Home

قیمت آینه ی قدی

قیمت آینه ی قدی با توجه به تنوع گسترده‌ای که در مدل‌های اون مشاهده می‌شه به عوامل مختلفی وابسته هست. در سال‌های اخیر مدل‌های جذابی از آینه قدی تولید شدن که ظاهر مدرنتری دارن. از جمله این مدل‌ها می‌توان به آینه‌های قدی بک لایت ، هالیوودی و … اشاره کرد. جالبه بدونین که امروزه حتی از آپشن‌های هوشمند با تکنولوژی جدید نیز در آینه‌ها استفاده می‌شه. علاوه بر این در محیط‌هایی مانند آرایشگاه و مزون نیز از آینه‌هایی مخصوص استفاده می‌شه. مجموعه فرکو از برترین تولیدکنندگان آینه در کشوره که به جز مدل‌های ساده و معمولی از آپشن‌های متنوع هوشمند در تولید محصول بهره می‌بره. در ادامه مطلب به معرفی انواع آینه قدی فرکو می‌پردازیم.

آینه‌ قدی

یکی از بهترین انواع آینه‌ها آینه قدی اس. قیمت آینه ی قدی با توجه به نوعی که شما انتخاب کنین. متفاوته . آینه قدی به شما کمک می‌کنه تا همه انتظاراتی که از یک آینه دارید برطرف بشه. در واقع آینه‌های قدی به این دلیل وارد بازار شدن که بتونن تمام نیازهای شما رو برطرف کنن. به همین دلیل اگر به فکر خرید یک آینه بروز و مدرن هستین. بهترین گزینه برای شما آینه‌های هالیوودی و بک لایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست .

قیمت آینه قدی
آینه قدی

شما می‌تونین آینه های قدی رو با توجه به سلیقه خود انتخاب کنین. به طور مثال می‌تونین آینه های قدی با قاب‌های رنگ‌روشن و یا تیره رو انتخاب کنین. اگر شما طرفدار دکوراسیون داخلی کلاسیک هستین می‌تونین برای قاب آینه ایستاده خود قاب ضخیم‌تر و با رنگ تیره رو انتخاب کنین. آینه های قدی انواع مختلفی دارن که به شکل های متفاوتی اونا رو می تونین سفارش بدین که در قسمت زیر کاملاً در مورد اونا توضیح میدیم.

آینه قدی ساده

آینه بک لایت

آینه بک لایت مدلی از آینه چراغ دار اس که در اون لامپ به صورت مخفی در آینه نصب می‌شه. بدین شکل که بخشی از آینه سندبلاست می‌شه و در این بخش چراغ قرار می‌گیره. آینه‌های بک لایت در قیاس با دیگر انواع آینه جلوه مدرن‌تری دارن و گزینه ای مناسب برای آرایشگاه ، مزون و … به شمار می‌رن. البته مدل مخصوص آرایشگاه فرکو با مدل معمولی آینه بک لایت متفاوته. چه از نظر شیشه کار شده و چه از نظر آپشن‌های استفاده شده در آینه.

کاربرد و قیمت آینه ی قدی


آینه قدی به دلیل ابعاد بزرگ تری که دارن می‌تونن بیشتر نیازهای ما رو برآورده کنن.آینه های مثل آینه رومیزی مناسب کسانی هست که از آینه برای آرایش استفاده می‌کنن .همچنین برای کسانی که اصلاح صورت خود رو در مقابل آینه انجام میدن.بسیار پر کاربرد هست .همچنین این آینه مناسب بسیاری از مشاغل هست برای مثال نمونه‌هایی آورده می‌شه.

قیمت آینه ی قدی
  • سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها
  • منازل (اتاق ها و سرویس بهداشتی و حموم)
  • سالن‌های تئاتر
  • بوتیک ها
  • مزون‌های لباس عروس و لباس مجلسی
  • خیاطی‌ها
  • انواع مکان‌های اداری
  • مطب‌ها
  • سالن‌های مدیریتی
  • بیمارستان‌ها
آینه قدی سه تایی

استفاده از آینه ی قدی در منزل


بهترین گزینه برای خرید یک آینه انتخاب آینه قدی هست. آینه های قدی رو می توان روی دیوار اتاق خواب. یا روی در حتی روی درهای کمد دیواری به راحتی نصب کرد. استفاده از آینه قدی به این دلیل که به صورت سرتاسری به ما رو نشون میده. بسیار لذت بخشه، به همین دلیل برای هر یک از ما لازمه در اتاق خود یک آینه قدی داشته باشیم.

قیمت آینه ی قدی
آینه قدی هالیوودی

آینه قدی به ما کمک می‌کنه که پوشش مناسب تری داشته باشیم .از آینه قدی آرایش دقیق تری خواهیم داشت .پس برای ما داشتن این آینه بسیار کاربردیه .علاوه بر تمام این مزایا آینه های قدی ابعاد بزرگ تری نسبت به دیگر آینه‌ها دارن و اتاق ما ر.و بزرگ‌تر نشون میدن.

آیا از آینه قدی در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شه

در پاسخ به این سؤال باید گفته بشه که امروزه در دنیای مدرن و بروز سرویس بهداشتی هم باید زیبایی هم داشته باشه. یکی از چیزهایی که دستشویی شما رو زیباتر و مجلل می کنه استفاده از آینه شیک و باکلاسه. همچنین می‌تونین از آینه قدی برای سرویس بهداشتی نیز استفاده کنین.
علاوه بر سرویس بهداشتی حموم هم یکی از مکان‌‏هایی اس که حتماً نیاز به یک آینه قدی داره.

استفاده از آینه های قدی در سالن های زیبایی

آینه محصولی جدا نشدنی از آرایشگاه‌هاست. در واقع بهتره بگیم از ابزار اصلی که در تمام سالن های زیبایی وجود داره به حساب میاد. داشتن آینه بزرگ‌تر و قدی به ما کمک می کنه تا تمام نیازهای آرایشی خود رو بهتر و دقیق تر در اون مشاهده کنیم. همچنین این آینه ها به زیباتر نشون دادن سالن ما کمک می‌کنه.

کاربرد و قیمت آینه ی قدی در بوتیک ها


بوتیک‌ها جزء مکان هایی هستن که همه ما، وقتی به اونجا مراجعه می‌کنیم برای خرید انواع لباس‌ها ، نیاز به آینه قدی پیدا می‌کنیم. پس یکی از ابزارهایی که برای بوتیک شما لازمه. قطعاً یکی از آینه قدی های صنایع فرکو اس . ما در فرکو بالاترین کیفیت رو برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفتیم.

آینه قدی بوتیکی خاص

آینه قدی در سالن های عروسی


اکثر خانم‌ها قبل از وارد شدن به سالن اصلی عروسی داخل اتاقک رختکن لباس و آرایش خود روچک میکنن. و حتی خیلی از ‏ مهمانان آماده شدن خود رو در اونجا شروع می‌کنن. در اتاق رختکن سالن‌های عروسی باید چندین آینه قدی وجود داشته باشه . همچنین برای مجلل تر شدن و زیباتر شدن دکوراسیون فضای اصلی سالن بهتره که دیوارها رو با آینه های قدی بپوشونین . که البته این خود برطرف کردن خیلی از نیازهای مهموناس.

آینه قدی مزون

آینه های قدی در خیاطی‌ها


یکی از مکان‌هایی که همه ما تا به حال به آن جا رفتیم خیاطیه. هنگامی که شما لباس دوخته شده به دست خیاط رو پرو می‌کنین. نیاز دارین تا خود رو به صورت کامل ببینین. تا اگر لباس شما نیاز به اصلاح داره اونو به صورت دقیق متوجه شده. و بتونین به خیاط خود نشون بدین .

آینه قدی خیاطی

ایده از آینه قدی در محیط‌های اداری


استفاده از آینه از گذشته تا به امروز رواج داشته اس. یکی از بهترین مدل های آینه برای فضاهای اداری استفاده از آینه هایی با ابعاد بزرگ در فضاست. به همین دلیل ما به شما آینه های قدی رو پیشنهاد می‌کنیم. که فضای شما رو بسیار بازتر و نورانی‌تر می‌کنه.

قیمت آینه ی قدی

برای فضاهای اداری پیشنهاد ما استفاده از آینه های قدی اس. که حالت ساده‌تر و مدرن تری ‏ دارن. به این دلیل که این سبک از آینه ها فضا رو رسمی‌تر می‌کنن. که البته انتخاب شما بستگی به سبک دکوراسیون محل کار شما و سلیقه شما در چیدمان فضا داره.قیمت آینه ی قدی مجموعه ی فرکو رو به همراه کیفیت آینه ها بسنجین . و با سایر فروشنده ها مقایسه کنین.

آینه قدی اداری

انواع آینه های قدی

  • آینه های دیواری
  • آینه های شلف دار
  • آینه های باکس دار
  • آینه‌های بدون فرم
  • آینه های کلاسیک
  • آینه های پایه دار
  • آینه های ساده
  • آینه های قدی هالیوودی
آینه قدی انواع

آینه های باکس دار و شلف دار


این سبک از آینه ها که دارای فضای دوم هستن. کاربری متفاوتی دارن.همچنین بسیار مناسب هستن برای کسانی که در کنار آینه خود نیاز به فضایی برای قرار دادن اجسامی که هنگام استفاده از آینه به اونا نیاز پیدا می کنن دارن. همچنین برای کسانی که عاشق طبیعت هستن، این یکی از بهترین گزینه‌هاست. که می‌تونن از گل در قسمت باکس دار کنار آینه خود استفاده کنن. این کار فضای دکوراسیون شما رو بسیار جذاب می‌کنه. یکی از خوبی‌های استفاده از گیاه در کنار آینه اینه، که آینه می‌تونه انرژی مثبتی که گیاه به فضا می‌ده رو دو برابر به فضا برگردونه.

آینه های دیواری


آینه های قدی دیواری رو علاوه بر در دیوار می‌تونین روی در اتاق یا روی در کمد دیواری نصب کنین. خوبی استفاده از دیواری اینه که فضایی رو اشغال نمی‌کنه بنابراین این آینه ها مناسب برای مکان هایی هستن.که متراژ کمتری دارن. البته استفاده از اون به سلیقه شما هم بستگی داره. اگر شما دوست دار سبک مینیمال هستین این آینه ها برای شما مناسبه.قیمت آینه‌ی قدی دیواری بسیار مناسب تر از سایر آینه های قدی هست.

آینه قدی

آینه های قدی هالیوودی

هنگامی که ما از لامپ روی آینه استفاده می‌کنیم در واقع نور بیشتری رو به فضا می‌دیم. و تصویر دقیق‌تری از آینه دریافت کنیم. پس زمانی که ما به نور بیشتری در فضا احتیاج داریم و همچنین اگر نیازمند دقت بیشتری هستیم از این آینه ها استفاده می‌کنیم. این سبک از آینه برای سالن های آرایشی و اتاق خواب هستن. نام دیگر این آینه ها آینه آرایشی و آینه گریم هست. پس به خوبی متوجه می‌شیم که آینه‌ی مناسب برای اتاق خواب ما همین آینه های قدی هالیوودی هستن.

آینه هالیوودی قدی
آینه تاچ

آینه های قدی پایه دار


این که آینه های پایه دار رو تولید می‌کنیم از گذشته تا به امروز رواج داشته اس. امروز انواع مدرنی از آینه های پایه دار راهی بازار شدن. که طرفداران زیادی دارن آینه های پایه دار زیبایی خاصی به دکوراسیون شما میده. برای زیباتر کردن اتاق خود حتماً باید یکی از این آینه ها رو داشته باشین و از اون استفاده کرده و لذت ببرین.

قابلیت‌هایی که می‌تونین به آینه قدی خود اضافه کنین

  • اضافه کردن نور
  • اضافه کردن usb و بلوتوث و اسپیکر
  • اضافه کردن اسم یا لوگوی مخصوص شما
  • حک کردن جملات مورد نظر شما طبق سلیقه‌ی خودتون
  • درست کردن انواع قاب های دکوراتیو، چوبی، ،فلزی ،pvc و…

چگونه با مجموعه فرکو ارتباط برقرار کنیم

می‌تونین لمس شماره زیر به صورت مستقیم با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایین و از قیمت آینه ی قدی با خبر بشین

02188068352

ما در فرکو برای هزینه و وقت و سلیقه شما احترام زیادی قائل هستیم. پس شما می‌تونین با اعتماد کردن به صنایع فرکو محصول مورد نظر خودتون رو انتخاب کرده و کیفیت و قیمت مناسب رو، به ما بسپارین . محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه بدون هیچگونه پرسشی مرجوع و وجه پرداختی پس داده می‌شه.

قیمت آینه ی قدی

قیمت آینه ی قدی به چه صورت هست

همچنین برای دیدن محصولات و گرفتن مشاوره اطلاع از قیمت‌ها به واتساپ شماره زیر پیغام بدین.

09101767773

برای دیدن تمام محصولات فرکو پیج ما در اینستاگرام رو دنبال کنین. همچنین می‌تونین سوالات خود رو در دایرکت یا قسمت نظرات بپرسین و مشاوران فرکو در اونجا پاسخگوی شما هستن : www.instagram.com/farkoo.ir


مشاوران فرکو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در این خصوص هستن.
آن چه رو که می‌خواین .کافیه که به مجموعه فرکو بسپارین. و سپس بعد از آماده شدن سفارش خود از سلیقه خود لذت ببرین.
برای خدمت گزاری به شما عزیزان آماده‌ایم.

آدرس: تهران، اتوبان فتح،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ، خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو