Home
آینه سرویس بهداشتی ارزان

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار نوعی آینه‌ی مدرن و پرکاربرده.

این آینه‌ها انقلابی در آینه‌های آرایشی و حرفه‌ای گریم پدید آوردن.آینه‌ای تخصصی برای آرایشگاه‌ها ، مزون و منازل لوکس که در هر کاربردی سبکی خاص داره. و تو می‌تونی اونو طبق رویای ذهنت ثبت سفارش کنی و داشته باشی. دیگه عصر آینه‌های گرد و مستطیل ساده گذشت که تنها آپشن اونا زوار فازی یا چوبی دورش بود. الان تو می‌تونی با آینه‌ات موسیقی گوش کنی ، در اثنای کارت برای نتیجه‌ی بهتر گریم ، نورپردازیش رو تنظیم کنی. و از زیبایی و جلوه‌ی ظاهریش هم که هرچی بگم کم گفتم.

اما اگه بخوایم در مورد آینه یه توضیح کلی داشته باشیم ، باید اشاره بشه که صافی سطح آینه باعث میشه از پراکندگی نور جلوگیری بشه. همه می‌دونیم که شیشه سطح صافی داره اما نور رو منعکس نمی‌کنه و از خود عبور میده. اما اگر پشت شیشه رو از جیوه و رنگ آغشته کنیم به آینه تبدیل میشه. امروزه بیشتر در پشت آینه ها به جای جیوه از نقره استفاده می‌کنه.مدل‌های مختلف ای از آینه وجود داره.بعضی از آینه ها باعث می‌شن شما خود رو به شکل‌های مختلفی مثلاً بلندتر و یا کوتاه در ببینین. آینه سازی امروزه بسیار پیشرفت کرده. هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ کارایی که دارن ، انواع مختلفی داریم که در این مقاله بیشتر به آینه ال ای دی دار می‌پردازیم.

آینه ال ای دی دار

مزیت استفاده از آینه ال ای دی دار

طول عمر

 یکی از مهم ترین امتیازات لامپ ال ای دی طول عمر بالای این می باشد. این مدل لامپ ها ۶۰۰۰۰ ساعت عمر میکند. این یکی از مزیت های استفاده از ال ای دی می باشد که باعث کاهش هزینه شما نیز می شود.

بازده نوری بیشتری دارند

از ویژگی‌های مهم لامپ ال ای دی می‌توان به بازده نوری بالای این مدل اشاره کرد. لامپ های ال ای دی بازده نوری ۱۲۰ لومن بروات را دارد ولی لامپ های دیگر ۱۰ تا ۱۵ لومن بر وات می باشد.

پاسخ به موقع

یکی دیگر از نکات مثبت این لامپ این است که وقتی به برق وصل می‌شود سریع روشن می شوند و به نور حداکثری خود می‌رسد.اما در دیگر مدلها اینطور نمی باشد و زمان می‌برد تا به نور حداکثر خود برسد.

آینه ال ای دی دار

تولید گرما نمی کند

لامپ های ال ای دی از خود گرما نمی دهند و باعث گرم شدن محیط و خود نمی شوند و می توان به راحتی به آنها دست زد. ولی لامپ های رشته ای هم خود خیلی می‌شود و هم محیط را گرم می‌کند و اگر دستتان به آن بخورد دست شما می سوزد.وقتی این لامپ گرم می شود و آن را خاموش می کنید بلافاصله نمی‌توانید آن را روشن کنید و باید منتظر باشید تا لامپ رشته ای شما کمی خنک شود.

تعداد دفعات خاموش روشن کردن

طول عمر لامپ های ال ای دی به تعداد روشن خاموش شدن آنها ربطی ندارد و به ساعتهایی که روشن بوده ربط دارد. ولی در لامپ های دیگر به این صورت می باشد و تعداد دفعات روشن و خاموش کردن آن ها مهم می باشد و از عمر لامپ کم میکند.

تنظیم کردن شدت نور لامپ های آینه ال ای دی دار

با نصب لامپ ال ای دی به شما این امکان را می‌دهیم که با استفاده از یک تکنولوژی شدت نور لامپ های این آینه را کم و زیاد کنید.  

کاهش نور ندارد

تمامی لامپ هایی که وجود دارند به مرور استفاده زیاد از آنها نور آن ها کم می شوند. ولی در لامپ های ال ای دی اینطور نمی باشد. 

آینه ال ای دی دار

در لامپهای ال ای دی مادون قرمز و پرتو فرابنفش وجود ندارد

نبودن مادون قرمز و پرتو فرابنفش بسیار نکته مهم می باشد. زیرا بودن آنها با عکس مریضی در انسان ها می باشد. این نوع لامپ ها برای سلامتی ما انسان ها ضرری ندارند.

روشن شدن با ولتاژ کم

لامپ های ال ای دی  با ولتاژ پایین هم میتوانند روشن شود. حتی با باطری روشن میشوند ولی در لامپهای دیگر اینطور نمی باشد.

تنوع  بالای مدل و رنگ

یکی دیگر از خصوصیات بسیار خوب این لامپ ها این است که طرح ها و مدل های مختلفی دارد که ما در کارگاه فرهنگ و از دو مدل آن استفاده می کنیم. تنوع رنگی بسیار زیبا و بالایی نیز دارد و نسبت به انتخاب شما عزیزان رنگ مورد پسند شما را بر روی این آینه نصب می کنیم.

آینه ال ای دی دار

دلایل استفاده از آینه ال ای دی دار

زیبا و شیک به نظر می رسد

آینه خود به تنهایی زیبایی خاصی دارد و به فضا نیز کمک می کند تا زیباتر به نظر برسد. استفاده از آینه باعث شیک تر شدن فضایی که آنرا نصب می کنیم می شود. اگر آینه شما دارای یک عیدی هم باشد که زیبای آیینه و فضا دوچندان می‌شود. نورپردازی خود، باعث زیبایی می شود به همین دلیل امروزه در سقف ها یا نمای ساختمان ها و یا زیر کابینت ها و …. از نور پردازی استفاده می کنند. آینه نوردار هم جذابیت خاص خود را دارد و  کاربرد و کارآیی آینه با ال ای دی بالاتر می رود.

آینه ال ای دی دار یک منبع نور و روشنایی می باشد

علاوه بر زیبایی خاصی که دارد نور آینه یک منبع روشنایی به حساب می آید و می تواند به روشنایی و نورانی تر شدن فضای اتاق به ما کمک کند. در این مقاله توضیح دادیم که این نولان مصرف برق کمی دارد و استفاده از این نوع برای روشنی فضا باعث کاهش هزینه ها و مصرف انرژی نیز می شود.

کارآمد هستند   

این نوع آینه صرفاً برای زیبایی نیستند و کارآمد هم هستند. هم از نور آن ها می توان به عنوان آینه گریم استفاده کرد هم به‌عنوان زیباتر کردن و مدرن تر شدن فضا و هم به عنوان روشن تر کردن و یا با تنظیم نور برای چراغ  خواب می توان استفاده کرد. 

آینه ال ای دی دار

حس خوشایند و رومانتیک به ما می دهند

آینه لامپ دار را بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند و برای اکثر مردم یک سبک جدید و خاص می باشد. کسانی که برای اولین بار وارد اتاقی می‌شود و این مدل آینه نوری را می‌بینند باعث شگفت زدگی آنها می‌شود و بسیار ابراز احساسات میکنند.نور این آینه بسیار لطیف و مناسب می باشد و حس بسیار خوبی به فضا می‌دهد.

نصب این آینه آسان می باشد

این آینه مدل های مختلفی دارد حالت های مختلفی برای نصب کردن آنها وجود دارد. به صورت دیواری ثابت ، متحرک پایه دار، متحرک بدون پایه، آویز . تمامی مدل های این آنه به راحتی نصب می شوند. با کمک یک پیچ و دریل به آسانی می توانید آنها را به دیوار به صورت ثابت و محکم نصب کنید.

نورا آینه ال ای دی دار بسیار خاص و مناسب و زیبا می باشد

زمانی که از این آینه برای روشنایی اتاق خود یا پذیرایی و یا سرویس بهداشتی استفاده می کنید علاوه بر جلوه خاصی که به فضا می دهد نور آن ها بسیار دلنشین و آرامش بخش می باشد. نوری یکدست و زیبا به فضای شما می‌دهد و این نوع اصلاً آزار دهنده و خشن نمی باشد.

آینه ال ای دی دار

نور آینه های ال ای دی دار شما را زیباتر نشان می دهد

نور ملایم و یک دستی که دارد بدون ایجاد سایه روی صورت ما باعث میشود ما زیباتر به نظر برسیم.

اندازه آینه ال ای دی دار باید مناسب به فضای شما باشد

برای داشتن یک فضا و دکور مرتب و زیبا باید یک انتخاب مناسب از هر جهت داشته باشید. شما اگر هر چیز گران قیمت را بخرید دلیل نمی شود که فضای شما زیبا شود. تناسب و انتخاب مناسب ترین آینه برای اتاق مورد نظر مهمترین مسئله برای زیبایی میباشد. اگر اتاق کوچکی دارید و یا می خواهید یک آینه های ال ای دی دار روی میز آرایش خود نصب کنید باید متناسب اندازه میز شما باشد. به این شکل هم آن چشمگیر و زیبا نیز به نظر می رسد. زیادی بزرگ بودن و یا کوچک بودن باعث می شود آینه شما زیبا و جذاب به نظر نرسد. 

لامپ ال ای دی دار با محیط زیست سازگاری زیادی دارند. به دلیل نداشتن موادمضربرای طبیعت باعث می شود به راحتی آنها را بازیافت کنند. این لامپ بدون مس برای تحمل رطوبت ساخته شده. به همین دلیل از این نوع لامپ می‌توان به راحتی در حمام و سرویس که رطوبت وجود دارد استفاده نمود.

آینه ال ای دی دار

از آینه ال ای دی دار در چه جاهایی می توان استفاده کرد

  • برای سالن های زیبایی
  • برای سرویس بهداشتی و حمام
  • برای هتل ها
  • برای گریم و تئاتر
  • برای اتاقها
  • مزون ها
  • بلاگر ها

آینه های ال ای دی دار چه عملکردی دارد

  • این مدل آینه ها حس خوب و خوشایندی به محیط می دهند
  • حس پاکی و تمیزی به محیط و ما القا می کند
  • زیبای فضا را دو برابر می کند و بسیار روح بخش می باشند
  • علاوه بر زیبایی می توان به جای چراغ خواب استفاده کرد
  • دکور جایی که آیینه نصب می شود را بسیار مدرن می کند
آینه ال ای دی دار

انواع آینه نوری از لحاظ جابجایی

متحرک بدون چرخ

این نوع آینه ثابت نیستند و به صورت متحرک می باشد و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد. اما اگر سایز آنها بزرگ باشد شما نیاز به کمک یک نفر دیگر دارید. این نوع آینه ها را می توان به دیوار تکیه داد.

متحرک چرخ دار

آینه چرخدار اکثراً در سایزهای بزرگ ساخته می شود. داشتن چند به شما برای جابجایی آینه به تنهایی بسیار کمک می کند.دیگر شما نیاز به کمک کسی ندارید. و به راحتی می توانید جای آینه خود را عوض کنید و دکور جدیدی به وجود بیاورید.

آینه ال ای دی دار

پایه دار

در بعضی از آینه ها به سفارش مشتری برای آنها پای تعبیه می‌کنیم. به راحتی می توانید این نوع آینه را روی میز یا روی زمین بدون تکیه به دیوار بگذارید.

ثابت

یک مدل دیگر نوع ثابت آینه می باشد این مدل آینه را با کمک دریل و پیچ به دیوار به صورت ثابت نصب می کنیم.امکان جابه جای این آینه وجود ندارد و در صورت جابجایی جای پیچ روی دیوار شما باقی خواهد ماند.   

انواع آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار
آینه ال ای دی دار

آینه های ال ای دی دار پتینه

درکارگاه فرق و با روش خاصی متخصصان این کار می‌توانند آیینه را از حالت سادگی در بیاورند. با کمک اسید و رنگ حالت کهنه کاری و قدیمی به آینه شما بدهند. هر طرحی که بخواهید مثلاً خطاطی یا کشیدن طرح های اسلیمی و هندسی زیبا را می توان روی آینه شما در بیاوریم. این یک سبک زیبا می باشدو بسیار آینه را جذاب می‌کند و حالت لوکس به آینه می دهد.

 آینه ال ای دی دار لامپی  

 نوع دیگر این نوع این  آینه ها لامپ ای می باشد. آینه لامپی همان  آینه‌ای استکه همه ما یک عدد از آن را داریم ولی دور تا دور قاب آن لام طبیعی شده. این نوع این بسیار در کارهایی مانند گریم کردن و آرایش بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا نوری که از خود تولید می کنند بسیار مناسب این کار است. روی صورت سایه نمی‌اندازد و همه صورت شما یک دست روشن می شود. 

آینه ال ای دی دار

 آینه های ال ای دی دار قدی

 لامپ های ال ای دی را هم می توان روی آینه های قدی نصب نمود. هم میتوان ال ای دی متری پشت آینه تعبیه نمود که بعد از روشن شدن از پشت آینه حالت نور زیبایی روشن شود و حالت یک قاب  زیبای نوری را به وجود بیاورد. یک مدل دیگر این نوع آیینه به صورتی است که آینه لامپ های ال ای دی را روی آینه و اطراف و دور تا دور آن تعبیه می‌کنیم که این مدل هم بسیار در بین شما عزیزان طرفدار پیدا کرده. به وسیله آینه نور دار قدیمی توانید به راحتی به زیبای ظاهر خود برسید و خود را مرتب کنید.

 آینه ال ای دی دار هالیوودی

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع آینه هالیوودی می باشد. به دلیل زیبایی که این آیینه دارد بسیار طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارایی مهم آن برای آرایش و گریم هر کسی که کار گیریم انجام می دهد نیاز به یک آینه هالیوودی دارد. با گذاشتن این محل کار خود باعث زیبا تر شدن فضا می شوید. این آینه باعث می‌شود اتاق شما دلباز تر و نورانی تر به نظر برسد. 

آینه ال ای دی دار

آینه های ال ای دی دار گریم

آینه گریم هم یک وسیله کاربردی برای کسانی که می خواهند کار آرایش انجام بدهند می باشد. مدل و رنگ ها و سایز های مختلفی دارد که به سلیقه و نیاز شما در کارگاه فرکو آن را می سازیم. دور تا دور این آیینه را لامپهایی با مشخص و دقیق نصب میکنیم که نور کافی و نیاز شما را برای کار حرفه‌ای تامین می‌کنیم. از بهترین و درجه یک ترین وسایل برای یک آرایش زیبا آینه گری می باشد.تمامیه متریالی که برای تولید آینه در تولیدی صنایع و شیشه فرکو ساخته می شوند از بهترین و درجه یک ترین وسایل بازار می باشد. با سفارش دادن آینه به کارگاه ما بسیار در هزینه شما صرفه جویی می شود زیرا هیچ واسطه ای بین شما و کارگاه تولیدی فرکو وجود ندارد.

آینه رنگی

رنگ ها بسیار در زندگی و روحیه ما تاثیر گذارند. از لحاظ روانشناسی ثابت شده که رنگها اثر مستقیم بر روحیه ما دارند. در دکوراسیون داخلی بسیار به انتخاب رنگ توجه می کنند. شما می توانید با کمک مشاوران فرکو بهترین رنگ را برای خانه خود انتخاب کنید.

آینه ال ای دی دار

بک لایت

آینه بک لایت یا همان آینه نور مخفی هم میباشد. در پشت آینه شما لامپ ال ای دی متری تعبیه میکنیم. با روشن کردن آن لامپ های پشت  آینه به صورت یک قاب نوری زیبا کار میکند. هم باعث زیبایی و هم باعث نورانی و بزرگ تر شدن فضای اتاق شما می شوند. بسیار هم پرکاربرد می باشد. ازین آینه در همه جا می توان استفاده کرد و باعث زیبایی و مدرن شدن فضای شما شد.

دو طرفه

نوعی دیگر از آینه ال ای دی دار می باشد که به صورت دو طرفه است. به طوری که دو آینه را با فاصله   از هم و پشت به هم قرار می دهند.در بین این دو اینه لامپ ال ای دی نصب می کنند. از بین اینها نور به صورت زیبا و اطراف می تابد. اگر آینه های شما سندبلاست هم شده باشند نور به سمت جلو هم می تابد. این آینه را در سالن آرایشی بسیار استفاده می کنند. زیرا همزمان دو نفر میتوانند خود را در آینه ببیند. آینه را به صورت آبی با یک بند چرمی یا زنجیر از سقف آویزان می‌کنند وزیر آینه را یک میز می گذارند ۳۲ صندلی در هر طرف میز قرار می دهند. این کار باعث میشود دو نفر همزمان بتوانند از این آیینه دو طرف استفاده کنند.  

آینه ال ای دی دار

آویز

آینه ال ای دی دار را می‌توان به صورت آویز تولید کرد. این آینه ها را در سرویس ها و یا خانه ها و هر جایی که شما دوست دارید میتوان نصب نمود.این مدل زیبایی خاصی دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

آینه ال ای دی دار

برنز

یکی از رنگ های پرطرفدار آینه و حتی شیشه رنگ برنز است. استفاده از این جنگ باعث می‌شود فضای شما لوکس تر و رسمی تر به نظر برسد. یکی از دلایلی که این آینه را رسمی تر می کند این است که این رنگ هم خانواده رنگ طلایی می باشد.

آینه ال ای دی دار

 ریموتی

 برای روشن شدن ال ای دی های اینه ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها با کمک ریموت می باشد. با استفاده از یک ریموت شما میتوانید از راه دور لامپ های آینه را روشن و خاموش کنید و حتی درجه نور را کم و زیاد کنید.

حسگر

با تعبیه یک سنسور حساس به حرکت در پشت آینه شما می توانید با حرکت دست خود جلوی آینه به راست و چپ نور آینه خود را روشن و خاموش کنید. این مدل روشن کردن آینه بسیار در بین شما عزیزان جذاب بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. 

آینه ال ای دی دار

تاچ

برای نصب سنسور حساس به لنز باید قسمتی از آینه را بتراشیم. سنسور حساس به لمس را در پشت آن قسمتی که تراش داده اید با دقت و مهارت بچسبانیم. وقتی شما این قسمت را لمس می کنید نور آینه ال ای دی دار شما روشن می شود.

گرد

آینه های ال ای دی دار گرد بسیار پرطرفدار می باشد. شکل دایره پرطرفدارترین طرح در بین افراد می باشد.زیرا از لحاظ روانشناسی این آیینه حس ابدیت و جاودانگی به ما القا می کند و حس خوشایندی به ما می‌دهد. این شکل از آینه را می‌توان هم در پشت آن نور تعبیه کرد و هم روی آن به صورت لامپی که هر دو آن زیبایی خاص خود را دارد.

آینه ال ای دی دار

کریستال

چه نوع جنس برای آینه و شیشه وجود دارد. فلوت، کلیر، کریستال که بهترین آنها کریستال می باشد که بسیار شفاف و براق است. تمامی آینه های تولید شده در کارگاه فرکو از جنس کریستال است و جزء آینه های صادراتی به حساب می آید.

قابدار

 آینه ال ای دی دار میتوان همراه خواب سفارش داد. قاب های مختلفی از جنس و شکل های  متفاوتی وجود دارد. حتی می توانید قاب آینه خود را از جنس خود آینه یا به صورت آینه رنگی سفارش بدهید. یکی از زیباترین قاب ها مدل فلزی و نازک می باشد.

آینه ال ای دی دار

دماسنج دار

شما میتوانید روی آینه خود با سفارش به ما یک دماسنج نصب کنید. این آینه علاوه بر زیبایی که دارد کارکرد زیادی نیز دارد. از جمله در استخرها و سونا و جکوزی.

ساعت دار

علاوه بر نصب آپشن دماسنج ما می توانیم روی آنها شما یک تایمر نصب کنیم. با داشتن یک آیینه با این کارایی که شما دارای یک آینه هوشمند هستید.

آینه ال ای دی دار

ضد بخار

آینه شما ‌می تواند به‌صورت ضد بخار تولید شود. یکی از مشکلات همه ما در سرویس ها و حمام ها و تا است خراب بودن بخار است که باعث میشود دید خوب و کافی در آینه نداشته باشیم.  ما این مشکل را با تولید آینه ضد بخار حل کرده‌ایم. با نصب یک صفحه پشت آینه و روشن کردن آن جریان برق در این صفحه باعث می شود تا آن گرم شود و بخار موجود روی آینه را از بین ببرد.

طرح دار

آینه  ال ای دی دار طرح های بسیار زیادی دارند.چون می‌توانید طرح های مختلفی را به ما سفارش بدهید وما در کارگاه فرکو آن را تولید کنیم.

آینه ال ای دی دار

طرح های کلی آینه ها به صورت زیر می باشد

آینه ال ای دی دار

برای سفارش هر نوع آینه می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید. متخصصان و مشاوران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند. تمام تلاش مجموعه فرکو طراحی و تولید آینه ها با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان می باشد. هدف ما جلب رضایت شماست.

آینه ال ای دی دار
آینه ال ای دی دار
آینه ال ای دی دار

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انواع آینه نوری از لحاظ جابجایی چیست؟

متحرک.ثابت.متحرک چرخدار…

دلایل استفاده از آینه ال ای دی دار ؟

١-آینه ال ای دی دار یک منبع نور و روشنایی می باشد٢-زیبا شیک بنظر میرسد٣-نصب اسانی دارد۴-…

آینه ال ای دی ریموتی چگونه کار میکند؟

برای روشن شدن ال ای دی های اینه ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها با کمک ریموت می باشد. با استفاده از یک ریموت شما میتوانید از راه دور لامپ های آینه را روشن و خاموش کنید و حتی…آینه گرد بک لایت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو