Home
شیشه میز مبل

شیشه میز مبل

شیشه میز مبل در طراحی دکوراسیون داخلی .


می‌خوای یه تغییر تو شیشه میز مبل و یا میز ناهار خوری خودت ایجاد کنی؟ آیا برای تنوع و تغییر جلو میز خود به دنبال یک تولیدی قابل اعتماد در عین حال محصولاتی با کیفیت بالا هستی؟
یا می‌خوای رویائی که همیشه در ذهن خود به منظور دکوراسیون داخلی شیشه و آینه داشتی رو محقق کنی؟

شیشه میز مبل


همه‌ی ما شاید عکس‌های دکوراسیونی در وب سایت می بینیم که همیشه رویای داشتن اونو در سر داریم و فکر می‌کنیم که داشتن اون غیر ممکنه .اما شما با کمی جمع‌آوری اطلاعات می‌تونین متوجه بشین که امکان ساخت هر شیشه و آینه ای در هر طرحی در تولیدی فرکو امکان‌پذیره .امروزه در تمامی صنایع و شغل‌های مختلف میز های اداری بزرگ و یا مبلمان وجود داره که این مبلمان نیازمند یک شیشه میز داره .که کاملا انتخاب در بین اون سلیقه‌ای هست.

میز شیشه ای جلو مبلی.

این شیشه هایی که در تولیدی فرکو تولید میشه ، در تنوع بسیار زیاد و خیلی هم جذاب هستن .به طوری که شما می تونین از این میز های شیشه ای در قسمت‌هایی از منزل خود به صورت دکوری استفاده کنین .و یک وسیله ی دکوری روی اون قرار بدین .همچنین می‌تونین یک گلدان با گل زیبا روی این میز های شیشه ای پرورش بدین .همه‌ی اینا خلاقیتی هست که شما باید با استفاده از سلیقه‌ی خودتون از اون بهره ببرین .شما می‌تونین این میز های شیشه ای رو با استفاده از هر پایه ای برای شیشه با محیط خود ست کنین .این پایه‌ها می‌تونه شامل پایه‌های فلزی ،چوبی ، پایه های فلزی با روکش های چربی و یا هر رنگ دیگه‌ای که شما نیاز دارین باشه .همه‌ی اینا می‌تونه یک محیطی ساده در عین حال شیک و مدرن رو برای شما فراهم کنه.

شیشه میز مبل

شیشه خم میز مبل.


اصولاً در فضاهایی که کوچک هستن .نیاز به یک شیشه خم میز مبل دارین که بتونه در بزرگ نمایی محیط تاثیر گذار باشه.همچنین وجود یک شیشه میز مبل بزرگ با رنگ های تیره می‌تونه باعث کوچک و دل گیری محیط شما بشه.تولیدی فرکو از چند سال پیش شروع به تولید ساخت شیشه خم میز مبل کرده اس .که بسیار شیشه ای مدرن و جدیدی هست . اصولاً از این شیشه ها در محیط‌های باکلاس و کلاسیک استفاده میشه.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشین.

شیشه میز مبل

شیشه چیه؟


شیشه ماده ای شفاف هست که نور به راحتی می‌تونه از اون عبور کنه .شیشه در دنیای امروز بسیار کاربردی هست .و همین مسئله باعث شده که کارشناسان ما تلاش کنن که بتونن از شیشه چندین مدل و طرح تولید کنن.و تعداد مدل های شیشه و آینه رو به حد چشم گیر و منحصر فردی برسونن.تولیدی فرکو روزانه در حال پیشرفت در طرح و مدل در شیشه و آینه هست .و همه روزه انواع بروز اونو به بازار ارسال می‌کنن.همچنین خرید شخصی و با تعداد کم هم وجود داره .و تنها به صورت عمده ای محصولات خود رو عرضه نمی‌کنه.

شیشه میز مبل

شیشه میز مبل


شیشه میز مبل به دلیل اهمیت بالایی که در دکوراسیون منزل داره باید در یک طرح مدرن تولید بشه .این محصول اصولاً در معرض دید و در قسمت کانون و وسط سرویس پذیرایی قرار می‌گیره.و می‌تونه بسیار تاثیرگذار باشه .همچنین یکی دیگه از مسائل مهم اینه که این شیشه باید دارای یک مقاومت بالا در برابر لوازم سنگین باشه .همچنین غیر از ضد ضربه بودن باید از ایجاد خط و خش هم جلوگیری کنه .ضخامت‌های شیشه میز مبل در اندازه های مختلفی‌اس ، برای مثال از ۶ میل شروع میشه تا ۲۰میل. که همه‌ی اینا از لحاظ مقاومتی و کارایی باهم متفاوت هستن .

شیشه میز مبل

نکاتی که باید در هنگام انتخاب جلو مبلی به اون دقت کرد؟

یکی از نکاتی که هنگام خرید شیشه میز مبل باید دقت کنیم. اینه که رنگ پایه‌های شیشه میز رو با مبل و یا رنگ دکوراسیون خود ست کنیم. این مسئله می‌تونه بسیار تاثیر گذار بر روی محیط شما باشه .حتی می‌نونین از رنگ‌های تضاد در مبل و جلو مبلی استفاده کنین. برای مثال اگر مبل شما سفیده ، می‌تونین جلو مبلی خود رو به رنگ مشکی خریداری کنین.که هم مبل شما رو بیشتر نشون بده ، وهم جلو مبلی شما نمای بیشتری داشته باشه.

یکی دیگه از مواردی که چشم گیره ، اندازه ضخامت این شیشه هاست. به دلیل اینکه جلو مبلی یک وسیله‌ای هست، که کاملا در دسترس تمامی افراد مخصوصا کودکانه ، باید لبه‌های شیشه صیقل داده شده باشه. که امکان بریدگی و یا خطر برای شما نداشته باشه .سپس باید ضخامت این شیشه ها بالای ۸ میل باشه. که سریعاً بر اثر ضربه دچار شکستگی نشه. زیرا هیچ شکستگی قابل جبران نیست. و نمی‌تونین اونو ترمیم کنین. باید از نو یک شیشه جدید بخریم پس به این موارد دقت کنین تا بتونین یک شیشه با طول عمر بالا داشته باشین.

شیشه میز مبل

آیا امکان هر الگویی برای ساخت شیشه جلو مبلی وجود داره؟

در سال‌های اخیر میزهایی با الگوهای پیچیده و سختی تولید شده که همه‌ی اینا نیازمند شیشه ای هستن، که بتونه هم از میز نگهداری کنه و هم از خط و خش جلوگیری بشه.و هم بتونه طول عمر میز شما رو چندین برابر کنه .تولیدی فرکو با قابلیت‌ها و دستگاه‌های پیشرفته ای که داره. می‌تونه میز جلو مبل شما رو با هر لوگوی با استفاده از دستگاه پیشرفته CND برش بده. تنها برای سفارش میز جلو مبل می‌تونین قالب‌هایی که خریداری نمودین رو برای کارشناسان ما ارسال کنین.تا در عرض کمتر از ۴۸ ساعت شیشه جلو مبلی شما در منزل ارسال بشه.

یکی دیگه از جلو مبلی‌هایی که ساخت اون از پس هر تولیدی بر نمیاد ، تولید جلو مبلی شیشه خم هست. که به لطف پروردگار و تلاش کارشناسان و تیم حرفه‌ای ، تولیدی فرکو تونست این قابلیت رو برای مشتریان خودش به وجود بیاره. که شیشه خم رو برای شما عزیزان تولید کنه. اگر برای شما این سؤال پیش اومده که چطور می‌تونیم هر نوع الگویی رو برش کاری کنیم؟ جواب این سؤال شما اینه که با استفاده از کاغذ های مخصوصی که برای الگو گرفتن ساخته شده ، الگوی میز شما رو آماده می‌کنیم. و با دستگاه CNC شیشه جلو مبل رو برشکاری می‌کنیم‌. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشین .

شیشه میز مبل

در تولیدی فرکو چه شیشه هایی ساخته میشن؟

شیشه میز مبل

شیشه میز مبل کریستال

شیشه کریستال جزء شیشه هایی هست که از لحاظ شفافیت جزء برترین شیشه هاست .این شفافیت می‌تونه در زیبایی محیط بسیار تاثیر گذار باشه .در تولیدی فرکو شیشه های کریستالی تولید میشه که از لحاظ کیفیت در حد کشورهای خارجی هست .اما در مورد قیمت خیلی پایین‌تر از شیشه های کریستال کشورهای خارجی هست.اولین شیشه شفاف در تولیدی فرکو شیشه کریستال هست .و دومین شیشه بعد از کریستال شیشه سوپر کلیر نام داره.و آخر از همه شیشه فلوت جزء شیشه های شفاف محسوب میشه .اما در حد شیشه هایی که نام برده شد شفاف نیست .

شیشه میز مبل گرد

برای برش کاری شیشه میز گرد نیاز به دستگاه CNC داریم .زیرا برای اندازه ی میز به قطر نیاز داریم چون مثل اشکال هندسی دیگه مثل مربع نیازمند به برش طول و عرضی نیست .ناگفته نمونه که میزهایی مثل طرح بیضی دارای دو قطر هستن .که حتما باید با دقت زیاد توسط کارشناسان حرفه ای انجام بگیره .همچنین یکی از نکات مهم اینه که برای برش قطر های کمتر از ۲ متر از روش دستی استفاده میشه .اما برای شیشه میز مبل گرد بالاتر از دومتر ، نیازمند دستگاه پیشرفته‌تری هستیم.

شیشه میز مبل

شیشه میز مبل چوبی 

میزهای چوبی اصولاً در رنگ‌های سفید و یا قهوه‌ای تولید میشه. این میزها نیازمند به شیشه ای هستن که تیره باشن .جهت مثال برای میزهای قهوه‌ای از شیشه‌های برنزی و یا دودی می‌تونین استفاده کنین. همچنین از لحاظ ضخامت می‌تونین. از شیشه های ۱۰ میل خریداری کنین. زیرا شیشه ۱۰ میل قادر به جلوگیری از ایجاد خط و خش روی میزهای چوبی شما هستن.چون میزهای چوبی بسیار قابلیت خط و خش دارن. به همین خاطر نیازمند شیشه هستن .که بتونه از تمام حوادث جلوگیری کنه.همچنین بعضی از میز های چوبی هستن، که در اثر آب خوردگی خراب میشه. این شیشه ها می‌تونن از میزهای چوبی شما در مقابل آب خوردگی محافظت کنن.

شیشه میز مبل رنگی

شیشه های رنگی دارای تنوع رنگی بالایی هستن.و همین موضوع می‌تونه به شما در طراحی دکوراسیون کمک کنه.شما خیلی راحت می‌تونین شیشه جلو مبلی خود رو با شیشه میز جزیره و یا میز ناهار خوری ست کنین .و یک محیط زیبا رو رقم بزنین .برای مثال اگر دارای مبل‌های قهوه ای هستین ، می‌تونین از شیشه برنز استفاده کنین .و یا اگر مبلمان شما به رنگ سفیده ، از شیشه های دودی استفاده کنین .که بسیار زیبا هستن.شما می‌تونین رنگ میز خود رو تعیین کنین .و در فضای خود تاثیر گذار باشین .

شیشه میز مبل طرح دار

اگر شما می‌خواید از شیشه رومیزی برای میزهای تالار و یا میزهای اداری و یا خیلی از موارد شبیه به این استفاده کنین ، حتما از حکاکی کردن طرح‌های مورد نظر خود غافل نشین .برای مثال حتما لگوی مکان خود رو ،روی شیشه روی میز طراحی کنین.

آیا برای شما این سؤال پیش اومده که چگونه تولیدی فرکو این قابلیت رو داره که شیشه شما رو طرح دار کنه؟

با استفاده از دستگاه چاپ شیشه های طرح دار رنگی حکاکی میشه.و با دستگاه سندبلاست شیشه های طرح دار مات طراحی میشه .شما با این روش می‌تونین تبلیغات خود رو به صورت شیک و حرفه‌ای انجام بدین.

شیشه میز مبل ۲۰ میل و شیشه مات

انتخاب کردن ضخامت شیشه شما بستگی به پایه‌های میز شما و جنس جلو مبلی شما داره.برای مثال اگر پایه‌های میز شما به صورت فلزی و نازک باشه باید شما نیز از شیشه سوپر کلیر یا کریستال خریداری کنین. تنها شیشه ۲۰ میل می‌تونه در برابر شکست به دلیل اجسام سنگین جلوگیری کنه. مقاومت شیشه ۲۰ میل بسیار بالاست. و برای میزهای پایه فلزی و یا همچنین میزهایی که پایه‌های ضعیف دارن .بسیار مناسبه.

شیشه میز مبل مات دارای ضخامت‌های متفاوتی‌اس از جمله :

  1. 6میل
  2. 8میل
  3. 10میل
  4. 12 الی 20میل

شیشه مات


شیشه های مات از دو دسته سندبلاست و ساتینا تشکیل شدن.که تفاوت خاصی در بین این دوتا وجود نداره. تنها موردی که باعث فرق بین این دوتا شده اس، قابلیت طرح دار بودن شیشه سندبلاست هست. شیشه سندبلاست قابلیت اینو داره ، که هر طرحی روی اون طراحی بشه ‌.اما شیشه ساتینا این قابلیت رو نداره. و فقط به صورت مات برای شما تولید می‌شه. برای مبل‌های رنگ روشن می‌تونین ، از جلو مبلی دودی مات استفاده کنین. اینا اطلاعاتی هستن ،که هنگام خرید می تونه به شما بسیار کمک کنه ، تا یک محیط شگفت انگیز رو برای شما فراهم کنه.

اگر شما به دنبال مواردی هستین که روی قیمت شیشه میز مبل شما تاثیر گذاره، با دقت این موارد رو بخونین.

این موارد عبارتند از:

  • ابعاد میز شما می‌تونه روی قیمت تاثیر گذار باشه .
  • این که شیشه شما رنگی ٬مات٬ ساده باشه ، می‌تونه روی قیمت تاثیر بذاره .قیمت شیشه های فلوت ٬کریستال و سوپر کلیر با هم متفاوت هستن .
  • طرحی که انتخاب کردین و می‌خواید روی شیشه طراحی بشه قیمت‌های متفاوتی داره .برای مثال اگر سندبلاست ٬چاپی و … باشه هزینه‌ها باهم فرق داره .
  • ضخامت شیشه بسیار مسئله مهمی هست .زیرا می‌تونه طول عمر شیشه رو بالا ببره.پس قیمت های شیشه در میل های ۴ الی ۲۰ میل با هم متفاوته.

چرا بین این همه صنایع تولید شیشه و آینه مختلف فرکو رو انتخاب کنیم و به اون اعتماد کنیم؟

  • همه سوالات خود رو از کارشناسان ما بپرسین و با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ با کارشناسان ما به صورت مستقیم تماس داشته باشین.مسئولین ما با آگاهی کامل می‌تونن تجربیات خود رو در اختیار شما بذارن.و به شما در خرید نوع و رنگ شیشه کمک کنن.
  • هیچ واسطه‌ای برای خرید شما وجود نداره و محصول از تولید به مصرف برای شما تولید میشه .در هنگام تحویل شیشه اگر هر نوع مشکلی پیش اومد با ما تماس بگیرین .در صورت نیاز شیشه پس گرفت میشه. و یک شیشه جدید برای شما ارسال میشه.
  • مسئله قیمت و کیفیت برای افراد ، خیلی مهمه و یکی از اولویت‌هاست.تولیدی‌ فرکو با کمترین قیمت محصولی با بالاترین کیفیت رو برای شما ارسال می‌کنه.

تولیدی فرکو.

  • هنگام نصب در صورت نیاز و دلخواه شما کارشناسان فرکو در محل برای شما ارسال میشه. تا نصب شما انجام بشه اما در واتساپ و اینستاگرام نحوه نصب آینه برای شما ارسال میشه. اگر قادر به انجام نصب آینه هستین ، دیگر نیازی به نصب کنندگان حرفه ای فرکو نیست.
  • پس از تماس با تولیدی فرکو و ارسال عکس مورد نظر خود و ثبت سفارش شیشه شما در عرض کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل برای شما ارسال میشه و یا حتی امکان اینکه حضوری محصول خود رو تحویل بگیرین وجود داره.
  • اگر دارای یک آینه و شیشه هستین که خراب شده و نیاز به تعمیر داره تولیدی فرکو می‌تونه شیشه و آینه شما رو تعمیر کنن. ما در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم .

آیا از شیشه میز مبل می توان در موارد دیگه هم استفاده کرد؟

از شیشه رومیزی می توان در هر جایی که میز وجود داشته باشه. استفاده کرد .برای مثال از شیشه رومیزی در میزهای جزیره و یا میزهای ناهارخوری و همچنین میز های کابینت می توان استفاده کرد .در هر جایی که شما احساس می‌کنین ، که باید از میز خود محافظت بشه.همچنین غیر از اون برای زیباسازی محیط به شما بسیار کمک می‌کنه .زیرا شفافیت و درخشندگی رو برای شما فراهم می‌کنه.

و امکان اینکه میز شما کاملا به صورت شیشه ای تولید بشه وجود داره. این مورد یکی از بروزترین میزهای دنیا به حساب میاد .زیرا بسیار ساده و شیک هست.حتی تولیدی فرکو می‌تونه برای شما میز و صندلی های شیشه ای فراهم کنه. که دارای مقاومت بالا در برابر ضربه هستن.باید بدونیم که کیفیت شیشه‌ها فوق‌العاده بالاست.

نکاتی که هنگام خرید باید به اون دقت کرد؟


یکی دیگه از مواردی که هنگام خرید شیشه باید به اون دقت کنیم ، اینه که شیشه ما بدون موج و بدون جوش باشه. یعنی کاملا صاف و بدون داشتن دونه‌های ریز و یا سوراخ های ریز روی شیشه باشه. همچنین کیفیت شیشه نشون دهنده‌ی استحکام و دقت بالای کارشناسان این تولیدی هست. اگر شما شیشه تولیدی فرکو رو کمی با شیشه های تولیدی های دیگه مقایسه کنین .و در کنار هم قرار بدین ، متوجه این می‌شین که در تولیدی فرکو کیفیت شیشه اهمیت بالایی داره.

شیشه ها و آینه‌های تولیدی فرکو به کشورهای اروپایی ارسال میشه. پس این قضیه نشون میده که فرکو از لحاظ کیفیت با کشورهای اروپایی در حال رقابته .و یا حتی از اونا بالاتره .تمامی اجناس تولیدی فرکو درجه یک و صادراتی هستن .برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت با شماره 021880682352 تماس بگیرین. به دلیل نوسانات قیمت امکان اینکه قیمت شیشه و آینه در سایت قرار بگیره وجود داره ولی شما تنها با تماس مستقیم می‌تونین ، از قیمت شیشه و آینه فرکو اطلاع داشته باشین.همکاران ما با اشتیاق شما رو راهنمایی می‌کنن. هدف اصلی ما در تولیدی فرکو جلب رضایت مشتریان عزیز از محصولاته.

شیشه میز جلو مبلی هوشمند

یکی از جدیدترین طرحی که از چند سال اخیر شروع به تولید کرده اس ، شیشه‌های جلو مبلی هوشمند هستن. که برای شما عزیزان تولید شده اس .شیشه‌های میز جلو مبلی هوشمند که شما تنها با استفاده از ریموت می‌تونین ، شیشه رو از حالت مات به شفاف تبدیل کنین. و برعکس.
شاید برای شما این سؤال پیش اومده که چطور امکان این تبدیل شدن شیشه از مات به شفاف وجود داره این راه تنها با جریان الکتریسیته ایجاد میشه. که با قطع جریان برق امکان این موضوع وجود نداره.

این شیشه جزء یکی از برترین طرح های شیشه ای مدرن و کلاسیک هست. که چند سال اخیر شناخته شده اس و به دلیل زیبایی فوق‌العاده ، دارای طرفداران بسیاریه. همچنین در چند سال پیش در کشورهای اروپایی شروع به ساخت این شیشه‌ها کردن .قیمت شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی دیگر بالاتره. ولی برای قیمت دقیق شیشه جلو مبل هوشمند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین.

شیشه میز مبل

لوازم لازم برای ساخت شیشه میز جلو مبلی .

  1. لول مات و براق
  2. تخت مات و براق
  3. تراش
  4. دیاموند
  5. تراش یخ
  6. تراش دو پله
  7. تراش سه پله
  8. تراش سه پله
  9. تراش انگشتی
  10. تراش ۴۵ درجه
شیشه میز مبل

ساخت شیشه جلو مبل چگونه‌اس؟


اول از همه باید شیشه رو با ابعاد و اشکال هندسی که در نظر دارین ، برش کاری کنیم با استفاده از دستگاه های پیشرفته CNC و یا دستگاه سندبلاست شیشه شما رو برش می‌دیم. سپس شیشه جلو مبل شما رو در حرارت بالا در کوره قرار میدیم. که اگر شیشه شما به‌صورت شیشه خم باشه ، با استفاده از قالب‌های خم شیشه شما درون این قالب ها قرار می‌گیره. و با قالب داخل کوره گذاشته میشه. دو طرف شیشه به صورت پایین خم میشه .نوع دیگه از شیشه هایی که برای مبل ساخته میشه ، با استفاده از چسب های uv هستن که دوپایه شیشه‌ای توسط چسب uv به صفحه اصلی چسبونده می‌شه.

شیشه میز مبل

دلیل اینکه در ساخت شیشه میز مبل از شیشه سکوریت استفاده نکنیم چیه؟

شیشه های سکوریت مقاومت بیشتری در هنگام اصابت ضربه به وسط شیشه از خود نشون میدن.و نسبت به شیشه های خام بسیار محکم‌تر هستن. اما لبه شیشه های سکوریت بسیار حساس بوده و هنگام برخورد اشیایی مانند ظروف شکستنی پودر میشن در حالی که شیشه خام فقط لب پر میشه.

شیشه میز مبل

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره:

اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه میز مبل می‌تونین در صفحه‌های دیگه‌ی فرکو با اسم های متفاوت مثل شیشه رومیزی دیدن کنین .
هدف ما جلب رضایت شما از قیمت و کیفیت محصولاته .

شیشه خم میز مبل .

شیشه میز مبل خم یکی از انواع مختلف شیشه های دکوراتیو هست. که طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده اس.این شیشه در روشنایی و محیط های باز در عین سادگی می‌تونه جلوه زیبایی برای شما داشته باشه.همچنین به دلیل نور و شفافیتی که از خود نشون میده سبب شده اس، که محیط‌های کوچک رو در دید دیگران دوبرابر کنه.یعنی هم مناسب محیط های کوچک هست.و هم مناسب محیط‌های بزرگ .در هر دو می‌تونه تاثیرات مثبت خود رو روی محیط بذاره.همچنین به دلیل سادگی که داره محیط شما رو کوچک نمی‌کنه .و جاگیر نیس .

تولیدی فرکو قادر به تولید شیشه خم در هر سایزی هست .یعنی با هر ابعادی که شما بخواید تولید می‌شه .و هیچ محدودیتی برای شما در مورد ابعاد ایجاد نمی‌کنه .شیشه خم دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه‌اس .یکی از موارد چشم گیری که داره در صورت ضربه خوردن و شکستن شیشه میز مبل شما ، شیشه به صورت تیز خورد میشه .اما این شیشه به صورت دونه‌های ریز و بدون هیچ تیزی خورد میشه .و آسیبی برای شما به وجود نمیاره.

شیشه خم جلو مبلی دارای چه ویژگی‌هایی هست؟

شیشه خم جزء یکی از زیباترین شیشه های جلو مبل هست .این شیشه خم جزء با جلوه‌ترین شیشه های تولیدی فرکو به شمار میاد .این شیشه به دلیل این که در الگو ها و شفافیت خاصی ساخته میشه ، باعث جذابیت میشه . این شیشه در طراحی داخلی و دکوراسیون های داخلی می‌توه تاثیر گذار باشه .حدود چندین ساله که تولیدی فرکو شروع به تولید شیشه های جلو مبلی کرده اس .اما با توجه به ظاهری متفاوت و شیک بودن اون مشتریان خاص خود رو پیدا کرد .و جزء پرفروش ترین شیشه سال شناخته شده اس .از این شیشه‌ها می‌تونین برای میزها در جلسات اداری ٬میز های عسلی ٬میز های زیر تلویزیون شیشه ای ٬ طراحی دکوراسیون داخلی خریداری کنین .


شیشه خم چگونه تولید میشه ؟


شیشه خم به این شکل تولید میشه که بعد از قرار دادن شیشه داخل تنور اجازه به سرد شدن شیشه نمی‌دیم .و قبل از سرد شدن با فشار به شیشه شکل می‌دیم .شیشه خم به دلیل ظاهر خود می‌تونه حس آرامش رو برای شما عزیزان فراهم کنه.استفاده از این شیشه روز به روز در حال افزایش هست .همچنین می‌تونین از این شیشه ها برای میزهای شرکت و اداره‌ها همچنین برای میزهای دفترهای پیشخوان استفاده کنین .

شیشه میز مبل

ساخت شیشه.

ساخت شیشه صنعتی هست که ، سال،های پیش شروع به راه‌اندازی شده اس .از شیشه به عنوان یک متریال برای‌ ساخت ابزار استفاده می‌ شده‌ اس.برای ساخت این شیشه ما نیازمند فرایندی هستیم که اولین مورد اون بردن این شیشه در کوره های پیشرفته‌اس .این فرایند بسیار سخته .اما بعد از ساخت این شیشه جواب تمام زحمات خود رو می‌گیریم .زیرا شیشه ای تولید شده که با کیفیتی بسیار بالا همچنین با درخشندگی فوق‌العاده تولید شده اس.شیشه میز مبل می‌تونه یک فضای صمیمانه و دوستانه رو زمان ناهار و شام برای شما به وجود بیاره.

در گذشته تنها برای اشیاء ظریف تزئیناتی استفاده می شد .اما در چند سال اخیر با استفاده کوره‌های پیشرفته روز به روز طرفداران شیشه افزایش یافت .و باعث ظهور هنرهای چشم گیری از کارشناسان این عرصه شدیم .با پیشرفت صنعت شیشه و آینه و روز به روز اضافه شدن به انواع مختلف شیشه صنعت شیشه و آینه روز به روز افزایش یافت .و به گونه ای پیشرفت کرد که تمامی دنیا این محصول ارسال شد .و الان جزء یکی از پرفروش ترین محصولاتی هست ، که تولید ملی به‌حساب میاد .و محصول از تولید به مصرف به دست مشتری می‌رسه .

شیشه میز مبل
شیشه میز مبل

چرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

یکی از نکات مهم و چشم گیری که برای تولیدی فرکو ارزشمند و مهمه ،کیفیت محصول هست.زیرا عقیده داره هیچی به اندازه کیفیت محصول همچنین قیمت مناسب نمی‌تونه مشتری رو از محصول خود راضی کنه .به همین دلیل هست که روز به روز در حال افزایش کیفیت محصولاتشه .و در بازار با رضایت کامل بازاریان شیشه و آینه خود رو به فروش می‌رسونن .

این کمپانی یک ضمانت ویژه‌ی تمام عیار و بی‌قید و شرط برای شیشه میزهاش در نظر گرفته. پس خیالت از بابت کیفیت راحت باشه که تا یکسال اگه کیفیت شیشه‌ات افت کنه اونو رایگان برات تعویض می‌کنن. حتی اگر تا سه روز شیشه‌ای که بدستت میرسه هیچ ایرادی نداشته باشه ولی دوستش نداشته باشی می‌تونی اونو برا شرکت عودت بدی و پولتو تا ریال آخر پس بگیری.

اگر شما برای شیشه و آینه خود به دنبال یک تولید قابل اعتماد هستی.می‌تونین با کمی پرس و جو در مورد این مجموعه اطلاعات کافی رو جمع‌آوری کنین .همچنین می‌تونین در پیج اینستاگرام شیشه و آینه‌ی آماده شده‌ی مشتریان فرکو رو با دقت نگاه کنین .شما می‌تونین جزء یکی از مشتریان ثابت تولیدی فرکو باشین.با رنگ و قیمت و ضخامت متفاوت شیشه میز مبل خود رو سفارش بدین .با تعیین اندازه شیشه خود با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین .و در عرض کمتر از ۴۸ ساعت شیشه میز مبل خود رو درب منزل تحویل بگیرین .

از شیشه میز مبل در چه سایزی خریداری کنیم ؟

تمامی سوالات خودتون رو می‌تونین تنها با یک تماس برطرف کنین.شما باید برای اندازه شیشه اول از همه …

برای خرید شیشه میز مبل چگونه اقدام کنیم؟

راه های مختلفی برای سفارش از جمله آنلاین و حضوری وجود داره که …

قیمت شیشه میز مبل چگونه‌اس؟

قیمت شیشه بر اساس اندازه و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو