Home
شیشه رنگی

شیشه رنگی پنجره _ شیشه پنجره رنگی _ قیمت شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی همیشه جزو پرطرفدارترین شیشه ها بوده و هست . و امروزه استفاد از اونا بیش تر رواج پیدا کرده‌اس . شیشه رنگی سنتی همیشه از قدیم مورد توجه طراحان و مخصوصا طراحان داخلی کشورمان بوده و هست . اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنین مشاهده می‌کنین که چقدر شیشه رنگی امروزه مورد توجه قرار گرفته اس مانند استفاده از اون در شیشه رنگی پنجره . برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی پنجره با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی پنجره که ما ایرانی ها با اون آشنایی کامل داریم . از مدل شیشه های پر استفاده در معماری بوده هست . که می توان اونا رو به فراوانی در سازه‌های قدیمی ، منازل قدیمی و مساجد و مکان های مذهبی مشاهده کرد . از آن موقع بود که توجه طراحان به تولید و طراحی مدل های شیشه رنگی جذب شد . طراحانی که در قدیم با استفاده از مدل های زیبا و متنوع در رنگ و اندازه شیشه رنگی ها رو کنار هم قرار می‌دادن . و شیشه رنگی پنجره های جذابی رو طراحی و استفاده می‌کردن .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی

این کار اونقدر جذاب بود که به یکی از هنرهای ایرانیان در قدیم تبدیل شد . مکمل این شیشه های رنگی جذاب نور بود و همین باعث شده بود . که این شیشه ها در مناطق کویری ایران راه پیدا کنن. و با عبور نور از خود محیطی زیبا و شاد رو ایجاد می‌کردن.

شیشه رنگی

ادامه مقاله

در کویر به دلیل اینکه شدت گرما ونور خورشید زیاد هست استفاده کردن ازاین شیشه های رنگی پنجره کمک می‌کرده تا فضای داخل خنک‌تر بشه و از شدت نورو گرما کاسته بشه.یک خاصیت دیکر شیشه رنگی ها این بوده که باعث می‌شده حشرات موزی رو دور کنه و حتی اونا رو گج کنه. به همین دلیل از شیشه رنگی در معماری قدیمی مناطق گرم و خشک استفاده میشه.دلیل دیگر این بوده ،به خاطر اینکه طبیعت مناطق کویری رنگ و لعاب خاصی نداره و اکثرا به رنگ خاک هست این شیشه ها باعث می‌شده زیبایی شهر و خونه‌ها بیشتر بشه و از حالت دلگیری و خاکی بیرون بره.

شیشه رنگی پنجره

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه‌های رنگی

شیشه های رنگی از محبوب ترین شیشه های مورد استفاده طراحان و عموم مردم هستن . این شیشه ها در فرآیند تولیدشون در کوره‌هایی با دما های بسیار بالا قرار می‌گیرن. این کار باعث مقاوم شدن شیشه های رنگی در برابر حرارت های بالا و ضربه های سنگین در طول زمان می‌شه . برای رنگی کردن این شیشه ها می توان از انواع ناخالصی‌ها مانند اکسیدها استفاده کرد .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

تولید شیشه‌های رنگی

در قدیم تولید این نوع شیشه ها از موارد پر چالش بوده اس . اولین این شیشه های رنگی رو در قرن هشتم تولید کردن . در اون زمان با استفاده از اکسید آن هم به صورت اتفاقی تونستن شیشه هایی رنگی قدیمی تولید کنن . ولی چالش و مشکل این موضوع این بود که این رنگ ها دوام بالایی نداشتن. و در طول زمان رنگ‌های اونا ناپدید می‌شد . با تلاش‌های زیاد و آزمون خطا کردن فراوان متوجه شدن که با اضافه کردن مقداری طلا می‌تونن مداوم بودن اونا رو در برابر نور خورشید زیاد تر کنن . البته همین امر باعث افزایش قیمت شیشه های رنگی و تزئینی بود .

شیشه رنگی پنجره

البته امروزه با گسترش علم دیگر از این روش قدیمی استفاده نمی‌شه. امروزه با اکسیدهای خاص و فلزی مانند مس-کبالت-منگنز-نقره و آهن برای ساخت این شیشه ها استفاده می‌شه . مثلا می توان با اضافه کردن مقداری مشخص مس به یک شیشه خام رنگ اونو تغییر داد . مثلا با اضاف کردن مقداری آهن می توان رنگ سبز رو در شیشه به وجود آورد . همچنین علاوه بر این از ذره‌هایی که قبلا رنگ شدن نیز استفاده می‌شه. برای ساخت شیشه رنگی سفید و شیشه رنگی مات و همچنین شیشه رنگی لاکوبل هم می توان از این راه استفاده کرد .

شیشه رنگی

روش استفاده امروزی علاوه بر داشتن تنوع زیادی از رنگ ها و همچین داشتن کیفیت بالا یک مزیت مهم دیگر نیز دارن . این رنگ ها بر خلاف رنگ‌ها و روش‌های قدیمی بسیار مداوم تر در برابر نور خورشید در طول زمان هستن . و این ویژگی یک موضوع بسیار مهم برای شیشه های رنگی امروزی محسوب می‌شه .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

کاربردهای شیشه‌های رنگی پنجره

همانطور که گفته شد . استفاده و طراحی این شیشه رنگی پنجره ها در معماری ایران باستان بسیار رواج پیدا کرده بود . و مردم به ساخت اون به چشم یک هنر نگاه می‌کردن .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنین

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

استفاده از این شیشه های رنگی در قدیم بیشتر در مکان‌های مذهبی مانند مساجد ،قصرها و مکان هایی که بزرگان کشور در اون جا زندگی یا رفت و آمد می‌کردن، استفاده می‌شد . ولی امروه با گسترش تنوع و طراحی مدل‌های گوناگون این شیشه رنگی پنجره ها استفاده از اونا به منازل و معماری شهر هم وارد شده اس .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

امروزه می توان در مناطق گوناگون ایران در شهرها این شیشه رنگی پنجره ها رو مشاهده کرد. و همچنین اونا رو در منازل و ویلاها دید . این شیشه رنگی پنجره ها با عبور نو از بدنه رنگین خود نوری زیبا رو ایجاد و وارد محیط خواسته شده مانند داخل اتاق ها می‌کنن . این نور زیبا باعث ایجاد شور و نشاط و همچنین زیبایی دکوراسیون و محیط اطراف می‌شه . البته با ورود این شیشه ها به مکان‌های اداری و ساختمون‌ها از اونا به علاوه ایجاد زیبایی می‌توان به عنوان جدا کننده‌ی فضا و ایجاد پارتیشن‌های متفاوت استفاده کرد .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی قیمت شیشه رنگی

در کل از این شیشه رنگی پنجره ها برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین برای ایجاد آرامش و ایجاد حس بهتر در دکوراسیون های مختلف و مکان‌هایی با ابعاد متفاوت و معمولا با عملکرد تنظیم نور محیط مورد نظر استفاده و تولید می‌شه.پس استفاده از این محصول نه تنها زیبایی رو به محیط هدیه میده بلکه در کنار خود باعث ایجاد حسن هایی در فضا می‌شه.

شیشه رنگی پنجره

تاریخچه‌ی شیشه‌های رنگی

شیشه های رنگی در معماری خونه‌های قدیمی کاربرد بسیاری داشت. جهانیان این پنجره ها رو به نام ارسی یا اورسی می‌شناسن.

در زمان‌های قدیم برای جذاب کردن نمای داخلی و خارجی مساجد و بازارها ،از شیشه های رنگی برای پنجره ها استفاده می‌کردن.

در قرن دهم میلادی کلیساهای فرانسوی، آلمانی و انگلیسی از شیشه های رنگی برای پنجره های خود استفاده می‌کردن. امروزه برای شیشه های ارسی از رنگ‌های متنوعی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز ،آبی، فیروزه ای و زرد استفاده می‌شه. که بسیار زیبا و شفاف هستن و در برابر خراشیدگی و عوامل محیطی مقاومت بالایی دارن.

امروزه با پیشرفت جوامع در صنایع شیشه سازی، شیشه های رنگی از عنصرهای متفاوتی با درصدهای مختلف تشکیل می‌شه.

از عنصرهایی مانند نقره ،آهن، اکسید آهن، اکسید کروم، کبالت ، منگنز در ساخت این نوع شیشه ها استفاده می‌شه.

از عنصرهایی که در وسط جدول تناوبی قرار داره؛ مانند اکسید فلزات قلیایی و یون های فعال همراه با ذرات رنگ شده‌ای که به خمیر شیشه اضافه می‌کنن، شیشه های رنگی متنوعی رو تولید می‌کنن.

شیشه‌های رنگی پنجره مدرن

شیشه های رنگی مدرن با توجه به قیمت بالاشون نیازمند بودجه بالایی هستن . ولی قطعا گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در شیشه های پنجره های لاکچری هستن. این شیشه ها معمولا با برق کار می‌کنن. و می‌تونن به شیشه های شفاف و مات سوییچ بشن . این ویژگی باعث ارزش خرید بالای اونا میشه . این نوع شیشه منزل و محیط شما رو بسیار زیبا و مدرن میکنه.و حس زنده بودن و شادابی به محیط می‌ده.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه لاکوبل سفید اینجا کلیک کنین.

قیمت شیشه رنگی لاکوبل یک شیشه رنگی مدرن

قیمت شیشه رنگی لاکوبل به دلیل برخورداری از بهروزی و مدرنی از شیشه های ساده بیشتر هست حتی ساخت این نمونه محصول هم نسبت به شیشه های معمولی و ساده دیگر بسیار پیچیده‌تر و زمان‌بر هست به همین دلیل قیمت این محصول در بازار بیشتر از شیشه های دیگر هست.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی پنجره سنتی

شیشه های رنگی سنتی از قدیمی ترین شیشه های رنگی هستن که، در ساخت پنجره ها استفاده می‌شن. این موضوع رو می توان در پنجره های مکان‌های مهم شهر مانند قصرها و کاخ‌ها فهمید . همچنین می‌توان اونا رو در مکان‌های مذهبی مانند مساجد و کلیسا ها مشاهده کرد .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنین.

قیمت شیشه رنگی پنجره سنتی

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه های رنگی سنتی همانند شیشه های امروزی مانند شیشه لاکوبل تنوع زیادی در رنگ ها و مدل ها ندارن . همچنین به دلیل طرح ساده‌شون معمولا دارای قیمت کمتری هستن . از شیشه های رنگی سنتی در ساخت پنجره های محیط‌های قدیمی مانند خونه‌های قدیمی و سازه‌های قدیمی استفاده می‌شه.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

فروش شیشه رنگی پنجره

شرکت فرکو با تجربه‌ای بالا و همچنین فروش محصولات خود با بهترین خدمات و نازل‌ترین قیمت مشهور هست . شیشه های رنگی پنجره با بهترین کیفیت شیشه و بهترین رنگ و روش رنگ آمیزی شیشه های پنجره به فروش گذاشته می‌شن. شیشه هایی که با استفاده درست از اون می‌توان بهترین بهره رو از اون برد .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی

قیمت شیشه‌های رنگی پنجره

شیشه رنگی در قیمت‌های متفاوتی وجود داره .این تغییر قیمت به عوامل مختفی بستگی داره.اما به صورت کلی چند عامل اصلی وجود داره که باعث بالا و پایین شدن بهای شیشه رنگی‌های شما میشن:ابعاد شیشه،رنگ شیشه،ضخامت و جنس عواملی مهم هستن و تاثیر مستقیم بر روی شیشه رنگی شما داره.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

ضخامت شیشه‌های رنگی پنجره

در صنایع فرکو شیشه رنگی ها رو با توجه به محیط مورد نیاز در ضخامت‌های گوناگون تولید و نصب می‌کنن . این ضخامت‌ها شامل 2میل تا 20 میل می‌شه . البته پر کاربردترین این ضخامت ها 8 میل -10میل -12میل هستن که تولید و نصب می شن. البته باید توجه داشت که ضخامت شیشه رنگی پنجره به ابعاد محیط مورد نظر و دکوراسیون در نظر گرفته شده بستگی داره. معمولا هر چه ابعاد محیط بزرگ‌تر و محیط بازتر باشه . از ضخامت‌های بالاتری برای ساخت شیشه رنگی مورد نظر استفاده میشه که استحکام اون تضمین شده باشه.

روش‌های طراحی شیشه‌های رنگی پنجره

با استفاده از نقره کوبی یا طلاکوبی شیشه، اسید کاری، اسید شوری، رنگ آمیزی یا ویترای شیشه، فیوز گلاس، سندبلاست، طراحی انگرونیگ، حکاکی شیشه و یا روش های دیگر می توان طراحی روی شیشه انجام داد.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره سنتی

شیشه رنگی سنتی در نظر ایرانیان بسیار محبوبه . این شیشه رنگی های معمولا با پنجره های با تکه هایی کوچک و ارسی همراه هست . در این پنجره ها از تکه های ریز شیشه رنگی ولی در تعداد زیاد و رنگ های متنوع استفاده می‌شه. از این شیشه های رنگی پنجره برای تامین نور و ایجاد فضای زیبا استفاده می‌شه. از این شیشه ها در کنار معماری قدیمی با پنجره های چوبی شکل و در کنار بافت آجری مانند استفاده می‌‌شد . این نوع شیشه رنگی رو بیشتر در مناطق گرم استفاده می‌کردن.زیرا این شیشه ها جلوی تابش شدید نور رو می‌گیرن و از شدت ورود گرما به داخل جلوگیری می‌کنن.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

همچنین رنگ‌های موجود در این پنجره باعث میشه حشرات موذی از اون مکان دور بشن و گاهی اونا رو گیج می‌کنه.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی پنجره دودی

معماران و طراحان استقبال زیادی از این شیشه پنجره دودی کردن. که یکی از پرطرفدار ترین نوع شیشه محسوب می‌شه؛ زیرا هم از دید داشتن داخل خونه و هم از ورود مستقیم اشعه‌ی خورشید به خونه جلوگیری می‌کنه.

این امر در کاهش گرما و متعادل کردن دمای خونه تاثیر فراوانی داره. رنگ شیشه دودی مایل به مشکی اس و چون تیره‌اس برای نمای ساختمون‌ها و پنجره‌های رو به نما استفاده می‌شه.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی

شیشه‌های رنگ‌دار پنجره نقره ای

این شیشه با آینه ای ساده شباهت زیادی داره. زیرا این نوع شیشه تصاویر رو منعکس می‌کنه. چون درصد رفلکس شیشه پنجره نقره‌ای نسبت به سایر شیشه های رنگی بالاتر هست متقاضیان بیشتری نیز داره.
یک طرف شیشه پنجره نقره‌ای آینه ای هست و طرف دیگر رنگی اس، ولی تشخیص اون برای افراد عادی کار راحتی نیست. شیشه های رفلکس نقره ای به دو دسته تقسیم می‌شن:

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی


۱- شیشه پنجره نقره ای ساده: در پنجره هایی که از این نوع شیشه استفاده می‌کنن کسانی که از داخل به بیرون نگاه می‌کنن، تصویر خود رو به صورت واضح در شیشه نمی‌بینن چون درصد آینه ای اون حدوداً ۳۰ درصد هست.
۲- شیشه پنجره نقره ای سوپر: برای جلب رضایت مصرف کنندگان ، تولید کنندگان شیشه به این فکر افتادن تا شیشه پنجره نقره‌ای با درصد آینه ای بالا تولید کنن. به همین دلیل صنعتگران شیشه ,شیشه هایی تولید کردن که درصد آینه ای اونا حدود بالای ۵۰ درصد هست.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه‌های رنگ‌دار پنجره طرح دار

با ظهور شیشه های رنگی مختلف روش های جدید طراحی روی شیشه نیز ابداع شد که استفاده از اونا در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی و خارجی نیز گسترده‌تر شد.
استفاده از شیشه ی طرح دار، یکی از رایج ترین روش برای تغییر و تحول مکان‌های مختلف به کار گرفته شد.

شیشه رنگی

از زمان‌های نه چندان دور طراحی بر روی شیشه ها، به عنوان یک هنر محسوب می‌شد، اما با پیدایش ابزاهای صنعتی طراحی و در نتیجه گسترش استفاده از شیشه های طرح دار جنبه هنری اون بسیار کاهش پیدا کرد و بیشتر جنبه‌های تزئینی پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد شیشه پنجره های طرح دار به این سایت مراجعه کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

ساخت شیشه‌های رنگ‌دار

استفاده و ساخت شیشه به زمان‌های بسیار قدیم بر می‌گرده . زمانی که اولین تولید این متریال جذاب رو شروع کردن. قطعا نمی‌دونستن که چه تنوعی در ساخت این متریال وجود داره و با مزیت های اون آشنا نبودن . شیشه های رنگی رو اولین بار در قرن 8 تولید کردن و این امر اتفاقی بود . یک شیمیدان با استفده از اکسید به کار گرفته شده تونست شیشه ای رنگی رو تولید کنه. که امروزه از اکیسیدهای مس – کبالت – سرب و غیره … استفاده می‌شه . البته امروزه بیشتر از پودرها در ساخت این شیشه های رنگی جذاب استفاد می‌شه . یا اینکه شیشه ای خام رو در محلولی رنگی فرو می‌برن تا شیشه ای رنگی تحویل بگیرن .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

البته در قدیم یک مشکل وجود داشت . اینکه این رنگ ها دوام بالایی نداشتن . و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید رنگ خود رو از دست می‌دادن . برای این مشکل از قدیم راه‌های بسیاری رو امتحان کردن و آزمون خطا هایی کردن . تا اینکه متوجه شدن با اضافه کردن مقداری طلا می‌تونن دوام این رنگ ها رو بیشتر کنن . البته این موضوع باعث شد که قیمت این محصول بالاتر بره. ولی امروزه دیگر از رنگ های مخصوص استفاده می‌شه که دوام بالایی دارن .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

روش‌های طراحی شیشه‌های رنگ‌دار پنجره

با استفاده از نقره کوبی یا طلاکوبی شیشه، اسید کاری، اسید شوری، رنگ آمیزی یا ویترای شیشه، فیوز گلاس، سندبلاست، طراحی انگرونیگ، حکاکی شیشه و یا روش‌های دیگر می توان طراحی روی شیشه انجام داد.

قیمت شیشه‌های رنگ‌دار

قیمت این شیشه پرطرفدار به چند عامل اصلی بستگی داره که در ادامه مطلب به اون می‌پردازیم :و درباره اون توضیح می‌دیم.

  • ابعاد شیشه
  • کیفیت شیشه
  • طرح دار بودن شیشه
  • جنس رنگ استفاده شده
  • مقاوم در برابر حرارت بالا
  • حمل نقل شیشه
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

ابعاد شیشه : یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در قیمت شیشه رنگی پنجره ابعاد شیشه اس . اندازه تولید شده و استفاده شده از این نوع شیشه های رنگی با توجه به محیط و دکوراسیون نقش مستقیمی در قیمت پایانی شیشه رنگی داره .

به مراتب هرچه ابعاد این شیشه بزرگ‌تر باشه قیمت بیشتری داره و هرچه کوچک‌تر قیمت پایین‌تری داره.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

جنس شیشه :مهم ترین عامل مؤثر بر قیمت شیشه های رنگی کیفیت و جنس شیشه رنگی پنجره اس . هر چه جنس و کیفیت شیشه بیشتر و مرغوب‌تر باشه بیشتر بر قیمت این شیشه تاثیر می‌ذاره و قیمت اونو بالاتر می‌کشه. نقش جنس شیشه از ابعاد اون در تایین قیمت بیشتر هست . در حالی که یک شیشه رنگی با کیفیت ولی با ابعاد کوچک از یک شیشه رنگی بی کیفیت ولی با ابعاد بزرگ معمولا قیمت بالاتری داره.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

طرح شیشه : از موضوعات دیگر مؤثر بر قیمت شیشه های رنگی طرح دار بودن و نبودن شیشه اس . طرح دار بودن شیشه به تنهایی به قیمت اون می‌افزود . در صورت طرح دار بودن شیشه نوع طرح مهمه . هر چه طرح با ظرافت تر و زیباتر باشه و برای طراحی اون زمان بیشتری صرف شده باشه . قیمت اون نیز بالاتر هست . در حالی که طرح‌های ساده روی شیشه قیمت بالایی نداره .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاع بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی قدیمی اینجا کلیک کنین.

جنس رنگ :

جنس رنگ : از عوامل مهم دیگر خصوصا در این نوع مدل شیشه ها جنس، رنگ و یا پودر مورد استفاده در تولید اونه . هر چه رنگ مرغوبیت بالاتری داشته باشه و در برابر نور خورشید و عوامل دیگر با دوام تر باشه قیمت اون نیز بیشتر می‌شه. هر چه رنگ با کیفیت تر باشه دوام رنگ در زمان بیشتر میشه . ما در تولیدی فرکو از بهترین شیشه ها و مرغوب ترین اونا برای ساخت پنجره و …استفاده می‌کنیم.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

مقاومت در برابر حرارت : مقاومت در برابر حرارت از عوامل دیگر مؤثر بر قیمت این شیشه اس . و داشتن مقاومت در برابر حرارت بالا یک ویژگی خوب برای این شیشه ها به حساب میاد . مان طور که این ویژگی به داشتن یک شیشه با عمر طولانی بیشتر کمک می‌کنه ولی در قیمت خود شیشه هم مؤثر هست .

حمل و نقل شیشه

عامل دیگر که در اخر سر بر قیمت نهایی تاثیر می‌ذاره حمل و نقل شیشه هاست . عموما هر چه فرآیند حمل و نقل سخت‌تر باشه و نیاز به زمان و هزینه های بیشتر داشته باشه طبعا در بهای نهایی تاثیر می‌ذاره.

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

انواع شیشه‌های رنگ‌دار پنجره

شیشه های رنگی با توجه به استقبال خوبی که ازشون شده مدل‌های متنوع ای دارن. و هر روزه طراحان علاقه بیشتری به طرح‌های روز و ایجاد مدل‌های جدید از این نوع شیشه ها نشون میدن. در ادامه مطلب می‌خوایم به محبوب‌ترین و پر استفاده ترین اونا بپردازیم .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه‌های پنجره رنگ‌دار سندپلاست


برای مات کردن و ایجاد طرح بر روی شیشه، یکی از گزینه‌ها سندبلاست کردن اون هست.
این شیشه‌ها انتخابی خوبی برای مات کردن و ایجاد نقوش و طرح هستن.امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال ایجاد طرح برند، لوگو و یا شعار‌های تجاری خود در دکوراسیون داخلی هستن.که با استفاده از شیشه سندبلاست این امکان فراهم اومده‌اس.شما برای سفارش شیشه رنگی مات می‌تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

شیشه‌های پنجره رنگی چاپی


از آنجا که شیشه دارای طول عمر بالاست و اینکه با برخورد با آب برای اون مشکلی ایجاد نمی‌شه. امروزه جایگاهی خوبی در دکوراسیون آشپزخونه پیدا کرده اس. از این رو برای تنوع بیشتر می‌توان از شیشه چاپی استفاده کرد.
وهر شیشه چاپی رو با چاپ طرح و رنگ دلخواه خود در فضای بین کابینت‌ها، بالای اجاق گاز و زیر هود، بالای سینگ ظرفشویی و هر قسمت دیگر در آشپزخانه به راحتی استفاده کنین .و از زیبایی و درخشندگی اون بهره ببرین.اگر اشپزخونه شما دلگیر هست می‌تونین با کمک یک طرح شاد و زیبا مثل جنگل و طبیعت سرسبز فضای آشپزخونه رو شاد و دلباز کنین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی پنجره با شماره 02188068352تماس بگیرین.

سفارش شیشه‌های رنگی پنجره

می‌تونین انواعی از شیشه رنگی های پنجره رو با توجه به نیازتون و با توجه به دکوراسیون سفارش بدین . صنایع تولیدی فرکو  همواره در تلاش هست . که محصولات خود رو با بلاترین کیفیت‌ها و با بهترین خدمات و قیمت مناسب به شما تحویل بده.

می‌تونین محصول مورد نظر خود رو با شماره گیری شماره ی  02188068352 ثبت سفارش کنین .

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق لینک زیر دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین :  www.instagram.com/farkoo.ir

همچنین می‌تونین جهت ارتباط با فرکو در واتساپ با شماره‌ی 09101767773 با ما با در تماس باشین .

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی

برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی پنجره با شماره 02188068352تماس بگیرین.

شیشه رنگی پنجره و شیشه رنگی سنتی
کاربرد شیشه‌های رنگی

همانطور که گفته شد ، استفاده و طراحی این شیشه رنگی پنجره ها …کارخانه شیشه رنگی

شیشه رنگی سنتی چیه؟

شیشه رنگی سنتی در نظر ایرانیان بسیار محبوبه . این شیشه رنگی های …..شیشه رنگی مات

شیشه رنگی پنجره
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی پنجره

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

6 پاسخ

    1. سلام روزتون بخیر بله عزیزم هر مقدار ترکیب رنگی که بخواینو میتونین سفارش بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو