Home
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره _

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

شیشه رومیزی ناهارخوری یکی از پر استفاده‌ترین انواع شیشه رومیزی هستش که‌در ابعاد و انواع مختلفی مثل شیشه میز ناهار خوری 8 نفره تولید می‌شه. می‌دونی چرا استفاده از شیشه رومیزی مخصوصا تو میز‌ غذاخوری ، اهمیت ویژه‌ای داره؟شیشه خاصیت ضد باکتری داره!

نمی‌دونستی مگه‌نه؟ پس من تو این مقاله تمام چیزهای مهم و جالبی که‌می‌دونم رو بهت می‌گم 🙂

راستی می‌دونستی الان عصر رقابته و هرکسی سعی می‌کنه از بقیه بهتر باشه ؟مثلا همه سعی می‌کنن با خرید وسیله‌های گرون دکور خونشون رو عوض کنن! البته که می‌دونستی ولی اینم می‌دونستی که با استفاده از مدل‌های جدید شیشه رومیزی و با قیمت خیلی مناسب می‌تونی اونقدر ظاهر میزت رو تغییر بدی که‌انگار تمام میزت رو عوض کردی؟! حتی رو کل دکوراسیون خونت هم تاثیر میزاره 😮

بله فرکو شیشه رومیزی‌های بسیار متنوع و زیبایی داره که‌اگر با انواعش آشنا بشی حتما انتخاب اولت می‌شن 🙂

مهمونای خاصی داری که به‌جلوه و ظاهر خونت پیششون اهمیت میدی؟ فرکو 48 ساعته سفارش رو آماده و درب منزل تحویل میده! همین الان طرح مورد نظرت رو انتخاب کن و سفارش بده ، نکنه دیر کنی و یک پذیرایی هیجان انگیز با یک شیشه رومیزی فوق‌العاده رو از دست بدی🙁

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه فوق شفاف کریستال در میز ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

فهرست مطالب

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری چوبی با شیشه شفاف

آنچه در این مقاله می‌خونی

  • مزیت استفاده از شیشه میز ناهارخوری
  • جنس انواع شیشه مناسب میز ناهارخوری
  • قیمت در شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
  • نحوه سفارش ، از صنایع تولید شیشه فرکو
انواع شیشه رو میزی
استفاده از طراحی لوگو بر روی شیشه رومیزی

شیشه میز ناهارخوری چیه

میز ناهار‌خوری در اصل ، مکانیه‌که زندگی در اون اتفاق می‌افته. و همه چیز رو از صبحانه‌های روز کاری و فنجون‌های قهوه سریع گرفته تا مهمونی‌های خانوادگی در آغوش می‌گیره.

شیشه رومیزی ناهارخوری 8 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری با لبه منحنی

میز‌های ناهارخوری در ابعاد و تعداد نفرات بسیار متنوعن ، و از تعداد کم تا تعداد نفرات بالا رو در انواع خود جای دادن. تا بتونن پذیرای جمع‌های خونوادگی و مهمونی‌های ما باشن. طراحی این میز‌ها باید به‌گونه‌ای باشه که‌موقع استفاده از اون‌ها ، هم احساس راحتی کنیم و هم نیاز اصلی از خریدشون برامون تامین بشه. که‌همون تبدیل اتاق به‌مکانی دلپذیر برای ملاقات کل خونوادمون و عزیزانمون و همینطور ایجاد نمایی شیک و زیبا در دکوراسیون منزلمونه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رفلکس در میز غذاخوری

با سپاس از دوست عزیزی که‌مقالمون رو برای مطالعه انتخاب کردی ، ازت دعوت می‌کنم ، برای اطلاع و مشاهده تصاویر مربوط به محصولات فرکو از لینک‌های تعبیه شده در نوارهای رنگی، استفاده کنی.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه شفاف در میز غذاخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز تمام شیشه ناهارخوری با پایه منحنی
انواع شیشه رومیزی
شیشه رومیزی طرح برجسته با طراحی مواج

تاریخچه استفاده از شیشه در دکوراسیون

شیشه‌ها سهم بزرگی در ساخت و تولید انواع سازه‌های دکوری دارن.و از دیرباز به‌عنوان جزئی مهم در زندگی ما حضور داشتن.
درسال‌های اخیر هم به‌وفور شاهد حضور پر رنگ سازه‌های شیشه‌ای در ساختمون‌سازی و ساخت وسایل خونگی مدرن هستیم.

شیشه رومیزی ناهارخوری
استفاده از شیشه در ساخت پایه میز ناهارخوری

گرچه در گذشته بیش‌ترین مصرف شیشه در ساخت در و پنجره بوده و نهایتاً تولیداتی با مدل‌های محدود ، در زمینه‌های بوفه و میزهای ساده ابتدایی داشته ، اما قدمت طولانی این محصول رو هم نمیشه نادیده گرفت.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری با شیشه بیضی

جالبه‌بدونی که‌امروزه شیشه‌ها هم به‌عنوان شیشه رومیزی ناهارخوری و انواع شیشه رو‌میزی و هم برای ساخت انواع میز کامل شیشه‌ای‌ استفاده می‌شن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز کامل شیشه‌ای زیبا
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه طراحی شده میز به روش چاپ

اهمیت تولید شیشه‌های مقاوم

در طول سال‌های گذشته ، هرچه‌قدر بیش‌تر از تولیدات شیشه‌ای استفاده‌کردیم ، به‌همون اندازه متوجه اهمیت تولید شیشه‌هایی با مقاومت و کیفیت بالا شدیم. و این نیاز ، باعث شد تا با کمک تکنولوژی در این صنعت ، قدم‌های بزرگی برداریم و پیشرفت‌های شایانی رو در این عرصه تجربه‌کنیم.

انواع شیشه رومیزی
میز مدرن با سطح تمام شیشه شفاف

در این میون میشه‌به‌تولید انواع میز شیشه ای مدرن اشاره کرد. که‌تولید شیشه میز ناهار خوری 8 نفره با استفاده از انواع شیشه مثل شیشه خم سکوریت از این جملست.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی بزرگ با شکل مستطیل

انواع ضخامت در تولید شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

برای تولید شیشه میز ناهارخوری و شیشه رومیزی ناهارخوری و همینطور انواع شیشه رو‌میزی برای انواع میز، میشه از شیشه در ضخامت‌های گوناگون استفاده کرد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
انواع شیشه در ضخامت و رنگ متفاوت

ضخامت شیشه میز به‌نوع میز ناهارخوری و سایز کوچک یا بزرگ اون بستگی داره ، و باید از شیشه‌هائی با قطر و ضخامت متناسب استفاده کرد. انواع قطر و ضخامت شیشه : 2 میل ، 4 میل ، 6 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 16 میل ، 20 میل.

شیشه میز ناهارخوری 8 نفره
شیشه رومیزی بسیار شفاف کریستال
شیشه رومیزی ناهارخوری

مزیت استفاده از شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

میز ناهارخوری 8 نفره یکی از مدل‌های پرطرفدار میز‌های ناهار‌خوری محسوب میشه. ابعاد بزرگ این میز‌ها باعث میشه که‌استفاده از اون برای خونه‌هایی با متراژ بزرگ و متوسط مناسب باشه. اما باید این مسئله رو در نظر بگیریم که‌استفاده از میز‌هایی با ابعاد بزرگ می‌تونه فضای زیادی رو اشغال کنه. بنابر این بهتره تو خونه‌هایی با متراژ‌های پایین از این میزها استفاده نشه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز پایه فلزی ناهارخوری

شیشه رومیزی دودی هم یکی از انواع شیشه رومیزیه‌که‌در تمام سبک‌های مختلف سنتی تا مدرن استفاده میشه. برای اطلاعات بیش‌تر تو این زمینه ، در ادامه انواع سبک‌های میز ناهارخوری و شیشه رومیزی ناهارخوری رو بهت معرفی می‌کنم. می‌تونی از مطالب این مقاله ،برای جلوه بخشیدن بیش‌تر ، به‌دکوراسیون منزلت استفاده کنی.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه گرد میز ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه دودی میز ناهارخوری 10 نفره

تاثیر انواع شیشه میز ناهارخوری در دکوراسیون داخلی

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره میتونه تو زیبایی خونت خیلی مؤثر باشه. خرید میزهایی که‌با سبک دکوراسیونت هم‌خونی داشته باشن ، جلوه خونت رو دو چندان می‌کنه. شیشه میز ناهار خوری یکی از المان‌های مؤثر در ایجاد زیبائیه ، که‌با هر سبک دکوراسیونی هماهنگی داره.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی شفاف با پایه فلزی

معرفی تعدادی از انواع سبک‌های دکوراسیون

  • سبک سنتی ایرانی
  • سبک سنتی غربی
  • سنتی خاور میانه
  • سبک کلاسیک
  • سبک بوهمیان
  • سبک روستیک
  • سبک‌های امروزی
  • سبک مینیمال
  • سبک اسکاندیناوی
  • سبک‌های مدرن
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری چوبی با شیشه رومیزی

افزایش روشنائی و بازتاب نور با استفاده از شیشه رومیزی ناهارخوری

ثابت شده‌که استفاده هرچه بیش‌تر از شیشه در دکوراسیون داخلی ، موجب بازتاب نور و افزایش روشنایی در فضای داخلی میشه.

انواع شیشه رومیزی
میزناهارخوری تمام شیشه‌ای منحنی بسیار مدرن

وقتی که‌از انواع شیشه رو‌میزی برای میز ناهارخوریت استفاده می‌کنی ، این لایه شیشه‌ای که‌در سطح رویین میزت قرار می‌گیره. در واقع با افزایش بازتاب و گسترش نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید ، در طول روز و همینطور انعکاس نور لوستر در شب. موجب میشه روشنایی فضای داخلی خونه ، افزایش پیدا کرده و محیط خونه بزرگتر و دلبازتر جلوه‌کنه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه شفاف در میز مربع ناهارخوری

و در نتیجه ، علاوه بر ایجاد نمائی لوکس و زیبا در میز ناهارخوری ، تاثیر زیادی روی جلوه و زیبائی دکوراسیون منزلت داره. برای اطلاعات بیش‌تر در مورد شیشه میز ناهار خوری 8 نفره در ادامه مقاله بامن همراه باش.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
طرح ترکیبی شیشه شفاف و مات در میز ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزناهارخوری با شیشه رفلکس مشکی

کاربرد استفاده از میزهای ناهار خوری 8 نفره

از میزهای ناهارخوری هم موقع صرف غذا میشه استفاده کرد ،و هم برای کاربردهای مختلفی میشه‌بکاربرد. مثلا از این میزها میشه برای نگهداری اشیاء خاص به‌عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده کرد. یا در مهمونی‌های بزرگ میشه از این میزها به‌عنوان میز سرو غذا و یا برای قراردادن ظروف استفاده کرد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه مات لاکوبل سبز رنگ در میز ناهارخوری

همچنین از صندلی‌های میز ناهارخوری میشه در مواقعی که‌تعداد مهمون‌ها زیادن کمک گرفت. شیشه میز ناهار خوری 8 نفره برای جلوگیری از افتادن خش هنگام استفاده از اشیاء هم بسیار مفیده.

انواع شیشه رو میزی
شیشه میز چند نفره

انواع شیشه میز ناهار خوری 8 نفره مدرن

برای تولید انواع شیشه میز ناهار خوری 8 نفره بسته به‌نیاز و نوع سلیقه و طرح سفارش موردنظر، می‌شه به‌موارد مختلف و متنوعی اشاره کرد. که‌با ویژگی‌های بالقوه خودشون ، جلوه‌ای از پیشرفت و توسعه رو به‌نمایش کشیدن.

شیشه رومیزی ناهارخوری
میزناهارخوری تمام شیشه دودی با پایه استوانه‌ای

انواع شیشه رومیزی قابل استفاده برای میزهای ناهارخوری ، تابع عوامل زیادیه. باید قبل از خرید و یا سفارش شیشه مورد نظرت عوامل مختلفی از جمله نیاز خودت ، عملکرد شیشه ، رنگ مورد نظرت ، کاربردی که‌ازش انتظار داری ، هم‌خونی شیشه مورد نظرت با سبک خونه و دکورت و … دقت کنی. تو صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه رومیزی ناهارخوری در انواع زیر تولید می‌شه:

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز با پایه تنه درخت و صندلی تمام شیشه

معرفی انواع شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
استفاده از شیشه شفاف سکوریت در میز غذاخوری

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره معمولی یا فلوت

شیشه‌ فلوت جزو مرسوم‌ترین و ارزون‌ترین انواع شیشه رو‌میزی محسوب می‌شه. این شیشه‌ بدلیل مقاومت پائینی که‌داره ، بیش‌تر برای میز‌هائی مناسبه ، که‌سطح رویینی بر روی چهارچوب خود داشته باشن که‌شیشه روی اون سطح قرار بگیره. در ضمن این نوع شیشه رومیزی ناهارخوری در مقابل خط و خش هم از مقاومت کمی برخورداره.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز تمام شیشه شفاف با پایه استوانه‌ای

شیشه‌های معمولی از نظر ظاهری ، تو سطح و بافتشون اندکی موج و حباب دیده می‌شه. و به‌لحاظ رنگ و شفافیت ، سطح پائین‌تری نسبت به‌بقیه شیشه‌ها داره.

استفاده از این شیشه برای شیشه میز ناهار خوری 8 نفره پیشنهاد نمی‌شه.چون میزهای بزرگ نیاز به‌شیشه‌هایی با مقاومت بیش‌تر نسبت به‌میزهای کوچیک‌تر دارن.

انواع شیشه رو میزی
میزناهارخوری ساده با پایه فلزی
شیشه رومیزی ناهار خوری
میز و صندلی تمام شیشه‌ای زیبا

شیشه کلیر

شیشه‌کلیر ، بعد از شیشه‌های فلوت بوجود اومده و از لحاظ کیفیت و نمای ظاهری هم، از سطح بهتری نسبت به‌شیشه‌های معمولی برخورداره.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
طراحی مدرن شیشه رومیزی بر پایه سنگی

شیشه‌های کلیر از نظر نمای ظاهری روی سطح و بافتشون، حباب‌های ریز و موج‌های موجود در شیشه‌های فلوت رو ندارن . ولی تناژ رنگ سبز که‌در زمینه شیشه‌های معمولی وجود داره ، در این شیشه‌هم دیده می‌شه .

از این شیشه هم می‌شه در انواع شیشه رومیزی ، برای میزهای مختلف استفاده کرد. ولی برای میزهای بزرگ با تعداد نفرات بیش‌تر از 6 نفر پیشنهاد نمی‌شه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی شیک با طرح مدرن
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
طراحی بسیار مدرن در میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره سکوریت (میرال)

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن ، یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای انواع شیشه رومیزی ، مخصوصا شیشه رومیزی ناهارخوری ، در ابعاد بزرگ. چراکه از لحاظ مقاومت از استحکام بسیار خوبی برخورداره و همچنین از لحاظ حفظ امنیت هم انتخابی کاملا مطمئن.

شیشه نشکن سکوریت طی یک فرآیند خاص تولید می‌شه که‌در نتیجه این فرآیند ، علاوه برکسب مقاومتی چند برابر شیشه‌های عادی ، که‌میزان شکسته شدن اون را تاحد بسیار زیادی پائین میاره ،که‌در صورت شکسته شدن خطری هم برای افراد ایجاد نمی‌کنه.

انواع شیشه رومیزی
شیشه میز چند نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه برای میز ناهارخوری استیل

شیشه‌های سکوریت در زمان شکسته‌شدن به‌قطعات آن‌چنان ریزی تبدیل می‌شن که نه‌تنها تیز نیستن ، بلکه باعث ایجاد هیچ‌گونه برش و جراحتی هم نمی‌شن. که‌وجود این امتیاز مخصوصا برای میزهای بزرگ ، مثل شیشه میز ناهار خوری 8 نفره بسیار حائز اهمیته.

از شیشه سکوریت در چه مواردی استفاده می‌شه

  • میز کامل ناهارخوری
  • پایه میز ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی برنز در ناهارخوری کلاسیک
میز کامل ناهارخوری

میز‌های کامل ، تمام میزهائی هستن که‌سطح روئینی از جنس پایه‌های اون ، یا جنسی متفاوت از پایه میز ، روی خودشون دارن و انواع شیشه رو‌میزی بر روی اون سطح قرار می‌گیره. در این نوع از میزها ، می‌تونی از انواع شیشه ، با ضخامت و قطر کم‌تر و میزان مقاومت پائین‌تر استفاده کنی. از شیشه سکوریت هم، برای تامین امنیت بیش‌تر افراد خانواده و دوام بیش‌تر شیشه می‌تونی در میز کامل استفاده کنی. اما ضرورت استفاده از شیشه نشکن در میز‌های بدون سطح زیرین بیش‌تره.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه‌چاپی بسیار زیبا با طرح سنگ مرمر
پایه میز ناهارخوری

انواعی از تولیدات میز به‌گونه‌ای طراحی شدن ، که‌در سطح روئین اون‌ها ، نه‌از جنس خود پایه‌های میز و نه‌از غیر جنس اون ، هیچ سطحی تعبیه نشده‌. بلکه طراحی اون‌ها بگونه‌ای‌که تنها پایه‌هائی فانتزی هستن که‌برای سطح اون‌ها یک شیشه رومیزی ناهارخوری در نظر گرفته می‌شه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
استفاده از شیشه سکوریت به‌عنوان سطح اصلی میز

برای میزهائی که‌تنها پایه هستن و شیشه رو میزی ، خود به‌تنهائی سطح روی میز رو تشکیل می‌ده ، استفاده از شیشه‌مقاومی چون شیشه رومیزی سکوریت بسیار با اهمیت. پیشنهاد می‌کنم در تمام میزها ، مخصوصا میز‌هائی که‌تمام سطح روئین اون‌ها رو شیشه تشکیل می‌ده. برای حفظ امنیت عزیزانت حتما از شیشه رومیزی‌های نشکن و سکوریت استفاده کن. مخصوصا شیشه‌های بزرگی چون شیشه میز ناهار خوری 8 نفره.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه میز چند نفره

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره مات

یکی از انواع شیشه رومیزی ، شیشه‌های مات ، که‌جلوه‌ای متفاوت و نمائی خاص دارن. از این شیشه‌ها برای زیباتر کردن انواع میز ، مخصوصا شیشه میز ناهار خوری 8 نفره ، می‌تونی استفاده کنی. علاوه بر کار‌برد اون‌ها در میزهای ناهارخوری ، برای انواع میزهای اداری و میز کامپیوتر و بسیاری از میزهای دیگه‌هم قابل استفاده‌ان.

انواع شیشه رومیزی
شیشه میزناهارخوری مات ساتینا

انواع شیشه های مات

البته استفاده‌از این نوع شیشه‌ها این مزیت رو هم داره ، که‌بدلیل مات بودن از ویژگی پوشوندن خرابی‌ها و لک‌های سطح میزهای قدیمی هم برخورداره. همچنین لک‌های ایجادشده در سطح خود شیشه و یا گرد و غبار روزانه رو هم کمتر از شیشه‌های شفاف نشون می‌ده.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی مات
شیشه‌های مات برفی

شیشه‌های مات برفی معمولا به‌صورت جام‌های بزرگ ساخته می‌شن. این شیشه‌ها بدلیل اینکه سطحی شکننده و ترد دارن ، قابلیت سکوریت شدن را ندارن. شیشه‌های برفی در سمت مات شده ، سطحی ناصاف دارن و از نظر طرح هم بسیار محدودن. از اون‌جائیکه این محصول سکوریت نمی‌شه و از مقاومت کم‌تری نسبت به‌‌انواع شیشه رو‌میزی مات برخورداره. و برای ساخت شیشه رومیزی ناهارخوری ،مخصوصا شیشه میز ناهار خوری 8 نفره ، پیشنهاد نمی‌شه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری با شیشه مات
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه ساتینا
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره مات سندبلاست

شیشه مات سندبلاست ، از برخورد شدید و پاشش ماسه و شن با فشار بسیار قوی بر روی سطح شیشه ، بوجود میاد. در اثر برخورد دانه‌های ریز شن و ماسه با سطح شیشه ، فرو رفتگی‌های بسیار ریزی در سطح اون ایجاد می‌شه که‌باعث می‌شه ظاهر شیشه مات و کدر بشه. شیشه‌های سندبلاست هم از سمتی که‌مورد برخورد ماسه‌ها قرار گرفته‌ دارای سطحی زبر و نامنظمه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
میز شیشه‌ای غذاخوری با شیشه سندبلاست

یکی از مزایای استفاده از شیشه‌های سندبلاست امکان حکاکی و چاپ طرح بر روی این شیشه‌هاست. بدلیل سطح مات و غیر شفاف ، ایجاد طرح روی اون‌ها باعث می‌شه طرح ایجاد شده ، جلوه بسیار زیبایی داشته باشه و نمائی زیبا و متمایز به‌میز و دکوراسیونت ببخشه. شیشه رومیزی ناهارخوری سندبلاست ، کیفیت و مقاومت بالائی داره ، چون از قابلیت‌های شیشه سکوریت برخورداره.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه‌مات ساتینا در میزناهارخوری
شیشه میز ناهارخوری 8 نفره مات ساتینا

شیشه ساتینا هم مانند شیشه سندبلاست در گروه شیشه‌های مات قرار می‌گیره. شیشه‌های مات ساتینا با روشی متفاوت از شیشه سندبلاست تولید می‌شن. تو ساخت شیشه ساتینا از اسیدهای ساینده استفاده می‌شه. به‌این ترتیب که‌شیشه رو در اسید قرار می‌دهن و یا اسید رو بر روی شیشه می‌ریزن . اسید لایه سطحی شیشه رو از بین برده و در اثر واکنش پدید اومده در سطح شیشه ، ظاهری مات و زیبا بوجود میاره.

انواع شیشه رومیزی
شیشه مات ساتینا در میز غذاخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزناهارخوری باشیشه سفید لاکوبل

شیشه‌های ساتینا برخلاف شیشه‌های برفی و سندبلاست از سطحی یک‌دست و صاف برخوردارن. در ضمن شیشه ساتینا هم از قابلیت سکوریت شدن برخورداره. شیشه ساتینا از لحاظ ظاهر و میزان عبور نور زیباتر از شیشه‌های برفی و سندبلاست. و برای سطوحی مانند شیشه رومیزی ناهارخوری که‌بصورت کامل مات می‌شن بسیار مناسبن. ولی برای ایجاد طرح و کنده‌کاری ،شیشه‌های سندبلاست گزینه مناسبی هستن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی طرح‌دار حکاکی شده با حاشیه سندبلاست

انواع طراحی در شیشه مات

  • مات تمام سطح
  • شیشه نیمه مات
  • شیشه راه راه
  • مات چاپ دار
  • مات طراحی شده
  • مات کنده‌کاری شده

فرکو آماده دریافت سفارشات شیشه میز ناهار خوری 8 نفره از انواع شیشه ، همچنین شیشه سندبلاست ، به‌همراه حکاکی و ایجاد انواع طرح‌های درخواستیه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه سندبلاست طراحی شده
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رومیزی رنگی لاکوبل سفید

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره لمینیت

شیشه‌های لمینت که‌یکی از انواع شیشه ، در تولید شیشه میز ناهار خوری 8 نفره هستن ، تو دسته شیشه‌های مقاوم و ایمن قرار دارن. که‌از لحاظ استقامت در برابر ضربه و فشار ، چندین برابر بیش‌تر از سایر شیشه‌ها ، از خود مقاومت نشون می‌دن.

شیشه رومیزی ناهارخوری
میزناهارخوری باشیشه براق سوپرکلیر

نکته‌ای که‌در شیشه‌های لمینت از اهمیت بسیار بالائی بر خورداره، میزان بالای ایمنی در این محصوله. برای حفظ و نگهداری لایه‌های شیشه در کنار هم از یک لایه چسب بسیار قوی ، با عنوان لایه PVB استفاده می‌شه.

انواع شیشه رو میزی
شیشه میز ناهارخوری

نکته

در تولید شیشه میز ناهار خوری 8 نفره و بالاتر ، یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی ، استفاده از شیشه لمینته. تا علاوه بر کسب ویژگی‌های ممتاز شیشه رومیزی در ناهار‌خوری خودت ، بتونی از کیفیت بالای شیشه لمینت ، در حفظ امنیت اعضای خونوادت هم بهره‌مند بشی.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزناهارخوری شیک با متریال شیشه و چوب

در تولید شیشه‌های لمینت ، چند لایه شیشه بکار می‌ره. تعداد شیشه‌های استفاده شده در تولید اون می‌تونه بین دو ، سه و حتی بیش‌تر متغیر باشه. که‌همین موضوع باعث می‌شه ، درصد شکست شیشه در این محصول تا حد بسیار زیادی پائین بیاد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزشیشه‌ای باپایه منحنی

انواع شیشه لمینت قابل استفاده در تولید شیشه میز ناهارخوری

  • شیشه لمینت با استفاده از دو لایه
  • شیشه لمینت با استفاده از چند لایه
  • لمینت از شیشه‌های یکسان
  • لمینت از شیشه‌های نا‌همسان

وجود لایه PVB در شیشه‌های لمینت باعث شده با نام شیشه ایمن شناخته بشه. این لایه در سطح شیشه‌ها جذب شده و قسمتی از بافت شیشه می‌شه. به‌همین دلیله‌که شیشه‌های لمینت در زمان شکسته شدن هم ، خطری برای افراد ایجاد نمی‌کنن.

چراکه لایه PVB جذب شده در بافت سطوح شیشه ، مانع از جدا شدن و پاشیدن خرده‌های تیز شیشه می‌شه. و تمام شیشه‌های شکسته شده بدون احتمال هرگونه تیزی و خطری ، در سطح شیشه باقی می‌مونن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره از جنس لمینت از مرغوبیت بسیار بالائی بر خورداره.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزتمام شیشه با طراحی جدید
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رومیزی با پایه خاص

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره منحنی

شیشه‌های منحنی با تنوع طرح‌های خم و قوس‌دار ، جزو زیباترین شیشه رومیزی ناهارخوری تولیدشده در صنایع شیشه سازی محسوب می‌شن. این نوع شیشه‌ها که‌در گروه سازه‌های جدید و مدرن قرار می‌گیرن، در انواع اجراهای شیشه‌ای کاربرد دارن.

نکته بسیار جالبی در استفاده از این محصول ، وجود داره. به‌این ترتیب که‌از این شیشه ، در تولید هر محصولی استفاده بشه ، محصول تولید شده به‌عنوان یک سازه مدرن و خاص رتبه بندی می‌شه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
میز و صندلی منحنی شیشه‌ای

انواع شیشه منحنی

  • شیشه منحنی سکوریت
  • شیشه قوس دار لمینت
  • شیشه کریستال منحنی
  • شیشه‌های رنگی خمیده
  • شیشه خم حکاکی شده

زیبائی منحصر به‌فرد این شیشه ، مستقیما روی اجراهای تولید شده از اون نیز تاثیر گذاشته و اون محصول رو به‌سازه‌ای منحصر به‌فرد تبدیل می‌کنه. با استفاده از شیشه منحنی در شیشه میز ناهار خوری 8 نفره ، می‌تونی از تاثیر خیره‌کننده اون ، در زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خودت استفاده کنی .

انواع شیشه رو میزی
ناهارخوری زیبای شیشه‌ای

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره کریستال

شیشه کریستال یکی از شفاف‌ترین انواع شیشه در صنعت شیشه سازی هستش که‌در ساختش از ذرات کریستال استفاده شده‌. نام اون نیز برگرفته از همین موضوعه. این شیشه بدلیل داشتن کریستال‌های ریز در بافت و متریالش ، علاوه‌بر شفافیت بسیار بالا ، بازتاب نور بسیار زیادی هم داره. همین امر باعث می‌شه ، شیشه رومیزی ناهارخوری کریستال بسیار براق‌تر و جذاب‌تر از سایر شیشه‌های شفاف جلوه کنه.

شیشه میز 8 نفره ناهارخوری
شیشه رومیزی جذاب لاکوبل سیاه

انواع شیشه‌های کریستال

  • شیشه کریستال ایرانی وین وایت
  • شیشه کریستال چینی مغز شفاف
  • شیشه کریستال چینی با مغز آبی
  • شیشه کریستال بلژیکی مغز آبی

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز شیک شیشه و چوب

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره سوپر کلیر

شیشه‌های سوپر کلیر نوع پیش‌رفته شیشه‌های شفاف معمولی هستن. شیشه‌های معمولی از شفافیت بسیار پائینی بر خوردارن. از نظر کیفیت هم ، بدلیل وجود مقداری موج در سطح این شیشه‌ها و همچنین حباب‌های بسیار ریز در بافت اون‌ها ، جزو شیشه‌هائی با کیفیت پائین محسوب می‌شن.

در حالیکه شیشه‌های سوپر کلیر در رده مرغوب‌ترین شیشه‌های شفاف هستن. و مرغوبیت و شفافیت اون‌ها با شیشه‌های کریستال قابل رقابته. شیشه میز ناهارخوری 8 نفره با جنس سوپر کلیر ، به‌عنوان یکی از شفاف‌ترین شیشه رو‌میزی‌ها بعد از شیشه رو‌میزی کریستال محسوب می‌شه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رفلکس نقره‌ای بسیار جذاب

شیشه میز ناهار خوری رفلکس

شیشه رفلکس ، یکی از شیشه‌های بسیار زیبا در تولید شیشه رومیزی ناهار‌خوریه. چراکه ظاهری شبیه به‌آینه داره ولی در رنگ بندی‌های زیبا و متفاوت تولید می‌شه. به‌شیشه رفلکس شیشه آینه‌ای هم می‌گن. همون‌طور که‌قبلا هم گفتم ، استفاده از شیشه رو‌میزی باعث بازتاب نور و روشن‌تر شدن محیط می‌شه.

در حالیکه با استفاده از شیشه رومیزی رفلکس ، بازتاب نور چندین برابر بیش‌تر از شیشه رومیزی‌های دیگه‌خواهد بود. زیرا خاصیت آینه‌ای شیشه رفلکس باعث می‌شه ، تمام نور موجود در محیط بطور کامل بازتاب کنه. و علاوه بر روشن کردن محیط جلوه‌ای بسیار شیک و لاکچری نیز به‌دکوراسیون منزلت بده.

انواع شیشه رو میزی
میزگرد ناهارخوری باشیشه رفلکس سیاه

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره گلس برد

شیشه گلس برد در واقع همون شیشه وایت بردی یا تخته وایت بردی از جنس شیشه‌هستش. با این تفاوت که‌شیشه وایت بردی نوع ساده و شیشه گلس برد نوع مغناطیسی اون هستش. کلا شیشه‌های وایت بردی هم نوع ساده و هم نوع مغناطیسی دارن. و از شیشه‌های سکوریت با ضخامت کم ساخته می‌شن.

این محصول با مقاومت بالا و با رنگ‌های زیبا و متنوع تولید می‌شه. هم‌چنین در مقابل خط و خش و ضربه نیز بسیار مقاومه. و براحتی می‌شه با انواع ماژیک بر روی اون نوشت و براحتی هم می‌شه نوشته‌ها رو از روی اون پاک کرد.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رومیزی گلس برد

شیشه پیرکس

شیشه‌های پیرکس در زمره شیشه‌های مقاوم و با کیفیت قرار دارن. در ساخت این نوع شیشه ، از مقدار زیادی سیلیکات استفاده می‌شه. وجود سیلیکات در ترکیب شیشه پیرکس باعث شده‌که از مقاومت بالائی در مقابل حرارت برخوردار باشه.

این شیشه در مقابل اسید هم مقاومت زیادی داره. شیشه رومیزی ناهارخوری پیرکس از اون‌جائیکه دارای مقاومتی در حد 4 تا 6 برابر بیش‌تر از شیشه‌های معمولیه ، از قابلیت تحمل تغییرات ناگهانی دما برخورداره. به‌همین دلیل از این نوع شیشه در ساخت بسیاری از محصولات خانگی استفاده می‌شه.

شیشه رومیزی ناهار خوری
میز ناهارخوری فاخر با شیشه دودی

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره رنگی

یکی دیگه از انواع شیشه رومیزی که‌بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره ، شیشه رومیزی رنگیه. که‌با انواعی از رنگ‌های زیبا می‌تونه، در ایجاد جلوه و نما در دکوراسیون داخلی نقشی مفید و موثری داشته باشه. رنگ‌های قابل استفاده در شیشه میز ناهار خوری 8 نفره ، از تناژ و تنوع بالائی برخوردارن. که‌همین تنوع زیاد رنگ ، قابلیت ست پذیری و تطبیق با هرسبک و دکوراسیونی رو فراهم کرده.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری باشیشه رنگی برنز

انواع تناژ رنگی در تولید شیشه رو میزی

  • رنگ سیاه
  • رنگ دودی
  • رنگ بژ
  • رنگ سفید
  • رنگ طلائی
  • رنگ نقره ای
  • رنگ قرمز
  • هفت رنگ
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز ناهارخوری باشیشه قرمز و شفاف

در واقع در انتخاب رنگ شیشه رومیزی ناهارخوری ، بسته به‌سبک و نوع دکوراسیون از هر رنگ شیشه‌ای می‌شه بهره برد. رنگ‌های ذکر شده در بالا تنها قسمتی از رنگ‌های مرسوم و متداول این محصول هستن. در بسیاری از میزهای مدرن، همچنین برای بعضی دکوراسیون‌های خاص ، از رنگ‌های فانتزی و نیز رنگ‌های بسیار شاد و تند هم استفاده می‌شه ، که‌نمائی بسیار متفاوت و زیبا دارن.

انواع رنگ‌های قابل تولید در شیشه‌های رنگی

  • شیشه‌های رنگی که به‌صورت شفاف تولید می‌شن
  • شیشه‌های رنگی که به‌صورت مات تولید می‌شن
  • شیشه رنگی که به‌دو صورت مات و براق تولید می‌شه
شیشه میز ناهارخوری 8 نفره
میزناهارخوری باشیشه قرمز لاکوبل

معرفی و تقسیم بندی شیشه‌های رنگی

  • شیشه رنگی شفاف
  • شیشه رنگی مات
  • شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه مات رومیزی

انواع شیشه‌های رنگی شفاف

  • شیشه رنگی ارسی
  • شیشه رنگی ترنسپرنت
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه مات طراحی شده میز ناهارخوری
شیشه رنگی ارسی

ارسی یکی از هنرهای بکار رفته در شیشه و در معماری ایران هستش. و طرح شیشه به‌صورت مشبک ساخته می‌شه. در گذشته تنها در تولید پنجره از این طرح استفاده می‌شد. که‌این نوع پنجره‌های ارسی مثل پنجره‌های معمولی که‌بوسیله لولا به‌چپ و راست حرکت می‌کنن نیستن ، بلکه به‌صورت کشوئی و از پائین به‌بالا حرکت می‌کنن. این نوع پنجره بیش‌تر در خونه‌های قدیمی در اماکنی چون شیراز ، کاشان ، اصفهان و یزد دیده می‌شه. ولی امروزه در بسیاری از سازه‌های شیشه‌ای از جمله شیشه رومیزی ناهارخوری تا دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمونی و … به‌عنوان سبکی جدید در دکوراسیون بسیار مرسوم شدن. و علاقه‌مندان بسیاری دارن.

انواع شیشه رو میزی
میز تمام شیشه‌ای رنگی ترنسپرنت
شیشه رنگی ترنسپرنت

ترنسپرنت به‌معنی شفافه. و شیشه رنگی ترنسپرنت ، در واقع شیشه‌ای شفافه که‌در رنگ‌های گوناگون قابل تولیده. شیشه‌های ترنسپرنت با استفاده از لیبل‌های شفاف رنگی ساخته می‌شن. این لیبل‌ها نوعی برچسبن که‌از لحاظ کیفیت هم بسیار مقاومن. با استفاده از این لیبل‌ها براحتی می‌شه انواع شیشه رو به‌رنگ دلخواه تبدیل کرد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه ترنسپرنت هفت رنگ یا آبرنگی

انواع شیشه رنگی مات

  • شیشه رنگی متلوکس
  • شیشه رنگی متلاک
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
تنوع رنگ در شیشه مات رنگی متلوکس
شیشه رنگی متلوکس

شیشه رنگی متلوکس یک شیشه شناوره و با مایع اسیدی تولید می‌شه. برای ساخت این شیشه ، از AGC استفاده می‌شه ( اسیدزنی ) . شیشه‌ مات رنگی متلوکس از تداوم و استحکام بالایی نیز برخورداره. جالبه بدونی مات بودن این شیشه‌ از عبور نور جلوگیری نمی‌کنه.
این شیشه ظاهر یکنواخت و ساده‌ای داره و این خصیصه از مزایای اون به‌شمار میاد. بسته به‌نحوه اسیدزنی اون ، به‌چند نوع تقسیم می‌شه. مثال : شیشه در سطح اسید اچ سبک، شیشه با دو طرف اسید اچ و شیشه‌ بدون لغزش.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه متلوکس در چند رنگ
شیشه رنگی متلاک

شیشه‌های متلاک شیشه‌هائی پرداخت شده هستن که‌با انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شن. نام دیگه‌شیشه متلاک شیشه متالیکه ، زیرا در متریال این شیشه تبلورهای بلورینی مثل اکلیل وجود داره. و در مقابل نور خورشید ، ذرات ریز اکلیل مانندش به‌زیبائی می‌درخشه. شیشه رومیزی ناهارخوری متلاک ، دارای رنگ‌بندی متنوعه و هم‌چنین از ضخامت و کیفیت بسیار خوبی مانند شیشه‌های لاکوبل رنگی برخورداره.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه سفید رومیزی
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه مات میز ناهارخوری

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل به‌معنی شیشه پشت رنگیه و طی فرآیند تولید اون یک سمت شیشه رنگ آمیزی شده و توسط لایه‌ای از پی‌وی‌سی لمینت می‌شه. که‌این لایه از رنگ شیشه محافظت نموده و موجب استقامت بسیار بالا در شیشه هم می‌شه. شیشه‌های لاکوبل از 25 تناژ رنگی مختلف برخوردارن. این شیشه در دو نوع تولید می‌شه : شیشه لاکوبل پشت رنگی مات و شیشه لاکوبل پشت رنگی براق.

انواع شیشه رومیزی
شیشه رفلکس آینه‌ای لاکچری

چرا باید از شیشه‌های رومیزی استفاده کرد

انواع گوناگونی از میز‌ها وجود دارن ، که‌توصیه می‌کنم برای بهبود کیفیت و زیبایی دکوراسیون منزل و محیط‌کاری خودت ، از شیشه رومیزی بر روی اون‌ها بهره ببری.

در تولید میزهای مختلف از مواد گوناگونی استفاده می‌شه. مانند : چوب ، فلز ، سنگ ، پلاستیک و ….

اما چرا باید از انواع شیشه رو میزی برای میزهای غیر شیشه‌ای استفاده کنیم ؟ به‌چند دلیل مهم اون در زیر اشاره می‌کنم :

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
پایه شیشه‌ای منحنی میز ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزشیشه‌ای دودی ناهارخوری

دلایل استفاده از شیشه رومیزی

  • حفظ کیفیت میز ناهارخوری
  • سهولت در نظافت
  • ایجاد سطحی صاف و صیقلی
  • افزایش دوام و ماندگاری
  • تغییر بهینه در دکوراسیون داخلی
  • بازیافت میز فرسوده
  • شفافیت و روشنایی محیط
  • قیمت مناسب شیشه
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز ناهار خوری

حفظ کیفیت

میزهای مختلف بر اساس جنسی که‌دارن و هم‌چنین بر اساس کاربردی که‌دارن ، ممکنه نیاز به‌محافظت بیش‌تری نسبت به‌سایر انواع اون داشته باشن.

برای مثال میزهایی که‌از چوب‌های مرغوب و گرون‌قیمت تهیه می‌شن ، برای اینکه عمر طولانی‌تری داشته باشن و کیفیت و زیبایی خود رو بزودی از دست ندن ، نیازمند یک سطح محافظ مانند انواع شیشه رومیزی هستن . شیشه میز ناهار خوری 8 نفره یک انتخاب مناسب برای میز شماست.

انواع شیشه رو میزی
شیشه میز ناهارخوری 8 نفره

سهولت در نظافت

در جنس‌های مختلف میز معمولا بدلیل نداشتن سطح صاف و صیقلی مانند شیشه ، تمیز کردن و تمیز نگه‌داشتن میز کاری دشوار محسوب می‌شه. برای مثال میزهای فلزی که‌به دلیل جنسی که‌دارن ، باعث می‌شن موندگاری و ثبات هرگونه لک و اثر انگشتی که‌بر روی سطحشون ایجاد می‌شه، چند برابر بشه. که‌مسلما تمیز کردن مداوم اون‌ها نیز کاری پرمشقت و زمان‌گیره.

درحالی که‌استفاده از شیشه رومیزی ناهارخوری می‌تونه در انجام تمیز کاری‌های روزانه تا حد زیادی به‌شما کمک کنه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه میز ناهارخوری

ایجاد سطحی صاف و صیقلی

در مورد میزهای حصیری هم ، بدلیل سطح ناصاف و پستی بلندی‌های ناشی از چوب‌های حصیری درهم بافته شده ، نیاز به شیشه رومیزی بسیار احساس می‌شه. زیرا بدون شیشه رومیزی نمی‌شه از کاربرد اون به‌عنوان یک میز بهره برد.

شیشه رومیزی ناهارخوری
سطح صاف صیقلی میزهای شیشه‌ای

افزایش دوام و ماندگاری

علاوه بر این موارد میزهای ناهار‌خوری و میزهای اداری بیش از همه نیازمند رومیزی‌های شیشه‌ای هستن. که‌علاوه بر سهولت در تمیز کردنشون بردوام و ماندگاری اون‌ها نیز اضافه بشه. که با استفاده از شیشه رومیزی ناهارخوری می‌شه براحتی این مشکلات رو رفع کرد.

شیشه میز ناهارخوری 8 نفره
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

تغییر بهینه در دکوراسیون

انواع شیشه‌های رومیزی به‌قدری متنوع و زیبا هستن ، که نه‌تنها برای موارد ذکر شده بلکه برای ایجاد تغییری مضاعف در دکوراسیون ، می‌تونی از اون‌ها استفاده کنی.

چراکه برای ایجاد نمایی جذاب‌تر در دکوراسیون محیط‌های مسکونی و اداری ، دارای تاثیری بسیار مطلوب و کار‌گشا هستن. انواع شیشه رومیزی و شیشه میز ناهار خوری 8 نفره رو می‌تونی در شرکت تولیدی فرکو سفارش بدی.

انواع شیشه رو میزی
شیشه میز چند نفره

شفافیت و روشنایی

استفاده از شیشه رومیزی ناهارخوری بر روی انواع میز‌های خونگی و اداری ، بدلیل شفاف و براق بودن سطح شیشه ، باعث می‌شه تا نمایی روشن‌تر و جلوه‌ای زیباتر و بزرگتر در محیط ایجاد کنه. مخصوصا شیشه میز ناهار خوری 8 نفره که‌بدلیل بزرگ بودن شیشه ، حجم وسیع‌تری از نور رو بازتاب می‌کنه.

بنابراین جلوه بیش‌تری نیز به‌فضا می‌ده. در ضمن شیشه بدلیل بازتاب نوری که‌ایجاد می‌کنه فضا رو بزرگتر از اون‌چه که‌هست نشون می‌ده. در نتیجه درصورت استفاده از میزهای شیشه‌ای و یا استفاده از شیشه رومیزی ، برای انواع میز ناهارخوری و میز اداری و .. ، می‌تونی در فضای منزل و یا محیط کار ، محیطی بزرگ‌تر و دلباز‌تر ایجاد کنی.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز چند نفره

بازیافت میزهای فرسوده

برخی از میزهای قدیمی که‌استایلی کاملا سالم و زیبا دارن ، تنها بدلیل سطح مخدوش و خراش‌های ایجاد شده در گذر زمان ، بر سطحشون به‌اجبار کنار گذاشته می‌شن. در حالی که‌تنها با استفاده از یک شیشه رومیزی می‌‌شه علاوه بر پوشوندن نواقص میزهای قدیمی جلوه‌ای نو و زیبا رو در کوراسیون منزل و یا اداره ایجاد کرد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
بازیافت میز‌های قدیمی با استفاده از شیشه رومیزی

قیمت مناسب شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

در محاسبه قیمت و هزینه تولید وسایل خونگی ، معمولا جنس شیشه از قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به‌سایر اجناس بکار رفته ، در ساخت وسیله‌های خونگی و دکوری برخورداره. قیمت مناسب‌تر شیشه و در عین حال تنوع بالاتر اون سبب می‌شه که‌برای تولیدکننده و مصرف‌کننده از جمله گزینه‌های مناسب و بهینه محسوب بشه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
استفاده از شیشه رفلکس مشکی در میز غذاخوری

ماندگاری طولانی در انواع شیشه

شیشه نسبت به‌سایر جنس‌های مورد استفاده در تولید ، در کنار قیمت مناسب‌تری که‌داره از مزایای بالاتری نیز برخورداره. که‌از اون جمله موندگاری بیش‌تر و طول عمر بالاشه ، که‌در صورت برخورد نکردن جسم سنگین تا مدت‌ها کارایی و کاربرد خودش‌رو حفظ می‌کنه.

شیشه رومیزی ناهار خوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

عدم حفظ کیفیت در محصولات غیر شیشه‌ای

سایر جنس‌ها مثل چوب و فلز که‌از بهترین نوع موجود در بازار هم که‌باشن ، حتی در صورت عدم برخورد با جنس سنگین ، در اثر عوامل طبیعی چون رطوبت ، تغییر دما و غیره دچار فرسودگی و کاهش کیفیت می‌شن.

مثل باد کردن سطح چوب و زنگ زدن یا تغییر رنگ فلز ، که‌می‌تونه جلوه بسیار بدی در ظاهر اون‌ها ایجاد کنه و از عمر مفیدشون کم کنه.

شیشه رومیزی ناهارخوری
استفاده از شیشه رومیزی برای حفظ کیفیت میز ناهارخوری

ویژگی ضد دما و رطوبت در انواع شیشه

سازه‌های شیشه‌ای نسبت به‌سایر جنس‌ها ، در مقابل اثرات ناشی از رطوبت و دما ، تغییر محسوسی از خود نشون نمی‌دن. که‌این خود یک مزیت برای شیشه رومیزی ناهارخوری به‌شمار میاد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

ویژگی طراحی متنوع در انواع شیشه

  • شیشه رومیزی رنگی
  • شیشه رومیزی مات
  • شیشه رومیزی طرح دار

انواع شیشه‌رومیزی ناهارخوری رنگی که‌بسته به‌میزان مخدوش بودن میز ، می‌شه از انواع رنگ‌های شاد و شفاف و یا مات و تیره اون استفاده کرد. مثل : سیاه ، دودی ، بژ و… . حتی می‌شه از شیشه رومیزی طرح دار نیز برای پوشوندن خراشیدگی‌ها بهره برد.

طرح‌های متنوع و زیبای چاپی و یا حکاکی شده بر روی این شیشه‌ها علاوه بر پنهان کردن خرابی‌های سطح میز جلوه‌ای بسیار زیبا و متفاوت نیز به‌دکوراسیون منزلت خواهد بخشید.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز

شیشه میز ناهار خوری براساس تعداد صندلی و ابعاد استاندارد

  • دو نفره ( خیلی کوچک )
  • چهارنفره ( کوچک)
  • شش نفره ( متوسط )
  • هشت نفره (بزرگ )
  • ده نفره ( خیلی بزرگ )
  • دوازده نفره (سفارشی )
انواع شیشه رو میزی
میز پایه فلزی با شیشه بیضی دودی رنگ

میز‌های ناهارخوری براساس جنس

  • شیشه‌ای
  • میز چوبی
  • میز استیل
  • حصیری
  • پلاستیکی

قابل ذکره که‌در اکثر اجراهای چوبی ، استیل و حصیری ، برای حفظ دوام و هم‌چنین برای زیبایی و سهولت استفاده از اون‌ها ، از شیشه بر روی سطح میز استفاده می‌شه. از شیشه میز ناهار خوری 8 نفره برای انواع میز می‌شه استفاده کرد.

شیشه میز ناهارخوری 8 نفره
میز ناهارخوری ده نفره با شیشه شفاف

میزهای ناهارخوری بر اساس سبک و طراحی

  • طرح سلطنتی
  • طرح فاخر
  • مدل کلاسیک
  • طرح مدرن
  • مدل اسپرت
  • نیمکت دار
  • تاشو کشویی
  • مدل دیواری
  • مدل جزیره
  • تاشو کم جا
  • طرح ال
  • طرح کنج
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میزناهاخوری سلطنتی
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه میز ناهارخوری

چه مواردی در قیمت شیشه میز ناهار خوری 8 نفره تاثیر گذاه

موارد بسیاری هستن که‌تاثیر مستقیم در افزایش و یا کاهش قیمت نهایی این محصول دارن. که‌از اون جمله می‌شه به‌موارد زیر اشاره داشت :

  • ابعاد و اندازه شیشه درخواستی
  • قطر و ضخامت شیشه
  • انواع رنگ در شیشه ناهار خوری
  • انواع جنس و کیفیت در شیشه
انواع شیشه رو میزی
شیشه میز با ابعاد و ضخامت متناسب با پایه

ابعاد و اندازه شیشه درخواستی

تنوع سایز و ابعاد در این شیشه بسیار زیاد و گوناگونه. که‌تمام سایزهای استاندارد و انواع سایز‌های درخواستی رو شامل می‌شه. شما مشتری عزیز می‌تونی، هر نوع ضخامت و ابعادی رو که‌مدنظر داری سفارش بدی.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه نشکن سکوریت در میز تمام شیشه

قطر و ضخامت شیشه

شیشه‌های رومیزی با ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شن. که‌بسته به‌اندازه میز و نوع کاربرد اون‌ها متفاوته. این شیشه‌ها در انواع استاندارد و درخواستی ، قابل تولید و ارائه هستن.

اون‌چه باید در سفارش شیشه میز‌های بزرگی مثل شیشه میز ناهار خوری 8 نفره رعایت بشه ، انتخاب شیشه با ضخامت مناسبه. میزان ضخامت شیشه‌های رومیزی بین 6 میل ،8 میل ،10 میل، 12 میل، 14 میل ،16 میل، 18 میل و 20 میل متغیره.

شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری

رنگ بندی در شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

در بسیاری از اوقات برای ست‌کردن وسایل و یا حتی برعکس برای ایجاد فضایی متفاوت در محیط خونه یا محیط کار ، از طیف وسیع رنگ‌ها کمک می‌گیریم. رنگ‌ها یکی از زیباترین جلوه‌های بصری رو در دکوراسیون ایجاد می‌کنن.

نوع رنگ مورد استفاده در تولید شیشه رومیزی در قیمت اون تاثیرگذاره. و هر نوع رنگی قیمتی متفاوت از دیگری داره. تناژ رنگی این محصول بسیار زیبا و متنوعه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه لاکوبل سفید در میز هشت نفره

و انواعی از رنگ‌های اون عبارت است از :

  • مشکی
  • بی رنگ
  • آبی
  • قرمز
  • سبز
  • زرد
  • آبرنگی
  • بژ
  • دودی
  • سفید

هم‌چنین کمپانی فرکو این امکان رو در اختیار شما مشتری‌ عزیز قرار می‌ده ، تا بتونی رنگ‌های دلخواه خودت رو سفارش بدی. این مسئله باعث می‌شه که‌بتونی به‌راحتی شیشه مورد نظرت رو بسته به‌دکوراسیون منزل یا محیط کارت ست کنی.

انواع شیشه رو میزی
میزغذاخوری 8 نفره

جنس و کیفیت شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

کیفیت از عوال بسیار مهم در قیمت‌گذاری هر محصولی به‌حساب میاد. البته باید در نظر گرفت که‌کیفیت در انتخاب شیشه رو‌میزی ، درجهت سهولت استفاده از اون و رفع نیاز خریدار نیز بسیار حائز اهمیته. هنگام سفارش و خرید انواع شیشه رومیزی ، توجه به‌کیفیت شیشه با توجه به‌کاربرد شیشه و مصارف مورد نیاز بسیار مهمه.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری

برای مثال اگه‌میز شما علاوه بر اسکلت از سطح روی میز نیز برخورداره کیفیت متوسط شیشه برای شما کفایت می‌کنه. اما اگه‌میز شما سطح رویی نداره و تنها چهارچوبه ، حتما از شیشه‌های نشکن و مقاوم استفاده کن تا از خطر شکسته شدن و ریزش شیشه تا حد زیادی جلوگیری بشه.

پیشنهاد می‌کنم در خرید شیشه‌رومیزی مخصوصا در میزهای بزرگ مانند شیشه میز ناهار خوری 8 نفره ، در انتخاب جنس و کیفیت شیشه رومیزی بسیار دقت کنی.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه کریستال شفاف از جنس سکوریت
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی ناهارخوری
میز غذاخوری با شیشه شفاف و پایه شیشه‌ای مات مشبک

انواع میز و شیشه میز ناهار خوری 8 نفره براساس شکل ظاهری

میزهای ناهارخوری ، در اشکال مختلف هندسی به‌صورت‌های منظم و نامنظم ساخته می‌شن. که‌بیش‌تر در اشکال استاندارد و مرسوم هستن. اما در اشکال فانتزی و خاص هم تولید می‌شن. در ساخت انواع میزهای ناهار‌خوری ، از ایده‌ها و طرح‌های مدرن و خلاقانه بسیار استفاده می‌شه.

  • شیشه مثلثی
  • دایره‌ای
  • شیشه بیضی
  • مستطیل
  • شیشه مربع
  • شیشه لوزی
  • بی زاویه
  • زاویه دار
  • شیشه فانتزی
  • شیشه مدرن
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز با طرح زیبا و شیشه گرد

در انتخاب شیشه رومیزی می‌شه بسته به‌نوع و شکل چهارچوب میز مورد نظر ، از اشکال گوناگون و متنوعی استفاده کرد. برای مثال برای چهارچوب مستطیل ، علاوه بر شیشه رومیزی مستطیلی شکل از انواع بیضی و چندضلعی هم می‌تونی سفارش بدی. هم‌چنین برای چهارچوب مربع شکل می‌تونی علاوه بر شیشه مربع ، از شیشه گرد و لوزی و حتی مستطیل و بیضی هم استفاده کنی.

نکته قابل اهمیت در انتخاب شیشه ، برای میزهایی که‌تنها چهارچوب هستن و تمام سطح رویین اون‌ها از شیشه استفاده می‌شه ، انتخاب جنس مقاوم‌تر و حتی نشکنه ، که‌از خطرات احتمالی نیز جلوگیری بشه.

انواع شیشه رو میزی
میز شیشه‌ای بیضی

انواع صندلی میز ناهار خوری

از اون‌جایی که‌میزهای ناهارخوری به‌همراه صندلی‌ هستن. بسته به‌جنس و طرح اون ، می‌شه صندلی‌هایی متنوع و متناسب با اون نیز سفارش داد. که‌در امر دکوراسیون و تزئینات داخلی فضای مسکونی و اداری شما ، با توجه به‌طرح و سبک مناسب و انتخابی درست ، می‌تونن نقشی مهم و تاثیرگذار داشته‌باشن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
صندلی شیشه‌ای از مدرن‌ترین انواع صندلی برای میز ناهارخوری


صندلی‌های میز‌های ناهار‌خوری ، می‌تونن کاملاً شبیه به‌میز مورد نظر طراحی و اجرا بشن .اما این موضوع امری اختیاری و سلیقه‌ایه. یعنی در انتخاب نوع و جنس صندلی حتی از طرح‌ها و جنس‌های متفاوت هم می‌شه بهره برد.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز و صندلی از شیشه سکوریت شفاف

انواع صندلی میز ناهار خوری 8 نفره شیشه ای از نظر جنس آن

صندلی‌ها نیز دارای انواع گوناگون از نظر ، جنس و طرح هستن ، که‌براساس جنس و سبک میز انتخابی ، تولید و عرضه می‌شن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
میز شیشه‌ای مات به‌همراه صندلی شیشه‌ای شفاف

انواع صندلی قابل استفاده در میزهای ناهارخوری

  • شیشه ای
  • جنس چوبی
  • جنس استیل
  • حصیری
  • پلاستیکی

انواعی از صندلی نیز وجود دارن که‌بسته به‌طرح خاص و سبکی که‌دارن ، بدون نیاز به‌استفاده از پارچه تولید می‌شن. مانند صندلی‌های مدرنی که‌تماما از شیشه تولید می‌شن و در ساخت اون‌ها از شیشه خمیده استفاده می‌شه. که‌در نوع خود بسیار زیبا و خاص هستن.

شیشه رومیزی ناهارخوری
صندلی شیشه‌ای یک‌تکه از شیشه منحنی

نکاتی که‌در خرید شیشه میز ناهار خوری 8 نفره باید در نظر داشت

  • اندازه و سایز مناسب میز و شیشه روی اون نسبت به‌فضای مورد نظر
  • انتخاب طرح متناسب با سبک و نوع چیدمان منزل (هم‌خوانی با سایر وسایل)
  • انتخاب جنس مناسب شیشه بسته به‌نوع نیاز و کاربرد میز
  • انتخاب ضخامت و قطر شیشه بر اساس میزان مقاومت چهارپایه میز ، یعنی توانایی تحمل وزن شیشه
  • انتخاب رنگ و یا طراحی روی شیشه برحسب دکوراسیون منزل یا محل کار ، که‌این مورد در صورتیه‌که انتخاب شما شیشه رنگی و یا شیشه طرح دار باشه
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
انواع شیشه رومیزی
شیشه میز ناهار خوری

کیفیت شیشه میز ناهار خوری 8 نفره

کیفیت فوق‌العاده در شیشه میز ناهار خوری 8 نفره و انواع شیشه‌های بروز و تخصصی رو در کارخانه صنعتی و تولیدی فرکو تجربه کن. این مجموعه عرضه‌کننده برترین شیشه‌های نشکن ، ضدضربه ، ضدحرارت ، ضدآب و رطوبت ، هوشمند و … هستش.

نتیجه‌گیری

با اشاره به‌توضیحات این مقاله و مطالب مفید مربوطه باید گفت : استفاده از شیشه رومیزی در انواع میز ، باعث تداوم و موندگاری اون‌هاست. هم‌چنین در ایجاد زیبایی و جلب توجه ، تاثیر مضاعفی بر انواع میز داره. شیشه‌های رومیزی دارای قیمت‌های مناسبی هستن که‌استفاده از اون‌ها بر روی میزهای چوبی و یا متریال‌های گرون‌قیمت ، باعث می‌شه بسیاری از هزینه‌های گزاف تعمیر و یا تعویض میز از میان برداشته بشه. از جمله موارد بسیار به‌صرفه در استفاده از شیشه رومیزی ایجاد تنوع و تغییر دکوراسیون با کم‌ترین هزینه و بیش‌ترین جلوه هستش. زیرا انواع متنوعی از این محصول در فرکو تولیدشده که‌می‌تونن با رنگ‌های زیبا و طرح‌های جذابی چون کنده‌کاری و اسید‌کاری هم‌چنین مدل‌های خاص اکلیلی ، هفت رنگ ، رفلکس ، مات و … در منازل شما خودنمایی کنن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه فوق شفاف کریستال
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی شفاف میز ناهارخوری

راه‌های خرید آنلاین و حضوری از فرکو

در صنایع فرکو می‌تونی بهترین انواع شیشه رومیزی و شیشه میز ناهار خوری 8 نفره رو با کیفیت بسیار بالا و با زیباترین تنوع طرح و رنگ موجود در بازار سفارش بدی. قیمت‌های ما در صنایع فرکو ، بسیار مناسب و بر اساس تولیدی محاسبه می‌شن. زیرا بدون واسطه و مستقیما از تولیدکننده ، کالای مورد نظر خود رو دریافت می‌کنی.

ما هرگز کیفیت رو فدای قیمت نمی‌کنیم. و تمام سعی ما اینه‌که بتونیم محصولی رو که‌مطابق با سلیقه و خواست شماست ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیارت قرار بدیم‌. محصولات ما به‌تمامی نقاط کشور ارسال می‌شه.

شما می‌تونی برای دیدن نمونه‌های بیش‌تر محصولا ت فرکو ، پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنی. هم‌چنین با تماس با شماره‌ایی که‌در زیر نوشته‌شده با مشاورین متبحر و متعهد ما در فرکو در ارتباط باشی.

برای اطلاع از قیمت‌ها و سفارش با این شماره تماس بگیر : 09101767773

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره
شیشه رومیزی لاکوبل بارنگ سفارشی
بهترین جنس شیشه رومیزی چیه؟

در شرکت فرکو شیشه‌های رومیزی از شیشه کلیر تا شیشه‌های فوق شفاف کریستال…

قیمت بهترین شیشه رومیزی چقدره ؟

قیمت شیشه‌های رومیزی بستگی به‌عوامل زیادی داره ، مثل : جنس شیشه ، قطر و ابعاد و ….
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره-

بهترین تولیدی شیشه رومیزی تهران کجاست؟

شرکت تولیدی فرکو با تولید با کیفیت‌ترین شیشه رومیزی‌های خاورمیانه در…
شیشه میز ناهار خوری 8 نفره_

71 پاسخ

    1. میتونید با حضور در این آدرس اقدام به خرید نمایید :
      آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

    1. سلام برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها با این شماره تماس بگیرید . 02188068352

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی . کیفیت شیشه های تولید شده در شرکت تولیدی فرکو ، بالاترین کیفیت موجود در خاورمیانه و حتی جهان است .

    1. سلام بر شما دوست عزیز . ارسال به تمام نقاط ایران صورت میگیرد . البته تهران و کرج ارسال فوری دارن .

  1. سلام مطالبتون بسیار عالی بود و در انتخاب شیشه ها و اینه ها خیلی بهم کمک کرد

    1. سلام دوست عزیز . کیفیت شیشه های تولیدی ما بالاترین کیفیت موجود در خاورمیانه است .

          1. سلام
            میز کامپیوتر میخواستم از شیشه خم سفارش قبول می کنید ؟

          2. سلام برای میز ۶ نفره شیشه رومیزی میخوام ، رفلکس نقره ای چند در میاد ؟

      1. کیفیت شیشه ها درجه بندی دارند و بالاترین کیفیت ها در شرکت ما تولید میشه .

  2. بسیار عالی من همیشه از فرکو محصولات خودم رو خریداری میکنم و بسیار با کیفیته .

  3. سلام برای میز ناهار خوری ۶نفره ، شیشه روزی میخواستم سفارش بدم ، قیمتش و اینکه چقدر طول میکشه آماده بشه رو لطف می کنید بگید .

    1. سلام دوست عزیز . برای اطلاع از قیمت ها و سفارش انواع میز شیشه ای یا شیشه رومیزی حتما با این شماره تمناس بگیرید : 02188068352

  4. سلام برای میز ناهارخوری قدیمی شیشه می خواستم
    چند جاش آب ریخته خراب شده چه شیشه ای بگیرم خرابیشو بهتر می پوشونه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بستگی به میزان پوسیدگی میزتون داره ، اگر زیاد مشخص نیست می تونید از شیشه های رنگی شفاف استفاده کنید .ولی اگر خیلی مشخصه از شیشه های مات و یا شیشه رنگی تیره و همچنین از شیشه های چاپی ، بسته به سبک دکوراسیون منزلتون می تونید استفاده کنید .پیشنهاد می کنم برای اینکه بتونید انتخاب بهتری داشته باشید با این شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید و اطلاعات کامل رو از مشاورین فرکو دریافت کنید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز لبه تمام شیشه ها تراش خورده و صیقلی هستن ، در ضمن شما میتونید موقع سفارش محصول ، طرح تراش لبه شیشه موردنظرتون رو انتخاب کنید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای دریافت قیمت دقیق مربوط به رنگ مورد نظرتون ، لطفا با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمام محصولات شیشه ای موجود در تصاویر در شرکت فرکو تولید می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  5. برای شیشه رو میزی میز ناهارخوری هشت نفره طرح بیضی بهتره یا مستطیل ؟قیمت هر دو طرح رو بگید لطفا

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز از اونجایی که شیشه مستطیل و شیشه بیضی از لحاظ طول و عرض تقریبا مساحت یکسانی رو اشغال می کنن ، بنابراین استفاده از شیشه بیضی رو به شما پیشنهاد میدیم . زیبایی شیشه رو میزی طرح بیضی ، جلوه دکوراسیون منزل شمارو دو برابر می کنه

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت بر اساس جنس شیشه ، ابعاد ، ضخامت و رنگ شیشه متغیر است برای دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه رومیزی با شیشه تخت و منحنی در فرکو تولید می شود . برای ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای انتخاب شیشه شفاف ، بهترین گزینه شیشه شفاف سوپر کلیر و شیشه فوق شفاف کریستال است .

  6. شیشه میز ناهارخوریم شکسته ، شیشه رومیزی میخوام سفارش بدم ، میخواستم بدونم برای میز گرد میشه شیشه مربع استفاده کرد ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز اگر پایه های میز شما بگونه ای باشد که بنواند شیشه مربع را بر روی خود حفظ کند ، می توانید از شیشه مربع بجای شیشه گرد استفاده نمایید . برای کسب راهنمایی و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  7. میز های ناهارخوری با پایه شیشه ای خیلی جذاب هستن ، از این طرح تولید هم دارید ؟ یا سفارش قبول می کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع محصولات شیشه ای از جمله میز تمام شیشه و همچنین پایه شیشه ای برای انواع میز در شرکت فرکو تولید می شود .

  8. سلام برای میز ناهار خوری 8 نفره حتما باید شیشه سکوریت باشه ؟قیمتش رو هم بگین لطفاً

    1. سلام وقت بخیر
      خیر دوست عزیز الزام خرید شیشه سکوریت تنها در صورتی است که میز شما فاقد سطح اصلی بر روی پایه میز باشد ، یعنی شیشه رومیزی خود به تنهایی سطح اصلی میز شما را تشکیل دهد . همچنین زمانی که نیاز به حفظ امنیت بیشتری باشد از شیشه نشکن و مقاوم سکوریت استفاده می‌شود . لطفا جهت دریافت قیمت دقیق و مشاوره خرید با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه رومیزی 12 نفره ، همینطور ابعاد خاص و متنوع کوچک و بزرگ در فرکو تولید میشه. امروز سفارشت رو قطعی کن و از مزایا و تخفیف‌های فوق‌العاده امروز استفاده کن !اگر میخوای پشیمون نشی با این شماره: 02188068352سفارشت رو ثبت کن و شانس امروز رو از دست نده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو