Home
قیمت آینه رومیزی

قیمت آینه رومیزی

قیمت آینه رومیزی ، رو نمیشه به صورت ثابت در سایت درج کرد یا باید به صورت مداوم اونو بروز رسانی کرد . چراکه نوسانات بازار همواره روی قیمت شیشه و آینه تاثیرگذاره.

آینه‌های رومیزی امروزه نسبت به گذشته خیلی شکیل‌تر شدن و از نظر کیفی نیز تغییر قابل ملاحظه‌ای داشته.

به نظرت با وجود آینه‌های نوری ،لمسی و هوشمند ، کسی باز هم به سراغ آینه‌های ساده و کم کیفیت میره‌؟ خب واضحه که نه !!!

هیچ کس با وجود ،دسترسی به محصول باکیفیت تر دوست نداره که پولشو برای تهیه‌ی محصولات قدیمی هدر بده .

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی خاص

ضرورت وجود آینه در هر خونه ای در ذیل شرح داده می‌شه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آینه اینه که نور محیط رو منعکس می‌کنه.
با انعکاس نور ، روشنایی محیط چند برابر می‌شه. همین امر موجب می‌شه خونه یا اداره یا فروشگاه و هر مکان دیگری در صورتی که فاقد آینه باشه فضایی بسیار بسته و دلگیر کننده داشته باشه. زیرا آینه ای نیست تا به محیط بعد و عمق بیشتری بده. و اشیا و نور رو منعکس و بازتاب کنه. به دلیل همین ویژگی اس که جنس آینه فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شه.
علاوه بر مهم بودن شفافیت آینه نکته مهم دیگر رنگ آینه اس. آینه همراهی دائمی برای انسان هست.
به همین دلیل در انواع آینه جیبی و آینه رومیزی و آینه قدی و آینه کودک و آینه های متنوع دیگر ساخت و‌تولید می‌شن.
آینه های دکوراتیو که جنبه ی تزیینی در محیط دارن با استقبال زیاد مردم مواجه شدن. در ادامه مقاله راجع‌به قیمت آینه رومیزی باهم می‌خونیم .

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی مینیمال

جنس قاب‌های آینه رومیزی

  • فلز
  • برنز
  • مس
  • چوب
  • استیل
  • پلاستیک
آینه رومیزی چوبی


قاب‌هایی با طرح‌های بسیار ساده یا کنده کاری شده یا پتینه و…
این همه تنوع و خلاقیت به این دلیل انجام می‌شه که شما به راحتی و با هر ذوق و سلیقه ای بتونین، متناسب با رنگ دکوراسیون خونه یا محیط اداری یا محیط تجاری و….. آینه رومیزی مد نظرتون رو سفارش بدین.
در صورتی که تزیین اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی منزل‌تون رو در نظر دارین ، توصیه‌ی استفاده از آینه رومیزی همراه با قاب و به شکل گرد یا مربع یا مستطیل رو برای شما داریم. در ادامه مطلب به بررسی قیمت آینه رومیزی انواع آینه و کاربرد اون و معرفی خدمات آینه بری و آینه کاری و معرفی بهترین تولیدی همراه با بررسی هزینه‌ها می‌پردازیم.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی گرد

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده ، نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین. که بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای رو ارائه بده. برای اطلاع از قیمت آینه رومیزی و انواع شیشه ها و همچنین سفارش اون می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.

قیمت آینه رومیزی
آینه چراغ دار رومیزی

کاربردهای مهم آینه رومیزی

نام دیگر آینه رومیزی ، آینه آرایشی هست.
آینه رومیزی از ضروری‌ترین وسایل هر منزلی به شمار میاد. مهمترین کاربرد آینه رومیزی استفاده از اون توسط بانوان و به جهت انجام کارهای آرایشی اس. به دلیل حساسیت امر آرایش بانوان ، آینه رومیزی باید از بهترین متریال ساخته شده باشه .
زیرا یک متریال ضعیف موجب کمبود شفافیت آینه می‌شه که همین امر روی کیفیت کار نتیجه منفی داره.
کیفیت و شفافیت فوق‌العاده‌ی آینه رومیزی های ساخت گروه فرکو در حدی اس که، توجه هر بیننده و‌مشتری باسلیقه ای رو به خود جلب می‌کنه. با تهیه و استفاده از آینه رومیزی های ساخت تیم متخصصان گروه فرکو تمام آنچه رو شما از یک آینه درجه یک نیاز دارین برآورده می‌شه.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی شیک

مطالبی همراه با توضیحات پیرامون آینه رومیزی

از نکات مهم استفاده از آینه به عنوان عنصری دکوراتیو قیمت اونه.
در واقع به دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده از آینه برای ایجاد .روشنایی بیشتر و ایجاد فضایی زیبا و شیک نسبت به دیگر اشیا دکوراتیو ، استفاده از آینه کاری بسیار درست و عاقلانه هست. زیرا نصب آینه کاری بسیار راحت و سریع و آسونه.
و موجب زیباسازی فضاهای داخلی منازل ، ادارات ، لابی هتل ها ، لابی مجتمع های. مسکونی ، راهروهای خونه‌ها و محیط‌های تجاری ، راه پله های اماکن مختلف ، رستوران ها و‌تالارهای پذیرایی ، و از همه مهم‌تر سالن‌های زیبایی و آرایشی می‌شه.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی چوبی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت آینه رومیزی

  • ضخامت آینه : آینه رومیزی با ضخامت‌های مختلفی وجود داره که عبارتند از (6 میل ،8 میل ،10 میل ، 12میل ،16میل)
  • کیفیت آینه : در بازار آینه با کیفیت های گوناگون وجود داره، ولی فرکو برآن هست که بهترین کیفیت رو به مشتریان خود ارائه بده.
  • ابعاد آینه : مولفه مهمی که در قیمت آینه تاثیر گذار هست ابعاد اونه. واضح هست که هر چه ابعاد بیشتر باشه قیمت بیشتر هست.
قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی مستطیل

ضخامت آینه

واضح هست که هر چه ضخامت آینه رومیزی بیشتر باشه قیمت اون نیز بالاتر می‌ره. زیرا که مواد تشکیل دهنده مایع شیشه بکار رفته در آینه بیشتر مصرف می‌شه . موضوع مهم بعدی اینه که هرچه ضخامت آینه بیشتر باشه تاثیر مستقیمی بر ضد خش بودن آینه داره. البته مولفه وابسته به ضد خش بودن آینه ، کیفیت هست . که صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو با بالاترین کیفیت و ضد خش ترین ، آینه ها و شیشه ها رو به متقاضیان و مشتریان خود ارائه می‌ده. تمام مواردی که در بالا گفته شد عوامل مهمی بر قیمت آینه رومیزی هستن.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی ظریف

ابعاد آینه

این آینه های رومیزی در ابعاد بزرگ و‌کوچک و‌مدل های متنوع مربع و مستطیل و بیضی و دایره و چند ضلعی و…..تولید و در بازار عرضه می‌گردن. همچنین متخصصان و طراحان خوش ذوق گروه فرکو این آینه رومیزی های متنوع رو در رنگ‌های گوناگونی چون برنز ، نقره ای ، طلایی ، و… نیز تولید می‌کنن. از دیگر موارد تنوع و زیبایی آینه رومیزی های ساخت گروه حرفه ایی فرکو انتخاب قاب‌های متنوع در مدل‌ها و ابعاد و جنس‌های مختلف هست.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی شیک

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر هست که می‌تونین در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه رو که مدنظر شماست رو تحویل بده.برای اطلاع از قیمت آینه رومیزی به سایت فرکو مراجعه کنین .با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی ، فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر رو در محل تحویل داده میشه. شما می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از اینه مد نظر خود با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 فرکو در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

قیمت آینه رومیزی
آینه رومیزی مینیمال خاص

چگونه ثبت سفارش کنیم

اگر به دنبال شیشه ها و آینه های با کیفیت و دارای طرح های بسیار زیاد و متنوع هستین. انتخاب و اعتماد به صنایع شیشه و آینه فرکو قطعا گزینه خوبی برای شماست. این شرکت با سابقه طولانی تونسته همیشه بیشترین کیفیت رو همراه به صرفه‌ترین قیمت آینه رومیزی رو به شما هدیه بده. این نوع آینه ها به تمام نقاط کشور ارسال می‌شه. و از این بابت خیالتون می‌تونه کاملا راحت باشه . برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از قیمت انواع آینه ها و بقیه کالا ها و دیدن نمونه کار های بیشتر می‌تونین به پیج اینستاگرام مجموعه فرکو سر بزنین.

آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

علاوه بر انواع آینه رومیزی از جمله موارد تولیدی دیگر می‌توان به طلق ها اشاره نمود :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو