاف دوام بسیار خوبی دارن. می‌تونین بدون ترس از زرد شدن طلق از این طلق‌ها در قسمت‌هایی که حتی تحت نور مستقیم خورشید هستن استفاده کنین. با استفاده از این طلق‌ها می‌تونین از حداکثر نور خورشید بهره بگیرین. بدون اینکه نگران آسیب‌های اون باشید. طلق‌های یو وی شفاف به‌خصوص برای ساخت پنجره‌های نورگیر مناسب هستن.

طلق مات

طلق یو وی ارزان مات برای حفظ و بهبود حریم‌خصوصی بهترین گزینه هستن. طلق یو وی مات سبب حفظ محیط از دید بیرونی می‌شه. حتی بسیاری از قسمت‌ها به دلیل مقررات ساختمانی الزاما باید توسط پوشش‌های مات پوشیده بشن. پنجره‌های حیاط خلوت و پاسیو یکی از این موارد هست. برخی قسمت‌ها مثل حمام یا پارتشین‌ها نیز بهتر هست توسط طلق‌های مات پوشیده بشن. به جز این مورد با استفاده از این طلق‌ها می‌تونیم شدت نور خورشید رو نیز کاهش بدیم. برای نمونه اگر بخوایم در قسمت وسیعی طلق کاری کنیم. در صورتی که از طلق مات استفاده کنیم آلودگی نوری به حداقل می‌رسه. طلق‌های مات از منظر زیبایی نیز در سطح مطلوبی قرار دارن. و نماهایی که با استفاده از این طلق‌ها ساخته می‌شن، بسیار زیبا هستن.

طلق رنگی

طلق رنگی از نظر تنوع رنگی نیز بسیار غنی هستن. شما می‌تونین با سلیقه خود نسبت به دکوراتیو ساختمان خود با طلق‌های رنگی اقدام کنین. و نگرانی از بابت پیدا نکردن رنگ دلخواه خود نداشته باشین. این نوع از طلق یو وی ارزان می‌تونه خیلی فضا و محیط شما رو تغییر بده و زیباتر کنه. چون رنگ‌ها وقتی به فضایی اضافه بشن، به اون رنگ و روح تازه‌ای می‌بخشن.

قیمت

قیمت طلق یو وی ارزان تابع برخی از فاکتورهاست. قیمت طلق یو وی پلی کربناتی به دلیل استفاده از متریال گرون‌قیمت برای ساخت این طلق‌ها بالاتر هست. طلق‌های اکریلیک نیز با وجود ویژگی‌های خوب قیمت با صرفه‌ای دارن. توجه داشته باشین که موارد دیگری مثل ضخامت بر قیمت طلق مؤثر هستن. برای اطلاع از قیمت انواع طلق می‌تونین از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس استفاده کنین . هر سؤال و ابهامی هم که داشته باشین، همکاران فرکو آماده پاسخگویی به شما هستن. تا بتونن شما رو در خرید بهتر و مناسب‌تر راهنمایی کنن.

طلق یو وی ارزان

سفارش طلق یو وی

فرکو به عنوان یکی از برندهای ایرانی موفق به تولید انواع طلق یو وی ارزان با کیفیت شده اس. که توان رقابت بالایی با طلق‌های وارداتی دارن. فرکو برای تولید طلق به ریزترین و فنی‌ترین نکات توجه داره. و کسب رضایت مشتری از مهمترین اهداف مجموعه محسوب می‌شه. برای ثبت سفارش محصولات فرکو می‌تونین هم به صورت حضوری و هم به شیوه غیر حضوری اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری با شماره‌های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس، تماس حاصل کنین. می‌تونین ابتدا از کارشناسان فرکو برای یافتن طلق مناسب استفاده شما مشاوره بگیرین. همچنین می‌تونین با حضور در محل کارگاه فرکو ضمن مشاهده محصولات در صورتی که مورد پسند واقع شد برای ثبت سفارش اقدام کنین.

پل ارتباطی با فرکو

شما می‌توانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

شما می‌توانید با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنین : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح‌ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو