Home
آینه آرایشی هالیوودی

آینه آرایشی هالیوودی

به دلیل اهمیت بالایی که امروزه آینه ها دارا می باشند، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این صنعت رخ داده است. به این صورت که برای کاربردهای مختلف، آینه های مختلف و به خصوصی تولید می گردد. یکی از این آینه ها آینه آرایشی هالیوودی می باشد. این آینه همانطور که مشخص می باشد برای انجام امور آرایشی بهترین گزینه در میان آینه های موجود می باشد.

آینه آرایشی هالیوودی به این صورت می باشد که روی آینه و یا قاب آینه، چراغ های LED نصب می گردد. از این رو به واسطه چراغ هایی که روی آینه نصب شده، مقابل خود را روشن تر می نماید. این روشنایی ایجاد شده به دید بهتر در موارد آرایشی کمک شایانی خواهد کرد.

ویژگی های آینه آرایشی هالیوودی

آینه ها به صورت کلی فضایی که در آن قرار می گیرند را وسیع تر نشان می دهند. همچنین موجب می شوند تا روشن تر نیز به نظر برسند. که دلیل بازتاب و انعکاسی که آینه دارد، این ویژگی ها ظاهر می شود. حال آینه آرایشی هالیوودی نیز به دلیل نورپردازی ایجاد شده توسط چراغ ها این ویژگی ها را پررنگ تر دارا می باشد. و به جهت روشنایی که مقابل خود ایجاد می کنند، چهره را واضح تر نشان می دهند. به همین دلیل انجام امور آرایشی را تسهیل می بخشند.

آینه هالیوودی های مختلفی را می توانید در این سایت ملاحظه فرمایید.

موارد کاربرد آینه آرایشی هالیوودی

خانه

درمیان قسمت های مختلفی که در خانه وجود دارد، اتاق خواب برای قرارگیری آینه آرایشی هالیوودی بهترین گزینه خواهد بود. این آینه علاوه بر کاربرد اصلی خود به عنوان آینه آرایشی زیبایی و جذابیت خاصی را به اتاق خواهد بخشید. و همانطور که اشاره شد در بزرگنمایی بیشتر و پرنورتر نشان دادن فضای اتاق خواب تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

آرایشگاه

آرایشگاه از فضاهایی می باشد که آینه در آن از ملزومات می باشد. بنابراین آینه ای مورد نیاز می باشد که کیفیت و وضوح تصویر خوبی داشته باشد. با این تفاسیر آینه هالیوودی برای میکاپ و آرایش از بهترین آینه های موجود می باشد. به این دلیل با نوری که دارا می باشد، مقابل خود را کاملا روشن می نماید. و باعث می شود تا چهره به طور واضح روشن گردد.

علاوه بر این موارد آینه هالیوودی از نظر ظاهر نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. و وقتی در سالن زیبایی قرار می گیرد، فضا را متحول کرده و زیبایی را صد چندان می نماید. علاوه بر کیفیت بالای آینه از نظر مقاومت به شکست، شفافیت و وضوح تصویری که ایجاد می کند از جهت ظاهر کلی و دورنمایی که دارد نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که در ابتدای ورود به این فضاها اولین چیزی که توجه ها را به خود جلب می نماید ظاهر فضا می باشد. آینه نیز با توجه به این که در ابعاد وسیعی در آرایشگاه قرار می گیردف در زیبایی دکوراسیون مهم می باشد.

اتاق گریم

در اتاق های گریم نیز نیاز به آینه ای با وضوح تصویر بالا و نور کافی وجود دارد. که استفاده از این نوع از آینه آرایشی هالیوودی برای رفع این موارد کامل و کافی خواهد بود. به این دلیل که چراغ های نصب شده روی آن علاوه بر رفع نیاز به نور، موجب می شود تا دقت و تسلط روی کار افزایش یابد. چون نور مقابل آینه را به طور واضح روشن می نماید.

گریم کاری است که نیاز به دقت و مهارت در آن بسیار وجود دارد. و نور و آینه با کیفیت در ان می تواند تسهیل کننده باشد.

مزون ها

از دیگر موارد استفاده آینه آرایشی هالیوودی مزون ها و فروشگاه های مختلف البسه می تواند باشد. در این سبک فضاها نیز نور و کیفیت تصویری که آینه ایجاد می کند از الزامات می باشد. بنابراین آینه هالیوودی نیز به جهت ویژگی و مشخصاتی که دارد از بهترین انتخاب ها برای این فضا خواهد بود. به این جهت که در این فضاها نیاز به دید کامل خود در آینه وجود دارد، می توان از آینه قدی هالیوودی استفاده نمود.

در تمامی این فضاها آینه آرایشی هالیوودی می تواند ابعاد و شکل های مختلفی داشته باشد. ابعاد و شکل بر اساس نیاز و کاربردی که آینه خواهد داشت انتخاب می گردد. علاوه بر این با توجه به فضایی که برای قرارگیری آینه وجود دارد نیز می توان آینه مورد دلخواه خود را انتخاب نمود. تا هماهنگی خوبی در کل فضا حاکم شود و زیبایی نیز صد چندان شود.

نحوه استفاده از آینه آرایشی هالیوودی

یک دسته بندی که می تواند برای این نوع آینه ها باشد، آینه قاب دار و بدون قاب می باشد. حالت بدون قاب این آینه نیز به جهت چراغ های روی آن از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. در این حالت سادگی آینه می تواند خیره کننده باشد. حالت دیگر که استفاده از قاب برای آینه می باشد، می توان قاب های بسیار مختلفی را برای آینه به کار برد. برای انتخاب قاب نیز گزینه های زیادی وجود دارد. از جمله جنس قاب، رنگ، ضخامت و ابعاد که بر اساس سلیقه و متناسب با فضای موردنظر می تواند انتخاب گردد.

دیواری نیز یکی از مواردی است که آینه هالیوودی می تواند نصب شود. در این صورت نیازی به فضای خاصی برای قرارگیری آینه نمی باشد. و بدون اشغال فضا می توان به راحتی آینه را مورد استفاده قرار داد.

این آینه ها می توانند به صورت ایستاده و یا همراه با پایه نیز به کار روند. که موجب می شود تا جا به جایی آینه به سادگی انجام گیرد.

یک حالت دیگر که برای آینه آرایشی هالیوودی وجود دارد و بسیار نیز رایج می باشد، آینه هالیوودی رومیزی است. در این صورت با قرار دادن آینه روی میز می توان ان را به راحتی برای انجام امور آرایشی مورد استفاده قرار داد. چرا که لوازم آرایشی و مورد نیاز نیز در دسترس خواهد بود و به سادگی می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد.

ثبت سفارش

انواع آینه هالیوودی آرایشی در صنایع فرکو به دلخواه و طبق سلیقه شما تولید می گردد. کیفیت و مقاومت آینه ها به گونه ای است که با نمونه های خارجی خود می تواند رقابت نماید. قیمت محصولات نیز با توجه به کیفیت بالای آن ها بسیار مناسب می باشد.

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید. همکاران ما در صنایع شیشه و آینه فرکو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند. تا بتوانند هر آنچه در توان دارند را برای شما مشتریان عزیز انجام دهند و رضایت حداکثری شما را جلب نمایند.

آدرس مجموعه فرکو نیز به شرح : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن می باشد. برای بازدید حضوری از مجموعه با هماهنگی قبلی می توانید اقدام نمایید. تا از نزدیک با کیفیت مجموعه و خدمات مشاهده نمایید.

چرا برای خرید در آینه آرایشی هالیوودی تولیدی فرکو را انتخاب کنیم؟

شما میتوانید از هر نقطه ی دنیا سفارش خود را با ما ثبت کنید و در اسرع وقت…

آینه آرایشی هالیوودی دارای چه قاب های می باشد ؟

دارای قاب های متفاوتی است که شامل : مشکی …

آینه آرایشی هالیوودی درچه اندازه هایی می تواند تولید شود؟

آینه آرایشی هالیوودی می تواند به شکل تمام قد برای شما تولید شود.آینه آرایشی هالیوودی برای مکان هایی مانند،بوتیک ها،مزون ها و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو