Home

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری جزو ابزاری هست که در تمام خونه‌ها و همین‌طور محیط‌های دیگر از اون استفاده می‌شه. میزهای ناهار خوری تنها برای وعده‌های غذایی نیست بلکه برای گفت‌وگو و دورهمی برای صرف نوشیدنی نیز می‌تونه خیلی کاربردی باشه. پس انتخاب اون از اهمیت بالایی برخوردار هست.

درواقع میزهای ناهار خوری بسیار فراتر از مکانی برای نشستن و صرف کردن غذا هستن. می‌تونه مکانی باشه که کار بر روی اون انجام می‌شه یا جایی باشه که موارد خاص رو باکسانی که دوست‌شون دارین،جشن می‌گیرین. میز ناهار خوری قطب اصلی هر اتاق ناهارخوری یا آشپزخونه می‌تونه باشه. . پس انتخاب آن‌ وسیله‌ای که بخش عمده‌ای از فضا رو به‌درستی پر کنه، مهمه.

شیشه انواع مختلفی داره. ولی با این‌وجود در کل شیشه شفافه. به دلیل همین ویژگی می‌تونه با فضاهای مختلف اعم از کلاسیک، مدرن، سنتی به‌راحتی خودش رو تطبیق بده و به زیبایی اون نیز اضافه بشه.

این سادگی و زیبایی که شیشه ایجاد می‌کنه باعث می‌شه تا میز ناهار خوری تا سالیان زیادی جذابیت خودش رو داشته باشه. زیرا انتخاب‌های بسیار خاص و عجیب می‌تونه بعد مدت‌ها در نظر بیننده جذابیت خود رو از دست بده و تکراری بشه که ، این مورد در مورد شیشه صدق نمی‌کنه.

میز ناهار خوری

صنایع شیشه و آینه فرکو مفتخر هست انواع میزهای ناهار خوری رو با بهترین کیفیت و قیمت تولید و درکمترین زمان ممکن به دست شما برسونه. کافی اس با کارشناسان فرکو تماس حاصل نمایید تا در زمانی کوتاه پاسخگوی شما عزیزان باشن.

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری به سه شکل می‌تواند باشد:

1- به‌صورت تمام شیشه‌ای که این سبک سادگی و جذابیت خاص خود را دارد. این‌گونه میزها با هر نوع و رنگی از صندلی‌ها می‌توانند استفاده شوند. همچنین چون به‌طور کامل از شیشه استفاده می‌شوند، باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن فضا می‌شوند. به دلیل شفافیت و درخشندگی که شیشه دارد کدری و تاریکی نیز ایجاد نمی‌کنند. در هر جا و با هر دکوراسیونی نیز می‌توانند به‌راحتی خود را هماهنگ و قابل‌استفاده باشند.

میز ناهار خوری

2- پایه میز ناهار خوری می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد:

. پایه‌های فلزی با رنگ‌ها و سبک‌های می‌تواند مختلفی داشته باشد.

میز ناهار خوری

. پایه‌های چوبی نیز نوع دیگری هستند که قابلیت استفاده در انواع میز ناهار خوری هستند.

میز ناهار خوری

. سنگ‌های مختلف با سبک‌ها و رنگ‌های متفاوت می‌توانند به‌عنوان پایه میز استفاده شوند. جذابیت خاص و منحصربه‌فردی نیز دارند.

میز ناهار خوری

هرکدام از موارد بالا قابلیت انتخاب دارند که روی آن‌ها انواع شیشه‌های رومیزی متناسب با پایه و سلیقه شما مشتریان عزیز می‌توانند انتخاب شوند.

3- در این نوع، میز ناهار خوری می‌تواند جنس‌ها و سبک‌های مختلف داشته باشد مثل چوب، فلز و…. و برای محافظت از میز و زیباتر نشان دادن آن از انواع شیشه رومیزی استفاده کرد. در این صورت از میز شما در برابر خط و خش و رطوبت محافظت بسیار خوبی به عمل می‌آید. همچنین طول عمر میز شما نیز بسیار افزایش پیدا می‌کند. تمیز کردن میز نیز با استفاده از شیشه رومیزی بر روی میز ناهار خوری بسیار آسان می‌گردد.  

میز ناهار خوری

برای اندازه‌گیری دقیق شیشه روی میز شاید نیاز باشد تا کارشناسان ما در محل حاضر شوند. در این صورت محصولی که به دستتان می‌رسد دقیقاً مطابق و اندازه میز شما خواهد بود و از خطای احتمالی در اندازه‌گیری نیز جلوگیری می‌شود.

اشکال مختلف میز ناهار خوری

انواع میز ناهار خوری که توضیح داده شد، می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. بسته به سلیقه و دکوراسیون و فضایی که برای میز خود در نظر گرفته‌شده می‌توانند انتخاب شوند.

. گرد

این نوع از میزها معمولاً برای تعداد نفرات کم قابل‌استفاده است. صمیمیت و دورهمی کوچکی که شکل گرد میز ایجاد می‌کند بسیار جذاب است.

میز ناهار خوری

. مربع

این شکل از میز ناهار خوری نیز اغلب برای تعداد نفرات کمتر گزینه مناسب‌تری است. به‌راحتی در هر فضایی قرار می‌گیرد و قابل‌استفاده است.

میز ناهار خوری

. مستطیل

شکل مستطیل برای میز هیچ‌گونه محدودیتی برای بزرگ یا کوچک بودن آن ندارد. یک گزینه بسیار ایده آل و عالی برای میزهای ناهار خوری به تعداد بالا مثل 8 یا 10 نفره است. بدون این‌که احساس شود تا فضای زیادی اشغال‌شده است.

. بیضی

شکل این میز نیز بسیار شبیه به میز ناهار خوری مستطیل شکل است. با این تفاوت که لبه‌های تیز آن را ندارد و گرد شده است. ازنظر کارایی نیز می‌تواند مثل شکل مستطیل آن باشد.

میز ناهار خوری

. با شکل هندسی خاص

خارج از شکل‌های مرسومی که برای میز ناهار خوری استفاده می‌شود که در بالا ذکر شدند. میز می‌تواند اشکال بسیار متفاوت و خاصی داشته باشد. در انتخاب آن محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید هر شکلی که مدنظر دارید به ما سفارش دهید تا دقیقاً مطابق خواسته شما در سریع‌ترین زمان ممکن محصولتان را تولید کنیم. البته چون برای برش آن به ابزار خاصی نیاز است می‌تواند تفاوتی در محاسبه قیمت نهایی داشته باشد.

میز ناهار خوری

هر شکل از این میزها به‌راحتی قابل سفارش هستند. باید به این موضوع دقت شود که میز ناهار خوری شما باید متناسب با فضای مورداستفاده شما باشد.شما باید فضای اطراف آن را نیز حساب کنید و متناسب با آن انتخاب کنید.

انواع مختلف شیشه مناسب برای میز ناهار خوری

شیشه‌های مختلفی برای این منظور می‌توانند استفاده شوند مثل شیشه‌رنگی، شیشه چاپی یا اسپندرال، شیشه کریستال، شیشه دودی، گلس برد و.. .

هرکدام از این انتخاب‌ها می‌توانند از عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین امکان حک لوگو یا برند یا هر نوشته‌ای بر روی شیشه وجود دارد. تا بر زیبایی میز شما افزوده شود.

با توجه به‌اندازه، شکل و کاربرد می‌تواند شیشه‌ها ضخامت‌های مختلفی داشته باشد که در این زمینه همکاران ما می‌توانند شمارا راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش

شما می‌توانید برای سفارش انواع میز ناهار خوری از طریق واتس اپ با کارشناسان فرکو ارتباط بگیرید تا در اسرع وقت و به‌طور کامل بتوانند شمارا راهنمایی کنند. همچنین این اطمینان را به شما می‌دهیم که محصولات تولیدی فرکو در صنایع شیشه و آینه فرکو کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب را در بین اصناف مشابه دارد.

برای رضایت خاطر شما این امکان وجود دارد تا در صورت نارضایتی از محصول سفارشی خود بتوانید آن را مرجوع کنید.




 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو