Home
شیشه بین کابینتی جدید

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

آشپزخونه به‌عنوان مرکز اصلی و قلب هر خونه‌ای می‌تونه تلقی بشه. پس دکوراسیون و انتخاب وسیله‌ها و طراحی اون بسیار حائز اهمیت هست. پیشرفت هرروزه در صنعت و طراحی داخلی باعث شده تا تنوع محصولات در دکوراسیون نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشه. با انتخاب کابینت‌ها نمای کلی آشپزخونه مشخص می‌شه و درواقع کابینت از ابزار اصلی در زیبایی و طراحی آشپزخونه به‌حساب میاد. علاوه بر آن فضای بین کابینت‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی مختص به این قسمت هست و برای این منظور طراحی‌شده .

فضایی که بین کابینت‌ها وجود داره، معمولاً با انواع کاشی‌ها و سرامیک‌ها پر می‌شه. ولی چند سالی هست که شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی با توجه به مزیت‌های فوق‌العاده و زیبایی چشم‌نوازی که داره به‌راحتی جایگزین اونا شده .

شیشه لاکوبل می‌تونه در دسته‌بندی شیشه‌های رنگی قرار بگیره که بیشتر برای استفاده در قسمت‌های داخلی به‌کاربرده می‌شه. البته گاهی در نما و طراحی خارجی نیز استفاده می‌شه. ولی عمده کاربرد آن برای استفاده در طراحی داخلی هست.

از یک سمت با استفاده از رنگ باکیفیت پوشونده می‌شه و براقی و زیبایی خاصی داره. با نور می‌تونه بازی کنه و چشم‌اندازهای جدیدی ایجاد کنه.  طیف وسیعی از رنگ‌ها نیز برای آن وجود داره. بر طبق سلیقه و متناسب با کابینت‌ها و فضای کلی می‌تونه رنگ آن انتخاب بشه.

شیشه لاکوبل بین کابینتی
شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی1

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن برخی رنگ‌ها به این سایت مراجعه فرمایین.

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی در رنگ و طرح‌های مختلف در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهترین کیفیت تولید می‌شه.می‌تونی برای سفارش این محصول با شماره 021-88068352 تماس حاصل کنی تا مشاوران فرکو بتونن شما رو راهنمایی کنن.

تفاوت‌های کاشی و سرامیک با شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی مزیت‌های بسیاری در مقایسه با کاشی و سرامیکی که در فضای بین کابینت‌ها قرار می‌گیره، داره. ازجمله این‌که:

. وقتی کاشی‌ها و سرامیک‌ها در فضای خالی مابین کابینت‌ها استفاده می‌شه، درزها و خطوطی بین خودشان ایجاد می‌کنن که رهایی از اونا نیز اجتناب‌ناپذیر هست. ولی در صورت استفاده از شیشه لاکوبل دیگر شاهد این درزها و خطوط نیستیم. درواقع بین کابینت‌ها فضای یکدستی ایجاد می‌شه. این مسئله در زیبایی کلی و یکدست بودن فضای آشپزخونه تأثیرگذار هست.

. تنوع رنگ و طرح شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی بسیار زیاد هست. می‌تونی از بین طیف گسترده‌ای که برای رنگ‌های آن وجود داره انتخاب کنی. همچنین برای انتخاب شیشه لاکوبل طرح دار نیز انتخاب‌های بسیاری وجود داره. ازاین‌جهت که امکان انتخاب از بین طرح‌های آماده‌ای که وجود داره، میسر هست. وهم اگر طرح خاصی موردنظر و سلیقه شماست رو می‌تونیم با بالاترین دقت و کیفیت روی شیشه لاکوبل اجرا کنیم . درواقع محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ وجود نداره و می‌تونی از بین بی‌شمار طرح و رنگی که برای این نوع از شیشه‌ها وجود داره قابلیت انتخاب داشته باشی و سفارش بدی.

شیشه لاکوبل طرح دار بین کابینتی
شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی2

. مزیت پراهمیت دیگر مربوط به نظافت و تمیز کردن اونه. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی به‌سادگی کثیف نمی‌شه و همچنین بسیار راحت‌تر از کاشی و سرامیک با استفاده از یک دستمال به‌راحتی تمیز می‌شه. بعد از تمیزی نیز لکه‌ای روی آن باقی نمی‌مونه. این موضوع می‌تونه از فاکتورهای مهم به‌خصوص برای فضای آشپزخونه باشه که شیشه لاکوبل اونو به‌سادگی حل کرده.

. باگذشت زمان و در طول استفاده از کاشی‌ها و سرامیک‌ها ممکنه رنگ و ظاهر و کیفیت اونا دست‌خوش تغییر بشه و درواقع از کیفیت اونا کاسته بشه. اما در صورت استفاده از شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی دیگر چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. زیرا شیشه‌های لاکوبل به‌گونه‌ای هستن که حتی باگذشت زمان و در طول استفاده و با کشیدن دستمال بر روی آن‌ها همچنان ظاهر زیبا و درخشانی خود رو حفظ می‌کنن. درواقع طول عمر بسیار بالاتری در مقایسه با کاشی و سرامیک داره.

کاربردهای شیشه لاکوبل

اصلی‌ترین کاربردی که این نوع شیشه‌ها دارن اینه که در فضای بین کابینت‌ها استفاده می‌شه که به‌عنوان شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی شناخته می‌شه. اما از دیگر کاربردهای شیشه لاکوبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. به‌عنوان دیوار پوش برای استفاده در مکان‌های مختلف مثل خانه، دفاتر، رستوران‌ها و… مناسبه. حتی با توجه به تنوع رنگی بالا و دارا بودن رنگ‌های شاد می‌تونن در مکان‌هایی که به کودکان مرتبط هست استفاده بشن. علاوه بر زیبایی که دارند، اجازه رشد  باکتری رو نیز به روی خود نمیدن.

دیوارپوش شیشه لاکوبل
دیوارپوش با شیشه لاکوبل

. از شیشه‌های لاکوبل می‌توان به‌عنوان شیشه رومیزی نیز استفاده کرد. رنگ آن نیز متناسب با فضای کلی و دکوراسیون موجود قابل انتخاب کردن هست.

. اگر برای سفارش پارتیشن تمایل دارین که قابلیت دید نداشته باشه و حریم خصوصی حفظ بشه، شیشه لاکوبل می‌تونه گزینه مناسبی باشه.

پارتیشن با شیشه لاکوبل
پارتیشن شیشه لاکوبل

. برای ساخت قفسه‌های شیشه‌ای اگر انتخابتون شیشه‌رنگی هست، شیشه لاکوبل از بهترین گزینه‌ها می‌تونه باشه. در این صورت یک محصول متفاوت و خاص خواهید داشت که فوق‌العاده زیبا هم زیباست.

قفسه شیشه ای لاکوبل
قفسه شیشه لاکوبل

. نرده‌های کنار راه‌پله‌ها می‌تونه از شیشه لاکوبل باشه. در این صورت یک فضای متفاوت نیز ایجاد می‌شه.

. شیشه میز جلومبلی و عسلی نیز می‌تونه از جنس شیشه لاکوبل بارنگ‌های بسیار متنوع انتخاب بشه.

. برای قسمتی از درب‌ها که شیشه به کار می‌ره، شیشه لاکوبل جایگزین مناسبی در مقایسه با شیشه‌های معمول داره. همچنین برای درب شیشه‌ای به‌صورت کامل نیز با توجه به کیفیت و ظاهر زیبایی که داره، می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

. درب کمدها و کمدهای دیواری نیز می‌تونن از جنس شیشه لاکوبل باشن. در این صورت ظاهر فوق‌العاده و زیبا خواهند داشت. در کل برای درب‌های استاندارد و کشویی به‌راحتی قابلیت استفاده داره و همچنین زیبایی و جلوه خاصی نیز ایجاد می‌کنن.

کمد دیواری با شیشه لاکوبل
کمد دیواری شیشه لاکوبل

ویژگی شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی ظاهری صاف، یکنواخت و براق داره. با استفاده از اون در فضای خود به‌خصوص آشپزخانه یک فضای بسیار زیبا و منحصربه‌فرد ایجاد خواهید کرد.

در برابر خط و خش مقاومت بسیار بالایی داره و به‌راحتی روی اون خط و خطوطی ایجاد نمی‌شه.

شیشه لاکوبل بین کابینتی
شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی3

. مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد. به همین دلیل به‌راحتی می‌تونه پشت اجاق‌گاز و اطراف آن نصب بشه بدون این‌که مشکلی برای آن پیش بیاد. درواقع با تغییر درجه حرارت، تغییری در کیفیت آن در مقایسه با دیگر قسمت‌ها به وجود نمیاد.

. شیشه لاکوبل در برابر رطوبت دوام بالایی داره، پس برای استفاده در حموم و سرویس‌های بهداشتی یک انتخاب بسیار ایده آل می‌باشد. چون حمام و سرویس بهداشتی جز محیط‌های مرطوب به‌حساب میان و در اونا بخار و تغییر دما صورت می‌گیره، پس استفاده از شیشه لاکوبل بسیار مناسبه.

شیشه لاکوبل در حمام
حمام با شیشه لاکوبل

. تنوع رنگ و طرح بسیار گسترده‌ای دارن که می‌تونین از بین اونا انتخاب کنین. همچنین طرح پیشنهادی خود رو نیز می‌تونین سفارش بدین تا بتونین شیشه‌رنگی لاکوبل بین کابینتی منحصربه‌فرد و فقط مختص به خود داشته باشین. درنهایت نیز بتونین یک آشپزخونه و یا اگر در جای دیگری استفاده می‌کنین، یک فضایی برحسب سلیقه و دلخواهتون ایجاد کنین.

  . تمام‌رنگ‌هایی که برای شیشه لاکوبل استفاده می‌شه، سازگار با محیط‌ زیست  و غیر شیمیایی هست. این مسئله می‌تونه یک فاکتور مهم به‌خصوص برای افرادی که دغدغه محیط‌ زیست دارن باشه.     

 انواع دیگر ویژگی و کاربرد شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی  

. این شیشه‌ها به‌راحتی می‌تونن با مواد دیگر مثل چوب، فلز به‌راحتی ترکیب بشه. در این صورت جلوه خاصی نیز به مواد دیگر می‌ده و باعث نمایان تر شدن اونا نیز می‌شه.

. حتی برای نصب شیشه‌های لاکوبل در فضای بین کابینت‌های آشپزخونه نیز می‌تونه فقط در قسمت‌های خاص و مورد تمایل شما نصب بشه. و یا این امکان وجود داره از چندرنگ نیز استفاده بشه.

. شیشه‌های لاکوبل دارای ضخامت‌های مختلفی هستن. این ضخامت می‌تواند با توجه به کاربرد و برخی فاکتورهای دیگر انتخاب گردد. برای این موضوع می‌تونین از مشاوران فرکو راهنمایی دریافت کنین.

. برای یکدست‌سازی و هماهنگی بیشتر فضای آشپزخانه و یا در صورت سلیقه، این شیشه لاکوبل ها می‌تونن برای کابینت‌های شیشه‌ای و یا درب کابینت‌ها مورداستفاده قرار بگیرن. در این صورت حتی اگر برای فضای بین کابینت‌ها از شیشه لاکوبل استفاده نشه، اما می‌توان از اون برای خود کابینت‌ها استفاده کرد.

درب کابینت شیشه لاکوبل
درب کابینت با شیشه لاکوبل

. همچنین شیشه لاکوبل رنگی می‌تونه روی کابینت‌ها به‌نوعی به‌عنوان شیشه رومیزی قرار بگیرد. در این صورت علاوه بر این‌که محافظت بسیار خوبی از قسمت رویی کابینت به عمل می‌آید، تمیز کردن آن را نیز بسیار ساده می‌کنه.

. شیشه لاکوبل با توجه به درخشانی و زیبایی خاصی که داره، حس بازی فضای مورداستفاده رو به حداکثر می‌رسونه.

. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی به‌عنوان تخته‌ای برای نوشتن نیز می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. در این صورت کاربردی دقیقاً مشابه گلاس بردها پیدا می‌کنه.

تخته با شیشه لاکوبل
تخته وایت برد شیشه لاکوبل

. با توجه به خاصیت ضد باکتریایی که داره، برای مراکز بهداشتی و پزشکی بسیار ایده آل هست. همچنین زیبایی که ایجاد می‌کنه باعث می‌شه تا افراد در این مراکز حس راحتی و بهتری داشته باشن.

. به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما به‌راحتی می‌تونه در نزدیکی وسیله‌های گرمایشی مثل شومینه به کار بره. بدون این‌که تغییری در ظاهر و کیفیت آن ایجاد بشه.

. همچنین دوام بالایی در برابر UV و رطوبت دارن. به همین دلیل هست که استفاده از آن برای فضاهای خارجی نیز می‌تونه به‌راحتی صورت گیرد ازجمله نمای ساختمان‌ها.  

در کل شیشه‌های لاکوبل کاربردهای بی‌شماری داره. از دیگر موارد می‌توان به تزیین هتل‌ها، مغازه‌ها، دفاتر نیز اشاره کرد.

کیفیت شیشه لاکوبل بین کابینتی

. پیش‌تر هم اشاره شد که شیشه لاکوبل بسیار بادوام هست که این امکان از طریق قرار گرفتن یک فیلم ایمنی که لایه ورق PVC است، پشت شیشه لاکوبل به وجود میاد.

. این شیشه‌های لاکوبل تحت عملیات حرارتی قرار می‌گیرن و سرد می‌شه که به‌اصطلاح تمپرشده میگن. این عملیات حرارتی که روی این شیشه‌ها انجام می‌شه، باعث می‌شه تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه و شکست پیدا کنن. درواقع باعث بهبود کلی کیفیت شیشه‌های لاکوبل می‌شه. در این صورت مقاومت بسیار بالایی در برابر شکست و تغییرات دمایی برای آن ایجاد می‌شه. همچنین اگر احیاناً شکستی نیز برای شیشه لاکوبل رخ بده، به تکه‌های تیز و برنده تبدیل نمی‌شه و نگرانی بابت جراحت پس از شکست آن وجود نداره. 

. شیشه‌های لاکوبل به‌راحتی قابلیت لمینت شدن دارن و می‌تونن دولایه یا سه لایه به‌کاربرده بشه. در این صورت اگر به‌عنوان پارتیشن و یا درب و دیوار شیشه‌ای مورداستفاده قرار بگیرن، می‌تونن تا حدی عایق حرارت و صدا نیز باشن. همچنین از هدررفت انرژی نیز جلوگیری می‌کنن.

درب با استفاده از شیشه لاکوبل
درب با شیشه لاکوبل

. شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی به‌راحتی قابلیت برشکاری داره. با توجه به تجهیزات بسیار خوبی که در صنایع شیشه و آینه فرکو وجود داره، با اندازه‌های موردنیاز به‌صورت دقیق برش داده می‌شه و نصب می‌شه. تا یک ظاهر یکدست و بی‌نقص داشته باشه.

با انجام تمام این کارها درواقع استحکام و ایمنی شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه.

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو انواع شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی رو در انواع رنگ و طرح مختلف باضخامت‌های متفاوت و متناسب با کاربرد تولید می‌کنه. کیفیت شیشه لاکوبل های رنگی تولید در صنایع فرکو فوق‌العاده بالا هست و ما تضمین‌شده محصول خود رو به شما مشتریان گرامی عرضه می‌داریم. تنوع رنگی و ضخامت برای کاربردهای متفاوت نیز فوق‌العاده بالاست.

شیشه لاکوبل رنگی
تنوع رنگ شیشه لاکوبل

مواد اولیه و محصولات و تجهیزات موردنیاز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. همچنین با توجه به این‌که محصولات در مجموعه فرکو تولید می‌گردند، همه این موارد باعث شده تا از قیمت‌های بسیار مناسبی در بین هم‌صنفان برخوردارن.

برای شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی نیاز است تا مشاوران فرکو در محل حضور یابند تا اندازه‌گیری‌ها به دقیق‌ترین حالت انجام بشه. پس‌از آن نیز در کمترین زمان ممکن محصول سفارشی با بالاترین کیفیت ممکن تولید و آماده نصب می‌شه.

برای نصب شیشه‌های لاکوبل نیاز به زیرسازی خاصی نیست. روی کاشی و سرامیک‌ها به‌راحتی نصب می‌شه. و زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط مورداستفاده به‌خصوص آشپزخانه می‌بخشه.

شما می‌توانید انواع شیشه لاکوبل با کاربرد مدنظر خود در رنگ و طرح دلخواه خود سفارش بدین. در این صورت محصول خود را دقیقاً مشابه خواسته خود با بهترین کیفیت ممکن دریافت خواهید کرد. همچنین این اطمینان رو به شما می‌دیم که باگذشت زمان تغییری در کیفیت شیشه‌های لاکوبل تولیدی ما ایجاد نخواهد شد و تا سالیان زیادی اصلاً نیازی به تعویض نخواهد داشت.

برای ثبت سفارش و دریافت سؤالات خود می‌تونی با شماره 021-88068352 تماس بگیری. یا از طریق واتس اپ با مشاوران فرکو در ارتباط باشی.

2 پاسخ

  1. سلام ببخشید چجوری باید سفارش بدیم برای شیشه بین کابینتی و تشریف بیارید برای اندازه گیری؟

    1. سلام وقت بخیر. برای سفارش می تونید با شماره دفتر مرکزی 02188068352 تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات تکمیلی رو در اختیارتون قرار بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو