Home
شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی مشکی ، از رنگ‌های لوکس برای بین کابینتاس. که هم نشکن هستن هم جلا و درخشش بالایی داره. میشه با انجام دکوراسیون‌های هماهنگ آشپزخونه و فضای مدرنی رو رقم زد. که متفاوت از سایر جنس‌‎های مشابه خودشه.

شیشه بین کابینتی مشکی

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی مشکی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام العمر داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی مشکی

یکی از مهم ترین و بزرگترین دغدغه‌های تمامی انسان ها ساختن یک محیط مدرن و زیباست. زیرا ساختن یک محیطی بروز و مدرن نه تنها برای افراد خاص، بلکه برای تمامی مردم در دنیای امروزی به یکی از مسئله‌های مهم تبدیل شده اس.

شیشه لاکوبل

برای مثال اکثرا خانم‌ها آشپزخونه رو قلب خونه می‌دونن به همین دلیل در این مقاله به بررسی یکی از محبوب‌ترین شیشه های بین کابینتی می‌پردازیم. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو یکی از اولین صنایع های تولید شیشه بین کابینتی مشکی هست که ، تمامی محصولات مورد نظر شما عزیزان رو در بهترین و با کیفیت ترین نمونه تولید می‌کنه.

شیشه بین کابینتی مشکی

شما می‌تونین این محصول بسیار زیبا و جذاب رو از صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تهیه کنین. تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از دستگاه‌های به‌روز و هوشمند تونسته اس انواع گوناگونی از طرح و یا حتی رنگ شیشه بین کابینتی رو برای شما بسازه. شما می‌تونین شیشه های بین کابینتی خود رو با ترکیب رنگی محیط خود ست کنین.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنین.

شیشه لاکوبل

برای دیدن نمونه کارها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

قیمت شیشه رومیزی-

انواع شیشه بین کابینتی مشکی!!

شیشه لاکوبل

استفاده از این محصول می‌تونه باعث یک دست شدن فضای آشپزخونه شما بشه و فضای خوش‌آیندی رو برای شما ایجاد کنه.حتی شما به غیر از رنگ مشکی می‌‌تونین از‌ رنگ‌های دیگری استفاده کنین زیرا صنایع فرکو امکان انتخاب تمامی رنگ ها رو برای شما به وجود اورده اس تا بتونین رنگ شیشه بین کابینت خود رو با محیط خود ست کنین و یک محیطی زیبا و دلنشین رو ایجاد کنین.

شیشه بین کابینتی مشکی

پس‌همانطور که گفته شد نه تنها هر مدلی که مد نظر داشته باشین رو صنایع فرکو برای شما فراهم می‌کنه بلکه شما در کنار مدل شیشه بین کابینتی خود می‌تونین هرگونه رنگ مورد نظرخود رو سفارش بدین.و از سفارش و زیبایی محیط خود چندین و چند سال لذت ببرین.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی لاکوبل

یکی از پرفروش ترین و زیباترین طرح شیشه های بین کابینتی که در دنیای امروزی تولید می‌شه ،لاکوبل هست.شیشه بین کابینتی رو می‌توان از شیشه لاکوبل سفارش داد که بهترین گزینه و شیک ترین کار برای این مکان هست.شما می‌تونین شیشه بین مابینتی مشکی رو با رنگ های سفید خنثی و یا حتی رنگ های جیغ ست کنین.اما ترکیب رنک سفید مشکی و مشکی طوسی یک فضای خاص و مدرن رو به شما هدیه میده.

با کمک این شیشه ها محیط خود رو خاص و زیبا کنین.

شیشه لاکوبل

شیشه های بین کابینتی لاکوبل‌همانطور که گفته شد از رنگ های بسیار زیاد و گوناگونی برخوردار هست.که هر یک از این رنگ ها از نظر روانشناسی یک مزیت برای محیط شما عزیزان داره. و هر رنگ تاثیر زیادی روی رفتار و خلق و خوی شما می‌ذاره.

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی طرح دار

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های بروز می‌تونه طرح‌های بسیار گوناگونی رو بر روی شیشه های بین کابینتی شما به صورت چاپ ایجاد کنه.و یا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص طرح مورد نظر شما رو بتراشه.و حتی طرح‌های مثل آجر ایجاد کنه. برای مثال برخی از افراد از طبیعت و تصاویر اون بسیار لذت می‌برن. صنایع فرکو می‌تونن این تصویر رو بر روی شیشه شما چاپ کنن و شما می‌تونین شکل و نمای بسیار زیبا و آرامش بخش رو در محیط مورد نظر خود داشته باشین.

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

حتی این محصول می‌تونه بهترین گزینه برای هدیه به عزیزان‌تون باشه. یعنی شما می‌تونین اسم فرد مورد نظر و یا حتی تکه‌ای از شعر مورد علاقه اونو بر روی شیشه به صورت سندبلاست ایجاد کنین.

ناگفته نمونه که شما با استفاده از این محصول می‌تونین یک محیط زیبا و آرام بخش برای خود به وجود بیارین. زیرا استفاده و دیدن طرح‌ها و رنگ‌های ارامش بخش بر روی روحیه شما بسیار تاثیر گذار هست.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه بین کابینتی حکاکی شده

با کمک دستگاه سندبلاست می‌توان طرح‌های خاص و زیبایی رو روی شیشه حکاکی کرد.

شما می‌تونیهن برای ادارات از این شیشه به عنوان جداکننده بین کارمندها و محیط‌های مجزا از هم استفاده کنین.حتی می‌تونین لوگوی مورد نظر خود رو بر روی شیشه های بین کابینتی خود حکاکی کنین. این نمونه محصول در کشورهای چین ژاپن کره جنوبی بسیار استفاده میشه و پر بازدید هست.

شیشه بین کابینتی مشکی

این طرح برای رستوران ها و غذا خوری ها بسیار مناسب میباشد .میتوانید روی شیشه بین کابینتی خود لوگو و یا طرحی که به ان محیط بیاید را حکاکی کرد و محیط را با این شیشه شیک در عین حال ساده و خاص نمود.

مدل سند بلاست شده یا حکاکی شده روی آینه ها نیز بسیار کاربرد دارد که استقبال زیادی هم از این نمونه آینه شده است.

شیشه جدید لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی چاپی

نوع دیگر از شیشه های بین کابینتی محبوب شیشه های بین کابینتی چاپی هستند . که طرفداران خودش را دارد . برای این شیشه های بین کابینتی باید طرح و عکسی متناسب را با رزولیشن فوق‌العاده بالا پیدا کرد . زیرا عکس در ابعاد بزرگ چاپ می شود . و نیازمند کیفیت فوق‌العاده هست . تا کل طرح و شیشه بین کابینتی مارا خراب نکند . همچنین عکس چاپی باید عکسی متناسب با محیط آشپزخانه و همچنین همسان با دکوراسیون محیط مورد نظر باشد .

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه های رنگی از محبوب ترین و پر استفاده ترین شیشه های موجود در بازار هستند . تنوع در این شیشه بسیار زیاد است .که باعث شده از این محصول در بسیاری از مکان ها استفاده نمود.مثل:لابی ه،راهروها،آشپزخانه ها،فروشگاه ها و …

برای شیشه های بین کابینتی هم همین است . طرح های متنوع از این شیشه های رنگی باعث شده که بتوان انتخاب های مختلفی را برای شیشه بین کابینتی خود داشت . فقط باید به این موضوع توجه کرد . که رنگ شیشه باید متناسب با محیط مورد نظر باشد . برای مثال برای محیط هایی که رنگ طلایی در آنها زیاد دیده می شود . شیشه های رنگی مشکی می تواند گزینه ای مناسب باشد .

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی لمینت 

خیلی از افراد برای محیط های خود شیشه هایی در ابعاد بسیار بزرگ استفاده می کند. صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو برای این افراد نیز محصولاتی را به وجود آورده است. یعنی برای ایجاد امنیت شیشه های بین کابینتی مشکی لمینت شده را تولید کرده است. این شیشه ها از مقاومت و ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا در هنگام ساخت آنها از چندین لایه شیشه و ورق های پی وی سی استفاده میشود . .

به طور کلی می‌توان گفت که هنگام تولید این محصول بسیار مقاوم از چندین شیشه استفاده می شود. این شیشه ها از لایه pvc به یکدیگر می چسبند که پس از اتمام این مراحل شما یک شیشه مقاوم خواهید داشت. حتی اگر ضربه به این محصول وارد شود تکه های شیشه از یکدیگر جدا نخواهد شد.ولایه pvc آنها را به یکدیگر می چسباند و کنار یکدیگر نگه می دارد و اینگونه می شود. که امنیت برای افراد به وجود می آید.

شیشه بین کابینتی مشکی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی اسیدکاری شده

یکی از بروز ترین و مدرن ترین طرح هایی که در دنیای امروزی در حال تولید می باشد. شیشه های بین کابینتی مشکی اسید کاری شده است. این نمونه محصول جزو یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات تولید شده در این صنایع می باشد.

شیشه بین کابینتی مشکی
شیشه بین کابینتی مشکی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

شیشه های اسیدکاری شده طرح خاص برای شیشه های بین کابینتی هستند. که از الگوهای مختلفی به وجود می‌آیند. یعنی شما می توانید الگوهای خود را به‌طور اسیدکاری شده داشته باشه. برای تولید این محصول از اسیدهای مخصوص شیشه استفاده میشود. و از دستگاه کاتر پلاتر برای ایجاد الگو کمک گرفته می شود.

شما عزیزان با استفاده از این محصول،می‌توانید تنوع و زیبایی خاصی را در محیط مورد نظر خودبوجود بیاورید.

شیشه بین کابینتی مشکی

هوشمند

یکی از بروزترین و مدرن ترین طرح های تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو . شیشه بین کابینتی هوشمند است. این نمونه محصول تولید شده نه تنها در سرتاسر ایران ارسال می گردد. و طراحان دکوراسیون داخلی از این شیشه بسیار استقبال کرده اند.

شیشه بین کابینتی مشکی

شما عزیزان می توانید این نمونه محصول را با کمک ریموت، شیشه های خود را از حالت شفاف به مات و از حالت مات به شفاف تبدیل کنید. این محصول بسیار پرطرفدار ، به کمک الکتریسیته عمل می‌کند و اگر این جریان قطع شود دیگر شیشه شما عملی انجام نخواهد داد.

این نمونه محصول در کشورهای اروپایی نیز بیشترین استفاده را داشته است و مورد توجه بیشتر مهندسین و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .شیشه هوشمند در بیشتر مجله های معتبر دکوراسیون داخلی هر سال در کشور ایتالیا چاپ می شود. و به عنوان برترین و زیباترین شیشه های بین کابینتی معرفی شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی مشکی طرح سنگ

یکی دیگر از طرح های شیشه های بین کابینتی که توسط خود صنایع فرکو تولید شده است.شیشه بین کابینتی طرح سنگ می باشد. در این نمونه کار طرح های مختلف سنگ های مرمر و گرانیتی روی شیشه چاپ می شود ، یکی دیگر از نام های ین محصول شیشه های لاکچری و خاص نیز می باشد.

شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

انواع شیشه بین کابینتی مشکی!

همانطور که گفته شد این نمونه محصول های تولید شده در صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه های رنگی هستند که بر روی دیوارها گذاشته می شوند که وظیفه اصلی آن پوشش دهی بین کابینت ها است. این محصول ها از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید بر اساس دکوراسیون داخلی خود رنگ های کابینت خود را انتخاب کنید. تنوع این شیشه های بین کابینتی باعث شده است . که دست مشتری در انتخاب راحت و مطمن باز تر باشد .

شیشه لاکوبل

شما با استفاده از این شیشه بین کابینتی نه تنها زیبایی را در محیط خود به وجود می آورید بلکه با استفاده از کاربرد و مزیت های این محصول خیلی از کارها و مسائل را برای خود آسان می سازید. یعنی هنگامی که شما از شیشه بین کابینتی استفاده می‌کنید می‌توانید از کاربرد هوشمند بودن آن استفاده کنید و با انجام عملیاتی روی این شیشه ان را در جاهایی که حرارت بالا است استفاده کنید.

شیشه بین کابینتی مشکی

برای مثال شما هنگامی که از شیشه بین کابینتی هوشمند استفاده می کنید می توانید شیشه خود را از حالت مات به شفاف و یا حتی شفاف به مات در بیاورید.

تمیز کردن این نوع شیشه بسیار اسان است.شما به راحتی با کمک یک دستمال نمدار میتوانید سطح این شیشه را پاک کنید. و نیازی به شیشه پاکن ندارید.

در نهایت شما با استفاده از این محصول زیبایی را به محیط خود بخشیده اید. و محیط خود را زیبا و خاص کرده اید.

انواع رنگ‌این محصول!!

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی طوسی

یکی دیگر از رنگهایی که صنایع فرکو در کارگاه خود تولید می‌کند شیشه بین کابینتی طوسی است . طبق آمار به دست آمده رنگ طوسی رنگی بسیار مورد پسند و مورد علاقه افراد می باشند و دیگر مزیت‌هایی که این محصول با این ترکیب رنگی از آن برخوردار است این است که شما می توانید آن را به راحتی با رنگ های مختلف ست نمایید.زیرا این رنگ رنگی خنثی میباشد.

شیشه بین کابینتی مشکی

شیشه بین کابینتی آبی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه های بین کابینتی در انواع بسیار گوناگونی از رنگ را برای شما تولید کرده است که شما می توانید نسبت به سلیقه خود این نمونه محصولات را سفارش و از آن در تمامی محیط مورد نظر خود استفاده کنید .بین کابینتی آبی از نظر روانشناسی می‌تواند مزیت ویژگی های بسیاری برای شما و محیط مورد نظر شما داشته باشد. برای مثال زمانی که شما از این محصول در محیط خود استفاده می کنید باعث ایجاد روشنایی بیشتر در محیط خواهید شد. زیرا به دلیل روشن بودن رنگ این محصول بازتاب بیشتر چراغ و نوری که در اطراف آن وجود دارد را خواهد داشت.و تاثیر فراوانی بر روحیه شما خواهد گذاشت. زیرا رنگ ابی حس ارامش را به ما القا میکند.

شیشه رنگی

به غیر از ایجاد روشنایی در آن محیط استفاده از این محصول باعث ایجاد حس بزرگنمایی میشود. یکی دیگر از مزیت استفاده از این محصول در آشپزخانه این است که به راحتی پاک میشود و در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است. اگر شما عزیزان این محصول را برای محیط خود پسندیده ای تنها برای داشتن آن کافی است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راه ارتباطی ما از طریق واتساپ و یا شماره تماس02188068352 می باشد. تنها کافی است که سفارش‌های خودتون را ثبت نمایید و طی ۴۸ ساعت صنایع تولید محصول مورد نظر شما عزیزان را در تمام نقاط ایران که باشید برای شما ارسال خواهد کرد.

شیشه بین کابینتی رنگی

استفاده از انواع شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه به چند علت جذاب اند:

  • نمایش بزرگتر آشپزخانه
  • ضد حریق بودن
  • ضربه پذیری کافی
  • تحمل وزن کافی
  • عدم ناسازگاری با محیط مرطوب
  • جذابیت و زیبایی
شیشه بین کابینتی مشکی

استفاده از شیشه سکوریت بین کابینت آشپزخانه

معمولا شیشه های بین کابینت از شیشه های نشکن تولید می شود و در برابر حرارت و ضربه های احتمالی مقاوم می باشد. یکی از کاربردهای شیشه سکوریت برای پشت گاز و یا شیشه های روی کانتر است که در هنگام استفاده از گاز در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد و احتمال شکستن آن به صفر برسد. شیشه سکوریت یک شیشه خام می باشد، وارد کوره هایی میشود. که توانایی تحمل مستقیم دما تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد را دارد.
شیشه سکوریت هیچ گونه تفاوت رنگی با شیشه خام های دیگر ندارد. تنها تفاوت آن در ماهیت شیشه می باشد که با یک فرایند گرما دیدن تبدیل به شیشه نشکن می شوند.

معتبر ترین صنایع تولید شیشه بین کابینتی مشکی!

  • در حال حاضر با به وجود امدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌های شما ندارند پس بر این دارند که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری. از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.
  • شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن . آن سایت را متوجه بشوید زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.
  • تمامی مواردی که گفته شده است شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید . و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده . را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.
شیشه بین کابینتی مشکی

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم؟


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

سوالات متداول

انواع شیشه بین کابینتی مشکی چیست؟

شیشه بین کابینتی نیز انواعی دارد،برای مثال…

قیمت شیشه بین کابینتی مشکی؟

قیمت شیشه های بین کابینتی بر اساس…

انواع رنگ شیشه بین کابینتی چیست؟

این محصول نیز از تنوع رنگی‌بسیاری برخوردار می باش که اولین و پرفروش ترین آن….

شیشه لاکوبل بین کابینت مشکی چه فوایدی دارد؟

این محصول نه تنها مدرنی و بروزی را در محیط شما بوجود می‌آورد بلکه..

شیشه بین کابینتی اسیدکاری شده چیست؟

این مدل شیشه با کمک اسید و رنگ و مواد دیگر درست میشود.این مدل یک طرح جدید…

شیشه بین کابینتی مشکی

27 پاسخ

    1. سلام خدمت شما بله این شیشه های بین کابینتی ما به سادگی نصب و قابل استفاده می شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. بله با درخواست شما این شیشه ها به صورت دو لایه این زده خواهد شد . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام این شیشه بین کابینتی ما در رنگ های اصلی مانند قرمز – آبی – سبز و غیره … تولید و قابل خریداری هستند .

    1. سلام شیشه های ما در انواع ضخامت ها تولید و موجود می باشند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما.برای اطلاعات در رابطه با قیمت محصولاتمون با کارشناسان فرکو در ارتباط باشید.راه ارتباطی با کارشناسان: ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

    1. بله این مدل شیشه ها درجه بندی کیفیت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

  1. آقای مقدمی بزرگوار سلام
    من اصلانی هستم میخواستم در مورد قیمت شیشه بین کابینتی راهنمایی کنید کروکی ابعاد مورد نیاز رو میتونم روی واتساپ براتون ارسال کنم.

    1. سلام آقای اصلانی، برای اطلاع از قیمت دقیق میتونید با شماره‌های قسمت فروش تماس بگیرید و دقیقا راهنمایی تون میکنن، به دلیل نوسان زیاد بازار بهتره از طریق تماس پیگیری کنید. برای ابعاد هم میتونید از طریق واتس آپ در ارتباط باشید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو