Home

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه بین کابینتی چاپی ، از زیباترین انواع شیشه‌های رنگی و طرح‌دار هست ، که به صورت سکوریت و مقاوم در برابر حرارات تولید میشه که نمایی فوق‌العاده به فضای آشپزخونه میده.

دیگه مثل قدیم نیس که تنها با چند تیکه کابینت دکوراسیون آششپزخونه کامل میشد ، اکنون شیشه‌های بین‌کابینتی این جذابیت و مدرنیته بودن در فضا رو کامل میکنه. مخصوصا که با چاپ طرح دلخواه شما روی شیشه‌های بین‌کابینت این جلوه چندین برابر میشه.

شیشه بین کابینتی

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی چاپی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی بی‌قید و شرط یکساله داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی چاپی

از زمان گذشته تا به امروز صنعت شیشه در حال گسترده شدن و هوشمندانه تر شدن هست.می‌توان گفت: کاربرد شیشه در زندگی‌ انسان‌ها در انواع گوناگونی‌ بسیار‌ گسترش پیدا کرده اس.شیشه بین کابینتی چاپی از قابلیت‌های بسیاری برخوردار هست. که یکی‌ از بزرگ‌ترین مزیت‌های اون یک‌ سطح صاف،قابل بازتاب نور و صیقلی که تک‌ به تک این ویژگی‌ها باعث ایجاد جلوه بسیار زیبا و خاص در محیط مورد نظر شما عزیزان می‌شه. برای چاپ کردن عکس مورد نظر. روی این شیشه های بین کابینتی چاپی فقط به یک فایل عکس با کیفیت با ابعاد و سایز مناسب نیاز هست . در ادامه مطلب با انواع شیشه های بین کابینتی و همچنین ویژگی‌های اونا و نقش اونا در آشپزخونه‌ها آشنا می‌شین.

شیشه جدید لاکوبل
شیشه بین کابینتی چاپی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو پس از ساخت شیشه های لمینت و شیشه های سکوریت شده، باعث شدن که خیلی از تولیداتشون از‌مقاومت بسیار،عایق حرارت،صدا،گرما و حتی رطوبت باشن. صنایع فرکو تمامی‌شیشه ها رو در انواع و یا حتی اشکال‌ متفاوتی تولید می‌کنه. شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ که یکی‌از بروز ترین و جدیدترین تولیدات این صنایع شیشه بین کابینتی طرح دار هست.

برای دیدن نمونه کارها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه لاکوبل

.

شیشه چاپی چیست؟

در دنیای شیشه، انواع گوناگونی از شیشه ها وجود داره.یکی‌از‌این شیشه ها،شیشه چاپی‌ اس.شیشه های چاپی‌ به شیشه هایی گفته می‌شه که خاصیت چاپ تمامی‌تصاویر‌ مورد نظر شما رو داره.می‌توان گفت که این شیشه قابلیت اجرا بر روی شیشه های‌ رنگی‌،شیشه کریستال رو نیز‌ داره.

شیشه های جدید لاکوبل

صنایع تولید شیشه این نمونه محصول رو در انواع گوناگون طرح و یا حتی‌ رنگ به‌وجود اورده اس.و بیشتر‌ افراد این محصول رو برای محیط‌هایی همچون آشپزخونه ، اتاق خواب ها،محیط های اداری،سالن ها،مزون ها و یا حتی باشگاه ها استفاده می‌کنن.

شیشه لاکوبل

تنها کاری که شما عزیزان لازمه برای داشتن یک شیشه بین کابینتی چاپی‌ انجام بدین اونم اینه که یک‌تصویر‌ با رزولوشن بسیار بالا به ما تحویل بدین تا بتونیم یک شیشه بین کابینتی بسیار با کیفیتی رو تولید کنیم. البته باید توجه کرد که طرحی که انتخاب می‌کنین به دکوراسیون مورد نظر شما بیان پس انتخاب درست تصویر بسیار قابل توجه هست . همچنین ابعاد طرح باید به ابعاد شیشه بین کابینتی چاپی بیاد . تا طرح به صورت مناسب روی شیشه قرار بگیره .

صنایع فرکو از معتبر ترین صنایع تولیدی آینه ها و شیشه های رنگی .می‌تونین برای سفارش با شماره 02188068352تماس بگیرین.

شیشه بین کابینتی چاپی

مزایای استفاده از شیشه بین کابینتی چاپی چیه؟

استفاده از شیشه بین کابینتی چاپی نیز در‌تمامی‌ محیط های مورد نظر شما عزیزان می‌تونه زیبایی خاص و مدرنی رو به‌وجود بیاره.برای مثال چاپ بسیاری از تصاویر های رنگی بر روی بیلبورد و خیلی از بنرهای تبلیغاتی می‌باشد که استفاده از رنگ های مختلف و گوناگون بر روی این بنرها باعث جذب همه می‌شه. اگر شما از این شیشه های چاپی برای محیط دفتر خود استفاده کنین باعث میشه تا یک محیط لوکس و شیک رو درست کنین و با این کار به کسب و کار خود ارزش بدین.

شیشه لاکوبل

صنایع تولید شیشه و آینه در این مقاله اطلاعاتی درباره چاپ تصاویر رنگی بر روی شیشه و یا حتی شیشه های کابینتی اطلاعاتی رو برای شما عزیزان به وجود آورده‌اس . می‌تونین تمامی نمونه شیشه و یا حتی آینه مورد نظر خود رو در تمامی ابعاد و رنگ های دلخواه خود داشته باشین و نیز نمایندگی فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های هوشمند و به روز دنیا می‌تونه تمامی ایده و خواسته شما رو در طی ۴۸ ساعت به تمامی نقاط ایران که باشین ارسال می‌کنه.

شیشه بین کابینتی چاپی

در گذر زمان

اگر توجه کرده باشین از زمان گذشته و یا حتی خیلی از خانه ها در دنیای امروزی ،فضای بین کابینت ها از سرامیک‌های رنگی و یا حتی طرح دار ساخته شده بود اما به مرور زمان و با به وجود آمدن ورقهای پی وی سی طرح دار دکوراسیون داخلی همگی به سمت شیشه لاکوبل روی آوردن که حتی طی چند سال اخیر با به وجود آمدن کابینتی های شیشه ای و یا همان شیشه چاپی کابینه دیگرخیلی از افراد به سراغ سرامیکا و یا همان ورقه های پی وی سی رنگی نرفت بلکه به جای استفاده از اونا از شیشه بین کابینتی چاپی و یا شیشه رنگی استفاده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی
برای نصب این شیشه بین کابینت ها نیاز به کندن سنگ های زیرین اونه ؟

خیر می توان همین شیشه های کابینت رو روی کاشی و….

مهمترین عوامل تعیین قیمت این شیشه بین کابینتی های چاپی چیه ؟

عوامل زیادی بر قیمت شیشه تاثیر گذار است مثل ،جنس و رنگ و ….

آیا این شیشه ها درجه بندی کیفیت دارن ؟

بله تمامی شیشه های درجه بندی کیفیت دارن . اما شیشه های استفاده شده در ….

شیشه بین کابینتی چاپی

مهم‌ترین مزیت استفاده از شیشه

همه‌ی ما می‌دونیم که شیشه کاربرد بسیار زیادی در زندگی انسان که در ابعاد های مختلفی هستن داره. زمانی که شما از یک شیشه بین کابینتی چاپی استفاده می‌کنین. در اصل این امکان رو به وجود میارین که بازتاب نور بتونه جلوه بسیار زیبا و رویایی رو برای شما عزیزان به وجود بیاره. شما می‌تونین این محصولات رو در مکان‌های مختلفی نیز مورد استفاده قرار بدین.شما می‌تونین شیشه های خود رو به صورت لمینت شده و سکوریت شده به ما سفارش بدین تا در برابر ضربه ،حرارت و رطوبت اونا رو عایق کنین. و عمر شیشه ها رو دو چندان کنین.

از این محصول می‌توان به عنوان یک دیوار پوش نیز استفاده کرد که باعث مدرن‌تر شدن فضای شما میشه. همانطور که در مطالب بالا گفته شد، تمامی شیشه هایی که در صنایع فرکو تولید می‌شن از کیفیت بالا و مقاوم هستن.

شیشه بین کابینتی چاپی

تمامی شیشه‌ هایی که در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو تولید می‌شن. از ویژگی و آپشن هایی برخوردار هستن. که مهم ترین و ضروری ترین ویژگی که شیشه های بین کابینتی چاپی دارن ، شفافیت بسیار بالا و ضد ضربه وعایق حرارت بودن اونه .

شیشه بین کابینتی چاپی

دومین ویژگی

این شیشه رو به راحتی با یک دستمال نم دار می‌توان پاک کرد.و برای تمیز کردن اونا نیاز به صرف انرژی زیاد نیست.

همچنین امروزه می‌تونن به این شیشه بین کابینتی ها یک لایه ضدباکتری اضافه کنن . تا ارزش استفاده از اونا رو در آشپزخونه‌ها بالاتر ببرن . همچنین می‌تونن از اونا در مکان‌های حساس مانند مراکز درمانی ، بیماستان‌ها استفاده کنن .

شیشه بین کابینتی چاپی

سومین ویژگی

سومین ویژگی شیشه بین کابینتی در واقع قابلیت چاپ تصاویر رنگی و سه بعدی به صورت حرفه ای و با رزولوشن بسیار بالاست در صورتی که چاپ تصاویر روی سرامیک و ورق PVC با وضوح بالا امکان‌پذیر نیست ، در ضمن شیشه چاپی کابینت رو می توان به صورت یک تکه تولید کرد و روی دیوار نصب کرد و لزومی برای چند تکه کردن شیشه وجود نداره .بدین ترتیب تصویر به صورت کامل و یک تکه روی شیشه چاپ میشه .

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی

انوع شیشه بین کابینتی‌ چاپی

شیشه بین کابینتی چاپی کریستال

شیشه بین کابینتی چاپی‌ جورجین

شیشه بین کابینتی چاپی سکوریت

شیشه بین کابینتی چاپی سه بعدی

شیشه بین کابینتی چاپی لمینت

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه بین کابینتی کریستال

شیشه های کریستال به شیشه های فوق شفاف معروفن . این شیشه ها بسیار شفاف هستن . و از زیبایی فوق‌العاده ای برخوردار هستن . از این رو از اونا در ساخت شیشه های بین کابینتی چاپی استفاده می‌شه .

تمامی شیشه های استفاده شده در صنایع فرکو از بهترین و باکیفیت شیشه های موجود در بازار ایران هست و فوق شفاف هستن.این شیشه ها رو به عنوان شیشه رومیزی،میز شیشه ای،اکواریوم،و شیشه های پنجره استفاده می‌کنن و در انواع ضخامت های مختلف تولید میشه.انتخاب ضخامت شیشه ها توسط کارشناسان مجموعه فرکو انتخاب میشه تا مقاومت لازم رو داشته باشن.

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه چاپی کابینت سه بعدی

یکی از به روزترین و جدیدترین تولیدات صنایع فرکو، شیشه بین کابینتی سه بعدی هست. فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های بروز و هوشمند، مانند دستگاه چاپ روی شیشه تونسته اس که ، تصاویر سه بعدی رو بر روی شیشه بین کابینتی شما چاپ کنه. اما ناگفته نمونه که در شیشه بین کابینتی چاپی از یک شیشه لمینت شده استفاده می‌کنن.که کاربرد شیشه شما رو بیشتر کنه و مقاومت اونو دوچندان کنه.

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه چاپی کابینت کریستال

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه های بین کابینتی چاپی فوق شفاف یا همون کریستال نیز تولید می‌شه.شیشه کریستال یا فوق شفاف کیفیت بسیار بالایی داره ناگفته نمونه که این شیشه به دلیل برخورداری از شفافیت بالا ، باعث ایجاد یک نمای شیشه بسیار زیبا و مدرنی‌ در محیط مورد نظر شما میشه. و به راحتی می‌تونین با سفارش دادن به فرکو طرح مورد نظر شما رو بر روی این شیشه های شفاف چاپ کنیم.

شیشه بین کابینتی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این نمونه محصول رو در تمامی ابعاد و ضخامت های مورد نظر شما تولید و طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران برای شما می‌تونه ارسال کنه. تمامی محصولات صنایع ، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیتی که دارن برخوردار هستن.

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه چاپی کابینت سکوریت

شما می‌تونین شیشه هایی که سفارش می‌دین رو به صورت سکوریت شده سفارش بدین.شیشه هایی ک در اماکن عمومی مول فروشگاه ها،مغازه ها،لابی،هتل،اسانسورها استفاده می‌کنن و در ابعاد بزرگ هستن رو سکوریت می‌کنیم تا موقع شکستن به قطعات ریزی تبدیل بشن که ، برای افرار خطر نداشته باشه.این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی مقاوم تر هستن.

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه چاپی کابینت لمینت

شیشه های بین کابینتی چاپی لمینت شده یکی از مقاوم ترین شیشه های موجود در بازار هستن. صنایع فرکو برای ساخت شیشه های بین کابینت چاپی. در مرحله اول تولید، شیشه رو در ابعاد سفارش داده شده و یکسان برش می‌ده. پس از مرحله برش دادن. تمامی طرح مورد نظر شما بر روی شیشه با بهترین کیفیت چاپ می‌شه یک شیشه ساده بر روی شیشه چاپ شده با کمک لایه pvc چسبونده می‌شه.

شیشه لاکوبل

این شیشه های لمینت در صورت شکستگی به پودر های بی ضرر تبدیل می‌شن .و این پودر ها اصلا فرونمی‌ریزن و در حای خود به صفحه لمینت می‌چسبن و این روش باعث میشه تا خطری افراد رو تهدید نکنه.این مدل شیشه رو اکثرا در شیشه های ماشین ها بعد از شکسته شدن دیدین که شیشه های ماشین بعد از ضربه به صورت قطعات ریز در جای خود باقی موندن.

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه چاپی کابینت هوشمند

یکی دیگر از طرح های بسیار جدید و مهمی که در صنایع تولید شیشه و آینه تولید شده اس ، شیشه بین کابینتی چاپی هوشمند هست. که شما می‌تونین با کمک ریموت شیشه خود رو از حالت مات به شفاف و از‌حالت شفاف به مات تبدیل کنین. شیشه که توسط صنایع فرکو به طور هوشمند ساخته شده‌اس از طریق الکتریسیته عمل می‌کنه. یعنی اگر جریان برق قطع بشه هیچ گونه عملکردی از طرف شیشه‌ی خود ندارین.

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی

نصب شیشه چاپی بین کابینت

صنایع فرکو برای نصب این محصول در یک محیط در ابتدا، زیر شیشه رو کاملاً تمیز و پاکیزه می‌کنن. پس از مرحله تمیز کردن با کمک چسب های ماستیک که مخصوص شیشه های لاکوبل هستن کل شیشه ها رو بر روی دیوار می چسبونن. اما توجه کنی که لبه شیشه ها باید کاملا صاف بشه.که این کار به کمک ابزاری به نام دیاموند انجام می‌شه. اگر عملکردی در غیر این صورت انجام بشه در بین شیشه ها فاصله میوفته.

شیشه های بین کابینتی چاپی در کمترین زمان نصب می‌شن و هیچ کثیف کاری ندارن ..

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی

ضخامت شیشه

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای انتخاب درست ضخامت شیشه بین کابینتی چاپی در اصل باید ابعاد و سایز محیط بین کابینت رو در نظر بگیره. به طور کلی از شیشه های ۱۰ میل سکوریت شده برای شیشه بین کابینتی چاپی استفاده می کنن.در صورت نیاز ضخامت شیشه ها رو کم و زیاد انتخاب می‌کنن.

قیمت شیشه بین کابینتی

قیمت شیشه های بین کابینتی به دلیل تنوع زیاد در رنگ ها و مدل ها به عوامل زیادی بستگی داره . و هر کدوم می‌تونن تاثیر مستقیم بر قیمت این شیشه های بین کابینتی چاپی ایجاد کنن . اما به طور معمول چند عامل هستن که بیشترین تاثیر گذاری رو روی قیمت شیشه های بین کابینتی دارن .

  • ضخامت شیشه
  • ابعاد شیشه
  • جنس شیشه
  • طرح و رنگ شیشه
شیشه لاکوبل

جنس و کیفیت شیشه بین کابینتی

اولین عامل و مهمترین عامل مؤثر بر قیمت شیشه های بین کابینتی همین جنس و مدل شیشه اس . به طوری که هر چه کیفیت و مرغوبیت شیشه بیشتر باشه . قیمت اون محصول نیز بالاتر خواهد بود . به طور مثال شیشه ای با کیفیت بالا ولی در ابعاد متوسط از شیشه ای که کیفیت بالایی نداره ، قیمت بالا تری خواهد داشت . شیشه های رنگی مدرن به دلیل طراحی خاصشون همیشه قیمت بالاتری از شیشه های معمولی داشتن .پس انتخاب درست شیشه متناسب با بودجه بسیار مهم و قابل توجه هست .

ابعاد شیشه بین کابینتی

عامل مهم دیگر و تاثیرگذار بر قیمت این شیشه های رنگی همین ابعاد و اندازه شیشه های رنگی اس . به طوری که این دو ،رابطه ای مستقیم داره . و با افزایش ابعاد شیشه قیمت افزایش پیدا می‌کنه . انتخاب درست و متناسب ابعاد شیشه با محیط مورد نظر بسیار مهمه. به طوری که انتخاب اشتباه می‌تونه کل شیشه رو بی مصرف کنه . برای اندازه گیری ابعاد بین کابینت ها ما افراد متخصص این کار رو به منزل شما می‌فرستیم تا این کار رو با دقت و تخصص خود انجام بدن.

شیشه بین کابینتی طرح دار

شما می‌تونین شیشه های بین کابینتی خود رو ساده سفارش ندین.طرح مورد نظر رو به ما بفرستین یا از ما برای انتخاب طرح مورد نظر و سلیقه‌ی خود کمک بگیرین.

شیشه لاکوبل

جنس شیشه بین کابینتی

شیشه در جنس های مختلفی تولید میشه.تمامی شیشه های استفاده شده در شرکت فرکو از بهترین جنس ها و متریال های موجود در ایران هستن.تمامی شیشه ها از نوع نشکن و سکوریت و لمینت شده ان. و جزو شیشه های صادراتی به‌شمار میرن.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم؟


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباط تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir

همچنین می‌تونین برای دیدن محصولات اینستاگرام فرکو رو با آدرس زیر دنبال کنین . تا با محصولات فرکو مانند شیشه بین کابینتی ها بیشتر آشنا بشین
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه بین کابینتی

25 پاسخ

    1. سلام بله شما می توانید با دادن طرح دلخواهتان به ما شیشه بین کابینتی خود را با طرح خاص خودتان داشته باشید .

    1. سلام خدمت شما بله ما تمامی محصولات مان رو به تمامی نقاط ایران ارسال می کنیم .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله شیشه های بین کابینتی ما به راحتی نصب و قابل استفاده می شوند . .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شما با سفارش طرح دلخواهتون به ما می تونید این شیشه های بین کابینتی را با طرح دلخواهتون داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام،وقت شمام بخیر،بله با دستگاه سندبلاست میتونیم طرح مورد نظر شمارو به صورت مات روی شیشه در بیاریم.

    1. سلام می توانیم به درخواست شما از شیشه های سکوریت استفاده کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شیشه بین کابینتی طرح سنگ هم موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. بله تمامی محصولات ما ضمانت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما شیشه های بین کابینت ما در تمامی رنگ های اصلی موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام فرکو کلیه محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو