Home

خرید آینه نوری

سفارش آینه نوری این روزها حسابی رونق گرفته و بیشتر شده! چرا که ظاهر یه آینه نور دار خیلی مدرن تره و این مدل آینه ها می‌تونن تفاوت رو رقم بزنن! تاثیراتی که یه آینه نوری می‌تونه تو دکوراسیون داشته باشه قابل انکار نیست. فکرش رو کنین یه آینه نوری گوشه سالن پذیرایی یا تو آرایشگاه چقدر می‌تونه جذاب باشه. نگاه کردن به این مدل آینه هم حتی جذابیت بیشتری داره! محبوبیت آینه نوری باعث شده مدل‌های تخصصی هم تولید بشه. به عنوان نمونه در سال‌های گذشته آینه‌هایی مخصوص خونه ، آرایشگاه ، مزون ، باشگاه بدنسازی و … تولید شده.

اما دقت داشته باشین که تنوع آینه‌های نوری خیلی زیاده. سوال اینجاست که کدوم مدل آینه نوری بهتره؟ در ادامه همراه ما باشین که بهترین مدل‌هارو معرفی می‌کنیم.

خرید آینه نوری

انواع آینه نوری

آینه نوری در دو مدل آینه بک لایت و آینه هالیوودی تولید می‌شه. اما شکل هندسی آینه ، نوع قاب ، آپشن‌هایی که نصب می‌شه شدیدا متغیره. تفاوت قیمتی هم می‌تونه خیلی زیاد باشه.

آینه نوری بک لایت

مدل آینه بک لایت ، مدرن‌ترین مدل آینه نور دار محسوب می‌شه و بدون از نظر دکوری هم بهترین و امروزی‌ترین گزینه هست. در این مدل چراغ نواری به شکل مخفی در قسمت گوشه آینه تعبیه می‌شه! البته می‌تونین سفارش بدین هر طرحی که مدنظرتون هست مثل لوگو به صورت نورمخفی روی آینه حکاکی بشه!

آینه نوری هالیوودی :

آینه هالیوودی هم یه مدل دیگه آینه نوری هست که از نظر شکل چراغ فرق داره با مدل آینه بک لایت. در آینه هالیوودی به جای چراغ نواری از چراغ‌های حبابی و روکار استفاده می‌شه. با توجه به اینکه چراغ مخفی نیست نور بیشتری هم داره. از آینه هالیوودی معمولا به عنوان یه آینه مخصوص برای گریم و آرایش بهره می‌گیرن اما این مدل می‌تونه از نظر دکوری یه گزینه خاص باشه. هر چند که مثل آینه بک لایت ظاهر مدرن نداره.

قاب آینه نوری

آینه نوری هم مدل بدون قاب داره و هم مدل قاب دار! مدل بدون قاب آینه نوری در واقع برای اون‌هایی که دنبال طرح‌های ساده و در عین حال مدرن هستن عالیه. اما آینه نوری با قاب هم خیلی جذاب می‌شه. البته اگه قابش کیفیت داشته باشه! تنوع قاب آینه نوری هم کم نیست ولی اگه بخوایم چند تا مدل باکیفیت معرفی کنیم باید به مدل‌های استیل ، های‌گلاس ، فلزی و چوبی اشاره کنیم که هر کدومشون با توجه به بودجه می‌تونن مناسب باشن.

خرید آینه نوری

آینه نوری قاب استیل : اگه دوست دارین یه آینه نوری لاکچری داشته باشین اون رو با قاب استیل سفارش بدین! البته مدل استیل از نظر قیمتی هم گرون‌تره ولی به هر حال یه مدل لاکچری و خاص محسوب می‌شه.

قاب فلزی آبکاری شده: اگه از ظاهر آینه نوری استیل خوشتون اومده و بودجه کمتری دارین ، برین سراغ آینه فلزی! مدل آینه اگه با قاب فلز آبکاری شده ساخته بشه خیلی به استیل شباهت پیدا می‌کنه اما به مراتب ارزون‌تره!

قاب های‌گلاس : اگه بودجه کمتری دارین برای خرید آینه نوری اما دنبال یه مدل باکیفیت هستین ، بهتره آینه نوری رو با قاب های‌گلاس سفارش بدین! های‌گلاس همون ام دی اف هست که روکش براق داره. پس دوامش هم نسبتا خوبه و البته از نظر ظاهری نسبت به قیمتش واقعا خوبه.

قاب چوبی: آینه نوری با قاب چوبی هم می‌تونه ساخته بشه! البته قاب چوبی چندان نیازی به تعریف نداره! به ویژه اگه چوب و طرحش باکیفیت باشه واقعا این مدل قاب برای آینه مناسبه.

خرید آینه نوری

ساختار آینه نوری:

برای ساخت آینه نوری از مدل‌های باکیفیت آینه مثل آینه فوق شفاف استفاده می‌شه. کنار آینه هم از نورپردازی استفاده می‌شه که می‌تونه به صورت مخفی باشه.

استفاده از لامپ‌ها:

برای ساخت آینه نوری از انواع لامپ مثل لامپ led ، رشته‌ای و کم مصرف استفاده می‌شه. اما بدون شک led بهترین گزینه هست. چرا که کیفیت نوری عالی داره ، کم مصرفه و عمر زیادی داره.

خرید آینه نوری

میزان نور در خرید آینه نوری:

همیشه باید از زیاده‌روی در نورپردازی آینه ها دوری کرد. هر چه میزان نور، بیشتر بشه، لزوما در معنای کیفیت بالاتر و بهتر روشنایی موردنیاز برای آرایش و اصلاح نیست. بهترین نور برای آرایش و اصلاح، نوری اس که یکدست و یکنواخت در حد استاندارد تعریف‌ شده باشه.

اغلب،مردم برای سفارش آینه نوری اونا رو با چه عناوینی می‌شناسن

  • آینه گریم
  • آینه هالیوودی
  • آینه چراغ دار آرایشی
  • آینه گریموری
  • آینه میکاپ
  • آینه لامپی

بیشتر برای چه مکان‌هایی از آینه نوردار استفاده میشه؟

آینه نوری به دلیل داشتن روشنایی ، به جز ظاهر جذاب ، کاربردی‌تر هم هست. به همین دلیل از این مدل آینه در هرجایی که نیاز به آینه جذاب و در عین حال کاربردی دارین ، می‌تونین استفاده کنین. مثل :

  • سالن‌های آرایشی
  • بوتیک‌ها
  • مزون‌ها
  • سالن‌های تخصصی عروس
  • در تالارهای پذیرایی
  • اتاق بانوان
  • فروشگاه‌ها
  • خیاطی‌ها
  • طلا فروشی‌ها
  • در اتاق پرو
  • گاها دیده شده برای دکوراتیو کردن کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها نیز از آینه نوری استفاده میشه.
  • اتاق گریم صدا و سیما
خرید آینه نوری
خرید آینه نوری

سفارش آینه نوری برای سالن‌های آرایشی:

آینه های هالیوودی به بخش جدا نشدنی سالن‌های آرایشی تبدیل شدن. به نحوهی که آینه هالیوودی یه مدل تخصصی آینه برای فضای آرایشگاهی محسوب می‌شه. به خاطر وجود چراغ ، تصویر رو خیلی بهتر نوشن می‌ده. گریمور هم برای کنترل کار خودش و دیدن از نگاهی غیر از چشم خودش به آینه نیاز داره. به همین دلیل هست که آینه آرایشگاهی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایشگاه به حساب میاد.

خرید آینه نوری

قابلیت‌هایی که در سفارش آینه نوری می‌توان بر روی این آینه‌ها تجربه کرد:

  • قابلیت ساخت آینه در اشکال هندسی متفاوت
  • قابلیت ساخت آینه در ابعاد دلخواه و استاندارد
  • قابلیت استفاده از انواع مختلف لامپ
  • تغییر تعداد لامپ ها و تعیین شدن نور اونا
  • افزودن گجت‌هایی مانند پنل‌های لمسی برای انجام راحت‌تر دستورها
  • قابلیت کارگذاری اسپیکر و پخش موزیک حین کار با آینه
  • حکاکی طرح و تصویر دلخواه یا نام شما بر روی آینه

سفارش آینه نوری از نظر جا به جایی به دو دسته تقسیم میشه:

خریدآینه نوری ثابت:

یکی از نمونه‌های رایج آینه نوری که به طور معمول هم کاربرد فراوانی داره ، نمونه ثابت اونه که قابل نصب بر روی دیوار بوده و در ابعاد و اندازه‌های مختلفی وجود داره. آینه چراغ دار ثابت معمولا به صورت مربع و مستطیل ساخته می‌شن. این کاملا بستگی به سلیقه خودتون داره.

شما می‌تونین آینه نوری خود رو در هر طرح و الگویی که مد نظرتون هست رو به طراحان مجموعه فرکو سفارش بدین. و طراحان ما در کمترین زمان ممکن اونو برای شما طراحی می‌کنن. از آینه چراغ دار می توان حتی در حالت‌های قدی بهره برد. لامپ‌های اطراف این نوع آینه‌ها نیز می‌تونه دور تا دور آینه و یا در سه یا دو طرف اون نیز نصب شده باشه.

خرید آینه نوری

خرید آینه نوری متحرک:

در سال‌های اخیر شاهد تولید نوعی از آینه نوری بودیم که امکان حمل و جابه جایی داره. و در ابعاد و طرح‌های گوناگونی مانند، بیضی، دایره، مربع و مستطیل ساخته می‌شن .که این آینه های نوری بیشتر قابل حمل هستن. یکی از تفاوت‌های آینه نوری متحرک با نوع ثابت اون در اینه که استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED به جای لامپ های بزرگی اس که در اطراف آینه ثابت نصب میشن. این لامپ‌ها هیچ گونه برآمدگی در سطح آینه چراغ دار نداره. ظاهری جذاب و ظریف رو به آینه نوری میده.

انواع آینه نوری :

آینه نوری لمسی:

طرح تازه و مدرن در کنار ایده‌های خلاقانه ، آینه های هالیوودی آرایشی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ‌ها روشن شده سپس با لمس مجدد همون قسمت چراغ‌ها خاموش می‌شه ، نحوه‌ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمس گوشی‌های هوشمند به صورت حرارتی هست. کافیه دکمه تاچ آینه رو لمس کنین تا نورپردازی فعال بشه. می‌تونین رنگ نور رو هم عوض کنین اگه آینه چند تا رنگ نورپدازی داشته باشه.

خرید آینه نوری

آینه نوری ریموتی:

آینه‌های نور دار با ریموت کنترل هم قابل تنظیم هستن. یعنی در صورت سفارش مشتری ریموت کنترلی شبیه به کنترل کولر گازی روی آینه تعبیه می‌شه. آینه نوری ریموتی برای آینه منزل مناسب نیست اما در فضاهای کاری می‌تونه گزینه خوبی باشه. مخصوصا که از راه دور هم قابل کنترل هست!

آینه نوری حسگری:

همچنین می‌تونین سفارش بدین باری تنظیم آینه ، حسگر تشخیص حرکت روی اون تعبیه بشه. با تعبیه حسگر تشخیص حرکت ، برای روشن کردن نور آینه حتی به لمس فیزیکی نیازی ندارین! کافیه که دستتون رو جلوی آینه تکون بدین تا نورش روشن بشه! با تکون بعدی می‌تونین رنگ چراغ رو عوض کنین و در نهایت آینه رو خاموش کنین!

آینه نوری نمایش دار:

جدیدترین طرح آینه های نوری که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته اس. به طوری که از طریق وای فای یا بلوتوث به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شه.

سفارش آینه نوری زوم دار:

طرح دیگری از آینه‌ها سبک نوری مدرن هست که یک زوم روی آینه تعبیه شده اس ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه آرایشی و آینه میکاپ معرفی شدن. که در ابعاد مختلفی بنا به در خواست مشتری تولید میشه.

از کجا آینه نوری بخریم؟

می‌خوای آینه نور دار بخری و دنبال یه تولید کننده هستی که الکی پول واسطه هم ندی؟ مجموعه فرکو یه تولیدی آینه هست که انواع آینه نوری از مدل‌های ساده تا آینه‌های مدرن مثل آینه تاچ ، حسگری ، ضد بخار و … رو تولید می‌کنه و با ضمانت کیفیت می‌فروشه! یعنی شما اگه از آینه نور دار خوشتون نیومد می‌تونین آینه رو پس بدین و پولتون رو بگیرین! همچنین اگه موقع حمل و نقل آینه آسیب ببینه ، جایگزین می‌شه. همچنین توجه کنین که فرکو تولید آینه رو حرفه‌ای کرده و مدل‌های تخصصی برای خونه ، آرایشگاه ، مزون و … تولید می‌کنه.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو :

  • راه‌های ارتباط با ما :
  • آدرس کارخانه: تهران، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ عمارت ، خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن
  • 88068352 021 – 09101767773 info@farkoo.ir
  • وبسایت: farkoo.ir
  • تماس مستقیم:02188068352
  • http://Instagram.com/farkoo.ir اینستاگرام

برخی از نمونه کارهای تولید شده فرکو :

خرید آینه نوری
خرید آینه نوری
خرید آینه نوری
خرید آینه نوری چرا مورد استقبال بانوان قرار گرفته اس؟

استقبال بانوان از این آینه ها بدان معنا نیست که آینه ها برای اقایان بلا استفاده اس.انسان ذاتی زیبا طلب داره از این رو همیشه ظاهری بی نقص براشون حائز اهمیت هست. اما خانم‌ها به نسبت آقایان جزئی نگرتر هستن و روزانه استفاده بیشتری از لوازم آرایشی دارن.از این رو نیاز بانوان به آینه نوری بیشتر میشه…

آینه نوری از نظر جا به جایی به چند دسته تقسیم میشه تفاوت اونا در چیه؟

ثابت،متحرک،جیبی،مدل جیبی اون از نطر کاربرد تمامی آپشن های یک آینه نوری رو داره با این تفاوت که….

آینه نوری چیه؟

به آینه های اطلاق میشه که دور تا دور اون لامپ های ال ای دی نصب شدن که باعث….

9 پاسخ

    1. خیر،شما میتونید ابعاد و طرح مورد نظرتون رو در واتساپ برای ما ارسال کنید.واتساپ 09101767773
      شماره ی کار آگاه 02188068352

    2. هم امکان سفارش حضوری و هم سفارش آنلاین برای شما دوستان عزیز مهیا شده است.برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید.

  1. وقتتون بخیر من از شما یه اینه نوری قدی خریداری کردم.واقعیتش ست همون اینه نوری تو ابعاد کوچکتره واسه اتاق دخترم میخوام امکان تولیدش برای شما وجود دارد

  2. سبام آیا امکان تولید اینه نوری در ابعاد بزرگ برای شما وجود داره میخوام یه قسمت از مزون لباس رو کلا یه آینه نوری با ابعاد بزرگ قرار بدم؟

    1. بعله امکان تولید آینه نوری در ابعاد مورد دلخواه شما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ی 02188068352تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو