Home

ایده در آلومینیومی جدید

طراحی مناسب درب می‌تونه خونه شما رو متمایز کنه. در مهم‌ترین قسمت خونه هست زیرا اولین چیزیه که مهمانان شما وقتی در آستانه شما قرار می‌گیرن متوجه اون میشن. علاوه بر این ، مواد و دوام اون در مورد ایمنی سازه صحبت می‌کنه. یک درب رو میشه از مواد و طرح‌های مختلفی بر اساس انتخاب شما و آنچه خانه شما نیاز داره ساخته بشه. 

ایده در آلومینیومی جدید

هر متریال و طراحی دارای مزایا و معایبیه که باید در نظر گرفته بشه. به عنوان مثال ، درهای چوبی ظاهر کلاسیک‌تری دارن اما در معرض آسیب ناشی از آب و شرایط آب و هوایی شدید بیرون هستن. درهای فولادی به سختی وارد میشن ، اما عایق خوبی نیستن و به مرور زمان می‌تونن پر سر و صدا بشن. برای انتخاب بهترین درب برای خانه خود ، باید هر متریال ، طرح و ویژگی مربوط رو در نظر بگیرین. 

یکی از بهترین موادی که باید برای درب خود در نظر بگیرین آلومینیومه. اگر در مورد آلومینیوم صحبت کنیم ، این یکی از محبوب‌ترین موادیه که امروزه در بازار پیدا می‌کنین. اگر می‌خواین سبکی رو در مورد خانه خود داشته باشین و در عین حال اون رو کاربردی و بادوام نگه دارین ، درب‌های آلومینیومی بهترین انتخاب هستن. درب‌های آلومینیومی علاوه بر مدرن و شیک بودن ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستن تا با بودجه‌های مختلف مطابقت داشته باشن. همه این ویژگی‌ها و مزایا اونا رو به پرطرفدارترین گزینه برای انتخاب متریال درب تبدیل می‌کنه. در اینجا پنج طرح مدرن درب آلومینیومی وجود داره که مطمئناً بیانیه‌ای خواهند داشت.

انواع درهای ورودی آلومینیومی

درب آلومینیومی کشویی

اکنون تعداد بیشتری از صاحبان خونه درب‌های آلومینیومی کشویی رو به عنوان درب ورودی اصلی یا هر اتاق دیگری که نیاز به ظاهری مدرن دارد انتخاب می‌کنن. اگر می‌خواین به یک پیشنهاد صرفه‌جویی در فضا در خونه‌تون برسین ، این درها عالی هستن. درب‌های آلومینیومی کشویی این روزها در ترند هستن. مردم اغلب درهای کشویی آلومینیومی رو انتخاب می‌کنن تا به خونه‌های خود رنگ و بویی مدرن ببخشن. 

ایده در آلومینیومی جدید
ایده در آلومینیومی جدید

این درب‌ها برای نیازهای مختلف خونه مناسب ، ایمن و شیک هستن. درب‌های آلومینیومی کشویی در طرح‌ها و سبک‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای موجود هستن. نگهداری از اونا بسیار ساده‌تره و به راحتی میشه اونا رو با یک شوینده مایع ملایم تمیز کرد. این درب‌ها به گونه‌ای طراحی شدن که دوام داشته باشن و ظاهر زیبای درب جدید رو برای سال‌های آینده حفظ کنن.

یک چیز منحصر به فرد در مورد این درب‌ها که اونا رو به گزینه‌ای جذاب برای صاحبان خانه تبدیل می‌کنه اینه که کار با اونا آسون و بادوامه. دلایل دیگری که باعث میشه این درب‌ها ترجیح داده بشن اینه که به راحتی تمیز و نگهداری میشن ، زنگ نمی‌زنن و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هستن و به صاحب خونه اجازه میدن هر چیزی رو که دوست دارن انتخاب کنن. 

درب‌های دو در آلومینیومی

چه چیزی می‌تونه بهتر از مجموعه‌ای از درب‌های آلومینیومی دوبل باز باشه؟ اونا تنها راهی برای ایجاد ظاهری باکلاس و مدرن برای خانه شما هستن. ظاهری متمایز میده ، به همین دلیله که محبوبیت زیادی پیدا می‌کنه. این درب‌ها سبک هستن و در عین حال بسیار بادوام هستن ، بنابراین عناصر رو دور نگه می‌دارن و برای مدت طولانی دوام میارن. 

ایده در آلومینیومی جدید

برای محافظت بیشتر و سبک ، می‌تونین درج‌های شیشه‌ای رو در این درها قرار بدین و ظاهر کل در رو بهتر کنین. نگهداری این درب‌ها نیز بسیار آسونه زیرا در برابر خوردگی مقاوم هستن و نیازی به رنگ آمیزی مکرر ندارن. این می‌تونه در طول سال‌ها در زمان و هزینه شما صرفه جویی زیادی کنه. نوع مناسب درب‌ها ظاهر و احساس خانه شما رو بهبود می‌بخشه.

درب‌های تاشو کشویی آلومینیومی

درب‌های تاشو کشویی انتخابی عالی برای خانه‌های مدرن و مجلل با طراحی بسیار سبک‌تر و تمام مزایای یک درب تاشو کشویی باکیفیت هستن که اونا رو برای هر خونه‌ای عالی می‌کنه. اونا در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در دسترس هستن ، بنابراین پیدا کردن رنگی که مناسب خانه یا محل کار شما باشه ، بسیار راحته. 

به علاوه ، این واقعیت که میشه اونا رو تا کرد و در کنار دیوار قرار داد ، اونا رو به گزینه‌ای مناسب و صرفه‌جویی در فضا برای همه خانواده‌ها تبدیل می‌کنه. اونا می تونن میزان نور خورشیدی که وارد اتاق میشه رو افزایش بدن. فریم‌ها ماندگار و بادوام هستن. 

ایده در آلومینیومی جدید
ایده در آلومینیومی جدید

اینها برترین طرح‌های درب آلومینیومی مدرن هستن که در این صنعت در میان طرح‌های متعدد موجود در بازار هستن. تحقیقات کاملی انجام بدین و بهترین در رو برای خونه خود انتخاب کنین تا امنیت و زیبایی منزل خود رو بهبود ببخشین. چه به دنبال یک درب ورودی جدید یا یک درب عقب ، درب بخش آلومینیومی ، درب پاسیو یا درب کشویی باشید، این ماده می‌تونه بهترین انتخاب شما باشه.

آلومینیوم در مقابل چوب

قبل از انتخاب درب مناسب برای خونه‌ی خود ، ضروریه که جوانب مثبت و منفی هر کدام رو بسنجین و مطمئن بشین که تصمیم درستی گرفتین. بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان زیرک هستن و اغلب می‌تونن با یک تصویر بروشور با وضوح بالا و متقاعد کردن ، شما رو به انتخاب یکی بر دیگری سوق بدن.

زیبایی شناسی

ویژگی زیبایی شناختی قاب چوبی معمولاً بسیار جذابه و در میان بسیاری از صاحبان خونه یک انتخاب محبوبه. طراحی کلاسیک و عنصر سفارشی‌سازی ، درهای چوبی رو به یک انتخاب رایج در ظاهر تبدیل می‌کنه. با درهای چوبی ، بسته به طراحی کلی خانه خود می‌تونین از یک ظاهر سنتی یا معاصر انتخاب کنین. درهای چوبی رو میشه طبیعی یا لکه‌دار گذاشت و عنصری منحصر به فرد به طراحی کلی خانه اضافه کرد. در بیان این مطلب ، درب‌های آلومینیومی نیز می‌تونن از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیر باشن. اونا ممکنه انتخاب مناسبی برای یک خانه باشن ، در حالی که دیگری با درهای چوبی بهتر به نظر می‌رسه. انواع مدرن درب‌های آلومینیومی در طیف وسیعی از رنگ‌ها ، سبک‌ها و پیکربندی‌های عالی وجود دارن. انعطاف در طراحی به این معنیه که هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود نداره.

ایده در آلومینیومی جدید

ملاحظات زیست محیطی

در این شرایط یک برنده آشکار وجود داره. در و پنجره‌های آلومینیومی به طور بی نهایت قابل بازیافت هستن و تنها 5 درصد از کل انرژی رو برای تولید اون از مواد خام مصرف می‌کنن. 70 درصد آلومینیومی که تاکنون تولید شده ، هنوز در حال استفاده است. برعکس ، وقتی به درهای چوبی نگاه می‌کنیم ، نمی‌تونیم همان رو بگوییم. الوار کاملا غیر قابل بازیافته و برای تهیه یک در و پنجره چوبی یک درخت از بین میره. درها و پنجره‌های چوبی و سازگار با محیط زیست نیستن ، زیرا باید درختان خود رو برای یک در به خطر بیاندازیم.

ایده در آلومینیومی جدید
ایده در آلومینیومی جدید

نگهداری

درب و پنجره‌های آلومینیومی یک انتخاب متداول برای صاحبان خانه است زیرا به نگهداری بسیار کمی نیاز دارن. درب‌های آلومینیومی قابل اعتماد و قوی هستن و تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستن. درهای چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارن و حتی ممکنه گاهی اوقات نیاز به تعمیر و آب بندی مجدد داشته باشن. اگر درهای چوبی به درستی نگهداری نشن ، ممکنه قدیمی و فرسوده به نظر برسن. طول عمر اونا نیز بسته به نوع چوب مورد استفاده به طور چشمگیری کاهش می‌یابه. اگر به دنبال گزینه‌ای هستین که نیاز به تعمیر و نگهداری تقریباً صفر داره ، درب‌های آلومینیومی بهترین گزینه هستن.

ایده در آلومینیومی جدید

رنگ

درهای آلومینیومی نیز با پودر پوشانده شدن و اونا رو انتخابی عالی برای خونه‌های مدرن می‌کنه. این پوشش پودری تغییر رنگ ، زنگ زدگی و پوسته شدن نداره. اگر می‌خواین بدون نصب چوب واقعی به ظاهر چوبی برسین ، می‌تونین همیشه درهای آلومینیومی خود رو با جلوه‌های چوبی بپوشونین تا ظاهری طبیعی داشته باشین.

دوام و استحکام درب آلومینیومی

هنگام تجزیه و تحلیل دوام و استحکام ، هر دو درهای چوبی و آلومینیومی اگر به درستی نصب و نگهداری بشن ، دوام بالایی دارن. به عبارتی آلومینیوم از دوام و استحکام بسیار بیشتری نسبت به درهای چوبی برخورداره. درب‌های آلومینیومی رو نیز میشه سفارشی کرد و در اشکال و اندازه‌های مختلف ساخت. دوام درب‌های آلومینیومی همچنین اونا رو برای ترکیب درب‌ها و پنجره‌های بزرگ ایده‌آل می‌کنه.

ایده در آلومینیومی جدید
ایده در آلومینیومی جدید

ویژگی درهای آلومینیومی

  1. نصبش ارزانتره
  2. خرید اونا مقرون به صرفه‌تره
  3. اونا بدون تعمیر و نگهداری هستن
  4. اونا قابل تنظیم هستن
  5. براق ، مینیمال و مدرن هستن
ویژگی درهای آلومینیومی چیه؟

نصبش ارزانتره
خرید اونا مقرون به صرفه‌تره
اونا بدون تعمیر و نگهداری هستن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو