Home
خرید آینه هالیوودی

قیمت آینه قدی چراغ دار

قیمت آینه قدی چراغ دار به عوامل مختلفی بستگی داره که بعضی از اون‌هارو اگه درست نشناسین نمی‌تونین آینه خوبی بخرین و چه بسا فقط پولتون هدر می‌ره. مثل درجه مرغوبیت آینه ، نوع قاب استفاده شده ، ابعاد ، شکل آینه و … آینه قدی چراغ دار آینه ای با ارتفاعی برابر با قد انسان و یا کمی بلندتره که در اطرافش لامپ‌های LED تعبیه می‌شه. آینه‌های چراغ دار هم به خاطر ظاهر زیبا مورد توجهن و هم اینکه بسیار کاربردی هستن ! آینه برای همه بشریت یه وسیله مهمه. هر کسی از نگاه کردن به آینه لذت می‌بره. یعنی همه دوست دارن به آینه نگاه کنن! تاثیر آینه روی دکوراسیون مدرن هم به قدی واضحه که نیازی به گفتن نداره. اما واقعا همه آینه‌ها هم خوب نیستن. آینه‌های بی‌کیفیت لذت نگاه کردن رو می‌گیرن و دکور رو هم دمده می‌کنن. آینه چراغ دار خاص‌ترین مدل آینه‌ست که واقعا همه نگاه‌هارو خیره می‌کنه

آینه قدی چراغ دار در مدل‌های متنوع مثل قاب دار ، تاچ ، بک لایت ، هالیوودی و … تولید می‌شن و از متریال‌هایی مختلف چون چوب و فلز برای ساخت قاب آینه بهره می‌برن.


اسم دیگه آینه قدی چراغ دار ، آینه هالیوودیه . آینه قدی چراغ دار برای استفاده در محیط‌های با نور کم عالیه. از نکات بسیار مهم در اصلاح سر و صورت آقایان و آرایش بانوان و پروو لباس در مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس ، سالن های آرایشی ، اینه که افراد با کمبود نور مواجه نشن . به همین دلیل متخصصان صنعت آینه به فکر تعبیه لامپ‌هایی در اطراف آینه افتادن. لامپ‌های اطراف آینه LED هستن که مصرف برق کمتری داره و نور طبیعی‌تری می‌تابونه.در ادامه به بررسی جدیدترین انواع آینه‌های چراغ دار و قیمت اون‌ها می‌پردازیم.

اما چطوری بهترین مدل آینه چراغ دار رو بخریم؟ تو ادامه مطلب یه سری نکته جدید می‌گیم که بتونین بهترین آینه چراغ دار رو بخرین.

آینه چراغ دار قدی با نور زرد

عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه قدی چراغ دار

با توجه به گستردگی قابل توجه در طرح و شکل آینه‌های قدی ، این آینه‌ها با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌شن. به ویژه مواردی مثل کیفیت شیشه به کار رفته در ساخت ، نوع و جنس قاب ، ابعاد آینه ، شکل ظاهری آینه به قیم اثر می‌ذاره. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت آینه های چراغ‌ دار می‌شه به این موارد اشاره کرد:

قیمت آینه قدی چراغ دار

ابعاد سفارشی برای آینه

برای انتخاب آینه دلخواه ، در ابتدا باید محل قرارگیری آن مشخص و تعیین بشه . ابعاد آینه با توجه به فضای خالی و در در دسترس و نوع کارکرد تعیین می‍‌شه . مشخصه که هر چه ابعاد درخواستی مشتری بزرگ‌تر باشه در قیمت تمام شده تاثیر مستقیم داره.

جنس آینه انتخابی

آینه‌ها در سطوح مختلف کیفی تولید و عرضه می‌شن . شیشه استفاده شده برای ساخت آینه از عوامل مهم در تعیین قیمت آینست. هر چقدر که شیشه شفاف تر باشه و البته نقره کاری بهتر انجام بشه کیفیت آینه بالاتر میره. این روزها برای تولید آینه حتی از شیشه های فوق شفاف یا سوپرکلییر هم استفاده میشه.

قیمت آینه قدی چراغ دار هالیوودی

اشکال برش آینه مورد نظر

آینه‌های چراغ دار در اشکال هندسی متنوعی تولید می‌شن . شما میتونین آینه قدی رو در هر شکلی که دوست دارین سفارش بدین. مثل مد مستطیلی ، گنبدی ، دو سر گرد ، لبه های کرو و …

خرید محصول آینه قدی چراغ دار ایستاده (قدی)

آینه قدی چراغ دار

امکاناتی که بر روی آینه تعبیه می‌شن

روی آینه های چراغ دار امکانات مختلفی مثل صفحه نمایش ، حسگرهای لمسی و حرکتی ، تایمر ، دماسنج و … تعبیه می‌شه که استفاده از هر کدوم قیمت آینه رو گرونتر می‌کنه. در بخش‌های بعدی آپشن‌هایی که در مجموعه فرکو با سفارش مشتری به آینه اضافه می‌شن رو معرفی می‌کنیم.

برخی از آپشن های افزوده شده به آینه در صورت درخواست مشتری

آینه تاچ نوعی آینه قدی چراغ دار یا لامپ داره که به حسگر لمسی مجهز می‌شه. ایجاد تغییرات در رنگ و یا شدت نور اون از راه‌های مختلفی انجام می‌شه . یکی از راه‌ها افزودن دکمه ON و یا دکمه‌ای برای افزایش یا کاهش شدت نوره . که عملکرد این دکمه‌ها از طریق لمس دکمه تاچ تعبیه شده در آینه امکان پذیره . یعنی با لمس قسمت مشخص شده روی آینه ، می‌شه از قابلیت‌های آینه بهره مند شد. قابلیت های مختلف مثل روشن و خاموش کردن آینه یا تغییر شدت چراغ‌ها به وسیله این دکمه لمسی امکان پذیر میشه. قیمت آینه قدی چراغ دار لمسی در مقایسه با آینه های ساده گرونتره اما نسبت به دیگر مدل‌های هوشمند ارزونتره.

قیمت آینه قدی چراغ دار

یکی از مشکلاتی که در محیط‌های مرطوب با آینه ها مواجه می‌شیم ، نشستن بخار بر روی اوناست . دیدین وقتی آب گرم باز میشه دیگه آینه قابل استفاده نیست؟ این مشکل جدیدا حل شده! با تعبیه سیستم هوشمند ضدبخار فقط کافیه اون رو فعال کنین تا با باز بودن آب داغ هم به راحتی بتونین خودتون رو توی آینه ببینین!

قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
  • آینه ریموتی: در این مدل ریموت کنترلی مثل کنترل کولر گازی روی آینه تعبیه می‌شه!
  • آینه حسگری: قسمت بعدی بررسی می‌کنیم!
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار

نصب حسگر تشخیص حرکت بر روی آینه

یکی از آپشن‌هایی که در فرکو به دلخواه مشتری به آینه اضافه می‌شه ، حسگر تشخیص حرکت هست. با اضافه شدن این حسگر دستورات مختلف مثل روشن و خاموش کردن ، تغییر شدت چراغ ، تغییر رنگ چراغ و … با اشاره دست اجرا می‌شن! به این معنی که با اشاره دست در مقابل سنسور اپتیکی تعبیه شده روی آینه ، می‌شه آینه رو روشن کرد و چراغ رو به رنگ دلخواه تنظیم کرد. این آینه‌ها از مدرن ترین انواع آینه هستن.

قیمت آینه قدی چراغ دار

کاربرد و استفاده از آینه قدی چراغ دار

از آینه قدی چراغ دار به عنوان آینه دکوری استفاده می‌شه اما این مدل رو به صورت تخصصی برای آرایش و میکاپ هم عالیه! در کل هر کجا به یه آینه برای آرایش یا برای دکور و تزیین نیاز داشته باشین می‌تونین از این مدل استفاده کنین که خاص ترینه!

آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار

انواع لامپ های استفاده شده در دور قاب آینه قدی چراغ دار

در آینه‌های چراغ دار از لامپ‌های Led بهره گرفته می‌شه. به خاطر کیفیت نوری بالا ، مصرف پایین و عمر خیلی بیشتر. رنگ و شدت نور هم نسبت به سفارش مشتری می‌تونه متغیر باشه. می‌تونین حتی سفارش بدین آینه چند درجه شدت داشته باشه و چند رنگ مختلف نور که روی تنظیم نور مسلط باشین!

قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه چراغ دار مناسب آرایش و دکور
قیمت آینه قدی چراغ دار


آینه بک لایت

آینه بک لایت مدلی از آینه نور دار هست که در اون ها از نورپردازی به صورت مخفی استفاده میشه. یعنی ظاهر چراغ معلوم نمیشه اما یه نور ملایم و خطی از اطراف یا قاب آینه خارج میشه. با توجه به این آینه بک لایت ظاهر مدرن تری داره و از نظر دکوری مناسب ترین گزینه هست.

قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه بک لایت از جدید ترین مدل های آینه قدی

انواع مختلف مدل های آینه قدی لامپ دار و قیمت تمام شده

آینه گریم یا هالیوودی

در مدل آینه هالیوودی از چراغ led حبابی بهره گرفته می‌شه و باعث کلاسیک شدن کار می‌شه. این لامپ‌ها که شدت مناسبی برای آرایش هم دارن به گوشه آینه متصل می‌شن. البته آینه هالیوودی برای دکور هم می‌تونه گزینه خاصی باشه.

قیمت آینه قدی چراغ دار

خرید محصول آینه قدی چراغ دار ریموتی

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی لمسی

قیمت آینه قدی چراغ دار

آینه کودک 

آینه چراغ دار مخصوص کودک هم تولید می‌شه! این مدل‌ها طوری طراحی می‌شن که برای بچه‌ها جذابیت داشته باشن. از آینه کودک برای اتاق خواب کودکان و خصوصا آرایشگاه استفاده می‌شه. به ویژه برای آرایشگاه‌هایی که برای بچه‌ها هم اصلاح انجام می‌دن می‌تونه عالی و حرفه‌ای باشه.

قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه لمسی مناسب اتاق کودکان

آینه فریم لس

مدل‌های بدون قاب آینه نور دار به شدت مدرن هستن و البته مینیمال تر هستن به نسبت! پس اینطور نیست که آینه حتما باید قاب داشته باشه!

قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار

آینه چراغ دار مخصوص آرایشگاه

استفاده از یه آینه با ظاهر زیبا و در عین حال حرفه‌ای و کاربردی به جز کمک به آسون شدن آرایش ، در بهبود و ارتقای برند آرایشگاه هم موثرن. به همین دلیل در سال‌های گذشته مدل‌هایی از آینه ویژه آرایشگاه به تولید رسیده و در مجموعه فرکو هم مدل‌های متعددی از آینه آرایشگاهی با جدیدترین و کاربردی‌ترین آپشن‌ها تولید و عرضه می‌شن.

آینه پایه دار

برای جابه جایی آسان ، در طراحی این آینه ها پایه‌هایی از جنس فلز استفاده شده. کاربرد این آینه ها در فضاهایی هست که نمی‌شه آینه رو روی دیوار نصب کرد و باید از آینه پایه دار استفاده کرد. این آینه‌ها همچنین برای کسانی که آینه رو به طور مکرر جابجا می‌کنن مناسبه. در صورت تمایل مشتری در پایه های آینه چرخ هم نصب می‌شه که باعث می‌شه جابجایی آینه ساده‌تر بشه.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی پایه دار

قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی لامپ دار بدون قاب

آینه دوطرفه

آینه‌های دو طرفه از کاربردی‌ترین‌ مدل‌های آینه هستن که در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن. در این آینه‌ها هر دو سمت حالت آینه‌ای داره. به این ترتیب با استفاده از این مدل آینه می‌شه از حداکثر فضای آرایشگاه بهره گرفت. بهتره در آرایشگاه ، به جز مدل دیواری از آینه‌های دو طرفه آرایشگاهی هم در فضای میانی استفاده بشه. آینه‌های دو طرفه در انواع قدی و رومیزی تولید می‌شن. مدل آینه آویز دو طرفه هم محبوبیت فراوانی داره.

قیمت آینه قدی چراغ دار هوشمند

بین مدل‌های مختلف آینه قدی چراغ دار ، قیمت مدل هوشمند نسبت به مدل‌های دیگه گرونتره. به این دلیل که در آینه‌های قدی هوشمند از آپشن‌های مختلف مثل صفحه نمایش ، تایمر ، اسپیکر مخصوص پخش صدا ، تایمر و زمان سنج ، دماسنج و … استفاده می‌شه

در آینه های قدی چراغ دار از چه نوع لامپی استفاده می‌شه

  • لامپ های کم مصرف
  • لامپ های رشته ای
  • لامپ های ال ای دی : led بدون شک بهترین گزینه هست. چرا که نورش بهتره ، مصرفش کمتره ، عمر زیادی داره و تنوع رنگیش خیلی بیشتره.
قیمت آینه قدی چراغ دار

آینه قدی چراغ دار هالیوودی با نور بک لایت

فرکو در جدیدترین محصول تولیدی خودش که مخصوص آرایشگاهه ضمن استفاده از چراغ حبابی ، چراغ بک لایت یا نور پس زمینه هم در آینه تعبیه کرده. در این مدل از آینه بک لایت به جز نور مخفی یا پس زمینه ، دو لامپ حبابی led به شکل ریلی و متحرک در قسمت بالایی آینه تعبیه می‌شن. با توجه به این مورد آرایشگر کنترل مناسبی بر نور روی سوژه داره و از طرفی نور بک لایت زیبایی قابل توجهی به آینه می‌بخشه.

قیمت آینه قدی چراغ دار

قبل از خرید آینه قدی چراغ دار بخونین

در سال‌های گذشته آینه‌های نور دار تبدیل شدن به روبورس‌ترین طرح آینه! اما اگه قصد خرید آینه چراغ دار دارین به این نکات دقت کنین :

1- اگه آینه رو برای کارهای مربوط به آرایش و گریم می‌خواین ، مدل آینه لامپ دار گزینه مناسبی هست. یا مدل آینه آرایشگاه پلاس با نور متحرک.

2- اگه بیشتر دکور مدنظرتون هست ، بهتره مدل آینه بک لایت رو بخرین. با نورپردازی مخفی.

3- برای قاب اگه دوست دارین لاکچری باشه مدل استیل رو بخرین. اما آینه با قاب فلزی ارزش خرید بالایی داره. مدل های‌گلاسی هم با قیمت مناسب کیفیت بالایی داره!

قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار با قاب چوبی

سفارش آینه قدی چراغ دار فرکو

می‌خوای آینه چراغ دار بخری و دنبال یه تولیدی هستی که قیمت هم مناسب‌تر باشه؟ پس همین الان با فرکو تماس بگیر! مجموعه فرکو یه تولیدی آینه هست که تولید آینه رو تخصصی کرده! یعنی برای هر محیط مدل مخصوص تولید می‌کنه. از اون گذشته محصولات فرکو با ضمانت کیفیت عرضه می‌شن! یعنی اگه محصول مورد پسند نبود می‌تونین آینه رو پس بدین و پول‌تون رو پس بگیرین! کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیزه. برای مراجعه حضوری میتونید از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 به محل مجموعه فرکو مراجعه کنید.

همچنین قابل توجه که محصولات فرکو به همراه ضمانت کیفی عرضه می‌شن و در صورتی که آینه مورد پسند مشتریان عزیز واقع نشه به انتخاب مشتری آینه تعویض یا وجه پرداختی مرجوع می‌شه.

قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه هالیوودی با فریم چوبی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده نمایید .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773
  • آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
خرید آینه قدی
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی پایه دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار مخصوص آرایش و دکوراتیو
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه هالیوودی قدی سفید
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار در آرایشگاه
آینه چراغ دار قدی
آینه لامپ دار
آینه قدی هالیوودی برای مزون ها نیز مناسب است
آینه قدی لامپی
آینه قدی لامپی
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه قدی چراغ دار

18 پاسخ

    1. سلام. چراغ ها از کیفیت بالایی برخوردارند و به راحتی نمی سوزند ولی در هر صورت امکان نصب دوباره لامپ وجود داره

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ، بله در صورت تمایل می تونین حضوری از تولیدات مجموعه ما دیدن فرمایید.

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ،به دلیل نوسانات قیمت در بازار برای کسب اطلاع از قیمت ها با شماره 88068352-021 تماس بگیرید .

    1. سلام روز شما هم بخیر
      به دلیل نوسانات قیمت امکان پاسخگویی وجود ندارد . لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید .

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر. عذرخواهی می کنیم به دلیل نوساناتی که وجود داره فعلا امکان درج قیمت مقدور نیست. شما می تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

    1. سلام دوست عزیز با توجه به نوساناتی که در بازار وجود داره، این امکان برامون فراهم نیست در حال حاضر. عذر ما رو بپذیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو