Home
آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی مدل‌هایی از آینه هست که به اونا لامپ LED نصب می‌شه. آینه‌ قدی قدمت بسیار طولانی داره و از گذشته‌های بسیار دور مورد استفاده قرار می‌گرفته تا به امروز که از ابزار ضروری در زندگی روزمره و برخی اصناف به شمار میاد. امروزه کیفیت و شکل اون بسیار تغییر و بهبود پیدا کرده . همچنین تنوع اون نیز بسیار گسترده‌ شده که می‌توان برحسب سلیقه و کاربرد از بین اونا انتخاب نمود. در این‌ بین یکی از انواع آینه‌ها، آینه لامپی قدی هست که این نوع از آینه مخصوصا در امر گریم و میکاپ بسیار زیبا و پرکاربرده. آینه لامپی به این‌گونه هست که تعدادی لامپ به فاصله مشخص روی آینه قرار می‌گیره و روشنایی مطلوب و قابل‌توجهی نیز ایجاد می‌کنه. لامپ‌هایی که به این منظور استفاده می‌شه همانند آینه بک لایت LED هستن.

آینه لامپی یا آینه هالیودی این قابلیت رو داره که از لامپ‌های رنگی متنوعی براش انتخاب بشه. البته لین موضوع بیشتر به کارایی که می‌خواد داشته باشه بستگی داره. اگه نیت شما از تهیه این آینه نما و جلوه‌ی این آینه باشه می‌تونی که ، رنگ لامپ‌هاشو با رنگ وسایل خونه یا محل کارت ست کنی. اما اگه این آینه رو به منظور گریم و آرایش می‌خوای بهتر هست که رنگ آفتابی و یا مهتابی رو براش انتخاب کنی. تا تصویری واقعی از رنگ و لعاب میکاپت بهت نشون بده.

آینه لامپی قدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن مدل‌های دیگر می‌تونین به این سایت مراجعه نمایین.

آینه لامپی قدی

انواع نحوه کارکرد آینه لامپی قدی

  • 1. یک حالت به این صورت هست که با استفاده از سیم که به پریز برق متصل می‌شه، روشنایی حاصل می‌شه.
  • 2. حالت دیگر با استفاده از ریموت مورداستفاده قرار می‌گیره و روشن و خاموش می‌شه.
  • 3. نوع دیگری که آینه لامپی مورداستفاده قرار می‌گیره به‌صورت لمسی هست. یعنی با استفاده از لمس یا تاچ می‌توان از آینه استفاده نمود. این یک حالت فوق‌العاده‌اس که اونو در مورد این آینه‌ها می‌توان تجربه کرد.

هر کدام از این حالت‌ها انتخابی و به سلیقه و نیاز مشتریان گرامی هست. در واقع هر کدام از این حالات که تمایل داشته باشین، بر روی آینه اجرا میشه. تا در این صورت نوع کارکرد اون دقیقا به همانگونه که مورد دلخواه شماست باشه.

آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی

لامپ‌های LED مزایای بسیاری در مقایسه با لامپ‌های معمولی دارن

  • طول عمر چندین برابری که دارد باعث می‌شه تا هزینه تعویض اون ذخیره بشه. زیرا که تا سالیان زیادی نیازی به تعویض اون وجود نداره.
  • مصرف انرژی اون چندین برابر کمتر از لامپ‌های رشته‌ای هست. همین موضوع باعث می‌شه تا در ذخیره هزینه در بلندمدت نیز تأثیرگذار باشه. زیرا که هزینه کمتری بابت قبوض پرداخت میشه. در حالت کلی نیز در مصرف انرژی و برق نیز صرفه‌جویی صورت می‌شه.
  • نوری که این نوع از لامپ‌ها ایجاد می‌کنن بسیار زیبا و نزدیک‌تر به نور طبیعی هست. طبیعتا باعث می‌شه روشنایی که ایجاد می‌کنن نیز لطیف‌تر و طبیعی‌تر باشه.
  • استفاده از این نوع لامپ‌ها ازنظر زیست‌محیطی نیز بسیار مناسب‌تر هستن.
  • تنوع رنگی بسیار زیادی دارن که می‌توان از بین اونا با توجه به علایق و دکوراسیون محیط مورداستفاده، انتخاب بشن.
  • آینه لامپی قدی، خود نیز تنوع فراوان و گسترده‌ای داره.
آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی

انواع آینه لامپی قدی

این نوع از آینه در حالت کلی به دو صورت می‌تونه ساخته و مورداستفاده قرار بگیره. یک حالت اون به‌صورت ساده و بدون قاب هست که لامپ‌ها بر روی خود آینه نصب می‌شن. که زیبایی و سادگی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنن. در این صورت به‌راحتی می‌تونن در مکان‌های مختلف با هر سبکی مورداستفاده قرار بگیرن. علاوه بر این‌که خود رو با هر دکوراسیون و فضایی مطابقت می‌دن، زیبایی منحصر فردی نیز در فضا ایجاد می‌کنن.

حالت بعدی که مورداستفاده قرار می‌گیره، استفاده از قاب برای آینه قدی لامپ دار هست. در این صورت لامپ‌ها بر روی قاب می‌تونن نصب بشن. قاب‌ها تنوع بسیاری در طرح و رنگ و جنس دارن که در این حالت گزینه‌های بسیار بیشتری وجود داره که می‌توان از بین اونا انتخاب کرد.

آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی می‌تونه به صورت‌های مختلفی نصب و مورداستفاده قرار بگیره

  • 1. یک حالت به این صورته که بر روی دیوار نصب بشه و به‌صورت دیواری از اون استفاده نمود. به‌خصوص برای مکان‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستن بسیار مناسبه زیرا که در این صورت فضای خاصی اشغال نمی‌شه.
  • 2. حالت دیگر می‌تونه بر روی زمین قرار بگیره و به دیوار تکیه داده بشه. در این صورت امکان جابه‌جایی برای اون آسون میشه و می‌توان در صورت تمایل در جای دیگری از آینه لامپی قدی استفاده نمود.
  • 3. آینه لامپی قدی با استفاده از پایه‌هایی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. در این حالت نیز امکان حمل و جابه‌جایی و همچنین تعویض محل استفاده اون راحت تر میسر می‌شه. برای تسهیل بیشتر نیز می توان از چرخ‌هایی در قسمت زیرین پایه‌ها استفاده نمود. پایه‌های مختلفی وجود داره که باعث می‌شه تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب این نوع از آینه‌ها در دسترس باشه.
آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی

ویژگی های آینه لامپی قدی

1. آینه‌ها در حالت کلی ازجمله آینه لامپی قدی جدا از کاربرد و ضرورتی که در زندگی و برخی شغل‌ها دارن ، در زیبایی فضایی که در اونجا قرار می‌گیرن تأثیر به سزایی دارن. همچنین باعث می‌شن تا فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست، در نظر بیننده ایجاد بشه. باعث دل‌بازتر و روشن‌تر به نظر رسیدن محیط اطراف خود در مقایسه با آینه های معمول نیز می‌شن.

2. لامپ‌ها به‌دقت و بافاصله دقیق و مشخصی نصب می‌شن تا نور طبیعی و زیبایی ایجاد بشه. علاوه بر این از ایجاد سایه‌های خشن و نامتعادل نیز جلوگیری بشه.

4. همانند آینه بک لایت می‌تونن به‌صورت بلوتوث به گوشی همراه متصل بشن و از برخی قابلیت‌ها مثل پخش موسیقی و یا ویدیو استفاده نمود. امکان نمایش زمان و دما روی صفحه آینه نیز وجود داره.

5. برای رنگ لامپ های LED می‌توان به‌صورت همزمان از چندین رنگ استفاده کرد. با توجه به این‌که لامپ‌ها تنوع رنگی گسترده‌ای دارن می‌توان به‌راحتی از میان اونا رنگ‌های موردعلاقه خود رو انتخاب نمود تا در ساخت آینه از اونا استفاده بشه.

6. همچنین می‌توان با استفاده از ریموت و یا به‌صورت لمسی رنگ نور رو تغییر داد. یعنی در صورت تمایل و دلخواه بتوان در زمان‌های مختلف از رنگ‌های متفاوتی برای آینه لامپی قدی استفاده نمود.

7. قابلیت منحصر به‌ فرد دیگر این نوع آینه‌ها اینه که امکان تغییر شدت نور برای لامپ‌ها وجود داره. یعنی می‌توان بر حسب نیاز شدت نور لامپ‌های LED رو کم یا زیاد نمود تا در ساعت‌های مختلف از شبانه‌روز و با توجه به کاربرد خود بتونه روشنایی به حد کفایت ایجاد کنه.

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی در چه مکان‌هایی قابل استفاده‌اس

خانه

آینه قدی لامپی در قسمت‌های مختلفی از خونه می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. اما یکی از بهترین مکان‌ها برای آینه لامپی قدی اتاق‌خواب هست. این نوع آینه تمام نیازهایی که برای استفاده از آینه وجود داره رو رفع می‌کنه. همچنین علاوه بر این موارد استفاده از این نوع آینه زیبایی خیره‌کننده‌ای رو به ارمغان میاره.

آینه لامپی قدی

آرایشگاه و سالن زیبایی

. آرایشگاه و سالن زیبایی از دیگر مکان‌هایی اس که آینه لامپی قدی در آن بسیار می‌تونه پرکاربرد باشه. آینه آرایشگاه از اصلی‌ترین ابزارهای سالن زیباییه. پس انتخاب آینه مناسب برای آرایشگاه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخورداره. که این نوع از آینه یعنی آینه لامپی قدی از آینه‌های بسیار زیبا و پرکاربرد برای آرایشگاه و سالن زیبایی هست. چرا که با نوری که ایجاد می‌کنه، روشنایی لازم برای انجام امور آرایشی رو به راحتی فراهم می‌کنه.

آینه لامپی قدی

فروشگاه و اتاق های پرو

. برای فروشگاه‌ها و مزون‌های مختلف پوشاک آینه لامپی قدی گزینه ایده آلی می‌تونه باشه. زیرا که با روشنایی که ایجاد می‌کنه باعث جلوه لباس‌های پرو شده و نیز دیگر اجناس می‌شه. و به جهت قدی بودن آینه نیز اجازه دید کامل به فرد می ده. از نظر زیبایی نیز منحصر به فرده و می‌تونه فضای متفاوتی رو ایجاد کنه. چراکه امروزه زیبایی و اهمیت دکوراسیون فضا بسیار بر جلب‌توجه و همچنین جذب مشتری تأثیر داره. همان‌طور که می‌بینیم در دنیای امروز اصناف مختلف در تلاش برای ایجاد فضای زیباتر و راحت‌تر برای افراد و مشتریان خود که به اون محل میان، هستن.

آینه لامپی قدی

کافه‌ها و رستوران‌ها

. از دیگر موارد استفاده از آینه لامپی قدی در کافه‌ها و رستوران‌های مختلف می‌باشد. زیرا استفاده از این نوع آینه به ایجاد فضای زیباتر و مدرن‌تر کمکمی‌کنه. همچنین با روشنایی که از خود ایجاد می‌کنه، باعث درخشان تر شدن فضا و جلب‌توجه بیشتر در محیط می‌شه.

همانطور که می‌دونیم زیبایی فضا و دکوراسیون در جذب افراد بسیار تاثیرگذاره. پس با دقت در انتخاب وسیله های خود می توان در این امر مؤثر بود.

درواقع در اینجا فقط به مواردی که بسیار پرکاربرده اشاره شد. ولی در کل آینه لامپی قدی در هرجایی با هر سبک دکوراسیونی قابلیت هماهنگی با فضا رو داره. و به جهت مشخصات ویژه و نورپردازی که داره در هر فضایی که قرار بگیره، زیبایی رو چند پله افزایش میده.

آینه لامپی قدی

آینه هالیوودی قدی با نور بک لایت

آینه‌های هالیوودی با نور مناسبی که می‌تابونن از پرکاربردترین انواع آینه برای آرایشگاه محسوب می‌شن. اما این مدل آینه از نظر بصری در مقایسه با مدل بک لایت آینه چراغ دار محبوبیت کمتری داره. فرکو در محصول جدید ، از ابتکاری نو بهره برده. در این مدل ضمن نصب چراغ بک لایت ، دو چراغ حبابی ریلی در قسمت بالایی آینه نصب می‌شه که متحرک هستن و می‌توان برای تنظیم نور دلخواه به روی سوژه اونو جابجا نمود.

انواع آینه مورد استفاده برای آینه لامپی قدی

علاوه بر آینه‌های معمول می توان از انواع دیگر آینه نیز استفاده نمود.

. آینه ساده از معمول ترین نوع آینه‌هاست که برای موارد مختلفی از اون استفاده می‌شه. چرا که این آینه‌ها وضوح تصویری که از اطراف خود ایجاد می‌کنن بسیار بالا و با کیفیته. برای بالاتر بردن این شفافیت و وضوح از آینه‌هایی مثل کریستال نیز می توان استفاده کرد.

. آینه رنگی یکی از گزینه‌های انتخابی برای استفاده در این سبک از آینه‌اس. تنوع رنگی بسیار بالایی برای آینه‌های رنگی وجود داره. این آینه‌ها نیز اگر در ساخت آینه لامپی قدی به کار برن، جلوه بسیار خاصی دارن.

روی تمامی آینه‌ها می توان نام برند، لوگو و یا هر نوشته و طرحی رو حک کرد. این کار کمک می‌کنه تا بتوان آینه‌ای کاملا اختصاصی داشت.

در صورتی که خواهان این هستید که آینه ای با کیفیت داشته باشید .بهتر است آن را از تولیدی های معتبر تهیه کنید پیشنهاد ما به شما مجموعه تولید آینه و شیشه فرکو میباشد. اگر از آینه های کوچک در کیف آرایش خود استفاده می کنید بهتر است آن را در جایی جدا از لوازم آرایشی خود قرار دهید .تا کثیف یا دچار خط و خش نشود.به تمیز بودن آینه آرایشی خود اهمیت  بدهید. اگر در مواقع ضروری به آینه خود نیاز داشته باشید و آینه تمیز نباشد نمی توانید به راحتی آرایش خود را چک کنید. همچنین دقت کنید که هرگز آن را در کیف  و یا خانه جا نگذارید. شاید در زمانی که به آن احتیاج داشته باشید نتوانید آینه خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.
آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی
آینه لامپی قدی

انواع شکل آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی به طور رایج شکل مستطیل داره. اما می‌توان با ایجاد تغییرات کوچکی، اونو به یک آینه خاص‌تر و متفاوت‌تر تبدیل کرد. ازجمله این‌که مثلاً گوشه‌های آینه حالت گرد داشته باشه و دقیقاً مستطیل شکل نباشه. و یا اشکال دیگر هندسی مثل بیضی نیز می‌تونه برای آینه لامپی قدی مناسب باشه. اشکال پیچیده هندسی که از قاعده خاصی نیز پیروی نمی‌کنن امکان تولیدشون با توجه به تجهیزات و دستگاه های موجود در صنایع شیشه و آینه فرکو فراهمه.

همچنین طرز قرارگیری لامپ‌ها بر روی آینه لامپی قدی می‌تونه به صورت‌های مختلفی انجام بشه. اما درهرصورت نورپردازی باید اصولی انجام بشه تا هم نور مناسب و کافی ایجاد بشه و هم از ایجاد سایه‌های اضافی جلوگیری بشه.

آینه لامپی قدی

ثبت سفارش

انواع آینه لامپی قدی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. با توجه به این‌که تمام مراحل تولید در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره، درواقع شما بدون واسطه از تولیدکننده خرید می‌کنین. همچنین تجهیزات و مواد اولیه بسیار پیشرفته و باکیفیت هستن. با توجه به کیفیتی که محصولات دارن، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارن.

علاوه بر کیفیت، دقتی که در ساخت آینه لامپی قدی به کار گرفته می‌شه بسیار بالاست. زیرا که فاصله‌گذاری برای نصب لامپ‌ها و همچنین تمیزی و ظرافت کار بسیار حائز اهمیت هست. پس‌نیازه تا تمام مراحل با دقت و وسواس بالا انجام بشه تا یک محصول باکیفیت و در شأن مشتریان فرکو عرضه بشه.

ما در این مجموع تمام تلاش خود رو می‌کنیم تا بهترین محصولات و خدمات رو در کمترین زمان ممکن برای شما ارائه بدیم. به همین منظور علاوه بر ضمانت کیفیت و اصالت کالا این امکان رو برای شما در نظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی بتونین محصول خود رو مرجوع داشته باشین.

درنهایت برای ارتباط با ما و ثبت سفارش می‌تونین با شماره تلفن 02188068352 در ارتباط باشین تا سفارش خود رو ثبت کنین

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه قدی لامپی
آینه قدی لامپی
آینه قدی لامپی
آینه قدی لامپی

4 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر. بله ارسال به شهرستان هم داریم. برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره دفتر مرکزی02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر. هر سایز و شکلی که از آینه چراغ دار دلخواهتون باشه امکان ساخت و سفارش وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو