Home
خرید آینه های هالیوودی

ساخت آینه هالیوودی

ساخت آینه هالیوودی ، در چند دهه‌ی اخیر بسیار رونق گرفته. چون این آینه جزو جدانشدنی آرایشگاه‌ها و مزون‌ها شده . و علاوه بر اون در اتاق‌های خواب جهت میزهای آرایشی یا به صورت آینه دیواری خیلی ترند شده.

دلیل این همه محبوبیت به نظرت چی می‌تونه باشه ؟بله درسته کارایی فوق‌العاده در کنار کیفیت باورنکردنی این آینه دلیل پرطرفدار بودن اونه.

آدر آینه هالیوودی لامپ های LED در سطح آینه استفاده شده. این لامپ ها به فاصله و تعداد مشخصی روی آینه نصب شدن. روشنایی که لامپ ها ایجاد می‌کنه جلوه‌ و زیبایی خاصی رو به آینه میده. علاوه بر این روشنایی ایجاد شده موجب میشه تا در صورت قرارگیری در مقابل آینه دید و روشنایی مطلوبی ایجاد بشه.

پس منطقی نیست که پولمونو برای تهیه‌ی آینه‌های قدیمی و کدر هدر بدیم در حالی که هیچ آپشن و قابلیتی هم ندارن.

وقتی آینه تاچ برات نورپردازی داره ، شفافیت تصویر داره و حتی برات موسیقی هم پخش میکنه تو دیگه هیچ وقت سراغ یه آینه ساده و کم کیفیت رو نمی‌گیری.زیبایی خاص بصری هم که برای فضات ایجاد می‌کنه . دیگه چی ازین بهتر ؟!

چراغ هایی که در ساخت آینه هالیوودی به کار برده شده اند موجب می گردد، تا فضا روشن‌تر نشان داده شود. همچنین به دلیل این روشنایی ایجاد شده و خاصیت انعکاسی آینه در بزرگ‌تر نشان دادن فضا نیز مؤثر می باشد. از این رو آینه علاوه بر کاربرد بسیار مهم خود در زیبایی فضا و دکوراسیون خود مؤثر می باشد.

نقش آینه هالیوودی

وجود و استفاده از آینه در برخی فضاها از الزامات می باشد. برای انتخاب آینه مورد نظر علاوه بر عملکرد و قابلیت های آن، ظاهر و زیبایی آینه نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. برای این منظور آینه هالیوودی یک آینه کامل خواهد بود. و تمام نیازهایی که برای وجود آینه نیاز است را به طور کامل رفع می کند.

ساخت آینه هالیوودی با قابلیت ها و شکل های مختلفی صورت می گیرد. تا بتوان متناسب با فضایی که در آن قرار می گیرد، آینه ای مناسب را برگزید.

درساخت آینه هالیوودی از چه لامپ هایی استفاده می گردد؟

بهترین نوع لامپ برای استفاده که در ساخت آینه هالیوودی نیز به کار می رود، ال ای دی می باشد. این لامپ ها نسل جدیدی از لامپ هایی می باشند که تمایزات قابل توجهی با دیگر لامپ های موجود دارند. از جمله این که مصرف انرژی در آن ها بسیار کم می باشد که موضوعی مهم در دنیای امروزی است. از نظر کیفیت و طول عمر چندین برابر و بسیار بالا می باشد. مقاومت بالایی نیز دارند و در برابر صدمات مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

همچنین از نظر نوردهی نیز به گونه ای است که نور آن بسیار مطلوب می باشد. و نور ایجاد شده شبیه به نور طبیعی می باشد. و برای چشم نیز مناسب می باشند.

ساخت آینه هالیوودی در چه ابعادی تولید می شود؟

آینه هالیوودی نیز همانند هر آینه دیگری می تواند در ابعاد گوناگونی تولید گردد. ابعاد انتخابی می تواند بر حسب فضای موجود برای آینه و کاربردی که از آینه مورد انتظار است، باشد. در ساخت آینه هالیوودی از نظر ابعادی محدودیتی وجود ندارد. و از اندازه های بسیار کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ قابل تولید می باشد.

مزیت آینه هالیوودی

یکی از بزرگترین مزیت های ساخت آینه هالیوودی این است که لامپ هایی در روی آینه و دور تا دور آن قرار دارد. این لامپ ها باعث می شود تا بتوان صورت خود را واضح در آینه مشاهده نمود. بنابراین به راحتی می توان از این آینه برای اموری مثل آرایش و اصلاح استفاده نمود. یکی دیگر از مزیت های آینه هالیوودی نصب آسان آن است. که نیاز به مراحل سخت و پیچیده ای نیست و به سادگی می توان آن را نصب و مورد استفاده قرار داد.

انواع آینه هالیوودی را نیز می توانید در این سایت بیابید.

قابلیت های آینه هالیوودی

نحوه کارکرد

آینه هالیوودی نحوه کارکرد و روشن و خاموش کردن آن می تواند به سه طریق انجام گیرد. لمسی که با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده می توان از آن استفاده کرد. ریموتی که این امکان را می دهد تا بتوان از راه دور و با استفاده از ریموت از قابلین=ت های آینه هالیوودی استفاده نمود. دیگر حالت استفاده از آینه به صورت حسگری می باشد. حسگری به این صورت است که با حرکت دست در مقابل آینه و با فاصله از آن بتوان ان را خاموش و روشن کرد.

هر کدام از این موارد می توانند روی آینه اجرا گردند. بر حسب سلیقه و نیاز می توان در ساخت آینه هالیوودی در نظر گرفته شود تا روی آینه صورت گیرد.

روشنایی بر حسب نیاز

رنگ چراغ های LED به کار رفته در آینه هالیوودی می تواند متنوع باشد. این امکان نیز وجود دارد تا بتوان از طریق آینه رنگ چراغ ها را تغییر داد. قابلیت فوق دیگر این است که می تواند میزان روشنایی نور را کاهش یا افزایش داد. این یک قابلیت بسیار پرکاربردی می باشد. چرا که در زمان های مختلف و یا در طول روز که میزان روشنایی تغییر می کند، می توان از میزان روشنایی که نیاز است بهره‌مند شد.

ضد بخار

ضد بخار بودن نیز قابلیت دیگری است که می تواند در ساخت آینه هالیوودی مدنظر قرار داده شود. این قابلیت به این صورت عمل می کند که آینه اگر در معرض هوای مرطوب قرار بگیرد، روی صفحه آن بخاری تشکیل نمی شود. این امکان از طریق المنتی که پشت آینه تعبیه می شود، فراهم می گردد. این قابلیت موجب شده تا یکی از دغدغه هایی که همیشه در مورد آینه ها وقتی در محیط مرطوب قرار می گیرند، به راحتی حل گردد.

حکاکی روی آینه

روی صفحه آینه امکان حکاکی نام خود یا نام عزیزانتان، نام برند، شعر و… وجود دارد. در این صورت یک آینه بسیار اختصاصی ایجاد می شود که فقط مختص به شما می باشد. این آینه می تواند برای استفاده شخصی و یا برخی فضاها مثل آرایشگاه می تواند بسیار انتخاب ایده آلی باشد.

حکاکی و طراحی روی آینه موجب می شود تا زیبایی آن به طور چشمگیری افزایش یابد. و جلوه بسیار خاصی پیدا کند. به خصوص که روشنایی ایجاد شده زیبایی حکاکی روی آینه را تا چندین برابر افزایش می دهد. نوشته ها با فونت مورد دلخواه و طرح ها نیز به هر شکلی که مدنظر است در ساخت آینه هالیوودی اجرا می گردد.

نمایش زمان و دما

صفحه آینه می تواند قسمتی برای نمایش زمان و دمای محیط خود را داشته باشد. از این طریق می توان هنگام انجام کار در مقابل آینه از زمان و دما مطلع شد. عددهایی که روی آینه نمایش داده می شوند نیز می توانند فارسی یا انگلیسی باشند. که در زمان ساخت آینه هالیوودی می تواند مدنظر قرار داده شود.

ثبت سفارش

ساخت انواع آینه هالیوودی در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهترین کیفیت انجام می گیرد. از نظر قیمت نیز به این دلیل که تمامی مراحل ساخت تا فروش آینه هالیوودی در مجموعه فرکو صورت می گیرد، قیمت مناسبی خواهند داشت. چرا که خرید از این مجموعه خریدی بدون واسطه می باشد. از نظر کیفیت نیز از ابتدا یعنی انتخاب متریال از بهترین نوع می باشد. تجهیزات نیز بسیار مدرن می باشند و نیروی کار ماهر نیز مراحل ساخت را انجام می دهد. از این رو کیفیت تمامی محصولات در این مجموعه تضمینی خواهد بود. به گونه ای که در صورت نداشتن رضایت پس از دریافت کالا امکان بازگشت آن فراهم می باشد.

تمام تلاش صنایع فرکو در این است که کالایی با کیفیت و با بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی ارایه دهد. برای سفارش انواع آینه از جمله آینه هالیوودی می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند. امکان بازدید حضوری نیز از طریق آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن امکان‌پذیر است.

آینه لامپی
آینه لامپی
آینه لامپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو