Home
آینه دیواری بزرگ

آینه دیواری بزرگ

یکی از مهمترین سوالاتی که به هنگام خرید آینه دیواری بزرگ در ذهن ایجاد میشه مربوط به ابعاد اونه. استفاده از آینه های بزرگتر به دلایل متعدد انتخاب بهتری هست. مهمترین برتری آینه‌های بزرگ دید وسیعتری هست که در اختیار می‌ذارن. این دید وسیع‌تر به جز اینکه کاربردی تر هست محیط رو دلبازتر و روشن‌تر می‌کنه. به خصوص اگر از آینه بزرگ به شیوه اصولی و صحیح استفاده بشه جلوه زیباتر و خاص تری به محیط می‌بخشه.

ناگفته نمونه که اکنون آینه‌ها تغییرات شگرفی رو نسبت چند دهه پیش تجربه کردن که ، زیبایی اونا رو چندین برابر کرده. و هرگز دیگه نمیشه زیبایی اونا رو در دکوراسیون فضا نادیده گرفت.هاله‌ی نوری که دور این آینه متساعد میشه این قابلیت رو داره که تغییر رنگ بده . یا اصلا نورش شدت بیشتر یا کمتری داشته باشه.

در ادامه مطلب به معرفی جدیدترین انواع آینه می‌پردازیم و نکات مهم در مورد نحوه به کارگیری آینه رو مورد بررسی قرار می‌دیم.

بیشترین بخوانید : چرا آینه قدی بهترین نوع آینه برای دکوراتیو است؟

آینه ها کاربرد دیگری نیز در اتاق های دیگر دارند و فرصتی را برای بیان سبک شخصی با افزودن استعداد ، علاقه و توهم فضای اضافه به اتاق را فراهم می کنند. وقتی صحبت از تزئین خانه با آینه به میان می‌آید. به سادگی آینه مد و زیبایی را به حداکثر می‌رساند!

آینه دیواری بزرگ

بیشتر بخوانید: جدید ترین آینه قدی آرایشگاه

برخی از آینه هایی با دقت انتخاب شده اند. تا به عنوان قطعات دکوری در اتاق هایی که می توان آنها را به نمایش گذاشت. برجسته شوند. با این حال، بسیاری از مردم واقعا نمی دانند که چگونه از آینه به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه استفاده کنند. راه‌های زیادی برای استفاده از آن‌ها در خانه‌تان وجود دارد. مانند آینه‌های تزئینی، آینه‌های روشویی، آینه‌ دیواری و غیره. بنابراین، آینه‌ها می‌توانند نقشی حیاتی در زیباتر و هماهنگ‌تر کردن خانه شما برای زندگی روزمره داشته باشند!

آینه دیواری بزرگ

انواع آینه دیواری:

از نظر دکوراسیون منزل، آینه ها را می توان در هر اتاق مجردی استفاده کرد. به عنوان مثال، می توان از آنها در قطعات و آثار هنری استفاده کرد زیرا معمولاً نور را منعکس می کنند. و ابعاد جدیدی به فضا ایجاد می کنند. برای انتخاب یک آینه دیواری برای فضای داخلی منزل خود، باید به اندازه، شکل، سبک آینه خاص با توجه به کاربرد و مکان آن توجه کرد. این ایده های خلاقانه دکور آینه را بررسی کنید تا فضای داخلی خانه خود را بدون صرف هزینه زیاد دوباره جوان کنید.

آینه پازل

ایده های تزئین آینه دیواری بزرگ برای دکوراسیون داخلی منزل شما

1.آینه روشویی حمام

حمام یکی از واضح ترین مکان ها برای آینه های دیواری است! تزئین حمام می تواند مشکل باشد، بنابراین می تواند عاقلانه باشد که از آینه های حمام خود شروع کنید!

اگر به دنبال مدرن کردن آینه حمام خود هستید، آینه روشویی حمام قدیمی خود را با گزینه های آینه مدرن جایگزین کنید! اگر یک دیوار بلند برای آینه روشویی حمام دارید، می توانید به سراغ یک جفت آینه دیواری بزرگ بروید که نور و جلوه حمام شما را زیادتر می کنند!

2.آینه اتاق خواب

در اتاق خواب ، آینه می تواند کاربردی باشد. در حالی که می تواند به عنوان یک اثر هنری نیز عمل کند. خود آینه به اندازه‌ای بزرگ است که در خدمت هدف فضایی برای بررسی ظاهر روز باشد!

آینه قدی

بیشتر بخوانید: بررسی آخرین مدل آینه بک لایت

3.پنجره بزرگ

اگر یک پنجره با اندازه بزرگ در خانه خود دارید، به خصوص در قسمت اتاق نشیمن، یک آینه دیواری بزرگ را درست در مقابل پنجره خود قرار دهید! این کار نه تنها فضای اتاق را دو برابر می کند، بلکه اتاق را روشن تر نشان می دهد، به خصوص با نور طبیعی که مستقیماً روی آینه می افتد!

یک جفت آینه قدی

4.آینه کاری دیوار

با استفاده از کاشی های آینه ای می توانید دیوار کامل خود را متحول کنید! این را می توان با افزودن مخلوطی از چوب یا مرمر با آینه بیشتر افزایش داد. این قطعا اتاق شما را جادارتر و مجلل تر می کند!

5.آینه راهرو

اگر خانه دارای یک راهرو یا گذرگاه باریک است، می‌توانیم یک آینه بزرگ اضافه کنیم تا فضای آن باز شود!

6..آینه دیواری بزرگ

اتاق های نشیمن، سالن ها و اتاق های غذاخوری فضای بسیار خوبی برای نصب یک آینه دیواری بزرگ هستند. آینه های بزرگ نیز به عنوان آثار هنری عمل می کنند و فضا را با انعکاس عظیمی از اتاق باز می کنند. همچنین نور بیشتری در فضا ایجاد می کنند و اتاق ها را بزرگتر نشان می دهند!

آینه قوسی

7. فضا های تاریک را با آینه روشن کنید

در آپارتمانی با فضای محدود؛ زمانی که چاره ای جز پوشاندن پنجره حمام یا اتاق خواب ندارید تا نماهای مستقیم آپارتمان همسایه را به خانه خود مسدود کنید. می‌توانید از آینه‌ دیواری بزرگ استفاده کنید که نور طبیعی را که از کرکره‌ها وارد می‌شود منعکس می‌کنند، اتاق شما را روشن‌تر می‌کند و آن را شاداب می‌کند!

8.آینه ها در مکان های غیر منتظره

دیوارها مکان های مناسبی برای آینه های بزرگ کاربردی و تزئینی هستند. اما یک آینه مدرن غیرمنتظره به عنوان یک ویژگی طراحی، قلمرو کاملا جدیدی از امکانات را باز می کند! مثلا، یک آینه با درخشش قاب فلزی به فضا لایه جدیدی از شخصیت می بخشد!

آینه با شکل متفاوت

9.آینه قدی روی درب

درب قدیمی خود را به یک آینه تزئینی چشم نواز تغییر دهید! در را به رنگی رنگ کنید که مکمل طرح دکوراسیون شما باشد و برای کاربردی تر کردن آن، قلاب های قدیمی را برای آویزان کردن کیف، کت یا کلاه روی آن بچسبانید!

10.آینه های قدی دیواری

استفاده از آینه دیواری بزرگ مدرن عظیم و قاب های زینتی برای دکوراسیون منزل شما خوب عمل می کند. نه تنها به همه شما فضای بزرگ می دهد، بلکه به عنوان یک قطعه بیانی از دکوراسیون منزل شما نیز عمل می کند! اگرچه با ایجاد توهم نوری فضای بیشتر، اتاق را به زیبایی باز می کند!

11.بالای شومینه

شومینه یکی از رایج ترین فضاهای خانه برای قرار دادن آینه دیواری بزرگ تزئینی است. می توانید یک قاب آینه قدیمی اضافه کنید یا کل دیوار را با کاشی های آینه مدرن بپوشانید. برای اینکه ظاهر آن را زیباتر کنید، برخی از وسایل دکوری منزل مانند یک گلدان گل، پایه شمع یا یک تابلوی نمایش را اضافه کنید تا روشن‌تر به نظر برسد!

بیشتر بخوانید : چرا باید آینه آرایشی داشته باشیم

بهترین اشکال برای آینه دیواری کدام ها هستند؟

در حالی که همه بدنبال گزینه های مربع و مستطیل معمولاً شایع ترین هستند، اما آینه های دیواری شکل های متفاوتی دارند. آینه مربع یا مستطیل سنتی ترین سبک است،اما انتخاب یک آینه با شکل متفاوت می تواند جلب توجه کند. حتی اگر آینه ساده باشد یا فاقدبدون قاب تزئینی باشد. برای ظاهری ساده اما مدرن، از آینه دایره ای یا بیضی شکل استفاده کنید. آینه های مثلثی و الماسی شکل می توانند جلوه متفاوت به اتاق بدهد.

سبک را در نظر بگیرید

برخی از آینه های دیواری قاب ندارند . اندازه یا شکل آنها باعث حضور قوی در اتاق شما می شود. با این حال، هنگامی که در آینه می خرید، می‌توانید سبکی از قاب را طوری انتخاب کنید که دارای یک پانچ تزئینی باشد. یک قاب چوبی، فلزی یا پلاستیکی ساده را برای ظاهری براق و ساده بهترین انتخاب است. برای ظاهری رسمی‌تر و مدرن تر، به دنبال آینه‌ای با قاب طلایی باشید تا به عنوان یک نقطه کانونی قوی برای اتاق شما باشد. همچنین می‌توانید آینه‌های دیواری با قاب‌های موزاییکی را پیدا کنید که دارای تکه‌هایی از کاشی هستند تا ظاهری خاص و چشم‌نواز داشته باشند.

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش محصولات فرکو میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه دیواری بزرگ

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن
  • شماره تماس: 02188068352 و 989101767773+

برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کنید

چند نوع آینه هالیوودی داریم؟

بر اساس متغیر های مختلف میتوان آینه های هالیوودی را به شکل های متفاوتی دسته بندی کرد…. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

2 پاسخ

  1. برای اتاق خواب آینه بک لایت بدون قاب میخواستم چطور باید ثبت سفارش کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو