Home
آینه رنگی گرد دیواری

آینه گرد دیواری

آینه گرد دیواری ، در واقع از اشکال پرکاربرد برای انتخاب آینه‌های دکوراتیو و آرایشی‌اس.زیبایی و سادگی این مدل آینه باعث پرطرفدار بودن این سبک شده.

آینه‌های گرد هم به نوبه‌ی خود انواع مختلفی دارن . اما اینکه تو چه نیازی رو می‌خوای با خرید آینه برطرف کنی مهمه.اگه برای مزون و آرایشگاه نیاز به آینه داری آینه‌های تاچ برات بهترین انتخاب هستن.چون این دیگه مسلمه که کسی از آینه‌های ساده و بی‌کیفیت انتظار کار حرفه‌ای و تخصصی نداره.

درواقع در آرایش و میکاپ نور و روشنایی از اهمیت بالایی برخورداره که ، آینه نوری تاچ این شرایط رو برات فراهم می‌کنه که ، با تنظیم نور دلخواه گریم و میکاپ ، در نهایته روشنایی و بدون ایجاد سایه بر صورت مشتری صورت می‌گیره.و کاری بی‌نقص و بدون ایراد برات به ارمغان میاره.

آینه گرد دیواری با قاب

تاثیر آینه گرد دیواری بر فضا

با نصب آینه گرد بر روی دیوار عمق و بافت به فضا اضافه می‌شه. به‌شرط این‌که در موقعیت مناسبی قرار بگیره. در این صورت دیوارها نیز با جذابیتی زیبا جلوه خواهند کرد. همچنین با نصب آینه بر روی دیوار علاوه بر این‌که باعث می‌شه تا فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر برسه، فضایی از اتاق نیز اشغال نمی‌شه. و بدون نیاز به جای گرفتن آینه گرد می توان فضا رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نیز جلوه داد.

صنایع شیشه و آینه فرکو مفتخره انواع مختلف آینه گرد باکیفیت بالا که قابلیت نصب بروی دیوار رو دارن، تولید کنه. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل نمایین.  

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین به این سایت مراجعه فرمایین.

انواع آینه گرد دیواری

آینه‌ها تنوع گوناگونی دارن که هرکدام از اونا امکان این‌که به‌صورت گرد باشن و بر روی دیوار نصب گردن رو به‌راحتی دارن. فقط کافیه که شما تصمیم بگیرین که می‌خواهید کدام آینه رو برای فضای خود داشته باشین. همچنین هرکدام از این آینه‌ها می‌تونن ابعاد گوناگونی داشته باشن و هیچ‌گونه مانعی در انتخاب ابعاد آینه موردنظر وجود نداره. هر اندازه‌ای که تمایل دارین می‌تونین به مجموعه ما یعنی کارگاه تولیدی فرکو سفارش بدین تا دقیقاً به همان ابعاد و باکیفیت فوق‌العاده آینه خود رو داشته باشین.

آینه گرد دیواری خود نیز انواع بسیار مختلفی داره که در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم.

آینه بک لایت

از آینه‌های بسیار پرطرفدار و زیبا باقابلیت‌های فوق‌العاده آینه بک لایت هست. یکی از حالت‌هایی که این آینه می‌تونه ساخته و به کار رود به‌صورت آینه گرد دیواری هست. با نوری که از پشت این نوع از آینه ساطع می‌شه، باعث می‌شه تا علاوه بر ایجاد فضای زیباتر، نور کافی نیز برای برخی کارها تأمین بشه. این نور توسط چراغ‌هایLED که بسیار ضخامت کمی دارن و پشت آینه قرار می‌گیرن، ایجاد می‌شه. همچنین نوری که به‌واسطه این نوع از چراغ‌ها ایجاد می‌شه، بسیار طبیعی‌تر از نور چراغ‌های معمولیه. همچنین مضرات اونا رو نیز دیگر ندارن.

آینه بک لایت گرد دیواری
آینه گرد دیواری بک لایت

مشخصات و قابلیت های آینه بک لایت

این آینه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی رو می‌تونن دارا باشن. البته هرکدام از این قابلیت‌ها به‌صورت انتخابی اس و هرکدام که شما تمایل دارین می‌تونه درمکرد آینه بک لایت انجام بگیره.

. امکان نمایش ساعت و دمای محیط می‌تونه روی آینه انجام بشه.

. با استفاده از ریموت و یا به‌صورت لمسی رنگ نور می‌تونه تغییر کنه. حتی در صورت تمایل می‌توان از چندرنگ به‌صورت همزمان نیز استفاده کرد.

. آینه بک لایت اگر در موقعیت های کاری مثل آرایشگاه و سالن زیبایی، محیط های اداری و… نصب بشه، می‌تونه نام و یا لوگوی آن بر روی آینه حک بشه. در این صورت یک آینه اختصاصی برای آن فضا نیز ایجاد می‌شه.

. با قرار گرفتن پدهایی در پشت آینه ویژگی ضد بخار بودن رو دارن. در این صورت به‌سادگی می‌تونن در محیط‌های مرطوب مثل حمام نصب بشن بدون این‌که بخاری روی آینه گرد دیواری بک لایت ایجاد بشه.

. با استفاده از بلوتوث می‌تونن به گوشی همراه متصل بشن و امکان پخش موسیقی و ویدیو داشته باشن.

. همچنین نورپردازی و موقعیت قرار گرفتن چراغ‌هایLED نیز به‌ صورت‌های مختلف و دلخواه می‌تونه انجام بشه.

آینه گرد دیواری شفاف ساده

منظور از این آینه‌ها همان آینه‌های معمول‌اس که می‌تونن به‌صورت آینه گرد نیز مورداستفاده قرار بگیرن. این آینه‌ها در عین این‌که ساده هستن، بسیار شکیل و زیبا می‌باشن. همچنین در هر موقعیت و فضایی نیز به‌راحتی می‌تونن مورداستفاده قرار بگیرن و خود رو با دکوراسیون اون فضا هماهنگ کنن.

آینه گرد دیواری شفاف
آینه گرد دیواری2

آینه گرد دیواری رنگی

نوع دیگری از آینه که به‌صورت آینه گرد دیواری نیز به‌کاربرده می‌شه، آینه رنگی هست. این آینه‌ها تنوع رنگی بالایی دارن. رنگ آن برحسب سلیقه و متناسب با فضایی که می‌خواهد در اون به‌کاربرده بشه، قابلیت انتخاب داره. آینه‌های رنگی نیز در هرجایی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره و زیبایی بیشتری نیز برای آنجا ایجاد می‌کنه.

آینه رنگی گرد دیواری
آینه رنگی گرد دیواری

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار از انواع دیگر آینه‌هاست که به‌صورت آینه گرد دیواری نیز مورداستفاده قرار می‌گیره. این آینه‌ها نیز بسیار موردتوجه می‌باشن. برای کاربردهای مختلفی ساخته و عرضه می‌شن اما مهمترین اونا میکاپ و گریمه. همانند آینه‌های بک لایت از خود نور ساطع می‌کنن با این تفاوت که چراغ‌ها روی خود آینه و یا قاب نصب می‌شن و از این طریق روشنایی حاصل می‌شه. زیبایی آینه‌های چراغ دار بی‌حدوحصر و بسیار چشم‌نوازه.

آینه چراغ دار گرد دیواری
آینه چراغ دار گرد دیواری

آینه دکوراتیو

آینه‌ دکوراتیو علاوه بر کاربردی که به‌عنوان آینه دارد بیشتر برای حالت تزیینی نیز تولید می‌شه. این نوع آینه‌ها به صورت‌های مختلفی هستن که به‌صورت گرد دیواری نیز می‌تونن مورداستفاده قرار بگیرن. با نصب این آینه‌ها بر روی دیوار یک فضای متفاوت و خاص ایجاد میشه که بسیار زیبا و خیره‌کننده نیز می‌تونه باشه.

آینه گرد دیواری دکوراتیو
آینه دکوراتیو گرد دیواری

آینه جورچین

آینه‌ جورچین یکی از انواع مختلف آینه‌هاست که به‌صورت جورچین یا پازل به دیوار نصب می‌شه. این تکه‌های جورچین می‌تونن به‌صورت آینه گرد دیواری برش داده و نصب بشن. درواقع این نوع از آینه‌ها به‌نوعی در دسته آینه‌های دکوراتیو نیز می‌تونن قرار بگیرن. چرا که علاوه بر کاربرد خود به عنوان آینه، زیبایی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنن. اندازه‌های متفاوتی نیز می‌تونن داشته باشن و به شکل‌های مختلفی قابلیت کنار هم قرار گرفتن دارن.

آینه گرد دیواری جورچین
آینه جورچین گرد دیواری

تمام این آینه‌ها که توضیح داده شد بدون قاب و یا همراه با قاب می‌تونن به‌کاربرده بشن. بدون قاب یک آینه مینیمال و شیک ایجاد میشه. همراه با قاب نیز زیبایی خاص خود رو داره. قاب‌ها جنس‌های متفاوتی نظیر چوب، فلز دارن با تنوع رنگی بسیار که برحسب سلیقه می‌تونن انتخاب بشن. هردوی این حالت‌ها بسیار زیبا و شکیل هستن و بستگی به سلیقه شما مشتریان گرامی داره که کدام حالت رو انتخاب نمایین.

موارد کاربرد آینه گرد دیواری

درواقع آینه از ابزار بسیار کاربردی در دنیای امروزه و هرجایی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. اما در زیر به بعضی از آن‌ها که استفاده از آینه‌ها حتماً ضرورت داره، اشاره می‌کنیم:

خانه

به جرئت می‌توان گفت که از ابزار ضروری هر خانه‌ای قطعاً آینه‌اس. این نوع از آینه‌ها در هر قسمتی از خانه قابلیت کاربرد دارن و به‌راحتی می‌تونن خود رو با اون فضا هماهنگ کنن. به برخی از قسمت‌های هر خانه‌ای که استفاده از آینه‌ها لازمه آن‌هاست، می‌پردازیم.

اتاق خواب

یکی از وسایل ضروری برای هر اتاق‌خوابی قطعاً می‌تونه آینه باشه. این آینه می‌تونه هر شکل و نوعی داشته باشه. ولی آینه گرد دیواری یک گزینه جذاب برای هر سبک اتاقی‌اس. خصوصاً اگر در جای مناسبی مثلاً نزدیک پنجره و یا گیاهان باشه، با انعکاس در خود، جلوه و زیبایی چندین برابر پیدا می‌کنه. با توجه به سلیقه و دلخواه هرکدام از مواردی که در مورد انواع آینه توضیح داده شدن، قابلیت انتخاب دارن.

پذیرایی

آینه‌های گرد دیواری درواقع برای هرجایی می‌تونن مناسب باشن. به همین دلیل می‌توان از انواع آن در قسمت پذیرایی و نشیمن نیز استفاده کرد. آینه‌ها همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد باعث بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر رسیدن فضای خود می‌شن. پس می‌تونن یک انتخاب عالی برای این قسمت از منزل باشن. این آینه‌ها قابلیت تزیینی نیز می‌تونن داشته باشن. پس بسیار مهمه که با توجه به دکوراسیون کلی انتخاب بشن. اما آینه گرد برای این فضا از بهترین انتخاب‌هاست..

آینه گرد دیواری با قاب
آینه گرد دیواری3

راهرو

این قسمت از خانه یکی از مکان‌های مناسب برای استفاده از این نوع آینه‌هاست. زیرا هنگام خروج از خانه می‌تونین خود رو در آن ببینین و ظاهر خود رو چک کنین. قسمت زیرین اون نیز می‌تونه یک میز زیبا و یا جاکفشی باشه تا زیبایی بیشتری نیز ایجاد بشه.در واقع این قسمت، فضایی اس که به هنگام ورود به خانه ابتدا مشاهده می‌شه. پس انتخاب آینه ای زیبا نیز می‌تونه در زیباتر جلوه دادن اون مؤثر باشه.

سرویس بهداشتی و حمام

از موارد دیگر که آینه گرد دیواری می‌تونه برای آنجا مناسب باشه، سرویس بهداشتی و حمامه. انواع مختلف از آینه‌های گرد می‌تونن استفاده بشن. اما برای این قسمت‌ها آینه‌های بک لایت بسیار زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرن. زیرا با نوری که ایجاد می‌کنن بسیار مناسب برای برخی موارد مانند اصلاح نیز هستن.

آینه گرد دیواری بک لایت
آینه گرد دیواری بک لایت

درواقع آینه‌ها در هرجایی از خانه حتی آشپزخانه می‌تونن استفاده بشن و محدودیت خاصی در استفاده از اون وجود نداره.

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از مکان‌هایی‌اس که آینه از اصلی‌ترین ابزارهای آن به شمار میاد. یعنی بدون استفاده از آینه، آرایشگاه و سالن زیبایی دیگر معنی نداره و کارکرد خود رو از دست میده. شکل‌های گوناگونی از آینه‌های مختلف برای سالن زیبایی مناسب هستن. اما یکی از انواع شکل‌های آن آینه گرد دیواریه.

آینه گرد دیواری آرایشگاه
آینه آرایشگاه گرد دیواری

این نوع آینه خود انواع مختلفی داره که بالاتر به آن‌ها اشاره‌شده اس. که با توجه به سلیقه و فضای کلی می‌تونن انتخاب بشن. حتی می‌توان در قسمت‌های مختلف از آرایشگاه یا سالن زیبایی از آینه‌های مختلفی متناسب با نیاز آن قسمت استفاده کرد. مثلاً برای قسمت میکاپ از آینه بک لایت یا آینه لامپی استفاده کرد. برای قسمت انتظار و نشیمن نیز می‌توان از آینه‌های تزیینی‌تر مثل رنگی، دکوراتیو استفاده کرد. در این صورت کاربرد و تنوع  آینه‌ها نیز بیشتر و شکیل‌تر میشه.

مزون ها

مزون‌های مختلف ازجمله لباس شب، لباس عروس و… حتماً نیازه که آینه در آن‌ها استفاده بشه. آینه گرد دیواری یک آینه زیبا و شیک هست که قابلیت استفاده در این مکان‌ها رو داره. همچنین به جلوه بیشتر لباس‌ها و دیگر موارد داخل مزون بسیار کمک می‌کنه و زیبایی فوق‌العاده‌ای رو به ارمغان میاره.

فروشگاه ها و گالری ها

از دیگر موارد استفاده از آینه‌های گرد دیواری، فروشگاه‌ها و گالری‌های مختلف ازجمله جواهرفروشی و… است. آینه‌ها علاوه بر روشنایی و دل‌بازی بیشتری که برای فضای خود ایجاد می‌کنن، باعث می‌شن تا اجناس نما و جلوه بهتری نیز داشته باشن. همچنین به زیبایی بیشتر فضا نیز کمک شایانی می‌کنن.

سایر موارد

در مراکز مختلف و برخی کلینیک‌ها، هتل‌ها و… این آینه‌های گرد که قابلیت نصب بر روی دیوار رو دارن، می‌تونن استفاده بشن. برای سرویس بهداشتی محیط‌های دیگر غیر از خانه نیز بسیار مناسبه. درواقع هرجایی با هر کاربرد و دکوراسیونی اگر بخواد آینه در اون استفاده بشه، قطعاً آینه گرد دیواری می‌تونه یکی از گزینه‌ها باشه. زیرا ساده و بسیار شکیله و تطابق خوبی با هر سبکی می‌تونه داشته باشه.

اشکال مختلف آینه گرد دیواری

آینه‌های گرد رو در حالت کلی می‌توان به دو دسته با قاب و بدون قاب تقسیم کرد. که با توجه به سلیقه و دلخواه هرکدوم از این حالت‌ها می‌تونن انتخاب بشن. در هردوی این حالت‌ها می‌توان آینه‌های خاص و متفاوتی ایجاد کرد.

در حالت بدون قاب می‌توان در قسمت‌هایی، از آینه دیگر مثل رنگی و یا  از متریال دیگر غیر از آینه استفاده کرد. حتی شکل آینه می‌تونه دقیقاً گرد نباشه یعنی قطر آن در تمام قسمت‌ها یکسان نباشه. درواقع شکل ظاهری نزدیک به گرد بودن داشته باشه و کمی معوج شده باشه. انتخاب این موارد بستگی به‌دلخواه و دکوراسیون کلی فضای مورداستفاده‌اس. تا یک آینه بسیار زیبا و مدرن نیز ایجاد بشه.

آینه گرد دیواری بدون قاب
آینه گرد دیواری4

در حالتی که آینه گرد دیواری همراه با قاب باشه نیز به صورت‌های بسیار خاص و متفاوت می‌تونه ساخته و مورداستفاده قرار بگیره. انواع مختلف قاب‌ها با جنس‌ها و رنگ‌های متفاوت وجود داره که از بین اونا قابلیت انتخاب هست. درواقع در این حالت امکان خلاقیت بیشتری می‌تونه وجود داشته باشه تا یک آینه بسیار خاص و مدرن ایجاد بشه. چون امکان خلاقیت هم با خود آینه و هم در استفاده از انواع قاب وجود داره. تا به‌صورت یک آینه خاص و مدرن دربیاد.

آینه گرد دیواری با قاب
آینه گرد دیواری5

انواع نصب آینه گرد دیواری

همچنین نصب آینه بر روی دیوار نیز می‌تونه به صورت‌های مختلف انجام بگیره. مثلاً جدا از حالت معمول که خود آینه به دیوار نصب می‌شه، می‌توان با استفاده از نوارهای چرمی یا زنجیر و یا حتی کنف آینه رو از دیوار آویزان کرد. تمام این موارد امکان‌پذیر و زیباست فقط کافیه متناسب با علایق و سبک فضا انتخاب درستی داشت.

آینه گرد دیواری
آینه گرد دیواری6

درواقع باکمی خلاقیت می‌توان شکل‌های بسیار مختلفی از آینه گرد دیواری ایجاد کرد. تا یک آینه متفاوت و زیبا داشت. مثلاً می‌توان با استفاده از کنف برای آینه قاب‌هایی به شکل‌های مختلف ایجاد کرد و زیبایی اونو چندین برابر کرد

آینه گرد دیواری با قاب
آینه گرد دیواری7

ثبت سفارش

انواع مختلف آینه گرد دیواری حتی مواردی که در اینجا مطرح نشد و شما در ذهن دارین رو صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو قادره با بالاترین کیفیت ممکن تولید نماید. علاوه بر کیفیت فوق‌العاده آینه‌ها با توجه به استفاده از تجهیزات به‌روز و مواد بسیار باکیفیت، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخورداره.

پس از ثبت سفارش، محصول شما با بهترین کیفیت ممکن در کمترین زمان تولید و آماده تحویل و یا ارسال به شما مشتریان گرامی می‌شه.

همچنین درصورتی‌که پس از دریافت، از محصول خود رضایت نداشته باشین می‌تونین محصول خود رو مرجوع نمایین. درواقع ما تمام تلاش خود رو می‌کنیم تا علاوه بر تولید با بهترین کیفیت و قیمت، خدماتی رو برای مشتریان خود در نظر داشته باشیم تا با خیال آسوده بتونن ثبت سفارش کنن. زیرا که رضایت مشتریان اولویت اول کارگاه تولیدی فرکواس.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می‌تونین با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین. و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشین تا همکاران ما بتونن به شما بهترین خدمات رو ارائه بدن.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

    1. اگر شکل خاصی مدنظر باشد و نیاز به دقت بالایی داره بله حتما. ولی اگر شکل ساده ای باشد خودتون هم به راحتی می تونید نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو