Home

شیشه رنگی مدرن

شیشه مدرن رنگی

شیشه رنگی مدرن ، امروزه جایگاه ویژه‌ و خاصی تو دکوراسیون‌های داخلی و خارجی برای خودش پیدا کرده.

شاید در گذشته تنها استفاده از این شیشه‌ها در بناهای مذهبی و تاریخی بوده . اما اکنون نماهای لاکچری که از شیشه رنگی سکوریت درش استفاده شده خیلی زیاده.

یا در بین‌کابینتی‌های زیبا که با رنگ چیدمان و دکور خونه و آشپزخونه هماهنگ شده خیلی پرطرفدار شده. گاهی نیز پارتیشن‌های مات و روشن که نقش اساسی در دیوارهای کم هزینه‌تر که جای کمتری نیز اشغال می‌کنه با این شیشه‌های رنگی تکمیل میشه.

اگه بخوای که زیبایی این شیشه‌های بی‌نظیر بیشتر بشه اونو با نور ترکیب کن. که رقص نور بر این شیشه‌ها غوغا می‌کنه.

شیشه رنگی برای پنجره

همه ما در دکوراسیون قدیمی سالیان گذشته استفاده از انواع شیشه رنگی را در سبک سنتی دیده‌ایم. اما در این متن می‌خواهیم در مورد شیشه رنگی مدرن صحبت کنیم. شیشه رنگی در همه جا کاربرد دارد. از سرویس بهداشتی در منازل گرفته تا بوتیک‌ها و مزون‌های بزرگ. از اتاق‌های فضای اداری گرفته تا سینما‌ها و پروژه‌‌های بزرگ اداری-تجاری. استفاده از شیشه رنگی مدرن میتواند فضای شما را زیباتر و خاص تر جلوه دهد.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی‌های مدرن در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی تولید می‌شوند.و کیفیت‌های مختلفی دارند .در صنایع شیشه آینه فرکو برای ساخت محصولات از بهترین و با کیفیت‌ترین شیشه‌های موجود در ایران استفاده می‌شود که جز بهترین نوع شیشه‌ها می‌باشد.شما با خرید از تولیدی میتوانید با قیمت کمتر کیفیتی بهتر و محصولی زیباتر را برای خود تهیه کنید.برای دیدن نمونه کارها به پیج اینستاگرام ما بروید.برای ورود به پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

برای سفارش هر مدل شیشه رنگی با شماره 02188068352 تماس بگیرید.

شیشه مدرن رنگی
شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید.

برای همه ما اتفاق افتاده که به محیطی برویم که احساس شادی و یا بی دلیل حس کسلی کنیم.و یا به غذاخوری برویم که گشنه نبودیم و احساس گشنگی کنیم و اشتهایمان باز شود و بر عکس این موارد.بعضی از رنگ‌ها باعث کاهش اشتها کاهش استرس و خستگی می‌شوند و حتی برعکس .همه این حس‌ها به رنگ دکوراسیون اطراف شما بستگی دارد.

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی برای پنجره

برای دیدن نمونه کار‌ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

ادامه

رنگ‌ها در حالات روحی ما بسیار تاثیر گذار می‌باشد.بعضی از رنگ‌ها گرم و بعضی سرد می‌باشند.این شیشه‌های رنگی نیز در رفتار‌ها و انرژی ما موثراند.اگر میخواهید انرژی محیط را زیاد کنید از رنگ‌های گرم مثل قرمز نارنجی زردو قهوه‌ای استفاده کنید.و برعکس اگر میخواهید یک محیط ارام و سرد را ایجاد کنید از رنگ‌هایی مثل آبی استفاده کنید.

شیشه لاکوبل

روانشناس‌ها می‌گویند روزهایی که کار زیادی دارید لباس‌هایی با رنگ‌های گرم و پر انرژی به تن کنید تا بتوانید انرژی زیادی بگیرید و از تأثیرات روانشناختی رنگ‌ها به بهترین نحوه ممکن استفاده کنید.

شیشه های رنگی
شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

پس در واقع رنگ‌‌هایی که در منزل یا محیط کار شما استفاده می‌شوند خیلی زیاد روی نتیجه‌ای که شما می‌خواهید بگیرید تاثیر دارند برای مثال اگر تمام محیط کار شما از رنگ‌های خنثی استفاده شود شما انرژی لازم برای ادامه کار و رسیدن و هدف‌هایتان از دست میدهید اما اگر از رنگ‌ها به درستی استفاده کنید می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

کارخانه شیشه رنگی
شیشه رنگی مدرن

چرا شیشه‌ی رنگی‌

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از شیشه رنگی مدرن، سطحی کاملاً صاف و شفاف آن است که یک طرف شیشه با رنگ دلخواه شما که در کیفیت بسیار بالایی می‌باشد پوشانده شده است.و از استفاده آن می‌توانید محیطی زیبا و شادی را داشته باشید. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول بسیار زیبا را در تنوع رنگی بسیار بالا و جذاب برای شما تولید کرده است.شما میتوانید با استفاده کردن از این شیشه رنگی در دکوراسیون و اتاق دکوری زیبا و خاص و متفاوتی را درست کنید.برای سفارش و مشاوره می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی اقدام کنید02188068352

شیشه های رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

این محصول به دو صورت تولید می‌شود. آن هم شیشه رنگی مدرن شفاف و شیشه رنگی مدرن است. در دنیای امروزی خیلی از افراد این محصول را به عنوان شیشه‌های تزئینی برای به وجود آوردن یک محیط براق و منحصر به فرد استفاده می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢

شیشه لاکوبل
شیشه های رنگی

انواع شیشه‌های رنگی

  • انواع شیشه‌های براق و لاکوبل
  • شیشه‌های مات متلوکس
  • شیشه‌های متالیک یا متلاک
شیشه رنگی

شیشه رنگی مات (متلوکس)

کلمه مات یعنی غیر شفاف و غیر براق .این نوع شیشه‌ها رنگی نور کمتری را از خود عبور می‌دهند؛ ولی هرگز فضا را تاریک نمی‌کنند. بیشتر از این شیشه ها برای حفظ حریم شخصی همراه با نور مناسب استفاده می شود. از آنها به عنوان نمای بیرونی ساختمان‌ها نیز میتوان استفاده کرد. این شیشه ها یا یک طرف مات هستند، یا دو طرفه؛ ولی تمام خصوصیات شیشه‌های براق را دارند. مانند، سکوریت، لمینت و جاسازی و….

شیشه رنگی


تفاوت آن‌ها با شیشه‌های رنگی لاکوبل در شکل بیرونی و نمای ظاهری آن‌ها است با انجام فرایند اسیدکاری نرم روی این نوع شیشه ها چاله‌های میکروسکوپی نیز ایجاد می‌شود، که با لمس آنها سطح مخملی روی شیشه حس می‌کنید.

شیشه رنگی

از این نوع شیشه‌ها کمتر به عنوان صفحه کابینت استفاده می‌شود ،چون زود چربی و گرد و غبار را به خود می‌گیرد؛ ولی در مراکز تجاری، اداری برای دیوارپوش دکوراتیو بیشترین استفاده را دارد. همچنین در ساخت پنجره‌های UPVC هم از این نوع شیشه استفاده می‌شود.

شیشه لاکوبل

شیشه‌های رنگی براق( لاکوبل)

شیشه لاکوبل چند سالی است که به عنوان دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. شیشه رنگی لاکوبل که قواره بزرگ نیز هستند.در مواردی مانند آشپزخانه، صفحه کابینت، ساخت کابینت ،سرویس‌های بهداشتی ،دیوارپوش شرکت‌ها، فورد کورت، پوشش نمای ساختمان، درگاه های مراکز تجاری، داخل کابین آسانسور، دور تا دور دیواره درهای آسانسور، رومیزی و … استفاده می‌شود .
شیشه‌های رنگی لاکوبل دارای مزیت‌هایی است مانند امکان جاسازی کلید پریز و سوراخ های یراق و….

شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی متالیک( متلاک)

این نوع شیشه‌ها را می توان از زیر مجموعه‌های شیشه‌های رنگی لاکوبل دانست. زیرا همه خصوصیات شیشه‌های رنگی لاکوبل را داراست؛ اعم از سطح صیقلی، قابلیت سکوریت، لمینت، سوراخکاری و …
اما شیشه‌های رنگی متالیک رنگشان متالیک است، یعنی نقاط اکلیلی ریزی در داخل شیشه متالیک وجود دارد.

شیشه لاکوبل

وقتی در معرض نور لامپ یا نور لامپ‌های رشته‌ای SMP قرار می‌گیرند، ظاهر می‌شوند و ظاهری زیبا و برجسته دارند. شیشه‌های رنگی متلاک رنگ بندی‌های متنوعی دارند و ضخامت آن‌ها نیز مانند شیشه‌های رنگی لاکوبل می‌باشد. از این دسته شیشه در فضای بین کابینت دیواری ،آشپزخانه، بوتیک ها و دکور جواهر فروشی نیز می‌توان استفاده کرد.

شیشه لاکوبل چه نوع شیشه‌ای است؟

شیشه های لاکوبل

شیشه‌های لاکوبل یکی از انواع شیشه‌های رنگی مدرن هستند که طریقه ساخت جذابی دارند. شیشه‌های لاکوبل به شیشه‌‌هایی اطلاق می‌شود که یک طرف آن‌ها توسط دستگاه مخصوص رنگ،رنگ شده است. و از طرف دیگر شیشه که شفاف است به صورت یک دست و براق دیده می‌شود. نکته‌ی جالب شیشه‌های لاکوبل این است که اجسام پشت شیشه دیگر دیده نمی‌شوند.

شیشه جدید لاکوبل

و به همین دلیل ایده‌آل است که برای دیوار‌پوش از شیشه لاکوبل رنگی استفاده شود. این روزها اینگونه از شیشه‌ها به خوبی جای انواع کاشی و سرامیک و حتی کاغذ دیواری‌ها را گرفته‌اند. شیشه‌های لاکوبل قابلیت سفارش در رنگ های سفید، برنز، مسی، مشکی و هر رنگی که شما بخواید را دارند .

ادرس اینستاگرامی فرکو

در واقع لاکوبل یک برند شیشه‌ سازی است و چون این نوع شیشه‌ها با این نام و برند وارد ایران شده‌اند بین مردم کشور عزیزمان به این اسم شناخته شده‌اند. در اصل اسم این نوع شیشه‌های است که به معنای شیشه‌های پشت رنگ شده می‌باشد که ما برای شما توضیح دادیم چرا آن‌ها این اسم را نسبت می‌دهند.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی پنجره

شیشه‌های رنگی جدید و مدرن دکوراتیو

اگر دقت کرده باشید این محصولات در بسیاری از محیط‌ها خواهید برای مثال در کافه‌ها رستوران‌ها مراکز خرید و یا حتی در بسیاری از ساختمان‌ها . برای تولید هر نوع شیشه رنگی مدرن طریقه‌ی تولید آن ممکن است به کلی با تولید بقیه انواع آن متفاوت باشد. در بعضی موارد برای رنگ کردن شیشه از لایه به نام لمینت محافظت می‌شود این عملکرد باعث می‌شود پس از برخورد ضربه با این محصول شیشه شما خورد و فرو نریزد.

شیشه مدرن

ناگفته نماند که این محصول بسیار پرطرفدار در ضخامت‌های بسیار گوناگونی تولید می‌شود یعنی برای مثال می‌توان گفت که شیشه رنگی مدرن دکوراتیو از ۴ میلی متر تا ۲۰ میلی متر توسط صنایع شیشه و آینه فرکو تولید و در بازار عرضه می‌گردد.


شیشه‌های لاکوبل خود انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن می‌پردازیم.

شیشه رنگی

انواع شیشه لاکوبل‌های رنگی

  • فلوت
  • سوپر کلیر
  • کریستال
  • سکوریت
شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه لاکوبل سفید اینجا کلیک کنید.

آیا شیشه لاکوبل‌های فلوت مناسب شیشه رنگی مدرن هستند؟

شیشه‌های فلوت در واقع معمولی ترین تولیدات نوع شیشه هستند. برای فرآوری شیشه‌های پیشرفته از فلوت استفاده می‌شود. اما خود شیشه فلوت ساده ترین نوع شیشه است. به همین دلیل مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربه و خط و خش ندارد. یکی از دلایلی که ما آن را برای شیشه لاکوبل پیشنهاد نمی‌کنیم همین موضوع است.زیرا مقاومت کمی در برابر ضربه و فشار دارند.و کیفیت آنها پایین می‌باشد.ما در کارگاه تولیدی خود از بهترین شیشه ها از نوع صادراتی و درجه یک استفاده می‌کنیم.

شما با خرید از تولیدی می‌توانید بهترین کیفیت مجود در ایران را با کمترین هزینه تهیه کنید.برای اطلاعات بیشتر از قیمت شیشه‌های تولیدی فرکو با شماره 02188068352 تماس بگیرید.

شیشه رنگی

اما به این نکته باید دقت کنید که این شیشه‌ها از نظر هزینه بسیار قیمت مناسبی دارد. و استفاده از شیشه فلوت در شیشه لاکوبل مقرون به صرفه است. هر چند امروزه بسیاری از تولید کننده‌های شیشه لاکوبل برای پایین بودن قیمت آن از شیشه فلوت استفاده می‌کنند.

اما پیشنهاد ما این است که از شیشه‌های لمینت شده و سکوریت استفاده شود که از امنیت بیشتری برخوردار است.

شیشه لاکوبل‌های سوپر کلیر بهترین شیشه لاکوبل‌ها

شیشه ی سوپر کلیر در آشپزخانه

یکی از جنس‌های شیشه که بسیار با کیفیت می‌باشد و مقاومت و شفافیت بالایی دارد شیشه سوپرکلیر می‌باشد.که تمامی شیشه‌های استفاده شده در تولیدی فرکو از نوع سوپر کلیر و صادراتی می‌باشد.شما با خرید از تولیدی می‌توانید شیشه های باکیفیت را به قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

شیشه جدید لاکوبل

شفافیت آن‌ها به پای شفافیت شیشه‌های کریستال سالن نمی‌رسد اما می‌شود گفت تقریباً چیزی هم از شیشه‌های کریستال کم ندارد. و اگر شفافیت شیشه‌های ‌کریستال ۱۰۰ درصد باشد شفافیت شیشه‌های سوپر کلیر ۹۰ درصد است.

که درصد قابل توجهی است. پس می‌توانید برای زیبا کردن خانه‌تان از طریق شیشه رنگی مدرن از شیشه‌های سوپر کلیر استفاده کنید

شیشه‌های کریستال برای تولید شیشه لاکوبل

شیشه ی لاکوبل در اتاق

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه‌های کریستال با توجه به شفافیت بسیار بالایی که دارند بهترین گزینه برای استفاده در شیشه‌های لاکوبل می‌باشند. اما باید این نکته را در نظر گرفت که این شیشه‌ها به این دلیل که وارداتی هستند و قیمت بالایی هم دارند.

که این یکی از دلایلی است که فروش پایینی دارند. و پیشنهاد ما هم این است که اگر به دنبال شفافیت در شیشه رنگی مدرن هستید از شیشه‌های سوپر کلیر استفاده کنید. چرا که شفافیت شیشه‌های سوپر کلیر نیز مقدار بسیار بالایی است و در عین حال قیمت مناسب‌تری دارد.

شیشه رنگی لاکوبل

کاربرد شیشه رنگی‌سندبلاست

شیشه رنگی‌مدرن سندبلاست را شما می‌توانید در پارتیشن های خود،برای ایجاد محیطی زیبا و مدرن در حمام‌های خود، برای شیشه های بالکن،شیشه‌های فروشگاه،بیمارستان ها،تابلو ها،مطب‌ها،محیط‌های اداری و خیلی از محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار داد.

امروزه شیشه دکوراتیو رنگی، در دکوراسیون مدرن، جایگاه ویژه‌ای دارد. این شیشه‌های دکوراتیو در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و به شکل مات و شفاف وجود دارند. 

شیشه بین کابینتی جدید

روش سکوریت کردن شیشه‌های لاکوبل

برای سکوریت کردن شیشه‌های لاکوبل کافی است پس از اینکه شیشه‌ها به حالت لاکوبل و رنگ شده در آمدند و برش ابعاد آن ها زده شد.

آن‌ها را وارد کوره‌های سکوریت کرده و در دمای ۷۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهند.بعد از اینکه شیشه حالت خمیری پیدا کرد آن را در دما ی بسیار پایین گذاشته و خیلی زود سرد می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا مقاومت بسیار زیادی در مقابل ضربه پیدا کند.

شیشه جدید لاکوبل

به همین دلیل به این شیشه‌ها شیشه‌های نشکن هم اطلاق می‌شود.
شیشه‌‌های لاکوبل رنگی شیشه‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند. و معمولا روی دیوارها نصب می‌گردند بهتر است که سکوریت شده باشند خطری ما را تهدید نکند.

تماس
شیشه رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

شیشه سکوریت‌های صنایع فرکو

صنایع فرکو مفتخر است که با سابقه طولانی در تولید شیشه‌های سکوریت از رقبای خود پیشی گرفته است. کیفیت بسیار بالایی را در این صنعت عرضه می‌کند پیشنهاد ما به شما خریداران گرامی خرید شیشه‌های لاکوبل و رنگی سکوریت از شرکت فرکو می‌باشد. چرا که این شرکت شیشه‌های خود را در بالاترین کیفیت‌های ایران و جهان تولید می‌کند.تمامی شیشه‌های استفاده شده برای تولید شیشه لاکوبل شیشه‌های درجه یک می‌باشد .برای اطلاعات بیشتر از این نوع محصول می‌توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرید.

شیشه رنگی مدرن

انواع شیشه‌های متلاک و متالیک

شیشه ی متلاک رنگی

شیشه‌های متلاک یا متالیک شیشه‌های رنگی براق هستند که تمام ویژگی‌ها و جزئیات شیشه‌های لاکوبل را دارا می‌باشد. و یکی از انواع شیشه رنگی مدرن است. به طوریکه ظاهر این شیشه‌ها نیز مثل شیشه‌های لاکوبل است. با این تفاوت که در رنگ این دو نوع شیشه و نحوه‌ی رنگ شدن این دو شیشه اختلاف‌هایی است.

شیشه جدید لاکوبل

شیشه‌های متلاک یا همان شیشه‌های متالیک در رنگ خود دانه‌های اکلیل مانند دارند. که هنگام برخورد نور با آن‌ها حالت برجسته و اکلیلی خود را کاملاً نشان داده و ظاهر جذاب و زیبایی دارد. اکلیلی بودن آن خیلی به چشم نمی‌آید و دل را نمی‌زند. در عین سادگی مقداری برق زنندگی دارد. که مناسب دکوراسیون‌های لوکس و مدرن است.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

و تفاوت دیگر در نحوه‌ی تولید آنهاست. شیشه‌های لاکوبل پشتشان رنگ شده است. در حالی که شیشه های متلاک رنگ را در ساختار خود دارند.

از شیشه‌های متلاک در صنایع کابینت سازی و ساختمان سازی استفاده‌های بسیار زیادی می‌شود. همچنین برای دکور مغازه‌ها و دیواره‌های سالن‌های غذاخوری و کافه‌ها نیز بسیار مناسب است.

شیشه رنگی

شیشه‌های مات رنگی یا متلوکس

شیشه های متلوکس رنگی

این شیشه‌ها محصولات برند شیشه سازی لاکوبل می‌باشد. که در واقع نوع مات آن است و در جهان به نام شیشه‌های لوکس شناخته می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست این نوع شیشه‌ها محیط را بسیار زیاد لاکچری و لوکس می‌کنند.


با این تفاوت که این شیشه‌ها حالت مات دارند.به دلیل نوع تولید آن‌ها روی آن‌ذرات ریز خلل و فرج داری هست که حالت مخملی به آن می‌دهد. به همین دلیل برای شیشه‌های بین کابینتی شیشه‌ی مناسبی نیست.

شیشه رنگی

زیرا به خود چربی می‌گیرد و به سختی پاک می‌شود. بهتر است از این شیشه‌ها در فضاهای اداری و تجاری به عنوان شیشه رنگی مدرن استفاده شود. اما این شیشه‌ها نیز هیچ چیز از پشت خود را نشان نمی‌دهند. و این یعنی می‌توان از آن به عنوان دیوار حائل استفاده کرد و حریم محل را کامل حفظ کرد

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه لاکوبل سفید اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی جدید برای خانه

هنگام ساخت شیشه رنگی مدرن برای مغازه‌ها تمامی شیشه‌ها را در دمای ۵۵۰ درجه که این عملکرد شیشه را میرا و یا نشکن تبدیل می‌کند.

شیشه‌های رنگی‌مدرن برای منازل پس از عملیات سکوریت شدن،از‌مقاومت و ضخامت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.که هیجگونه ضربه و هیچگونه حرارتی آن را از بین نخواهد برد.

شیشه لاکوبل

می‌توان گفت که پس از تولید این محصول بیشتر افراد این نمونه شیشه را در بین کابینت آشپزخانه لابی‌های خود و یا حتی ورودی ساختمان‌های اداری تجاری خود، شیشه‌های دور شومینه استفاده می‌کنند و پس از استفاده از این محصول هیچ گونه نگرانی درباره شکستن و از بین رفتن آن نخواهند داشت.

شیشه رنگی مات
شیشه لاکوبل

و ناگفته نماند که شیشه‌های رنگی مدرن برای منازل از یک لایه امنیتی که به آن لایه PVC می‌گویند. پس از استفاده از این لایه شیشه ضد خش می‌شود و یا حتی به غیر از ضد خش شدن شیشه هیچگونه مواد شیمیایی آن را از بین نخواهد برد.

همچنین شیشه‌های رنگی دارای یک لایه امنیتی از جنس پی وی سی هستند که باعث می‌شود ضد خش باشند، و در مقابل مواد شیمیایی مقاوم باشند.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنید.

قیمت شیشه رنگی مدرن به چه عواملی بستگی دارد

قیمت شیشه رنگی مدرن به عوامل‌های بسیاری بستگی دارد.که اولین و مهم‌ترین این علت می‌تواند ابعاد و یا همان سایز مورد نظر باشد.یعنی هرچه سایز شیشه رنگی‌مدرن بزرگ تر باشد قیمت آن هم نیز‌ بیشتر خواهد بود.دومین علت برای قیمت شیشه های رنگی‌ مدرن مقدار ضخامت آن نیز‌می‌باشد.یعنی‌ خیلی از افراد به دلیل سفارش شیشه‌هایی در ابعاد و سایز‌های بزرگ برای ایجاد امنیت و نشکن بودن شیشه مجبور به لمینت کردن شیشه می‌باشد.که پس از‌ لمینت مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد.

شیشه رنگی کریستال

شیشه‌های رنگی مدرنی که در صنایع فرکو تولید و طراحی می‌شوند همه از جنس سوپر کریستال و فوق شفاف می‌‌باشند.شیشه‌های کریستال بسیار با کیفیت هستند و در ضخامت های مختلفی تولید میشوند.میتوان این شیشه‌های سوپر کریستال و فوق شفاف را به صورت لمینت و سکوریت نیز تولید کرد که مقاومتشان در برابر ضربه و شکستن بالا برود و‌در صورت شکستن خطر افرین نباشند و روی زمین فرو نریزند.

شیشه جدید سندبلاست

این نوع شیشه رنگی بسیار کارایی دارد.ما میتوانیم با کمک دستگاه سندبلاست روی شیشه شما طرح و لوگوی مورد نظر شمارا اجرا کنیم.این روش برای پارتیشن ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد چون با دستگاه سندبلاست میتوانیم یک قسمت مورد نظر را مات کنیم و محدودیت دید ایجاد کنیم.

کاربرد شیشه‌های رنگی چیست؟

  • همه فضاهای منزل
  • تمام مکان‌های اداری
  • تمام مکان‌های تجاری
  • صنایع کابینت سازی
  • صنایع ساختمان سازی
  • صنایع طراحی داخلی و خارجی
  • صنایع دکوراسیون داخلی و خارجی
شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رنگی

مکان هایی که میشه نصب کرد

در تمام مکان‌های نامبرده شده بالا می‌تواند شیشه رنگی مدرن استفاده کرد. در منزل مکان‌هایی مثل آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام مکان‌های مناسب برای استفاده از این نوع شیشه‌ها می‌باشند.
همچنین در فضاهای اداری برای جدا سازی و پارتیشن فضاها همچنین برای دکوراتیو کردن دیوارهای اداره جات گزینه بسیار مناسبی است.
در مکان‌های تجاری مثل بوتیک ها آرایشگاه‌ها فروشگاه‌های بزرگ و به طور کلی در همه فضاهای تجاری می‌توان از آنها استفاده کرد. یکی از استفاده های این شیشه‌های رنگی استفاده به عنوان تابلو‌های معرفی فروشگاه‌ها که بالای درب آن ها نصب می شود می‌باشد.

با کمک این شیشه رنگی میتوانید فضای مورد نظر خود را خاص و زیبا و مدرن کنید.این شیشه رنگی‌ها مدل‌های بسیار مختلفی دارنند که طبق سلیقه دکور اطراف میتوان از آن استفاده کرد.

شیشه مدرن پنجره
رنگ روشن طلق ها در پنجره

نصب شیشه لاکوبل یا رنگی

صنایع فرکو برای نصب‌این محصول از دو روش‌استفاده می‌کند:

روش اولیه برای نصب این محصول بسیار زیبا وجود دارد این است که با چسب سیلیکون و یا همان چسب پلی اورتان می‌تواند نصب شیشه مدرن را انجام داد. یعنی شما عزیزان می‌توانید با داشتن این چسب ، شیشه رنگی مورد نظر خود را روی هر گونه سطح مورد نظر خود به راحتی نصب کنید.

در روش دوم که وجود دارد شما عزیزان میتوانید با کمکی را آن که به آن فیکس پوینت می‌گویند کمک بگیریم در این روش اتصال نقطه‌ای که سوراخ کاری ،که در اطراف شیشه به وجود آمده است انجام می‌شود.

شیشه رنگی

استفاده از شیشه در فضای بین کابینت

شیشه های بین کابینتی یا در واقع دیوارپوش‌های شیشه‌ای که بین کابینت ها قرار می‌گیرد. از مدرن ترین دکوراسیون آشپزخانه هاست اصولاً برای این کار از شیشه‌های لاکوبل براق استفاده می‌شود که جلوه بسیار ویژه‌ای به آشپزخانه شما می‌دهد.

علاوه بر زیبایی که این استفاده از شیشه رنگی مدرن برای فضای بین کابینتی دارد این قابلیت شیشه که به راحتی .با یک دستمال تمیز می‌شود خیلی زیاد از دردسرهای شما کم می‌کند این واقعاً مزیت کمی نیست.

فروش انواع شیشه بین کابینتی

باید دقت داشته باشید که برای این منظور از شیشه‌های سکوریت شده استفاده کنید تا امنیت خود را حفظ کنید و دیگر نگران شکسته شدن آنها نباشید

شیشه رنگی

البته شما می‌توانید از انواع شیشه‌های دیگر برای این منظور استفاده کنید. و ممکن است که برای شما ارزانتر هم تمام شود اما در این صورت از نظر کیفیت ممکن است که کیفیت شیشه‌های سکوریت شده را نداشته باشد.

و حتی برای شما خطرناک باشد چراکه در صورت شکسته شدن به تکه‌های خطرناک و برند تبدیل می‌شوند. و ممکن است به شما یا اطرافیان شما خدای نکرده آسیب وارد کند

اما شیشه‌های سکوریت شده که به نام شیشه‌های ضد گلوله همشناخته می‌شوند این نگرانی را از بین می‌برند.

مشاوره

مزایای شیشه رنگی‌ مدرن

طبق اطلاعات بدست آمده وجود شیشه‌های رنگی،و یا حتی نور دو عنصر ضد افسردگی‌ می‌باشند.شاید به گوشتان خورده باشد که یکی‌از بارز ترین افسردگی‌های که برای تمامی‌انسان امکان پیش امدنش باشد،‌اقسردگی‌فصلی می‌باشد. که دلیل آن هم چیزی جز، تاریک‌و ابری بودن هوا که در فصل های زمستان و پاییر‌بوجود می‌آید نیست.

و برای درمان این افسردگی یکی‌از بهترین گزینه‌ها درمان با رنگ‌ها است.یعنی شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مورد علاقه خود برای طراحی درکوراسیون مکان مورد نظر مانند نارنجی،زرد،آبی،سبز و صورتی که پس از خوردن نور خورشید. به این محصول نور های‌رنگی‌زیادی از دمحیط‌شما پخش می‌شود .که این امر ساده می‌تواند بهترین جایگزین قرص و دارو برای درمان افسردگی‌فصلی باشد.

شیشه مدرن رنگی
شیشه رنگی لاکوبل مدرن

برای سفارش انواع شیشه‌های رنگی باید چه کنیم؟

شرکت فرعی یک شرکت کاملاً ایرانی است ما اینجاییم تا به شما اثبات کنیم که یک ایرانی میتواند کالای با بهترین کیفیت تولید کند. که با رقیبان خارجی خود رقابت کند و از آنها سر باشد و در عین حال که دارای بالاترین کیفیت است. و با متریال های عالی محصولات خود را تولید می‌کند

از نظر قیمتی هم از تمام رقیبان داخلی خود ارزان‌تر است. ما با حذف واسطه‌ها کالای‌مان را به صورت مستقیم به دست شما می رسانیم. و همین باعث می شود که در قیمتی که شما می خواهید پرداخت کنید خیلی زیاد اختلاف وجود داشته باشد. تا قیمتی که می‌خواهید به واسطه ها بپردازید این یعنی یک کالای فوق العاده با کیفیت و خیلی ارزان

میتوانید برای دریافت دقیق قیمت‌ها و دیدن سایر محصولات پیج اینستاگرامی ما را فالو کرده. مشاورین ما در قسمت دایرکت شما را راهنمایی می‌کنند. همچنین در پیج اینستاگرام هر روزه محصولات جدید تولید شده در کارگاه فرکو را خواهید دید.

شیشه رومیزی رنگی

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

برای برقراری ارتباط با متخصصین مجموعه فرکو می توانید با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند هر سوالی که داشته باشید در مورد محصولات را می‌توانید بپرسید. همکاران ما در قسمت مشاوره با حوصله به سوالات شما پاسخ خواهند داد 02188068352

همچنین از طریق اپلیکیشن واتساپ می‌توانید به این شماره پیغام بدهید و محصولات و قیمت آنها را استعلام بگیرید. 09101767773

درچه مکان هایی از شیشه رنگی استفاده میشه؟

در منزل مکان هایی مثل آشپزخونه….شیشه مدرن

ایا از این شیشه میتوان در فضای آشپزخانه استفاده نمود؟

بله.شیشه های بین کابینتی یا در واقع دیوارپوش های شیشه ای که بین کابینت ها …

انواع شیشه رنگی کدوما هستن؟

شیشه لاکوبل رنگی.شیشه رفلکس رنگی.شیشه طرح دار…..شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی مدرن
شیشه رنگی مدرن

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی مدرن
شیشه رنگی مات
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

22 پاسخ

    1. سلام خدمت شما آدرس دفتر شرکت فرکو –> تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶ همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام تمومی محصولات شیشه ای ما در تنوع رنگ های اصلی تولید می شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله تمامی محصولات ما از جمله این شیشه های مدرن درجه بندی کیفیت دارند . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام با توجه به خصوصیات شیشه های رنگی مدرن این شیشه ها قیمتی حدودا دو برابر شیشه های معمولی دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام خدمت شما همه رنگ ها موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام تمامی رنگ ها موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو