Home
آینه دیواری اتاق خواب

آینه دیواری اتاق خواب

آینه دیواری از جمله ضروری ترین وسایل برای اتاق خوابه. هنگام خارج شدن از خونه به اون نگاه می کنی و می‌تونی از اون به عنوان وسیله تزئینی برای جذاب تر کردن ، افزایش روشنایی و همچنین برای ایجاد فضای بزرگتر و دلبازتر در اتاق خواب استفاده کنی.

آینه دیواری اتاق خواب

در این مقاله ، 12 ایده طراحی آینه اتاق خواب رو به اشتراک می‌ذاریم. که نه تنها جذاب هستن ، بلکه می‌تونن ظاهر اتاق خواب شما رو نیز به گونه ای زیباتر جلوه بدن.

در ایده‌های آینه اتاق خواب از چند نوع مختلف آینه استفاده می‌کنیم. طرح هایی با آینه های آماده وجود داره که می‌تونی به راحتی در منزل خود نصب کنی. همچنین طرح های سفارشی آینه وجود داره که اگر می‌خوای اونا رو در اتاق خود اعمال کنی به کمک متخصص نیاز داری. اما البته این طرح سفارشی اغلب جلوه‌های بسیار بهتر و جالب‌تری برای اتاق خواب داره.

انواع آینه برای اتاق خواب:

12 ایده درباره آینه دیواری اتاق خواب

1.آینه مستطیلی شکل سفارشی هنری

اولین طراحی آینه دیوار اتاق خواب آینه مستطیلی شکل هست. برای ایجاد چنین طرحی، اولین کاری که باید انجام بدی اینه که یک جداکننده مستطیلی بسازی که تمام دیوار اتاق رو بپوشونه. سپس، می‌تونی انتخاب کنی که در کدوم بخش آینه رو وصل کنی. این برای ارائه یک سبک تصادفی اما هنری به کار میره. واز قرار دادن یک آینه در کل بخش، به مراتب بهتر هست.

آینه دیواری اتاق خواب

2.آینه مستطیلی ساده

با استفاده از یک آینه مستطیلی که از 4 عدد آینه ست تشکیل شده ، می‌تونی در یک جا استفاده کنی.و جای آینه رو خودت در اتاق خوابت تنظیم کنی. می‌تونی ظاهری ساده اما شیک مانند داشته باشه یا الگوهای دیگری رو خودت ایجاد کنی.

بیشتر بخوانید:آخرین مدل های آینه قدی اتاق پذیرایی

3.یک جفت آینه تمام قد

طرح بعدی آینه تمام قد هس که در آن دو آینه رو روی دیوار پشت میز خواب قرار می‌دیم. چنین قرارگیری نه تنها به بزرگتر نشون دادن اتاق کمک می‌کنه، بلکه جلوه ای زیبا و مجلل به اتاق میده. و چنین آینه ای رو می‌توان در هر سبک طراحی اتاق خواب به کار برد.

.یک جفت آینه تمام قد

4.آینه فریبنده

یک تفاوت بزرگ بین یک آینه با آینه دیگر، قاب اونه. این بار از آینه ای با قاب براق استفاده کردیم تا جلوه‌ای پر زرق و برق به اتاق بده. با رنگ سفید زیبا، آینه هایی مانند این می‌تونه نقطه کانونی اصلی هر اتاق خواب، به خصوص برای اتاق خواب خانم‌ها باشه.

5.آینه نیمه دیواری عمودی

برای کسانی که اتاق خواب کوچکی دارن، ترفند نصب آینه دیواری بزرگ یکی از بهترین راه حل ها برای بزرگتر نشون دادن اتاق خواب شماست.که نیمی از یک طرف دیوار اتاق خواب رو می پوشونه. این نوع طراحی آینه علاوه بر اینکه اتاق رو جادارتر نشون میده ، به زیباتر جلوه دادن اتاق خواب نیز کمک می‌کنه.

بیشتر بخوانید: آینه هالیوودی یا آینه بک لایت انتخاب شما چیست

6.آینه دیواری تمام عرض

یکی دیگه از سبک‌های آینه دیواری، آینه دیواری تمام عرض هست که به صورت افقی روی دیوار قرار می‌گیره. اگر هدف شما بزرگ‌تر جلوه دادن اتاق خوابتون باشه، این یکی از بهینه‌ترین آینه‌هاست. برای اینکه خسته کننده به نظر نرسه، می‌تونی از آینه های مستطیلی کوچک استفاده کنی و اونا رو در امتداد دیوار خود بچینی.

7.ترکیبی شیک آینه و چوب

آیا می‌دونی که ترکیب آینه و چوب در دیوار اتاق خواب می‌تونه جلوه جالبی داشته باشه؟ همانطور که در این طرح آینه دیواری مشاهده می‌کنی، وقتی این دو متریال رو با هم ترکیب می‌کنیم، جلوه های شیک، زیبا و طبیعی به دست میاد.الگوهای تصادفی باعث میشه آینه بسیار هنرمندانه به نظر برسه و برای استفاده در هر سبک اتاق خواب مینیمال، معاصر یا مدرن مناسب باشه.

ترکیبی شیک آینه و چوب

8.استفاده از آینه های کوچک برای ظرافت بیشتر

معمولاً از یک آینه بزرگ برای ایجاد ظرافت و جلوه لوکس به اتاق خواب استفاده میشه. اما آینه کوچک نیز می‌تونه این کار رو انجام بده. به عنوان مثال فقط از چند آینه به عنوان خط روی دیوار استفاده می‌کنیم و نتایج بسیار جالبه.

بیشتر بخوانید: آیا می توان از آینه ایستاده برای اتاق خواب استفاده کرد؟؟

9.آینه روشویی بزرگ

اگر در حال سفارش یک کمد و روشویی سفارشی برای اتاق خواب خودت هستی، توصیه می‌شه اونا رو با یک فضای آینه بزرگ بسازی که نه تنها برای لباس پوشیدن عالیه، بلکه باعث می‌شه فضای اتاق خواب بسیار بزرگ‌تر بنظر بیاد.

10.آینه دیواری به سبک ساحلی

سبک خونه ساحلی روز به روز در دنیای طراحی داخلی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنه و اگر از این نوع دکوراسیون برای اتاق خواب خود استفاده می‌کنی، می‌تونی از آینه دیواری سبک ساحلی استفاده کنی تا با آن کل دکوراسیون اتاق خواب رو بی‌عیب و نقص جلوه بدی.آینه‌های سبک ساحلی دارای سبک‌ها و اشکال مختلفی هستن، از گرد، مثلثی گرفته تا مستطیلی، و شما می‌تونی انتخاب کنی که کدوم یک با دکوراسیون فعلی اتاق خواب شما مطابقت داره.

آینه ایستاده

11.آینه بزرگ پشت تخت

همانطور که قبلاً گفتیم، یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب آینه دیواری در داخل اتاق خواب، پشت تخته. این رویکرد باعث میشه کل اتاق خواب بزرگ‌تر و جادارتر احساس بشه. برای اینکه اونو کامل کنی، می‌تونی آینه بزرگ رو با قاب سفارشی بزرگ ترکیب کنی.استفاده از یک قاب بزرگ سفارشی برای پوشوندن آینه بزرگ باعث میشه آینه عالی به نظر برسه که اغلب هنگام نصب یک آینه دیواری بزرگ احساس میشه. مطمئناً این سبک آینه دیواری هزینه زیادی برای شما در بر داره ، اما تأثیرات و مزایایی که به همراه داره باعث میشه هر ریالی که خرج می‌کنی ارزش اونو داشته باشه.

بیشتر بخوانید :منظور از آینه دکوراتیو چیست؟

12.آینه طلایی پر زرق و برق

یکی از اهداف استفاده از آینه دیواری در اتاق خواب، ایجاد ظاهری پر زرق و برق و شیک هست. و با استفاده از آینه دیواری تزئینی می توان به راحتی به این امر دست یافت. همانطور که می‌دونی. آینه دیواری با رنگ طلایی برای هر سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک مناسبه.آینه نوع آینه همچنین به عنوان یک نقطه کانونی برای اتاق خواب شما عالی عمل می کنه، زیرا ظاهر زیبا و شیک به محض ورود به اتاق شما توجه همه رو به خود جلب می‌کنه.

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می‌تونه نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشه. تیم طراحی آینه فرکو می‌تونه شما رو برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کنه. برای سفارش محصولات فرکو می‌تونی به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنی. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده‌اس.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونی جهت خرید مستقیم از شرکت تولیدکننده با یکی از روش های زیر باهاش در ارتباط باشی.
  • آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس: 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کن

آینه دیواری اتاق خواب---آینه قدی
منظور از آینه دخترانه چیه؟

شما با استفاده از آینه دخترانه بسیار زیبا می‌تونی یک محیط بسیار دلباز و روشن رو برای خود و فرزند دلبندتون به وجود بیاری…. برای اطلاعات بیشتر کلیک کن

2 پاسخ

  1. برای اتاق خواب آینه با ابعاد بزرگ بهتر است یا ابعاد کوچکتر مناسب تر است ؟

    1. برای اتاق خواب باید ابعاد اتاق را در نظر گرفت . اما بهتر است از ابعاد خیلی بزرگ اینه برای اتاق خواب استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو