Home
شیشه رنگی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه بین کابینتی طرح دار

شیشه لاکوبل رنگی می‌تونه رویای زیبا آفرینی رو به واقعیت تبدیل کنه. انواع نماهای لاکچری ، پارتیشن‌های جذاب ، بین کابینتی‌های بی‌نظیر همه و همه در سایه‌ی شیشه‌های رنگی و لاکوبل تولید و ساخته میشن . که باعث تغییرهای اساسی در دکوراسیون‌های داخلی و خارجی میشه. و خاص و لاکچری بودن رو به محیطش هدیه میده.

شیشه رنگی

آچه در این مقاله خواهید خواند

شیشه های جدید لاکوبل

  یک نوع شیشه است که از یک طرف با رنگ کیفیت بالا پوشانده شده . از این نوع شیشه برای دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده می شود . این شیشه بسیار جذاب و روحیه بخش است .رنگی بودن این شیشه لاکوبل بسیار آن را چشم گیر کرده .شیشه لاکوبل به دلیل براقیت با نور بازی میکند و چشم اندازهای جدید ایجاد میکند .

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

ادامه مطلب

شیشه لاکوبل به سه دسته تقسیم می‌شود.که در ادامه مقاله به صورت جزیی به ان می پردازیم.از این شیشه ها برای طراحی دکوراسیون داخلی بسیار استفاده میشود.این شیشه فضا را مدرنن و خاص میکند.و در بسیاری از مکان ها چه داخلی و چه خارجی میشود استفاده کرد.شیشه لاکوبل ها مقاومت بالایی دارند. و با سفارش شما میتوان ان ها را مقاوم تر در برابر ضربه و حرارت کرد.در صورت نیاز و سفارش شیشه ها را میتوان لمینت و سکوریت کرد تا با خیال راحت ان ها را در هرمکانی استفاده کید. که در صورت شکسته شدن خطری افراد را تهدید نکند.

شیشه جدید لاکوبل
شیشه های جدید لاکوبل

از این نوع شیشه برای دیوار ها استفاده نمود که بسیار فضا را جذاب میکند و اتاق مورد نظرتان را بزرگتر نشامن میدهند.به دلیل اینکه حالت براق دارند باعث میشود فضای شما دلبازتر شود.و هم اینکه یک فضای مدرن و خاص را به شما هدیه میدهد.. حتی می‌توان برای سفارشی کردن میز مبلمان و حتی تخته وایت برد مورد استفاده قرار بگیرد .

شیشه بین کابینتی طوسی

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

شیشه لاکوبل سفید
شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی یک شیشه رومیزی عالی

ازشیشه لاکوبل به راحتی میتوان به عنوان شیشه رومیزی استفاده نمود.این شیشه در ضخامت های مختلفی تولید میشود.که بعد از مشاوره با کارشناسان میتوانید شیشه مناسب میز خود را سفارش دهید.شیشه لاکوبل با یک دستمال معمولی به راحتی تمیز میشود و شما دیگر نیاز به شیشه پاک کن ها ندارید.علاوه بر آن عمر طولانی دارند.چون رنگ شیشه لاکوبل در قسمت پشت و زیرین شیشه زده میشود و خط و خش روی شیشه ایجاد نمیشود و عمر شیشه نیز طولانی میشود.

شیشه لاکوبل رنگی

از شیشه لاکوبل رنگی در چه جاهایی میتوان استفاده نمود

شیشه لاکوبل رنگی کاربرد های بی حد و حسابی دارد. می توان از آن برای تزئین هتل ها مغازه ها ، بین کابینتی ،دفاتر یا دوش استفاده کرد . حتی با روکش ضد باکتری که دارد می توان از آن برای ساخت دستگاه های پزشکی و در مطب ها استفاده کرد.از این شیشه به جای تخته وایت برد یا همان گلس برد استفاده میکنند که هم بسیار شیک و هم بدون کثیف کاری و هم خاص است.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه لاکوبل

البته باید توجه داشت که شیشه لاکوبل برای کاربردهای خارجی خیلی مناسب نیست . زیرا نور را از خود عبور نمیدهد و باعث میشود داخل ساختمان تاریک باشد.به همین دلیل از شیشه لاکوبل بیشتر برای فضای داخلی استفاده میشود.

به دلیل اینکه شیشه و شیشه لاکوبل سطحی صاف و صیقلی دارند به راحتی میتوان از آن برای دیوارپوش های غذاخوری و رستوران ها استفاده نمود زیرا گرد و غبارهای و چربی روی آن باقی نمی‌ماند و فقط با یک دستمال ساده بسیار تمیز میشود.

شیشه رنگی
شیشه های جدید لاکوبل
  • برای بین کابینت ها
  • در های کابینت
  • میز ها
  • میز پیشخوان
  • لابی
  • اسانسور ها
  • به عنوان پارتیشن ها و جداکننده ها
  • گلس برد
شیشه رنگی
شیشه لاکوبل

پارتیشن ها

شیشه های لاکوبل به عنوان پارتیشن و جدا کننده نیز استفاده میشود.به دلیل داشتن رنگ های زیبا و براق بیار پرطرفدار است.این نوع شیشه چون شفاف نیست و از یک طرف طرف دیگر آن مشخص نمیشود به راحتی میتوان به عنوان پارتیشن در ادارات و مکان های مختلف استفاده کرد.و محدودیت دید در بین قسمت های مختلف ایجاد نمود.

شیشه بین کابینتی
شیشه جدید لاکوبل

بین کابینتی

از این شیشه های رنگی برای بین کابینت ها استفاده میشود.شما میتوانید بجای کاشی از این نوع شیشه لاکوبل استفاده کنید.روی شیشه بین کابینتی میتوانید طرح مورد نظر خود را چاپ کنید.از طرح های ساده گرفته تا طرح های دو و سه بعدی که زیبایی آشپزخانه شما را دوبرابر میکند.

این شیشه فضای اشپزخانه را جذاب و مدرن میکند و دارای رنگ های متفاوت و زیادی نیز هست.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

گلس برد

شیشه گلس برد یا همان وایت برد را میتوان در مراکز اداری ،اتاق کنفرانس ها،مراکز آموزشی نصب نمود و از آن به راحتی استفاده کرد.این تخته وایت برد به راحتی پاک میشود و میتوان آن را در رنگ های مختلف تولید کرد.

علاوع براین از این شیشه لاکوبل که به عنوان تخته گلس برد استفاده میکنیم را روی میز ها به عنوان شیشه رومیزی نصب نمود و برای کلاس های آموزشی استفاده نمود.به راحتی میتوان روی آن ها نوشت و تدریس کرد.

شیشه گلس برد لاکوبل
شیشه رنگی

انواع شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی فرکو دارای انواع رنگ و طرح می باشند که می توانیم به یکی از آنها که شیشه لاکوبل هستند اشاره کنیم . یکی از ویژگی های مهم و کاربردی این شیشه بین کابینتی میتوانیم به ، ضد حرارت بودن آنها که در برابر گرما و آتش اشاره کنیم که مقاومت بالایی دارند. و همچنین نشکن بودن آنها که در برابر ضربه بسیار مقاومت دارند و اشاره کرد ، که باعث میشود شما با خیال آسوده در فضای زیبای آشپزخانه و یا مکان های شلوغ و پر رفت آمد استفاده کنید .

شیشه لاکوبل مشکی
شیشه رنگی

شیشه لاکوبل رنگی برای آشپزخانه و کابینت ها

این مدل شیشه در رنگ های متفاوتی تولید میشوند که بسیار جذاب می باشند.از این نوع شیشه برای بین کابینت و حتی در های کابینت ها استفاده میشود.این نوع شیشه به راحتی و با یک دستمال تمیز و پاک می شود.شما میتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا ما برای شما طراحی و تولید کنیم.برای دیدن مدل ها و طرح ها میتوانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.در صورتی که نتوانستید حضوری به کارگاه تولیدی سربزنید میتوانید سفارش خود را به صورت غیر حضوری و از طریق واتزاپ ثبت کنید.

شیشه رنگی بین کابینت
شیشه رنگی

شیشه متالاک و شیشه لاکوبل رنگی به عنوان شیشه ای با دوام معروف هستند

شیشه لاکوبل و شیشه متالاک تحت مراحل دقیق تولید و توزیع قرار می گیرند. و ما به شما این اطمینان را میدهیم که هر صفحه، از سطح بالایی از کیفیت برخوردار است.رنگ ها یکنواخت و یکدست هستند.به خوبی می چسبد و رنگ های استفاده شده سازگار با محیط زیست هستند.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشهطوسی لاکوبل

اینکه خود شیشه حالت نشکن ندارد ،اما در شیشه لاکوبل یک ورق لمینت میچسبانند که در برابر شکستن و پخش شدن ان جلوگیری میکند. با این کار ایمنی شیشه در برابر ضربه و شکستن بیشتر میشود هنگام شکستن شیشه پودر نمیشود و اسیب و جراحتی به جای نمیگذارد.لمینت ایمنی شیشه را تقویت میکند ولی به شرطی که درست به شیشه چسبیده شود.شیشه لاکوبل حالت انعکاس و براق دارد.

شیشه لاکوبل رنگی
شیشه رنگی

مهم ترین ویژگی شیشه لاکوبل رنگی

این محصول باعث میشود آشپزخانه شما بسیار زیبا و مدرن به چشم بیاید.وهمینطور در مقابل گرما و رطوبت بسیار مقاوم است.به دلیل این مزیت های منحصر به فرد و طراحی جدید بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

شیشه لاکوبل رنگی مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن ها که باعث شده تا مورد استقبال افراد قرار بگیرد ظاهر مدرن و زیبای آن می‌باشد.میتوان این نوع شیشه ها را نیز به صورت لمینت و سکوریت تولید کرد تا مقاومتشان بالا رود.

شیشه دیوار پوش

انواع شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل رنگی طرح دار

شیشه لاکوبل رنگی را میتوان طرح دار سفارش داد .با استفاده از دستگاه سندبلاست میتوان هرطرحی را که بخواهید روی شیشه لاکوبل خود ایجاد کنید.همچنین میتوان شیشه لاکوبل رنگی را نیز شبیه به اجرهای تزئینی در اورد.و از آن ها در رنگ های مختلف برای فضای بین کابینت استفاده نمود.

شیشه لاکوبل طرح دار

شیشه لاکوبل رنگی سکوریت

شیشه های رنگی و معمولی را میتوان در طی انجام فرایندی تبدیل به سکوریت نمود.شیشه های سکوریت مقاومتشان در برابر ضربه و شکسته شدن بالاتراز شیشه های معمولی است.به شیشه های سکوریت نشکن هم میگویند.به دلیل مقاومت این شیشه ها را به راحتی در مکان های مختلف و شلوغ استفاده کرد و جای هیچ نگرانی بابت شکستن نیست.به دلیل براقیت و زیبایی که دارند میتوان با نصب آن ها فضایی مدرن و چشمگیر و بزرگ و‌روشن را ایجاد کرد.به بخاطر اینکه این شیشه نور را بازتاب میکند و براق است ،همین امر باعث میشود تا فضای شما بزرگ تر از حد معمولی دیده شود.

ایم مدل شیشه سکوریت موقع شکستن به قطعات ریزی تبدیل میشوند.که خطر خاصی برای افراد ندارند.

شیشه لاکوبل نشکن

شیشه لاکوبل رنگی لمینت

شیشه لاکوبل ها را علاوه بر سکوریت میتوان لمینت کرد.شیشه های لمینت شده ویژگی خاصی دارند و با ان ها دیگر استرس اینکه خطر های جانی در مواقع شکستن داشته باشد را ندارد. زیرا موقع شکستن قطعات ریز شیشه و ترک خورده ان به لایه زیرین خود که لمینت میباشد میچسبد و روی زمین نمی ریزد.

شیشه لاکوبل وایت برد لمینت

شیشه لاکوبل رنگی چاپی

علاوه بر اینکه میتوان شیشه لاکوبل ها را طرح دار کرد میتوان روی شیشه ها با دستگاه مخصوص طرح مورد نظر را چاپ کرد.شیشه لاکوبل چاپی بسیار خاص و زیبا است زیرا میتوان طرح های خاص را روی آن چاپ نمود.

اگه فضای اشپزخانه شما پنجره ای به سمت بیرون ندارد و شما همیشه در رویای خود دوستداشته اید تا پنجره اشپزخانه شما روبه طبیعتی زیبا باز شود به راحتی میتوانید با نصب این شیشه لاکوبل بین کابینتی و چاپ طرح طبیعت و زیبا این هدیه را به خود بدهید تا یک اشپزخانه زیبا که پنجره ای به سمت منظره ای زیبا را دارد.

شیشه لاکوبل چاپی

شیشه لاکوبل رنگی طرح سنگ

شیشه لاکوبل طرح سنگ یکی از پرطرفدار ترین شیشه ها میباشد.این طرح در رنگ های مشکی طوسی و سفید تولید میشود که رنگ سفید آن واقعا خاص و زیبا است.شیشه لاکوبل طرح سنگ را میتوان به عنوان شیشه بین کابینتی،شیشه های اپن،شیشه رونیزی مخصوصا برای میزها با پایه فلزی که طرح های مدرنی هستند استفاده نمود.

شیشه لاکوبل طرح سنگ

شیشه رنگی

اطلاعات بیشتر و سفارش

اگر شما میخواهید بیشتر در مورد شیشه لاکوبل رنگی و متالاک بدانید میتوانید با کارشناسان فرکو تماس بگیرید.همه رنگ های ما با ضخامت استاندارد ۴میلی متر وجود دارد .اگرچه بعضی از آنها در ضخامت ۶میلی هم وجود دارد.ما میتواینم شیشه لاکوبل با ضخامت ۶میل را پردازش کنیم تا شامل برش ها،لبه های مورب و پرداخت شود.ابن نوع شیشه در برابر حرارت هم مقاوم است.در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد، شیشه رنگی ما ، دریغ نکنیدو با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢تماس بگیرید.

شیشه بین کابینت
شیشه لاکوبل
شیشه گلس برد لاکوبل

برای سفارش این شیشه با ما هماهنگ باشید

  • در حالی که ما تلاش می کنیم هر رنگی را در انبار داشته باشیم ، فروش زیاد همیشه این امکان را فراهم نمی کند. لطفاً قبل از سفارش با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق به شما بدهند.شماره تماس 02188068352
  • این رنگ ها در ضخامت های 6 میلی متر و همچنین ضخامت 4 میلی متر موجود است.
شیشه مشکی لاکوبل
شیشه رنگی مدرن لاکوبل

مزایای استفاده از شیشه لاکوبل رنگی


مقاومت و بادوام بودن شیشه لاکوبل رنگی


به دلیل اینکه از مواد با دوام درست شده و مقاومت خوبی دارد میتوانید از آن ها در شیشه رومیزی،درهای کشویی،درهای کابینت ها،شیشه بین کابینتی استفاده شود.این مواردی که نام بردیم مثل کشو ،در کابینت،بدلیل اینکه امکان ضربه زدن و فشار وجود دارد باید از شیشه های مقاوم و محکم در ساخت آن ها استفاده نمود.

شیشه لاکوبل سفید

شیشه های لاکوبل در ضخامت های مختافی ساخته میشوند و تقریبا همه مدل ها و رنگ های این شیشه به دلیل سکوریت شدن از لمینت مقاومت خوبی برخوردار میباشند.و میتوان از این شیشه های رنگی زیبابرای جاهای پر رفت و امد استفاده نمود.

شیشه رنگی


ظاهری زیبا و براق و یکنواخت


به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و رنگ های زیبا این شیشه از هرنظر جز بهترین و زیباترین شیشه های موجود در بازار میباشد و بسیار در دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد.

شیشه مشکی لاکوبل

براق بودن این شیشه باعث میشود تا اتاق و محلی که این شیشه در انجا وجود دارد بزرگتر و دلباز تر دیده شود.وقتی برای شیشه لاکوبل های بین کابینتی ال ای دی هم نصب میکنید نور روی شیشه ها می افتد و براقیت شیشه لاکوبل های بین کابینت دو چندان میشود و منظره ای چشم نواز را میسازد.

شیشه جدید لاکوبل

موقع شکستن پخش نمیشود


به دلیل استفاده از لمینت در این شیشه در برابر ضربه با دوام است و خیلی دیر میشکند و بعد از شکستن اسیب کمتری وارد میکند.

با این حساب شما میتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و راحت فرزندان خود را با آسودگی در منزل تنها بگذارید.زیرا دیگر کودک شما موقع بازی کردن و یا پرت کردن اشیا به سمت این شیشه ها نمیشکنند و اگر بشکنند این شیشه ها پخش نمیشوند.و از اسیب جدی جلوگیری میشود.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه لاکوبل رنگی در برابر حرارت مقاوم است 

 شما می توانید از این نوع شیشه  برای درهای مایکروفر و فر استفاده کنید که با وجود گرما هیچ مشکلی برای شیشه  به وجود نمی آید. و همچنین می توانید رنگی را که با آشپزخانه خود ست می شود را برای درهای فرو درهای کابینت خود سفارش دهید.

انواع شیشه

مقاوم در برابر رطوبت  و آب 

شیشه لاکوبل رنگی  می‌توانید برای زیبایی سرویس بهداشتی یا حمام، که این مکان ها دارای رطوبت هستند و در ارتباط مستقیم با آب می باشند استفاده شوند.انتخاب این نوع شیشه هم سرویس بهداشتی شما را زیبا میکند و هم کاربردی است. 

شیشه جدید لاکوبل

مقاوم  در برابر خط و خش و شکستگی 

به خاطر اینکه از شیشه سکوریت به عنوان ماده پایه شیشه لاکوبل استفاده شده و وجود برچسب سیلیکونی یا pvc در شیشه رنگی لاکوبل باعث می شود که در برابر شکستگی مقاوم شود. سیلیکون از رنگ روی شیشه محافظت می کند که اگر ضربه با یک شیء به شیشه بخورد رنگ  آن نرود. 

دیوار پوش

تمام رنگ های شیشه لاکوبل رنگی سازگار با محیط زیست هستند


آنها با انتشار سطح بسیار کمی از ترکیبات آلی ، کیفیت هوای داخلی را حفظ می کنند و سازگار با محیط زیست هستند.

لاکوبل

تنوع زیاد رنگ


شما میتوانید از رنگ های بسیار زیبا این نوع شیشه استفاده کنید.تنوع رنگی شیشه لاکوبل بسیار بالا است.با کمک رنگ های شفاف و براق این شیشه میتوانید به محیط روح ببخشید و فضای اتاقتان را منحصر به فرد و دلبازتر کنید.

شیشه لاکوبل

سرعت بخشیدن به کار

به دلیلی اینکه این شیشه ها از قبل رنگی هستند دیگر لازم نیست شما ان ها را رنگ کنید و در وقت شما صرفه جویی میشود.این کار باعث میشود وقتی شما سفارش شیشه لاکوبل رنگی بدهید زمان کمتری انتظار بکشید تا شیشه به دست شما برسد.

شیشه جدید لاکوبل

کاربردهای شیشه لاکوبل در مناطق مسکونی

صاحبان خانه می تواند .از پانل های شیشه رنگ آمیزی شده برای افزودن عناصر منحصر به فرد و مدرن به خانه خود استفاده کنند .

نه تنها می توان از شیشه برای پر کردن فضای خالی دیوار استفاده کرد. بلکه می توان از آن در آشپزخانه و حمام استفاده کرد. یکی از روند های مدرن و جدیدی که بسیاری از صاحبان خانه از آن پیروی می کنند .استفاده از شیشه های رنگ آمیزی شده در آشپزخانه به عنوان پشت پرده است. نه تنها از این شیشه بهتر نگهداری می شود. بلکه می‌توان به کاهش میکروب ها و باکتری های محصولات غذایی کمک کند.

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی چه مشخصاتی دارد 

 برای تولید  این شیشه از تکنولوژی جدید استفاده شده به خاطر همین مقاومت بالایی دارد و مستحکم است. جنس شیشه لاکوبل از شیشه سکوریت است.بعد از اینکه شیشه را رنگ کردند از برچسب پی وی سی و سیلیکون استفاده می‌کنند. استفاده از این برچسب pvc هم جلوگیری می کند از خط افتادن روی رنگ و هم باعث میشود موقع شکستن شیشه به اطراف پرت نشود و ایمنی بیشتری داشته باشد.

شیشه لاکوبل

علاوه بر این این نوع شیشه زنگ نمیزند و میتوان از این شیشه برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد.

شیشه بین کابینتی

موارد استفاده از شیشه لاکوبل رنگی 

این نوع شیشه تقریباً در همه جا قابل استفاده است و کاربرد دارد.در فضاهای داخلی به عنوان دیوارپوش یا در های کابینت و کشو ها،در های آسانسور دیواره های داخلی آسانسور، لابی ،راهرو حمام سرویس بهداشتی استفاده می شود.برای درهای سرویس بهداشتی شیشه میز ناهارخوری پارتیشن ها شیشه رومیزی . به دلیل اینکه این نوع شیشه کاملاً در برابر رطوبت و آب مقاوم است برای کف سرویس دیواره های حمام استفاده می شود. علاوه بر فضای داخلی در فضای خارجی هم مورد استفاده قرار میگیرد. مثلاً تابلوها ،ستونهای پارکینگ و …  .

شیشه جدید لاکوبل

چگونگی نصب شیشه لاکوبل رنگی 

 این نوع شیشه رنگی  رامی توان با الماسی که همه شیشه ها را برش می زنیم برش زد و به سایز دلخواه و طرح مورد نظر در آورد.این شیشه ها قابلیت  ایجاد سوراخ را با دستگاه سوراخ زن  یا  دریل را دارند.لبه های شیشه رنگی لاکوبل را میتوان با دستگاه دیاموند یا با دستگاه تراش حالت پخ ایجاد کرد.وبا چسب های مخصوص آن را به دیوار زیرین که میتواند از هر جنسی باشد بچسبانیم.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

از ویژگی خاص شیشه لاکوبل می توان به این اشاره کرد :

بعد از انجام سکوریت و برش های لازم به دلیل اینکه در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم است .می توان از شیشه لاکوبل برای صفحه گاز رومیزی، درب فر یا ماکروفراستفاده نمود. به دلیل مقاومت کامل آن در برابر آب می‌توان از این شیشه برای سینک ظرفشویی و دیواره های حمام استفاده کرد.بدلیل اینکه این شیشه بسیار زیبا و خاص است و رنگ های متفاوت و زیادی دارد میتوان از آن در بین کابینت بجای کاشی استفاده نمود.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل مدرن

چگونه می توان مقاومت شیشه لاکوبل رنگی را در برابر ضربه و حرارت افزایش داد 

ما می توانیم شیشه لاکوبل را در کوره های سکوریت با دمای بالا ذوب کنیم . سپس  با باد خنک آن را سرد کنیم .این عمل باعث می شود دمای شیشه یکدفعه پایین می آید . باعث سخت شدن و مقاومت ان میشود.بعد از  بعد از چسباندن لمینت روی شیشه و سکوریت کردن آن می‌توان به راحتی از این شیشه به عنوان پارتیشن های اداری درب های سرویس ها استفاده کرد .زیرا این شیشه عایق صوت حرارت هم می‌باشد و مقاومت آن در برابر ضربه و شکستن بالا میرود. 

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی سکوریت و لمینت شده

یکی از بزرگترین و ضروری ترین ویژگی هایی که شیشه لاکوبل رنگی که توسط صنایع فرکو تولید می شود قابلیت سکوریت و لمینت شدن است. در اصل در صنایع فرکو با قرار دادن شیشه ها در کوره های بسیار داغ (دمای 400 الی 700 سانتی گراد) قرار می دهند. و پس از انجام این مرحله شیشه را به صورت یکنواخت سرد می کنند.این عملکرد حالت سکوریت شدن را به شیشه می دهد. در اصل این عملکرد شیشه را در برابر ضربه بسار مقاوم می سازد.

حتی اگر شیشه ها را به حالت لمینت در بیاورند. شما عزیزان می توانید به راحتی آن را در پارتیشن ها،ساختمان های اداری،اتاق ها و خیلی از محیط های دیگر استفاده کنیم. در کل می توان گفت شما عزیزان پس از برشکاری، و یا سکوریت کردن شیشه هایتان به دلیل برخورداری آن ها از مثقاومت و ضد ضربه بودن بسیار بالا می توانید آن هارا به راحتی در تمامی محیط های خود استفاده کنید.

شیشه لاکوبل

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه جدید لاکوبل

برای دیدن نمونه رنگ ها کلیک کنید.

شیشه جدید لاکوبل
شیشه لاکوبل آشپزخانه
شیشه لاکوبل طرح دار
شیشه های جدید لاکوبل
شیشه های جدید لاکوبل
شیشه های جدید لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه جدید لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل
شیشه مشکی لاکوبل
شیشه لاکوبل سفید
شیشه طوسی لاکوبل
شیشه گلس برد لاکوبل
شیشه جدید رنگی
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
مهم ترین ویژگی شیشه رنگی لاکوبل رنگی

این محصول باعث میشود آشپزخانه شما بسیار زیبا و مدرن به چشم بیاید.وهمینطور در مقابل گرما و رطوبت بسیار مقاوم است.به دلیل این مزیت های منحصر به…

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل رنگی

7 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان صنایع فرکو در تماس باشین ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

    1. سلام وقتتون بخیر اقا اسد عزیز.خیر محصولات ما رنگاشون نمیره.چون رنگی که به شیشه میخوره بین دیوار و خود شیشه میمونه. و هیچگونه دسترسی به رنگ نیست.و ما محصولاتمون گارانتی دارن و اگه مشکلی پیش بیاد میتونین محصولتون تعویض کنین.

    1. سلام برای اطلاع از قیمت لحظه ای و دقیق با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو