Home
درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی از مدل های پر طرفدار درب آلومینیومی هست. که به اون درب آلومینیومی ریلی هم گفته میشه. درب آلومینیومی ریلی یکی از پر کاربرد ترین درهاست. در واقع نوع بازشوی این درب‌هاست که اون‌ها رو خاص میکنه. کشویی بودن نوع بازشوی این درب‌ها باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نوع درب‌ها در بین استفاده کنندگانه. این ویژگی‌های برجسته درب آلومینیومی ریلی رو به یکی از بهترین نمونه‌های درب تبدیل میکنه. به‌شکلی که این درب میتونه در فضاهایی کاربرد داشته باشه که انواع دیگر درب‌ها مانند درب‌های لولایی این امکان رو ندارن. در ادامه به بررسی تمامی ویژگی ها و مزایا راجع به درب آلومینیومی کشویی می پردازیم .

مشاوره
درب آلومینیومی کشویی
درب آلومینیومی کشویی

درب های کشویی این امکان رو فراهم میکنن که حتی برای راهرو‌های بسیار باریک و با عرض کم نیز بشه از آن ها استفاده کرد . و این فضاهای با محدودیت مساحت را به فضایی دلنشین و قابل استفاده تبدیل کرد . و از هدر رفت فضا با توجه به اهمیت طراحی بهینه در معماری جلوگیری کرد .


مزایای درب کشویی

درب آلومینیومی کشویی
درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی ریلی دربی است که بازشوی آن به صورت کشویی می باشد . در بالا و پایین چهارچوب این درب ها دو سری ریل وجود دارند که جداره اصلی درب به راحتی بر روی آن ها حرکت می کند . البته این ساز و کار معمول برای همه درب های کشویی صادق نیست و در برخی موارد استثنا هایی هم وجود داره. قفل این درها متفاوته.


درب آلومینیومی ریلی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک

درب آلومینیومی کشویی

نکته ای که هر روز بار ها و بار ها به اون برمیخورین. و شاید به نکته اون توجه کرده باشین. و یا حتی برایتون مشکل ساز شده باشه. نحوه بازشوی درب های لولاییه . در واقع این درها نیاز به یک فضای حداقلی به اندازه ربع مساحت دایره‌ای که شعاع اون به اندازه طول در هست برای باز شدن نیاز دارن. همین مسئله موجب میشه که در فضا های کوچک از درب آلومینیومی ریلی استفاده کنیم . زیرا در این فضاها اهمیت استفاده بهینه از فضا به بیشترین مقدار خود میرسه. همچنین در بالکن ها و تراس‌ها که معمولاً عرض کمی دارن از درب آلومینیومی ریلی استفاده میشه. لذا دقت به این مسئله بسیار حائز اهمیته.

درب آلومینیومی ریلی چگونه به بهینه سازی فضا کمک می کند

درب آلومینیومی کشویی

باید به این نکته توجه داشت که گرچه درب های کشویی مساحت کمتری را به صورت عمودی اشغال میکنن. و از هدر رفت فضا در این محور جلوگیری میکنن. اما برای باز شدن درهای کشویی نیاز به یک فضایی به اندازه درب اصلی در دیواری که در اون نصب میشه.

این فضا به این منظور در نظر گرفته میشه تا هنگامی که میخوایم درب رو باز کنیم ، درب به اون قسمت کناری بره. بنابراین درب های کشویی بیشتر برای فضاهایی کاربرد دارن. که دارای عرض کم برای باز شدن ولی طول مناسب در آن جهت باشن . که البته این مسئله در مورد درب آلومینیومی ریلی شیشه ای کمتر صادقه. زیرا میشه درب رو از طریق ریل‌ها بر روی لنگه دیگر پنجره قرار داد بدون اینکه فضایی اضافه‌تر نیاز داشته باشیم.

درب آلومینیومی کشویی

اما در باقی موارد و در مورد درب های تک لنگه این مسئله مورد اهمیته. مثلا مساحت مورد نیاز برای باز شدن یک درب لولایی 90 سانتی متر . یک مربع به ابعاد 90 در 90 سانتی متر در قسمت جلویی درب لولاییه. در حالیکه این مساحت برای باز شدن درب کشویی . نیازمند یک فضا 90 سانتی متری و با ضخامت درب کشویی در قسمت کناری درب می باشد .


بهترین برای مساحت های زیاد است

درب آلومینیومی کشویی

هنگامی که ما می خواهیم از درب هایی با مواد و مصالح سنگین و چگال و یا شیشه های چند جداره در ابعاد بزرگ برای فضا های مورد نظر خود استفاده کنیم . نیازمند مقاومت بسیار زیادی برای حفظ وزن این گونه درب ها هستیم . با توجه به اهمیت مورد ذکر شده ، وقتی که این درب های سنگین به صورت درب های لولایی به کار بروند . در واقع برای مهار وزن آن نیاز به تجهیزات بیشتری داخل دیوار می باشیم . زیرا نیروی وزن آن در دو جهت عمود بر هم وارد می شود . اما از مهم ترین مزیت های استفاده از درب های کشویی این است که هنگامی که این نیرو تنها در یک جهت به صورت کشویی جریان داشته باشد ، مهار آن بسیار راحت تر است .

درب آلومینیومی کشویی

با توجه به اهمیت دو دلیل گفته شده در بالا . توصیه می شود که برای درب هایی با مساحت های زیاد از درب ریلی استفاده کنید . البته شایان ذکر است که درب های کشویی علاوه بر تمام مزیت های ذکر شده ، ضرر هایی نیز دارند . به عنوان مثال ، نوع بازشوی این گونه درب ها به نسبت درب های لولایی می تواند کند تر باشد . لذا برای درب های فرار و اهمیت مساله زمان و نیز درب های مخصوص معلولین به منظور سهولت بیشتر برای دسترسی از این درب های کشویی استفاده نکنید .

حالا که مزایای درب های کشویی را بررسی کردیم . میخواهیم به بررسی مزایای درب آلومینیومی کشویی بپردازیم . با ما همراه باشید .


مزایای درب آلومینیومی کشویی

بسیار بادوام و آسان برای نگهداری

درب آلومینیومی کشویی

در چند سال گذشته ، مردم به دلیل دوام بسیار بالای درب های آلومینیومی . شروع به استفاده هر چه بیشتر از این درب ها کرده اند. این مزیت به خودی خود برای توجیه استفاده از آن ها در دفتر کار و یا خانه و یا هر فضایی که به صورت مداوم از آن ها اسفاده می شود ، کافی است. آلومینیوم به دلیل خواص قدرتمند خود از جمله ویژگی مقاومت در برابر زنگ زدگی و آسیب هایی مانند خم شدن و پوسیدگی شناخته شده است .

درب آلومینیومی کشویی

همچنین از دیگر مزایای آلومینیوم ، میشه به خاصیت ضد آتش بودن اون اشاره کرد. در ادامه لیست مزیت‌های مهم این ماده میشه به این نکته اشاره کرد که درب آلومینیومی ریلی از هزینه های بسیار کم برای نگهداری برخوردار می باشد . تنها نکته قابل توجه در مورد درب های آلومینیومی این است که این درب ها به نظافت منظم نیاز دارن. تا عمر طولانی تر و با دوام تری را رقم بزنن. شما به‌راحتی میتونین درب شیشه ای آلومینیومی رو با یک پارچه مرطوب در کمترین زمان ممکن و با سهولت تمیز کنین.


مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

درب آلومینیومی کشویی

مزیت مهم بعدی درب آلومینیومی ریلی اینه که توانایی مقاومت در برابر هر شرایط آب و هوایی رو دارن. صرف نظر از شرایط اقلیمی محل سکونت و یا کار شما ، خواه در یک منطقه ساحلی با آب و هوای مرطوب یا در مناطقی کویری با آب و هوای گرم و خشک . و اختلاف دمای شب و روز بالا . و یا در مناطق سرد و کوهستانی با دما های بسیار پایین زندگی کنین . درهای آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی دارن.

درب آلومینیومی کشویی

این درها میتونن درجه حرارت شدید ، حتی اختلافات مداوم دمایی شبانه روزی و یا فصلی را تحمل کنن. و هیچگونه خرابی و پوسیدگی رو نشون نمیدن. این در حالیه که درهای دیگه نظیر درهای چوبی ، آهنی و … هنگامی که در معرض تغییرات آب و هوایی قرار میگیرن، دچار تغییر حالت میشن. و به‌خصوص در برابر رطوبت ، دچار نم برداشتن و تبله کردن و یا زنگ زدگی میشن. که از عمر مفید اون‌ها کم میکنه. و هزینه‌های تعمیر و یا تعویض مجدد رو برای کاربران اون‌ها به همراه میاره.


انواع رنگ درب آلومینیومی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی ریلی در طیف گسترده ای از رنگ های بی پایان و متنوع در دسترس هستن. بنابراین میتونین مطابق با دکوراسیون داخلی خود این درها رو سفارش بدین. درهای آلومینیومی ریلی با توجه به اینکه در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه میشن، انتخاب بسیار خوبی هستن. این ویژگی به شما کمک میکنه تا ظاهر مطلوبی رو برای خونه ، محل کار مطابق با سلیقه خود انتخاب کنین. علاوه بر تولید این درها در رنگ‌های متنوع شما میتونین این درها رو در طرح‌های گوناگون نیز سفارش بدین. به عنوان مثال حتی در صورتی که علاقه‌مند به داشتن درب با طرح چوبی هستین، تهیه اون نیز امکان پذیر هست!

درب آلومینیومی کشویی طرح چوب

درب آلومینیومی کشویی

درب‌های آلومینیومی طرح چوب یکی از محبوب ترین انواع درب آلومینیومی هستن. که علاوه بر مقاومت و مزایای فوق العاده آلومینیوم از زیبایی چوب نیز برخوردار هستن. این دره در دو مدل طرح چوب و آلوود تولید میشن. درب آلومینیومی طرح چوب با استفاده از لمینت‌های طرح چوب تولید میشن. در این ساختار فریم اصلی درب از جنس آلومینیومه . و تنها پوشش بیرونی درب با لمینت پوشانده میشه. در نوع آلوود از ترکیب آلومینیوم و چوب برای ساخت درب استفاده میشه. این ترکیب به این صورته که برای بدنه بیرونی که در برابر ارتباط مستقیم تغییرات آب و هوایی قرار میگیرن از آلومینیوم . و برای قسمت داخلی که کمتر در معرض عوامل آسیب زا قرار دارن از چوب استفاده میشه.

این مدل از درهای آلومینیومی برای مواردی که می‌خواهیم از زیبایی چوب و قدرت و دوام آلومینیوم استفاده کنیم بسیار مفید هستن.


سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه

درب آلومینیومی کشویی

آلومینیوم کاملاً دوستدار محیط زیست و همچنین پایدار هست. این ماده در مقایسه با بیشتر فلزات دیگر یکی از قابل بازیافت ترین مواد هست. برای مثال ، فقط 5٪ از انرژی اولیه تولید این محصولات ، برای فرآیند بازیافت مورد نیاز هست. ویژگی‌های ذاتی فلز به این ماده کمک میکنه تا از سایر نمونه‌های فریم درب برجسته بشه.

این در حالیه که استفاده از مدل های ترمال بریک درب و پنجره آلومینیومی هدر رفت انرژی رو به حداقل میرسونه. در فریم درب‌های ترمال بریک نوع خاصی از عایق‌بندی که باعنوان شکست حرارتی شناخته میشه استفاده میشه. این عایق‌بندی باعث میشه که حرارت تولید شده در فضای داخلی به بیرون نفوذ نکنه. این مسئله باعث میشه از سوخت کمتری برای گرم و یا خنک کردن خونه‌ها و فضاهای داخلی استفاده کنیم . که در نتیجه ی اون آسیب کمتری به طبیعت می رسونیم .

درب آلومینیومی کشویی

همونطور که پیش‌تر نیز به اون اشاره شد از درب آلومینیومی کشویی بیشتر به شکل شیشه خور و برای درب‌های محوطه استفاده میشه. لذا توصیه فرکو به شما استفاده از درب دوجداره ترمال بریکه. دوجداره بودن شیشه‌های این نوع درب خود یه عایقه و همانند شکست حرارتی مانع از هدر رفت انرژی خواهد شد.


درب آلومینیومی کشویی عایق بندی شده

هنگامی که از واژه عایق‌بندی شده برای درب و پنجره صحبت می‌کنیم . معمولاً منظور ما دو ویژگی زیر هست :

  1. استفاده از عایق برای قسمت شیشه‌ای در و پنجره
  2. استفاده از عایق درون فریم در و پنجره

درب آلومینیومی کشویی با شیشه دوجداره

عایق شیشه‌ای به کار گرفته شده در اکثر درب و پنجره‌های شیشه‌ای ، استفاده از شیشه دوجداره است. نام این مدل از درب و پنجره‌ها اصطلاحاً دوجداره طلقی میشه. اما متناسب با نیاز کاربر این جداره ها میتونه دو و یا بیشتر باشن. با قرار دادن دو جداره شیشه درون فریم درب آلومینیومی کشویی ، ما یک عایق حرارتی و صوتی در میان این دوجداره ایجاد می‌کنیم . بله . این عایق حرارتی همون هوای محبوس شده در میان این دو جداره است.

درب آلومینیومی کشویی ترمال بریک

ترمال بریک یکی از راهکار های بسیار هوشمندانه برای جلوگیری از هدر رفت حرارت در فریم های آلومینیومیه. متریال آلومینیوم یک نقطه ضعف داره و اون سهولت در انتقال حرارته. البته این ایراد در کنار تمامی مزایای فوق‌العاده ذکر شده برای آلومینیوم قابل چشم پوشیه. که به لطف تکنولوژی برطرف شده. راهکار به کار رفته برای رفع این مشکل ، استفاده از شکست حرارتی در درب آلومینیومی کشوییه. که چرخه انتقال حرارت رو قطع میکنه. و از هدر رفت بیهوده انرژی تولید شده در فضای داخلی جلوگیری میکنه.


مدل درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

اما پیش از خرید این درب باید اطمینان حاصل کنین تا تمامی گزینه‌های پیش روتون رو بررسی کنین و بهترین انتخاب رو برای فضای مورد نظر خود داشته باشین. لذا بهتر هست که درب آلومینیومی کشویی تولیدی در کمپانی فرکو رو ببینین و طرح مورد نظر خود رو متناسب با نیاز خود و فضای مورد نظر سفارش بدین.

البته باید در نظر داشت که مشاوران فرکو تجربه بسیار بالایی در طراحی و تولید انواع درب دارن. کافیه شما با مشاوران ما تماس بگیرین تا مشاوران ما با بررسی محل مورد نظر بهترین نوع درب رو به شما معرفی کنن. برای ثبت سفارش و یا مشاوره با کلیک بر روی لینک زیر تماس حاصل کنین .

درب آلومینیومی کشویی شیشه خور

درب آلومینیومی کشویی

درهای کشویی از پرطرفدار ترین درب های آلومینیومی هستن. مدل‌های گسترده‌ای از انواع درب‌های کشویی تولید میشن تا بتونن پاسخگوی تمامی نیازها باشن. یکی از پر طرفدار ترین این درها ، درب آلومینیومی کشویی شیشه خور هست. از درهای آلومینیومی کشویی شیشه خور در مواردی استفاده میشه. که میخوایم به دو دلیل از شیشه استفاده کنیم :

  1. استفاده از نور طبیعی و منظره
  2. تزیینات فضا با شیشه

این درها که با عنوان درب آلومینیومی شیشه خور نیز شناخته میشن. به دلایل ذکر شده یکی از پرطرفدار ترین انواع درب های آلومینیومی هستن. اما مزایای فوق‌العاده این درهاست که ما رو وادار به خرید اون میکنه. در ادامه به بررسی این مزایا می پردازیم.


استفاده از نور طبیعی و منظره

درب آلومینیومی کشویی

در واقع به این مدل از درها ، درب پنجره گفته میشه. به این معنی که علاوه بر اینکه این درها به‌عنوان یک پنجره برای ما کاربرد دارن، ما می‌تونیم اون رو باز کنیم و به سادگی از اون به بالکن ، حیاط و یا فضای محوطه خود وارد شیم. استفاده از درب آلومینیومی کشویی شیشه‌ای یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای تهیه این نوع از درب پنجره‌ها ست. زیرا آلومینیوم علاوه بر مقاومت بسیار بالا بسیار سبکه. لذا میشه فریم‌های بسیار ظریف‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه داشت. .

بهترین متریال برای درب های بزرگ

درب آلومینیومی کشویی

همچنین برای این نوع درب پنجره‌ها که معمولاً در مساحت‌های بالا استفاده میشه، استفاده از درهای کشویی بهترین انتخابه. قابلیت تولید درب کشویی آلومینیومی شیشه‌ای در انواع رنگ‌ها نیز یکی دیگه از برتری‌های این مورد نسبت به نمونه‌های دیگه هست. درهای کشویی در رنگ‌های متنوع و طرح چوب یکی از زیباترین انواع درب و پنجره‌ها در مقایسه با نمونه‌های مشابه هستن. که میشه از اون‌ها در نمای ساختمان‌ها بهره برد. و با خیال راحت هر نوع درب با هر رنگ و طرحی که مد نظر دارین رو انتخاب کنین.


تزیینات فضا با شیشه

درب آلومینیومی کشویی

این درها درهایی هستن که قسمت‌هایی از اون‌ها با شیشه کار میشه. در واقع مزیت استفاده از این گونه درها در اینه که قسمت شیشه‌ای این درها به کمک طراحی و زیبایی ما میان. که میشه تنوع خوبی به فضا بخشید. علاوه بر اون میشه به این نکته نیز اشاره کرد که در مواقعی که می خوایم نور طبیعی رو از قسمتی به اتاق‌های دیگه که با کمبود نور مواجه هستن وارد کنیم. نیز می تونیم از درب های شیشه خور استفاده کنیم. در این قسمت میشه از انواع شیشه‌های رنگی ، شیشه‌های مشجر و یا مات ، شیشه های طرحدار و .. استفاده کرد استفاده از شیشه در قسمت‌هایی از درب موجب افزایش ظرافت و زیبایی درب میشه.

در و پنجره
سفارش طلق درب آلومینیومی

در کمپانی فرکو انواع شیشه‌های مات و مشجر ، طرحدار و یا لاکوبل رنگی با طرح‌ها و رنگ مخصوص شما تولید میشن. کافیه که با مشاوران ما تماس بگیرین. و طرح و رنگ مورد علاقه خود رو برای ما ارسال کنین. تا بر روی درب آلومینیومی کشویی شما نصب بشه.

فرق پنجره دوجداره با معمولی

درب آلومینیومی ساده

درب آلومینیومی کشویی ساده رو میشه برای انواع فضاها استفاده کرد . این درب میتونه برای اتاق خواب‌ها ، سرویس‌های بهداشتی و … مورد استفاده قرار بگیره. تنوع رنگی بالای این محصول باعث میشه که شما بتونین اون رو متناسب با سلیقه خود سفارش بدین. معمولاً از این درها برای اتاق‌های خواب و یا سرویس‌های بهداشتی استفاده میشه . که شما میتونین متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود در رنگ‌ها و طرح‌های مورد نظر سفارش بدین. از درب آلومینیومی کشویی طرح چوب نیز قافل نشید. شما می تونین مقامت و زیبایی رو در کنار هم با خرید این درها داشته باشین.

درب آلومینیومی آکاردئونی

یکی از مبتکرانه‌ترین انواع درب کشویی ، درهای آکاردئونی‌اند. این درها در زیر مجموعه درهای کشویی قرار میگیرن. در واقع نوع باز شوی این درها همانند یک آکاردئون هستن. نوع شبکه این درها معمولاً بصورت قسمت‌های جدا از هم هست. که در نهایت بر روی یکدیگر قرار می گیرن. در ادامه مدل‌های درب آلومینیومی آکاردئونی رو مشاهده خواهید کرد.

قیمت درب دوجداره کشویی

قیمت پنجره های دوجداره کشویی تابع عوامل زیادی هستند. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کشویی مورد نظر خود میتونین با واحد فروش فرکو تماس حاصل فرمایید. و با در اختیار قرار دادن جزییات مورد نظر خود از قیمت دقیق اون مطلع شید:


خرید درب آلومینیومی کشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرین. کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین درب آلومینیومی کشویی و خدمات پس از فروشه. تلفن تماس : 09391247191، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین. برای خرید حضوری میتونین به آدرس زیر مراجعه کنین.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنین. و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین.

پرسش های متداول

آیا درهای کشویی فضای زیادی رو اشغال میکنن؟

خیر ، درب‌های کشویی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستن. درب‌های کشویی مخصوصاً برای فضاهایی کاربرد دارن که دارای عرض کم ولی طول مناسب باشن. مثلاً مساحت مورد نیاز برای باز شدن یک درب لولایی 90 سانتی ، یک مربع به ابعاد 90 در 90 سانت در قسمت جلویی در هست. در حالیکه ………برای خوندن باقی مطالب کلیک کنین.

مزایای درب آلومینیومی کدوم‌اند ؟

بسیار بادوام و آسون برای نگهداری – مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و ….

چرا از درهای آلومینیومی کشویی شیشه خور استفاده میشه؟

  • استفاده از نور طبیعی و منظره وتزیینات فضا با شیشه و…..
  • 16 پاسخ

      1. با سلام آقای صمدی عزیز ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

      1. با سلام خدمت شما رضای عزیز ، بله تمامی محصولات فرکو توسط کارشناسان خبره در محل نصب می گردند و دارای یک سال گارانتی می باشند . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

      1. با سلام خدمت شما . بله علی عزیز . هزینه درب ها با پوشش لمینت چوبی و یا آلوود گران تر از انواع معمولی هستند . برای اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

      1. سلام خدمت شما . بله ، تمامی درب ها قابل سفارش هستند . شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را همراه با اطلاعاتی در مورد متریال و ویژگی های مد نظرتون به مشاوران ما اعلام فرمایید . و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید . تلفن تماس : 02188068352

      1. با سلام خدمت شما ، بله . پارتیشن ها را با متریال های متفاوتی می توان ساخت . که برای درب هم می توان از فریم آلومینیومی و متریال مورد نظر استفاده کرد . پارتیشن های شیشه ای تولید شده توسط کمپانی فرکو همراه با فریم و درب آلومینیومی را در لینک مقابل می توانید مشاهده کنید . https://farkoo.ir/%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

    1. سلام برای فضایی با عرض 80 سانت میشه درب کشویی زد من میخوام ورودی راه ÷له خونه ام رو در بزارم اما نگران ایم اگه زمانی بخوام مبل یا هر وسیلهه دیگه بخرم چطور بیارمش داخل .درب ریلی مناسب هست ایا میشه درب ریلی زد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×
    ×

    میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

    صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

    پیج اینستاگرام فرکو